اردوغان، دوباره سوریه را تهدید کرد

0

رئیس‌جمهور ترکیه با تهدید شدید دولت سوریه، مدعی شد که دمشق باید هزینه سنگینی را بابت هدف قرار دادن نیروهای ترکیه پرداخت کند.

اردوغان، دوباره سوریه را تهدید کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز (سه‌شنبه) بار دیگر دولت سوریه را تهدید کرد و مدعی شد که پاسخ ترکیه به کشته شدن نیروهای این کشور هنوز پایان نیافته است.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، اردوغان همچنین گفت که دولت سوریه پس از حمله به نیروهای ترکیه باید «هزینه سنگینی» را پرداخت کند.

او مدعی شد: «با قدرت به حملات نیروهای حکومت سوریه پاسخ داده و خسارت‌هایی را به آن‌ها تحمیل کردیم؛ اما این کافی نیست و پاسخ ما ادامه خواهد داشت.»

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین گفت که فردا گام‌های دولت ترکیه در خصوص ادلب را اعلام خواهد کرد.

ریاست‌جمهوری ترکیه پیش از این نیز اعلام کرده بود که آنکارا به مسکو ابلاغ کرده که باید، فورا حملات علیه مقرهای ترکیه در شمال غرب سوریه به پایان رسد و چنین حملاتی بدون پاسخ نخواهد ماند.

 آنکارا در حالی در روزهای اخیر بارها  به دمشق درباره حمله به نیروهای ترکیه‌ای که به صورت غیرقانونی در سوریه حضور دارند، هشدار داده است که نیروهای ارتش سوریه پیشروی‌های گسترده و چشمگیری در ادلب که آخرین پناهگاه تروریست‌های «جبهه النصره» است، دارند و آنکارا به شدت از این مسئله ناراضی است.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!