با حجاب آرامش پیدا کردم/ هنوز هم سوپ مکزیکی درست می کنم! +عکس

0
5.jpg
استاد تازه مسلمان دانشگاه تهران مهمان برنامه سحرگاهی شبکه نهال شد.

 
خانم سوخی اینوخوسا مسلمان مکزیکی با حجاب آرامش پیدا کردم/ هنوز هم سوپ مکزیکی درست می کنم! +عکس

 
 

به گزارش جام نیوز، خانم سوخی اینوخوسا مسلمان مکزیکی به همراه همسر ایرانی و دو فرزندانش مهمان برنامه سر سفره خدا شدند و  در نهمین روز ماه مبارک رمضان در مورد چگونگی گرویدن به دین اسلام و تاثیر امام خمینی ره و چگونگی زندگی فرزندان در خانواده دو زبانه برای بینندگان برنامه صحبت کردند.

 

در این برنامه سوخی اینوخوسا گفت: من قبلا کاتولیک بودم در آیین قبلی روزه و نماز البته کمی متفاوت از دین اسلام وجود دارد. من در سن 18 سالگی پس از آشنایی با همسرم دین اسلام را پذیرفتم. در آن زمان من در موسسه کار می کردم که شنیده بودم مردی ایرانی وجود دارد که با زنان دست نمی دهد و این موضوع کلید آشنایی من با آقای شجری همسرم و ورود به دین اسلام شد من با همراهی ایشان به مطالعه دین مبین اسلام پرداختم و اولین روزه خود را در سن 18 سالگی گرفتم.

وی گفت: برای ورود به دین اسلام مشکلات زیادی داشته است ولی مساله مهم تری که خانواده اش را نگران می کرده است تبلیغات مسمومی بوده که توسط رسانه ها در مورد ایران و امنیت ایران صورت می گرفته است و اکنون به مدد توسعه فضای مجازی این تبلیغات کم رنگ تر شده است.

وی افزود: برای من که تجربه دین دیگری هم داشته ام انتخاب حجاب بسیار جذاب و مهم است و من با حجاب احساس امنیت می کنم و آرامشی که در دین اسلام برایم ایجاد شده است قابل مقایسه با قبل نیست.

 

اینوخوسا گفت: من هنوز برای خانواده ام سوپ مکزیکی آماده می کنم و با کمک فرزندان و همسرم زندگی عالی و پر برکتی دارم.

 

در ادامه مجری برنامه از فرزندان این خانواده در مورد زبان مکزیکی و تنوع غذایی در فرهنگ مکزیکی سوال کرد و پسر بزرگتر به عنوان روزه اولی در برنامه شرکت کرده بود،  گفت: من امسال به طور کامل روزه می گیرم ولی مساله طاقت آوردن در روزه یکی از امتیازات ماه مبارک رمضان می دانم و این موضوع را برای خودم نوعی تمرین محسوب می کنم و اینکه مادرم یک تازه مسلمان است که تحت تاثیر پدرم به دین اسلام گرویده است به آنها از صمیم قلب افتخار می کنم وی در پاسخ به این سوال که چه چیزی از زندگی  امام خمینی ره برای شما جذاب است گفت در تصویری دیده ام که حضرت امام پیشانی یک مسیحی را بوسیده است که وی نیز از دین خود به اسلام گروید.

در ادامه همسر سوخی اینوخوسا آقای شجری در این مورد برای مجریان برنامه توضیح داد که کسی که امام خمینی پیشانیش را بوسید شهید ادواردو فرزند میلیاردر معروف ایتالیایی است که با پذیرش اسلام و انتخاب نام علی برای خود  از ثروت 60 میلیارد دلاری خانواده محروم شد.

لازم بذکر است که سوخی اینوخوسا مدرس زبان اسپانیویی در دانشگاه تهران است و علاوه بر ترجمه زبان ژاپنی، فعالیت در سایت آستان قدس را نیز در در کارنامه خود دارد./ دانشجو

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!