شناخت نامه امام زمان(عج) به روایت «آخرین منجی»

0
  شبستان: «آخرین منجی» با موضوع شناخت ‌نامه امام مهدی علیه السلام ویژه ائمه جمعه، جماعات و مدیران توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) منتشر شده است.
 

 

 کتاب « آخرین منجی » با موضوع شناخت ‌نامه امام مهدی علیه السلام ویژه ائمه جمعه، جماعات و مدیران تالیف قنبرعلی صمدی توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در 334 صفحه منتشر شده است.

«آخرین منجی» اثر جامع و فشرده پیرامون مباحث مهدویت است که خوانندگان را از مراجعه به کتاب های متعدد دیگر، بی نیاز می کند.

این کتاب با هدف تأمین نیازهای علمی ائمه جمعه و جماعات و مدیرات مؤسسات و نهادهای فرهنگی درباره امام مهدی(عج) با سفارش مرکز تخصصی مهدویت وابسته به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، نگارش شده است.

نگارنده در این پژوهش، با تکیه بر آیات قرآنی و استفاده از گنجینه عظیم روایات مهدوی، به تبیین مبانی معرفتی اندیشه اصیل مهدویّت پرداخته، سپس با استناد به پیشگویی‌های آیات و روایات، حوادث و رخدادهای مربوط به دوران ولادت، کودکی، غیبت و ظهور آن حضرت را بر شمرده است.

مطالب این کتاب در پنج بخش شامل؛ منجی‌ باوری، معرفت آخرین منجی، ولادت آخرین منجی، غیبت آخرین منجی و ظهور آخرین منجی، ‌به رشته تحریر در آمده است.

بخش پایانی کتاب نیز در شش فصل به بررسی رخدادهای پیش از ظهور، رخدادهای هنگام ظهور، رخدادهای پس از ظهور، قیام رهایی بخش، استقرار نظام مهدوی، مدت حکومت مهدوی و فرضیه های پس از آن، پرداخته است.

علاقه مندان می توانند این کتاب را با هزینه 10 هزار تومان از طریق تماس با شماره تلفن های ۸۸۹۹۸۶۰۰-۰۲۱ – ۳۷۸۴۱۱۳۰-۰۲۵ یا با مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی www.mahdaviat.ir تهیه کنند.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!