“ادموند” اولین رمان عاشقانه مهدوی

1
29471_600_800.jpg

اولین کتاب رمان عاشقانه مهدوی به قلم آمنه پازوکی و به همت موسسه پیروان موعود از سوی انتشارات هنر اندیشه منتشر شد.

 

  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، چاپ نخست کتاب «ادموند» تألیف آمنه پازوکی با حمایت موسسه پیروان موعود از سوی انتشارات هنر اندیشه وارد بازار نشر شد.

شخصیت اصلی این داستان شخصی به نام ادموند است، ادموند پارکر، جوانی مسیحی از خانواده‌ای بسیار معروف و سرشناس انگلیسی، دکترای رشته حقوق و از دانشجویان نخبه است. رؤیاهای وحشتناکی گاه‌گاه به سراغش می‌آید که معنی آن‌ها را نمی‌فهمد، گاهی اوقات احساس می‌کند عیسی مسیح (ع) در آن خواب‌ها برای نجاتش می‌آید، پس بر آن می‌شود که به جستجوی حقیقت آن‌ها بپردازد اما کسی نمی‌تواند کمکش کند تا اینکه دست سرنوشت او را به سویی سوق می‌دهد و ادموند در مسیر سختی برای یافتن حقیقت واقع می‌شود.

در مسیر دشوار رسیدن به حقیقت، دختر جوان مسلمانی سر راهش قرار می‌گیرد که برای او نشانه‌ای می‌شود از جانب خداوند، نشانه‌ای حاکی از عشق عمیق و پیوند قلبی او به اسلام، پس تصمیم به ازدواج با ملیکا و مشرّف شدن به دین اسلام می‌گیرد که همین مسئله سرآغاز بزرگ‌ترین دردسر زندگی‌اش می‌شود.

در جریان اتفاقاتی با فشار دست‌های پنهان صهیونیسم مجبور به جدایی از همسرش می‌شود و تا نزدیکی مرگ می‌رود اما معجزه‌ای او را به زندگی برمی‌گرداند و در دلش امید دارد که روزی عشقش را دوباره پیدا می‌کند. بعد از گذشت دو سال فراق و جدایی، موقعیتی فراهم می‌شود که از انگلستان فرار کند و برای یافتن همسرش به ایران بیاید، اما در ایران متوجه می‌شود که باید به عراق سفر کند.

ادموند، نماد همه انسان‌های آزاده و متدینی است که برای یافتن نور حقیقت و آن یگانه منجی موعود از مسیرهای صعب‌العبور می‌گذرند تا خود را به آن آخرین حجّت خداوند بر روی زمین برسانند و چه‌بسا که در این راه متحمل رنج‌های فراوان شوند اما عشق سوزان و چشمه جوشان ایمانشان به آن حضرت، آن‌ها را در رسیدن به این هدف نهایی یاری می‌رساند.

چاپ نخست این کتاب در 335 صفحه با قیمت12000 تومان و در شمارگان یک هزار نسخه منتشر و در اختیار علاقه‌مندان و مهدی یاوران گرامی قرار خواهد گرفت

پیروان موعود اعلام کرده است سود حاصل از این کتاب نیز در فعالیت های فرهنگی مهدوی هزینه خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند برای خرید این اثر از طریق شماره تلگرام 09212127507 نیز اقدام نمایند.

Loading

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!