شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم به روایت حجت الاسلام قرائتی

0
خبرگزاری شبستان: اهمیت دعا برای ظهور، نقش توکل بر خدا در این زمینه، امدادهای غیبی و شرایط نزول آن، صبر و استقامت در راه خدا و … از جمله مسائلی است که کتاب «شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم» به آنها می پردازد.

 

 

  کتاب «شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم» با موضوع بررسی شرایط ظهور از دیدگاه قرآن مشتمل بر سخنان حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی است که به کوشش حجت الاسلام حسن ملایی و توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در 120 صفحه منتشر شده است.

 

بنابر این گزارش، در این کتاب ضمن بیان ادله عقلی و نقلی حتمیت ظهور، به تبیین رابطه بین ظهور با علل غیبت پرداخته شده و اهمیت و چگونگی زمینه ‌سازی برای این حادثه مهم و فراهم کردن شرایط آن از منظری قرآنی، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 

کتاب در همین زمینه به اهمیت دعا برای ظهور، نقش توکل بر خدا در این زمینه، امدادهای غیبی و شرایط نزول آن، صبر و استقامت در راه خدا، لزوم یاری کردن دین خدا، ضرورت تلاش برای رسیدن به آرزوها، جهاد و مبارزه با دشمن، رعایت تقوای الهی، مجاهدت و تلاش، ایمان به پروردگار، عدم ارتباط با کفار و تکیه کردن به آنان، انجام تکلیف، استغفار و توبه، انتظار حقیقی و برخی از وظایف منتظران در عصر غیبت اشاره کرده و این امور و برخی دیگر از عوامل انسانی و الهی تحقق ظهور امام مهدی(عج) را از منظری قرآنی بررسی کرده است.

 

گفتنی است، علاقه مندان می توانند این کتاب را با هزینه 45 هزار ریال از طریق تماس با شماره تلفن های ۸۸۹۹۸۶۰۰-۰۲۱ – ۳۷۸۴۱۱۳۰-۰۲۵ یا با مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی www.mahdaviat.ir تهیه کنند.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!