آوریل پرحادثه، « رژه فراعنه » و عصر جدید فراماسونری!

1

بسم الله الرحمن الرحیم

آوریل پرحادثه، « رژه فراعنه » و عصر جدید فراماسونری!

 

ماه آوریل در کشورهای مسیحی شرق و غرب، به عنوان ماه « عید پاک مسیحی » یا « Easter » شناخته شده، که مرتبط با « رستاخیز مسیح (ع) » بوده، و توام با جشن و سرور در این کشورها است، لیکن در طی سال های اخیر، ماه آوریل، همواره یک ماه حادثه خیز بوده و اخبار این ماه، توجه مخاطبان بین المللی را به خود جلب نموده است. شاید مهم ترین وقایع ماه آوریل سال های اخیر، مربوط به آوریل سال 2019 میلادی بوده است که سلسله وقایع پی در پی شامل « موقعیت خاص ستاره آخرالزمانی « رگولوس : Regulus » یا قلب الاسد در 13 و 14 آوریل 2019 میلادی »، « آتش سوزی کلیسای جامع نوتردام پاریس در 15 آوریل 2019 میلادی »، « آتش سوزی و انفجار چندین کلیسا در روزهای حوالی « عید پاک مسیحی » در سریلانکا در اواسط آوریل 2019 میلادی »، « آتش سوزی مسجدالاقصی در اواسط آوریل 2019 میلادی » و « قربانی گرفتن فستیوال الحادی، پاگانی « Rabbits Eat Lettuce » استرالیا در اواخر آوریل سال 2019 میلادی » اشاره کرد که پس از آن نیز مجموعه وقایعی تلخ در سراسر دنیا رخ داد که تا امروز نیز که در میانه پاندمی مرگ آور و بی سابقه کووید 19 هستیم، این سلسله وقایع تلخ و نامطلوب، ادامه داشته است.

البته ایام « عید پاک » و اشارات رمزی و کدگذاری شده به وقایع این ماه، از مدت ها قبل، در آثار مورد توجه فراماسونری همچون « گوژپشت نوتردام » ویکتور هوگو، مورد توجه بوده و حتی کاراکتر اصلی این داستان یعنی « کازیمودو »، نام خودش را از ایام « کازیمودو » یا « اکتاو ایستر » که همان روزهای نزدیک « عید پاک » است گرفته، و در داستان مذکور نیز به وقایع « کلیسای جامع نوتردام »، اشاره گردیده بود که این موضوع به خصوص به واسطه « آتش سوزی کلیسای جامع نوتردام »، مجدداً در محافل ادبی و اجتماعی، مورد توجه قرار گرفت.

بنابراین ایام « عید پاک » و « آوریل » در طی چند قرن اخیر، به شدت مورد توجه محافل « فراماسونری » و « مجامع مخفی » قرار داشته و به جای « رستاخیز عیسی مسیح (ع) »، این محافل شیطانی، تلاش نموده اند تا از این زمان خاص، برای تسهیل در « رستاخیز دجال » استفاده نمایند و وقایع شومی را در طی سال های اخیر، در همین راستا، رقم زده اند که البته به صورت تفصیلی در مستند « رمزگشایی از برنامه دجال 2020 : I Pet Goat 2.99 »، به آن ها اشاره نمودیم.

 

در همین راستا، در طی روزهای اخیر و در 3 آوریل سال 2021 میلادی، وقایعی در نقاط مختلف دنیا رخ داد که توجه به آن ها، می تواند از جهات مختلفی حائز اهمیت باشد. یکی از مهم ترین این وقایع،  « رژه طلایی فراعنه » در « مصر » بود که در طی این مراسم، « جسد مومیایی شده » مربوط به 22 فرعون و ملکه مصر باستان، اعم از « رامسس دوم، سوم، و … »، « آمنهوتپ اول، دوم و سوم »، ملکه « هت شپ سوت »، ملکه « تی » و …، با مشایعت گارد ویژه، نیروهای مسلح و رییس جمهور مصر « عبدالفتاح السیسی »، در اتومبیل های گرانقیمت و اشرافی، از « موزه مصر » در قاهره به « موزه ملی تمدن مصر » در فسطاط (بخشی از قاهره امروز)، انتقال یافت.

 

در این مراسم که با پوشش خبری وسیعی همراه بود، مراسم آواز و موسیقی توسط خوانندگان و نوازندگان مشهور بین المللی و مصری، برگزار شده و کاروان فراعنه، از کنار المان های جدید « میدان التحریر » عبور داده شدند. این المان های جدید، همانا « ابلیسک » بازسازی شده شهر « تانیس : Tanis » که توسط فرعون « رامسس دوم » ساخته شده بود و نیز 6 مجسمه ابولهول (Sphinx) انتقال یافته از « معبد کرنک : Karnak Temple » در نزدیکی « لوکسور : Luxor »، بودند که البته چند ماه قبل، فرآیند ساخت آن ها به اتمام رسیده، اما در مراسم رسمی و مجلل « رژه طلایی فراعنه »، عملاً در سطح بین المللی، معرفی شده اند.

در مراسم آواز خوانندگان مصری، قطعات مهمی همچون نوای مناجات گونه « احترام برای ایزیس : A Reverence for Isis » از دیوارنگاره های منطقه « دیرالشلویط » و نیز قطعاتی از « کتاب مردگان : The Book of Dead » و « متون اهرام : Pyramid Text » به زبان مصری باستان، به اجرا درآمدند که در نوع خود کم سابقه بوده است.

 

بعد از این واقعه، گمانه زنی های مختلفی از وبسایت های مختلف و گروه های گوناگون در این خصوص مطرح شد و گروه هایی همچون « کیوانان : QAnons » به گمانه زنی در خصوص این واقعه، و وقایع مرتبط پرداختند. در حال حاضر، فرصت بررسی صحت و سقم این مطالب نیست، لیکن برخی اطلاعات کلی و مهم را می توان از وقایع اخیر، به شرح زیر، دریافت کرد:

1 – با توجه به نزدیکی « فراماسونری » و « ایلومیناتی »، به تحقق برنامه های بین المللی خود در راستای تحقق حکومت جهانی شیطانی « دجال » در اورشلیم، اعلام نمادین « پایان عصر فراعنه قدیم » و « آغاز عصر فرعون جدید »، کاملاً قابل انتظار و قابل حدس بود و این مساله در سکانسی از انیمیشن شیطانی « I, Pet Goat 2 » به صورتی نمادین و رمزی، به تصویر کشیده شده بود. فلذا به نظر می رسد این « رژه طلایی فراعنه » و انتقال محل آن ها، سیگنالی مهم و نمادین در خصوص اتمام عصر « فراعنه قدیم »، و قریب الوقوع بودن آغاز عصر « فرعون جدید » بوده است. بازسازی « ابلیسک » رامسس دوم، و نصب آن در مهم ترین میدان قاهره به همراه 6 ابوالهول (Sphinx) در شهر مدرن قاهره، نشان دیگری از احیاء حکومت فرعونی، لیکن در قالبی متجدد و تحت زعامت فرعون جدید می باشد.

2 – وقوع یک تحول بزرگ در فصول بهار تا ابتدای تابستان در راستای تحقق برنامه « حکومت جهانی دجال »، از سوی فراماسونری، قابل حدس بود. در مستند « رمزگشایی از برنامه دجال 2020 : I Pet Goat 2.99 »، و با رمزگشایی از سکانس آخر انیمیشن شیطانی « I, Pet Goat 2 » اشاره نمودیم که تخریب اهرام باستانی مصر در کنار تصویر « دجال » مصمم تازه از خواب بیدار شده، به مفهوم رخ دادن دوره انتقال قدرت نمادین بین عصر « فراعنه باستان » یا همان عصر تعالیم ماسونی (به عنوان وامدار فراعنه) و آغاز عصر فرعون جدید یعنی « دجال : Antichrist » است. در این میان، دو نکته رمزی، مساله رخداد نمادین این واقعه را، در فصل بهار تا ابتدای تابستان، معرفی نموده اند:

الف) وجود دو تکه ابر به صورت دست در سمت راست خورشید، و عقرب در سمت چپ خورشید که دست در حال بالا آمدن و عقرب در حال پایین آمدن است، به صورت رمزی به این موضوع اشاره دارد که در زمانی که صورت فلکی دست لاکوتا یا همان صورت فلکی اوریون، جبار یا شکارچی (Orion) در حال پدیدار شدن در آسمان روز بوده و صورت فلکی عقرب در حین محو شدن از آسمان روز می باشد، انتقال قدرت نمادین به عصر فرعون جدید صورت می گیرد. این مساله که فصل مربوطه بهار یا ابتدای تابستان است، به خوبی با مطالعه وضعیت خورشید در مقایسه با صورت های فلکی عقرب و شکارچی (دست لاکوتا) در آسمان روز، به دست می آید و ما مفصلاً در مستند مذکور به آن اشاره کرده بودیم.

ب) در سکانس ماقبل آخر انیمیشن شیطانی « I, Pet Goat 2 »، آب شدن برف ها و نیز شکوفه زدن و باز شدن گل نیلوفر آبی یا لوتوس به عنوان گل محبوب فراعنه و گل محل زایش رع یا خدای خورشید، که همگی در فصل بهار رخ می دهند، مجدداً اشاره دیگری به وقوع انتقال قدرت نمادین در فصل بهار یکی از سال های در پیش رو بوده است.

 

فلذا به نظر می رسد که رژه نمادین فراعنه قدیم و انتقال محل آن ها، رونمایی رسمی از ابلیسک بازسازی شده رامسس دوم در میدان التحریر قاهره مصر و نیز مراسم آوازخوانی به زبان مصری باستان در رثای ایزیس و سایر الهه های باستانی مصر، آن هم در کشاکش بحران های شدید سلامتی، اقتصادی، اجتماعی و … ناشی از کووید 19 و در حالی که هیچ اضطراری برای برگزاری این مراسم در وضعیت فعلی وجود نداشت، خبر از یک برنامه هماهنگ در اتاق فکر مشترک ایلومیناتی می دهد.

3 – در طی سال های اخیر و بالاخص پس از سال 2019 میلادی، ماه آوریل، همواره یک ماه پرحادثه و خبرساز بوده است و به نظر می رسد که مراسم « رژه طلایی فراعنه » در 3 آوریل سال 2021 میلادی، تدام همان « آوریل های پرحادثه » در سال های اخیر می باشد.

 

4 – به دلیل این که عمدتاً جشن « عید پاک مسیحی » یا « Easter » در ماه آوریل برگزار می شود و این ماه با « رستاخیز مسیح (ع) » مرتبط است، به نظر می رسد که « فراماسونری و ایلومیناتی »، به طرزی طعنه آمیز، تحرکات مربوط به « رستاخیز دجال » یا « ضد مسیح » را در همین ماه به صورت نمادین، با جدیت بیشتری دنبال می کنند.

 

5 – در برخی صفحات اینستاگرامی غربی، به توییت های « مایک پمپئو » وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده آمریکا در دوره ترامپ، و نیز « کیلی مک انانی »، دبیر مطبوعاتی سابق کاخ سفید در عصر ترامپ، اشاره کرده بودند که در روز 4 آوریل، از عبارت « او برخاسته است : He is Risen! » استفاده کرده اند و از نظر این صفحات، این عبارت به برخاستن دجال اشاره نموده است.

در پاسخ به این ادعا باید گفت که گرچه عمال و کارگزاران ایلومیناتی همچون « مایک پمپئو » و « کیلی مک انانی »، قطعاً با سیستم دجال مرتبط هستند، اما این که الزاماً به صورت قطعی پست های مذکور به « برخاستن دجال » اشاره داشته باشند، چنین چیزی سندیت کافی ندارد. چرا که روز « 4 آوریل »، مصادف با عید پاک مسیحی است و این « برخاستن »، به « رستاخیز مسیح (ع) »، اشاره دارد که البته با نگاهی به زمان ارسال پست های مربوطه، یعنی « 4 آوریل » و نیز پست های مجاور آن که صراحتاً به « عید پاک » یا « Easter » اشاره نموده اند، به نظر می رسد که هیاهو و جنجال فوق در خصوص ارتباط قطعی این پست ها با « رستاخیز دجال »، به دلیل عدم وجود پشتوانه کافی استنادی و استدلالی، به نتیچه ای نرسد.

در کل و در مقام جمع بندی، باید به این نکته اشاره نمود که مهم ترین پیام رمزی مراسم « رژه طلایی فراعنه »، رونمایی از « ابلیسک بازسازی شده رامسس دوم »، و « خواندن آوازهای نیایش گونه مصر باستان در رثای ایزیس، الهه الحادی مصر باستان یا همان زن بیوه مورد احترام فراماسونری »، همگی در راستای ارسال سیگنال مهم قریب الوقوع بودن اتمام عصر « فراعنه قدیم » و آغاز عصر « فرعون جدید » یعنی « دجال » یا « Antichrist » بوده است و رخداد این واقعه در ماه آوریل 2021 در نزدیکی « عید پاک مسیحی » یا « Easter » و در فصل بهار، به صورت کامل، با رموز کدگذاری شده در انیمیشن شیطانی « I, Pet Goat 2 » همراستا بوده است که رمزگشایی کدهای مذکور، با دقت و تقریب خوبی در مستند « رمزگشایی از برنامه دجال 2020 : I Pet Goat 2.99 »، مورد اشاره قرار گرفته بود. ان شا الله در آینده ای نزدیک، در خصوص وقایع عصر « پساترامپ » و دوره « افول آمریکا » با مستندات بیشتری صحبت خواهیم کرد. امید است با عنایت خداوند متعال، مکر این شیاطین نیز باطل شده و روز به روز به نابودی نهایی و قطعی خود، نزدیک تر گردند.  به امید آن روز

 

نگارش: خادم الامام (عج)

 

 

 

Loading

1 COMMENT

  1. سلام. گفته بودید مقاله ای مفصل و جامعه در زمینه فروپاشی آمریکای قبل از انتقال قدرت به اورشلیم در حال تدارک هستیدو این مقاله تموم نشد؟ کی منتشر میشه؟

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!