رمز گشایی از برنامه دجال (2020) : I, Pet Goat 2.99 (بخش پنجم و ششم)

0

بسم الله الرحمن الرحیم

در سکانس بعدی، ملاحظه می گردد که دوربین انیمیشن، کم کم از پنجره اتاق کلاس درس خارج شده و در حالی که اوباما با ترس و نگرانی، به گل نیلوفر آبی می نگرد،

 

دوربین انیمیشن، وارد فضای سرد و تاریک و یخبندان بیرون کلاس درس شده و کم کم، فضای اطراف کلاس درس، حیاط مدرسه، قاره آمریکا، و سپس کل جهان را به صورت نمادین نشان می دهد.

 

در این سکانس، اولین نکته ای که موجب جلب توجه می گردد، وجود نوشته هایی بر روی دیوار کنار کلاس درس است، و دیوار مدرسه، نوشته هایی را به صورت فانتزی و مبهم، اما قابل خواندن، نشان می دهد. این نوشته ها، حاوی اطلاعات بسیار مهمی هستند که در چند لایه پیچیده و تو در تو تنیده شده و باید مرحله به مرحله، رمزگشایی شوند. به صورت کلی، نوشته های روی دیوار مدرسه، خبر از آینده نزدیک آمریکا و جهان، در دوران پس از اوباما می دهند و نقشه های پیچیده ایلومیناتی را برای پیروان فراماسونری و ایلومیناتی در سراسر جهان، به صورت کدها و رموز، بیان می کنند.

 

توجه بفرمایید که انیمیشن I, Pet Goat 2 در سال 2012 میلادی و در میانه دوره 8 ساله زمامداری اوباما، ساخته و منتشر شده است! اما اطلاعاتی که تا لحظاتی دیگر مورد بحث قرار خواهند گرفت، عمدتاً مربوط به بعد از سال 2016 میلادی هستند. البته این اطلاعات، پیشگویی نیستند. بلکه Plan و برنامه ای است که ایلومیناتی و فراماسونری در قالب کد رمز به پیروان خودش در سراسر جهان ارسال کرده، تا آماده وقایع آتی باشند و در هر مرحله، وظایف خود را به نحو احسن، انجام دهند.

 

اما کدها و رموز پنهان در تصاویر روی دیوار مدرسه در انیمیشن، چه می گویند؟ کدها و رموز موجود در این تصاویر را باید در چند لایه، مورد بررسی قرار داد.

در لایه اول، این تصاویر، به PSALM 23 یا مزمور 23 داوود که یکی از بخش های عهد عتیق انجیل است، اشاره می نمایند.

 

مزمور 23 داوود، در عقاید انحرافی و کفرآلود فراماسونری و ایلومیناتی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای درک بهتر این موضوع، ابتدا باید عبارات مزمور 23 داوود یا PSALM 23 را بررسی نماییم: مزمور 23، چنین است:

 

« خداوند شبان من است؛ محتاج به هيچ‌چيز نخواهم بود. در مرتعهای سبز مرا می‌خواباند، به سوی آبهای آرام هدايتم می‌كند و جان مرا تازه می‌سازد. او به خاطر نام پرشكوه خود، مرا به راه راست رهبری می‌كند. حتی اگر از دره‌ سایه مرگ نيز عبور كنم، نخواهم ترسيد، زيرا تو، ای شبان من، با من هستی! عصا و چوبدستی تو به من قوت قلب می‌بخشد. در برابر چشمان دشمنانم، سفره‌ای برای من می‌گسترانی، از من همچون مهمانی عزيز پذيرايی می‌كنی و جامم را لبريز می‌سازی. اطمينان دارم كه در طول عمر خود، نيكويی و رحمت تو، ای خداوند، همراه من خواهد بود و من تا ابد در خانه‌ ی تو ساكن خواهم شد. »

 

اصل متن این مزمور، بسیار زیبا و دلنشین است، اما عقاید منحرف فراماسونری، ایلومیناتی و صهیونیسم، متاسفانه، مفهوم شیطانی را در قالب مزمور 23 داوود تدارک دیده است.

 

دو عبارت کلیدی در این مزمور « عبور از دره سایه مرگ » و « ساکن شدن در خانه خدا یا اورشلیم تا ابد » می باشند.  فراماسونری جهانی، اصطلاح « عبور از دره سایه مرگ » یا « Walking Through the Valley of  the Shadow of Death » را به شخص « دونالد ترامپ » منتسب نموده است. به نحوی که  حتی تی شرت ها و پیراهن هایی با ذکر عبارت « ترامپ: آماده باشید تا از دره سایه مرگ عبور کنید. » یا «Trump: Prepare to walk through valley of the shadow of Death  » در آمریکا فروخته می شوند که این موضوع نشان می دهد دونالد ترامپ، در بین منتقدین و طرفدارانش به عنوان فردی که با مزمور 23 داوود مرتبط است، شناخته می شود.

 

به نحوی که حتی منتقدان ترامپ، به طعنه، صفحه ای را در اینترنت با این عنوان منتشر کرده اند: « مزمور 23 داوود، ورژن شاه ترامپ! » یا « Psalm 23 (King Trump Version) »!

 

بنابراین در لایه اول، این نوشته ها به PSALM23 اشاره نموده و به عصر پر از التهاب، ترس و تنش جهان، در دوره ترامپ، اشاره کرده اند.

 

در همین لایه از تحلیل، عبارت « ساکن شدن در خانه خدا یعنی اورشلیم برای همیشه » هم به دسایس فراماسونری در دوره پس از اوباما و آغاز عصر دونالد ترامپ، برای بازگشت دجال  به اورشلیم یا بیت المقدس اشاره دارد و همان گونه که می دانیم، دونالد ترامپ پس از سال ها، سفارت آمریکا در رژیم جعلی اسراییل را از تل آویو به اورشلیم، انتقال داده، و بسیاری از کشورهای ماسونی، یا گوش به فرمان آمریکا نیز، از وی تبعیت کردند.

 

همچنین دونالد ترامپ، با رونمایی از طرح شیطانی خود، یعنی « معامله قرن »، تلاش نموده است تا برای همیشه، قدس را از اسلام و ادیان ابراهیمی پاکسازی نموده، و با سو استفاده از باور مسیحیان نوانجیلی، و به اسم بازگشت مسیح (ع)، در عمل مقدمات لازم را برای تاسیس معبد سلیمان در اورشلیم و آغاز تاجگذاری دجال یا Antichrist فراهم نماید.

 

بنابراین بخش دوم عبارات مهم PSALM23 نیز مجدداً به تلاش های فراماسونری و ایلومیناتی در عصر ترامپ، به منظور تاسیس حکومت جهانی دجال در اورشلیم و سکونت دایمی دجال در بیت المقدس، اشاره نموده است.

 

در لایه دوم تحلیل ها، اگر تصویر نقش بسته روی دیوار مدرسه را از وسط نصف کنیم، ملاحظه می نماییم که در نیمه بالایی نوشته ها، کلمه Donald نقش می بندد! یعنی در دل عبارت PSALM23، به صورت نامحسوس، کلمه دونالد که اسم کوچک ترامپ است، پنهان گردیده است! تا مخاطب عادی، به راحتی متوجه این رمزگذاری نشود. بنابراین در نوشته های مذکور نیز، کد دیگری قرار داده شده است تا به فراماسون ها، آمدن دونالد ترامپ، وعده داده شود.

 

از سوی دیگر، در همین تصویر، یک خط زیگزاگ زرد رنگ را ملاحظه می نماییم که از دل کلمه PSALM23، به بیرون زده است.

 

این خط زیگزاگ زرد رنگ نیز، مجدداً به دونالد ترامپ اشاره دارد؛ چرا که به دلیل موهای زردرنگ ترامپ، عملاً رنگ زرد نیز به عنوان یکی از نمادهای مهم دونالد ترامپ شناخته می شود.

 

همچنین زیگزاگ زرد رنگ، عملاً به امضای زیگزاگی دونالد ترامپ که دایماً آن را در معرض دید دوربین ها قرار می دهد نیز اشاره می نماید.

 

در نهایت، این زیگزاگ صاعقه ای، اشاره می نماید که عصر دونالد ترامپ، عصر آغاز مجدد صاعقه خلقت یا « Lightning Flash of Creation » در درخت کابالا بوده و با این صاعقه، فرآیندهای مربوط به مزمور 23 داوود یا PSALM23 که زمینه ساز تاجگذاری دجال در اورشلیم می باشد، آغاز می گردد.

 

اما در لایه سوم تحلیل این بخش، ملاحظه می گردد که در ابتدای P عبارت PSALM23، یک خط نامعمول بر روی تصویر افتاده است که کمی عجیب به نظر می رسد. چرا که کل انیمیشن، ساخته کارگردان است و بالطبع، این خط بر روی P، سهوی نبوده و عمدی در کار است که با توجه به سوابق کارگردان و تیزهوشی وی در سکانس های قبل و بعد، عمدی بودن این مساله، بیش از پیش تقویت می شود.

 

در مجموع این خط اضافه غیر معمول بر روی P، منجر به این می شود که حرف مذکور، به صورت R خوانده شود!

 

اما R در این تصویر، چه معنایی دارد؟ حرف R در این سکانس، از یک سو به جناح سیاسی رییس جمهور صاحب PSALM23 اشاره می کند که همان حزب جمهوریخواه یا Republican است و با حرف R به نمایش در می آید.

 

البته قبلاً در سایر مقالات وبسایتwww.alwadossadegh.com  گفته شده بود که دعواهای حزبی در آمریکا، یک شو و نمایش است و واقعیت ندارد

 

و هر دو حزب ماسونی آمریکا، با برنامه ای دقیق و حساب شده و با تقسیم کار بین خودشان، نقشه های ایلومیناتی و فراماسونری را به پیش می برند.

 

لیکن به نظر می رسد که وظیفه اجرایی نمودن اهداف فراماسونری در مزمور 23 داوود، بر عهده رییس جمهوری از حزب جمهوری خواه یا Republican  گذاشته شده است که نماد آن R می باشد! البته ترس و تنش و وحشت ذکر شده در مزمور 23 داوود، با نوع عملکرد جمهوریخواهان آمریکایی و بالاخص شخص دونالد ترامپ، کاملاً سازگارتر است.

 

از سوی دیگر، حرف انگلیسی R، مجدداً به ستاره قلب الاسد یا Regulus نیز اشاره دارد و قبلاً نیز ذکر شد که ستاره طالع دونالد ترامپ، ستاره قلب الاسد یا Regulus یا آلفا – لئونیس می باشد که در عقاید ایلومیناتی نیز بسیار محبوب است.

 

این ستاره یعنی Regulus، ستاره بخت و اقبال و پیروزی پادشاهان ایران باستان نیز در نظر گرفته می شده است

 

و برای تخاصم با ایران و پیشبرد برنامه های شیطانی فراماسونری در خصوص مزمور 23 داوود، فراماسونری عمداً دونالد ترامپ را برگزیده تا با استفاده از ستاره طالع ترامپ یعنی رگولوس، بتواند بر ایران غلبه نماید.

 

که البته ان شاء الله خلاف این اتفاق رخ خواهد داد و نابودی همیشگی فراماسونری جهانی و ایلومیناتی، نزدیک می باشد.

 

اما در لایه چهارم تحلیل این بخش، باید ذکر کرد که اشاره تصویر روی دیوار مدرسه به مزمور 23 داوود یا PSALM 23، مجدداً به درخت زندگی کابالا و تاروت کبیر، و نقش ترامپ در این درخت، اشاره می نماید.

 

چرا که همان طور که گفتیم، « دونالد ترامپ » در عقاید فراماسونری، معادل کارت « احمق » یا « The Fool » در تاروت کبیر بوده و کارت « احمق » یا « The Fool » با شماره گذاری0  یا 22، مهم ترین کارت تاروت کبیر می باشد و جایگاه ویژه ای در این کارت ها، و نیز در درخت کابالا دارد.

 

به نحوی که آغاز سفر معنوی پیروان کابالا و ایلومیناتی، و آغاز ساطع شدن صاعقه خلقت یا Lightning Flash of Creation در درخت کابالا، از سفیروت Crown به سمت سفیروت Wisdom عبور کرده و پایان این سفر معنوی و بازگشت صاعقه خلقت نیز از همین مسیر است.

 

نکته بسیار مهم این که کارت تاروت مرتبط با این مسیر مهم که به مسیر 11 یا مسیر Aleph نیز به زبان عبری معروف است، کارت « احمق » یا « The Fool » می باشد که البته معادل آن در کارت های معمولی، کارت « دلقک : Joker » است.

 

همچنین بسیار جالب است که مسیر Aleph درخت کابالا که همنام با حرف Aleph عبری و آلفا در زبان یونانی است، مجدداً ستاره آلفا – لئونیس یا قلب الاسد یا Regulus را به یاد می آورد که این ستاره نیز ستاره طالع دونالد ترامپ می باشد و مجدداً ارتباط دیگری بین کاراکتر و کارت « احمق: The Fool » و شخص دونالد ترامپ برقرار می نماید.

 

نکته مهم دیگر این که کتاب های راهنمای مدیتیشن کابالایی، کارت ترامپ « احمق » یا « The Fool » را نه احمق واقعی، بلکه استاد تمامی اساتید نامیده اند!  و این نشان می دهد که در پس ظاهر احمقانه کارت « The Fool »، و نیز کاراکتر « احمق »، در عمل، بالاترین درجه کابالیستی و مقام استادی، به کاراکتر « احمق » اختصاص دارد.

 

در این کتب راهنمای کابالایی، احمق را جمع اضداد نامیده اند و اصطلاحاتی همچون « همه و هیچ »، « اول و آخر » و امثالهم را در خصوص کارت « The Fool » ذکر نموده اند که این مساله نیز مجدداً با دونالد ترامپ، تطابق دارد. چرا که وی هم « احمق » و هم « باهوش » است.

 

دونالد ترامپ، در عین این که به حماقت مشهور است، یکی از مشهورترین و هوشمندترین کارآفرینان در سطح جهان است و این جمع اضداد بودن نیز مجدداً موجب شده است تا فراماسونری جهانی و ایلومیناتی، وی را نماد کارت « احمق » یا « The Fool » دانسته و ماموریت مهم فراماسونری را به وی بسپارد.

 

در خصوص کاراکتر « احمق  » در کارت های ترامپ تاروت، چنین گفته می شود که آغاز و پایان سیر کابالا، با وی شروع می گردد.

 

پس پایان عصر قدیم فراماسونری و آغاز عصر جدید ماسونی به رهبری دجال در اورشلیم نیز باید به فردی سپرده شود که انطباق زیادی با کارت « احمق » یا « The Fool » در تاروت کبیر داشته باشد که این فرد نیز کسی جز شخص دونالد ترامپ، و البته ورژن بریتانیایی آن یعنی بوریس جانسون، نخواهد بود.

 

از سوی دیگر در کتاب های متعددی که به عنوان راهنمای کابالا نگاشته شده اند، از اصطلاح « سفر احمق » یا « The Fool’s Journey » استفاده شده است.

 

همچنین برخی کتب کابالیستی دیگر، از اصطلاح « زیارت احمق: The Fool’s Pilgrimage » استفاده نموده اند.

 

به نظرمی رسد که هر دو اصطلاح، به « سفر عبور از دره سایه مرگ » به منظور« سکونت و زیارت در اورشلیم » که در مزمور 23 داوود نیز ذکر شده است، اشاره دارند.

 

بالاخص که در توضیحات کاراکتر « The Fool » در کتب کابالیستی، آمده است که کاراکتر « احمق »، از هیچ خطری نمی هراسد و به محدودیت ها و خطرات مسیر سفر خود کاری ندارد و این سفر کابالیستی را به سمت مقصد، انجام می دهد.

 

البته مقصدی که با ذکر عبارت زیارت، مشخص می شود که همان معبد سلیمان اورشلیم است که مورد علاقه فراماسونری، کابالا و ایلومیناتی نیز می باشد!

 

البته طبق تعالیم الحادی کابالا، گفته شده است که کاراکتر« احمق » در انتها می فهمد که اول و آخر کار، یکی است! یعنی او خودش هیچ است و خودش همه است! خود احمق، اول و آخر است! و حقیقتی جز خودش وجود ندارد!

 

این عبارات نشان می دهد که ایلومیناتی و کابالا، اصلا به خدا معتقد نیست! و همان توصیفات شیطان پرستی ماتریالیستی را برای اعتقادات به کار می برد! همان اومانیسم را قبول دارد!

 

یعنی اول و آخر مسیر کابالا، اول و آخر سفر به اورشلیم، اول و آخر عبور از از دره سایه مرگ و سکونت دایمی ایلومیناتی در اورشلیم، به این نکته می رسد که هیچ خدای فرامادی نیست و همه چیز ماده است و البته شیطان نیز گرچه راهنما و مرشد ماسونی است، اما خودش نیز ماده است! و ما در ادامه تحلیل ها به این ماده گرایی ماسونی نیز خواهیم پرداخت.

 

در نهایت مشخص می گردد که در لایه های متعدد این سکانس از انیمیشن، به آغاز پروژه مزمور 23 داوود، پایان عصر قدیم فراماسونری و آغاز عصر جدید ماسونی با نظم نوین جهانی به مرکزیت اورشلیم، وعده داده شده است. در همین راستا، کارگردان انیمیشن I, Pet Goat 2 که خودش یک معلم و استاد اعظم ماسونی بوده است، ویژگی های دونالد ترامپ را که اجرا کننده دستورات فراماسونری در خصوص مزمور 23 داوود یا PSALM23 است، پیشاپیش برشمرده و نام کوچک وی را Donald، وی را صاحب نشان زرد رنگ و دستخط زیگزاگی، و نیز عضو حزب جمهوری خواه یا Republican و صاحب طالع مرتبط با ستاره Regulus برشمرده است.

 

این پیام رمزی به این دلیل صادر شده است که با قدرت گرفتن دونالد ترامپ، تمامی لژهای ماسونی جهان و مجامع مخفی دیگر، پیام های رمزی این انیمیشن را دریابند و خود را برای دوره سخت مزمور 23 داوود و بازگشت به اورشلیم، آماده نمایند.

 

ناگفته نماند که تعدادی دیگر از سربازان ایلومیناتی و پیروان شیطان پرستی نیز، از قبل به نزدیک بودن وقوع مزمور 23 داوود، اشاره کرده اند. برای مثال، انتشارات ماسونی Steve Jackson Games و وبسایت مرتبط با آن یعنی www.Warehouse23.com، به عدد 23 اشاره کرده اند که اشاره ای رمزی، به مزمور 23 داوود یا PSALM23 می باشد.

 

از سوی دیگر، مریلین منسون، مشهورترین خواننده شیطان پرست عصر حاضر نیز آلبوم موسیقی با عنوان « هالیوود (چوب مقدس): در سایه دره مرگ » یا « Holy wood: In the Shadow of the Valley of Death » منتشر نموده است که به طرز طعنه آمیز و بی ادبانه ای به « مزمور 23 » داوود در انجیل اشاره کرده و مهم ترین عبارت موجود در این مزمور را به صورت غلط و مسخره وار، بیان نموده است که البته این حرکت، موید این موضوع هست که ایلومیناتی، فراماسونری و شیطان پرستی، اعتقاد واقعی به مزمور 23 داوود ندارند و در عمل، ضمن مسخره نمودن این مزمور، از محتویات آن، استفاده ابزاری نموده اند.

 

نکته عجیبی که در خصوص آلبوم موزیک مریلین منسون با عنوان « هالیوود (چوب مقدس): در سایه دره مرگ » یا « Holy wood: In the Shadow of the Valley of Death » وجود دارد، این است که در این آلبوم، قطعه موزیکی با عنوان « King Kill 33 » یا « قتل شاهانه در درجه 33 » وجود دارد که دارای اجزای عجیب و شگفت انگیزی است.

 

قبلاً شعار « King Kill 33 » که اصطلاحی ماسونی است، به « جان اف کندی » رییس جمهور اسبق ایالات متحده امریکا که ضد ماسون بود و در شهر دالاس در درجه 33، ترور شد، اطلاق می گردید.

 

لیکن با توجه به موزیک « King Kill 33 » در آلبوم « Holy wood: In the Shadow of the Valley of Death » مریلین منسون و نیز المان های عجیب و رمز آلودی که در اجرای زنده این موزیک به نمایش در آمده است، به نظر می رسد که علاوه بر « جان اف کندی »، این شعار، به یک ترور مهم دیگر نیز مرتبط باشد که آن ترور نیز عملیات تروریستی کشور ماسونی آمریکا، علیه سردار شهید قاسم سلیمانی می باشد!

 

اما دلیل این ادعا چیست؟ موزیک « King Kill 33 » برای اولین بار در سال 2000، و در آغاز هزاره سوم میلادی، در آلبوم « Holy wood: In the Shadow of the Valley of Death » منتشر شد و بارها در مراسم و مناسبت های مختلفی، اجرا گردید.

 

در همین راستا، موزیک « King Kill 33 » در سال 2013 میلادی، همزمان با برنامه ای با عنوان « فوق ستاره دجال » یا « Antichrist Superstar » به صورت زنده، اجرا گردید.

 

در این اجرا، مریلین منسون با لباس نظامی که بر روی دوش و بازوی آن درجه نظامی درج شده و با لباس نظامی ژنرال ها، بر روی صحنه آمده و اشعار سخیف این موزیک را به صورت زنده، خواند.

 

در ویدئوی مربوط به این اجرا، ملاحظه می گردد که بر روی صحنه، تصاویر متعددی از « صاعقه » یا « Lightning » وجود داشته، و بخش اعظم اجرا، در محیط نور آبی رنگ، انجام شده است.

 

همچنین در شعر خوانده شده در این موزیک، این عبارت مهم، خودنمایی می کند: « The blue and the withered seeds you will reap. » یعنی « بذرهای آبی و پژمرده را درو خواهید کرد. ». بدین ترتیب در شعر این موزیک نیز، فقط یک جا به رنگ اشاره شده که آن هم رنگ « آبی » است.

 

اگر نمادهای مهم این موزیک یعنی « لباس ژنرال »، « صاعقه »، و رنگ « آبی » را کنار هم بگذاریم، آیا معنایی دارد؟ این عبارات، چه ارتباطی با شعار « King Kill 33 » دارد؟ تا قبل از شهادت سردار محبوب و رشید جهان اسلام یعنی شهید سردار سلیمانی و همراهانشان، شاید درک معانی این نمادها، سخت بود، لیکن امروز می توان دریافت که منظور پیروان کافر و منحرف تعالیم شیطانی ایلومیناتی و فراماسونری از اجرای آهنگ « King Kill 33 »، ترور و به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی بوده است!

 

اما این نمادها و آهنگ و آلبوم موزیک مربوطه، و نیز شعار « King Kill 33 »، چه ارتباطی با شهادت سردار سلیمانی دارند؟ پاسخ این است که شهادت سردار شهید سلیمانی و همرزمانشان، در یک عملیات تروریستی وحشیانه، به دست سربازان ارتش ماسونی ایالات متحده آمریکا، و در مجاورت فرودگاه بغداد، در عرض جغرافیایی 33 درجه صورت گرفته است و ایشان نیز ژنرال نظامی بوده اند. ضمن این که نام این عملیات، « صاعقه آبی: Blue Lightning » بوده است! یعنی تمامی المان های لباس نظامی ژنرال، درجه 33، صاعقه و رنگ آبی، در ترور شهید سلیمانی به وسیله شیاطین عضو ایلومیناتی، به کار رفته است.

 

ضمناً شکار شهید سلیمانی نیز توسط فراماسونری و ایلومیناتی، به سه علت شکار شاهانه در نظر گرفته می شد: اولاً سردار شهید سلیمانی، به نماد مقاومت بین المللی مومنین جهان در برابر نقشه های کشورهای ماسونی آمریکا و اسراییل و متحدینشان تبدیل شده بودند و شهادت ایشان، شکاری بزرگ برای ایلومیناتی در نظر گرفته می شد

 

و با توجه به اسم « صاعقه آبی » که برای عملیات در نظر گرفته شده بود، این ترور را برای رضایت شیطان، انجام داده بودند. چرا که عبارت « صاعقه آبی » به شیطان مرتبط است و ما در ادامه تحلیل ها، به آن اشاره خواهیم کرد.

 

ثانیاً نام خانوادگی شهید سلیمانی، از اسم « سلیمان » که در عبری « Solomon » نامیده می شود، تشکیل شده است و با توجه به این که یهود، فراماسونری، ایلومیناتی و صهیونیزم، به حضرت سلیمان (ع)، « King Solomon » می گویند، در واقع شهید سلیمانی، به لحاظ اسمی نیز شبیه به یک پادشاه مشهور یعنی حضرت سلیمان (ع) یا Solomon، بوده اند و از این نظر نیز یک شکار شاهانه برای ایلومیناتی و سایر پیروان شیطان به شمار می رفته اند.

 

ثالثاً سردار شهید سلیمانی، به عنوان فرمانده عملیات ضد ماسونی در منطقه به شمار می رفتند. اما فراماسونری جهانی، از جنگ های داخلی سوریه، علاوه بر اهداف مرسوم نظامی، هدفی همچون انتقال قدرت از خاندان « اسد » یا Leo، به گروهک تروریستی « داعش » یا ISIS را در سر می پروراند، تا در برنامه های خود، این مساله را معادل انتقال ستاره قدرت یعنی « Regulus » یا قلب الاسد از محدوده صورت فلکی اسد یا Leo به محدوده صورت فلکی Virgo، در نظر گیرد.

 

فلذا ترور و به شهادت رساندن بزرگ ترین فرمانده ضد ماسونی منطقه که این برنامه شیطانی ایلومیناتی را ناکام گذاشته بود، شکاری بزرگ و شاهانه برای ایلومیناتی و فراماسونری محسوب می شد.

 

با توجه به مطالب گفته شده، می توان دریافت که برنامه های ایلومیناتی مرتبط با مزمور 23 داوود، از مدت ها قبل مد نظر بوده است و علاوه بر انیمیشن I, Pet Goat 2، سایر خدمتکاران شیطان، همچون مریلین منسون خواننده شیطان پرست نیز، آلبوم موسیقی مرتبط با مزمور 23 داوود با عنوان « هالیوود (چوب مقدس): در سایه دره مرگ » یا « Holy wood: In the Shadow of the Valley of Death » تولید کرده بودند که پیشاپیش و به صورت رمزی، به برنامه های شیطانی ایلومیناتی در ادوار آتی اشاره نموده بودند.

 

همچنین در آلبوم موزیک « هالیوود (چوب مقدس): در سایه دره مرگ » مریلین منسون، اشاره شده بود که در دوره اجرای مزمور 23 داوود یا PSALM23، باید یک شکار شاهانه یا « King Kill 33 »، صورت بگیرد که با رمزگشایی های انجام شده، مشخص گردید که آن ها سردار شهید سلیمانی را مرتبط با این نمادشناسی دانسته و ایشان را دقیقاً در نزدیکی فرودگاه بغداد در مدار 33 درجه به شهادت رساندند تا در ادامه نقشه های شیطانی خود، ایشان را به عنوان قربانی بزرگ، برای جلب رضایت شیطان ملعون، معرفی نمایند تا سایر اجزای مزمور 23 داوود و تاجگذاری دجال در اورشلیم یا همان « معامله قرن » را به پیش ببرند.

 

از سوی دیگر، انیمیشن I, Pet Goat 2، مشخصات زمامدار آمریکا در عصر اجرای « مزمور 23 داوود » را ذکر می کند و با استفاده از نمادهای چند لایه پیچیده و تو در تو، آن را دونالد ترامپ معرفی می نماید. بنابراین با استفاده توام از نمادشناسی انیمیشن I, Pet Goat 2 و نیز آلبوم موسیقی « هالیوود (چوب مقدس): در سایه دره مرگ » یا « Holy wood: In the Shadow of the Valley of Death » می توان به اسرار و رموز متعدد PSALM23 در این انیمیشن و نیز سایر نقشه های ایلومیناتی، پی برد.

 

اما قبل از ادامه تحلیل در خصوص سایر سکانس ها، باید به این نکته اشاره نماییم که پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست جنایتکارانی همچون دونالد ترامپ، اولین عباراتی که در اکانت توییتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای نقش بست، عبارت « بسم الله الرحمن الرحیم » بود که عبارتی مقدس و اولین آیه از سوره های قرآن کریم است که در ابتدای هر کار مهم نیز به کار می رود.

 

به نظر می رسد که همان گونه که دشمنان کابالیست و فراماسون و عضو ایلومیناتی، حرکت آخرالزمانی خود را از مسیر Aleph عبری که آغاز حرکت در درخت کابالا بوده ، آغاز کرده اند،

 

رهبرگرانقدر انقلاب اسلامی ایران نیز از عبارت « بسم الله الرحمن الرحیم » که کلامی آسمانی و الهی و اولین آیه از سوره های قرآن کریم است نیز بهره جسته اند تا به موازات آغاز تحرکات شیطان در آخرالزمان، آغاز تحرکات جناح الهی و مدافعین ادیان آسمانی نیز از ایران، اعلام گردد.

 

بنابراین این مساله نیز تمامی مومنین به ادیان الهی را در سراسر جهان، امیدوار می نماید که جناح خیر، تحرکات خود را برای نابودی لشکریان شیطانی فراماسونری و ایلومیناتی در آخرالزمان، آغاز نموده است و این امر نیز به زودی نتایج مثبت و با ارزش خود را نشان خواهد داد و ان شا الله منجر به نابودی امپراطوری جهانی ایلومیناتی، و آغاز حکومت جهانی الهی به رهبری منجیان آسمانی یعنی مهدی موعود (عج) و عیسی مسیح (ع) خواهد شد.

 

پس از سکانس مربوط به تصاویر روی دیوار مدرسه و مزمور 23 داوود، در سکانس بعدی، ملاحظه می کنیم که پرچم آمریکا پاره شده است، و ساعت بزرگ شهر یخ زده، روی ساعت 12 یا به تعبیر دیگر، ساعت صفر یا ساعت آخرالزمان، فیکس شده است.

 

این سکانس نشان می دهد که آمریکای عصر دونالد ترامپ، در فضای آخرالزمانی، دچار فروپاشی و نابودی خواهد شد و این فروپاشی و نابودی، بخشی از تبعات اجرای « مزمور 23 داوود » و عبور از « دره سایه مرگ » است.

 

به عبارت دیگر، لازمه ایجاد نظم نوین جهانی به دست دجال در اورشلیم ، نابودی آمریکا، انگلستان، اتحادیه اروپا و هر نظم دیگری در جهان است و عملاً، چاره ای بجز تخریب و فروپاشی سایر نظام ها، قبل از آغاز عصر جدید ماسونی در اورشلیم، وجود ندارد.

 

در این قسمت و مرتبط با این تصاویر، مجدداً باید به نکات مهمی در خصوص ستاره قلب الاسد یا Regulus و ارتباط آن با دونالد ترامپ و وقایع عصر ترامپ، اشاره نماییم.

 

همان گونه که اشاره شده بود، ستاره Regulus  به عنوان ستاره شکوه و اقبال پادشاهان ایرانی شناخته می شود و در عقاید فراماسونری، هر کسی که این ستاره به وی مرتبط باشد، به سرعت، صاحب قدرت، شکوه و اقتدار فراوان خواهد شد. لیکن بزرگترین دشمن ستاره Regulus، انتقام است. یعنی اگر صاحب ستاره Regulus به فکر انتقام از دیگران بیفتد، به سرعت دچار فروپاشی و نابودی خواهد شد.

 

همان گونه که قبلاً نیز اشاره کردیم، ایلومیناتی و فراماسونری برنامه ای در دست دارد که در طی این برنامه، آمریکا و سایر کشورهای بزرگ ماسونی، باید دچار فروپاشی شوند تا نظم نوین جهانی به رهبری دجال، در اورشلیم برقرار شود. در همین راستا، بعد از دوره ی درخشش سیاسی و نظامی فراماسون مشهور صاحب ستاره Regulus یعنی دونالد ترامپ، کم کم زمینه برای اضمحلال وی فراهم شده و با انواع روش ها و دلایل به ظاهر منطقی، مانند استیضاح، مسایل اقتصادی، تبعات ناشی از بیماری کرونا و …، زمینه پذیرش فروپاشی آمریکا در عصر ترامپ، در افکار عمومی جهان فراهم خواهد شد.

 

لیکن نکته مهم این جا است که پس از تبرئه ظاهری ترامپ در مقوله استیضاح، در اخبار متعددی اعلام شده است که ترامپ قصد انتقام از مسببین استیضاح و افراد دخیل در ایراد اتهام به وی را دارد.

 

به نظر می رسد که کلید واژه Revenge یا انتقام از استیضاح کنندگان در رسانه های آمریکا، به معنای ارسال سیگنال برای آغاز فروپاشی آمریکا خواهد بود! چرا که این فروپاشی قبل از آغاز معامله قرن و استقرار نظم نوین جهانی در اورشلیم یا بیت المقدس، باید صورت گیرد. بنابراین به زودی ممکن است فرآیندهای مرتبط با فروپاشی ایالات متحده آمریکا آغاز شده و سقوط شاخص های اقتصادی، فروپاشی سیاسی و تضعیف نظامی آمریکا، سرعت گیرد

 

البته این نوع فروپاشی مرتبط با ستاره قلب الاسد یا Regulus، قبلاً در داستان های « هری پاتر » نیز به صورت رمزی، ذکر شده است.

 

در داستان هری پاتر، به دو برادر به نام های سیریوس بلک و رگولوس بلک، اشاره شده است.

 

سیریوس بلک پدرخواندۀ هری پاتر نیز می باشد، لیکن برادر کوچکتر سیریوس، یعنی رگولوس بلک که یک جادوگر قهار است، ظاهراً در جناح مخالف برادرش قرار دارد و جزء گروه Death Eaters یعنی مرگ‌خواران است.

 

بسیار جالب است که مجدداً اسم گروه مرگ‌خواران با عبارت The Valley of the Shadow of Death در مزمور 23 داوود، ارتباط دارد یعنی باز هم رگولوس داستان هری پاتر، با PSALM23 ارتباط پیدا می‌کند.

 

نکتۀ مهم در مورد رگولوس و سیریوس این است که سیریوس همنام ستاره‌ ی Sirius در صورت فلکی Canis Major است.

 

و همان طور که قبلاً اشاره شده بود، سیریوس در ماه سپتامبر هر سال، در محاذات کمربند صورت فلکی اوریون یا شکارچی قرار می‌گیرد و واقعۀ 11 سپتامبر 2001 میلادی که آغاز تحرکات فراماسونری و ایلومیناتی در آخرالزمان بود، دقیقاً با وقایع نجومی ستارۀ سیریوس در ماه سپتامبر مرتبط بوده است. پس The Pet Goat یعنی قسمت اول پروژه آخرالزمانی ایلومیناتی در هزارۀ سوم، با ستارۀ سیریوس مرتبط بوده است،

 

و اتفاقات دوم یعنی I, Pet Goat 2 یا همان اجرای PSALM23، توسط دونالد ترامپ، با رگولوس مرتبط می باشد.

 

بدین ترتیب، عصر سیریوس در سال 2001 میلادی و عصر رگولوس هم به یک روایت، از سال 2012 میلادی و با تغییرات مربوط به انتقال ستاره Regulus از محدوده صورت فلکی Leo به محدوده ی صورت فلکی Virgo، و به روایت دیگر، از سال 2016 میلادی و با قدرت گرفتن دونالد ترامپ شروع شده است.

 

قبلاً اشاره شد که ستاره قلب الاسد یا Regulus، گرچه ستاره مرتبط با شکوه و جلال و قدرت است، لیکن ممکن است بنا به دلایلی، عمر آن کوتاه باشد.

 

بسیار جالب است که در داستان هری پاتر نیز، طول عمر رگولوس 18 سال بوده، اما طول عمر برادرش سیریوس، حدوداً 36 سال بوده است. بدین ترتیب، طول عمر رگولوس، نصف سیریوس بوده است.

 

با توجه به این مطالب، و تلاش فراماسونری و ایلومیناتی برای این که کار را در دوره  زمامداری ترامپ، تمام کند، این انتظار را داریم که طبق برنامه فراماسونری، دوره حکومت دونالد ترامپ نیز کمتر از سایر دولت ها باشد. به نحوی که بر حسب مبداً محاسبات، دولت ترامپ، احتمالاً قبل از 4 یا 6 سال از عمر زمامداری اش، دچار فروپاشی و اضمحلال می گردد تا قدرت جهانی به اورشلیم یا بیت المقدس منتقل گردد.

 

نکته مهم این که در داستان هری پاتر، رگولوس یک اقدام انتحاری فداکارانه انجام می‌دهد و خودش کشته می‌شود، اما دنیا را نجات می‌دهد.

 

در دیدگاه فراماسونری و ایلومیناتی نیز، ترامپ همین ویژگی ها را دارد و یک شبه ‌قهرمان برای فراماسونری خواهد بود، که خودش در عین دیوانگی ظاهری، ممکن است باعث نابودی حکومتش بشود، اما این حرکت انتحاری، برای تولد حکومت دجال در اورشلیم و سیطره ی جهانی فراماسونری، الزامی است.

 

پس داستان سیریوس و رگولوس، که دو ستارۀ مهم از نظر فراماسونری و ایلومیناتی هستند، در بین فراماسون‌ها بسیار مشهور است، و بر اساس این دو ستاره، برنامه‌های آخرالزمانی‌ ایلومیناتی،  سازماندهی شده است.

 

در ادامه سکانس، ملاحظه می گردد که تصویر با سرعت دور می‌شود و در سمت راست، و در فضای یخبندان آخرالزمان که توأم با سیاهی و ناامیدی است، در زیر نور ایلومیناتی، برج‌های دوقلو، آتش گرفته و فرو می ریزند.

 

این برج ها، نماد برج های سازمان تجارت جهانی یا WTC هستند که در 11 سپتامبر 2001 میلادی، فروریخته اند.

 

وقوع فروریختن برج‌های دوقلو در زیر نور ایلومیناتی، به صورت رمزی، این پیام را مخابره می کند که این فرو ریختن برج های دوقلو، کاملاً به دست ایلومیناتی صورت گرفته است و البته فروریختن این برج ها، با مندرجات کارت « برج » یا « The Tower »، در کارت های تاروت کبیر، انطباق دارد و این مساله، بیش از پیش به عمدی بودن وقایع 11 سپتامبر 2001 میلادی و وقوع آن ها به دست ایلومیناتی، اشاره می نماید.

 

در ادامه سکانس، کودکی را می‌بینیم که ناامیدانه، از بالای پرتگاه، خودش را به درون آب دریا می اندازد. در ادامۀ انیمیشن با این کودک، بیشتر آشنا خواهیم شد و خواهیم فهمید که اسم او کودک آبی یا L’enfant bleu است.

 

این کودک آبی، در وبسایت انیمیشن به عنوان L’enfant bleu معرفی شده و در توضیحاتش ذکر شده که او، « محافظ شعله آتش » یا « Keeper of the Flame » است.

 

البته در این صحنه، ملاحظه می کنید که هیچ آتشی در کنار L’enfant bleu نیست. اما در ادامه انیمیشن، خواهیم دید که  L’enfant bleu به آتش مرتبط است.

 

این تصاویر و سقوط ناامیدانه کودک آبی به درون آب دریا، این پیام را منتقل می کند که وقتی آتشی هم نباشد، L’enfant bleu در این تباهی و سیاهی و ناامیدی آخرالزمان رنگ می‌بازد و نابود خواهد شد.

 

تصاویر تا این بخش به صورت پیوسته ادامه پیدا می‌کند، تا اینکه ناگهان، تصاویری جدید و کاملاً متمایز، آغاز شده و در سکانس جدید، حرکت یک قایق در تاریکی و مه، ملاحظه می گردد.

 

با کمی دقت نقش آنوبیس که خدای کله‌شغالی یا کله‌سگی و حاکم دنیای مردگان در مصر باستان بوده است را می توان تشخیص داد.

 

سوار بر قایق آنوبیس، مردی از داخل مه در حال حرکت است.

 

این سکانس چه مفهومی دارد؟ شروع این سکانس، بلافاصله بعد از سکانس مربوط به فروریختن برج های دوقلو در سال 2001 میلادی، یعنی آن مرد سوار بر قایق آنوبیس، به صورت آرام و نامحسوس، در دل تاریکی و از داخل مه، به‌تدریج سفر خودش را از دنیای زیرزمینی، یعنی جایی که محل زندگی و فرمانروایی آنوبیس است، توسط قایق آنوبیس، شروع می‌کند.

حال این مرد کیست؟ این مرد دجال یا Antichrist است که در قسمت‌های آتی انیمیشن به او خواهیم پرداخت و پس از وقایع 11 سپتامبر 2001 میلادی، سفر خود را از دنیای مرگ و نیستی زیرزمینی، آغاز نموده است تا سرانجام به مرحله آغاز زندگی و نیز تاجگذاری در اورشلیم، راه یابد.

 

در ادامه، مجدداً سکانسی مرتبط با وقایع سال 2001 میلادی نشان داده می شود که البته این قسمت، بخشی از اطلاعات سوخته و لو رفته ای است که کارگردان انیمیشن، ارایه کرده است تا مخاطبان معمولی و عوام را فریب داده، و اعتماد آن ها را به خود جلب نماید. در این بخش، تصویر بن‌لادن را ملاحظه می کنیم که در زیر نور ماه قرمز، و در حالی که سربازانی به صورت کوه هایی به رنگ سیاه و سفید، و تفنگ به دست، در پشت وی صف کشیده اند، مشغول اجرای مراسم آیینی شیطانی در زیر نور ماه قرمز یا Red Moon است و تصویری از آتش نیز بر روی ریش بن لادن نقش بسته، و آرم سازمان CIA نیز بر روی لباس بن لادن، به چشم می خورد.

 

در پشت بن لادن نیز، دو بال سیاه قرار دارد که به صورت نمادین، وی را به اجنه و شیاطین منتسب می نماید، چرا که به شیطان و اجنه پیرو او نیز، Fallen Angels یا Dark Angels می گویند. در هر حال، این دو بال سیاه، به عملکرد شیطانی بن لادن، اشاره می نماید.

 

در این سکانس که اطلاعات سوخته، لو رفته و کم ارزشی را در اختیار مخاطب گذاشته است، به این اشاره شده که اقدامات بن لادن همچون حملات تروریستی القاعده، عملاً نوعی مراسم قربانی برای شیطان است که همچون سایر شیطان پرستان، در زیر نور ماه قرمز انجام داده است. این اطلاعات سطحی لایه اول، برای این ارایه شده است که مخاطب عادی، تصور کند که کارگردان یک مسیحی معتقد، و افشاگر توطئه های ماسونی است، این در حالی است که واقعیت خلاف این موضوع است.

 

در لایه دوم این سکانس، توهین به دین اسلام شده است و علامت ماه قرمز، به صورت زیرکانه ای، به نمادهای کشورهای اسلامی و نیز « هلال احمر » یا « ماه سرخ » به عنوان یک نهاد بین المللی پزشکی اسلامی طعنه می زند و اسلام را منشاً بسیاری از جنگ ها و خونریزی ها معرفی می نماید.

 

البته هلال به صورت ذاتی، رابطه کاملاً دقیقی با اسلام ندارد و نماد شهر استانبول یا کنستانتین پل بوده است که پس از تصرف استانبول به دست ترکان عثمانی، از این هلال در نقوش و پرچم خود استفاده کردند و کشورهای بسیاری نیز از آن ها، تأسی نمودند.

 

در لایه سوم تحلیل این سکانس، یک ارتش به ‌صورت کوه‌هایی سیاه و سفید ملاحظه می‌شود که در پشت بن لادن قرار گرفته، و نماد داعش می باشد. چرا که رنگ پرچم داعش نیز سیاه و سفید بوده است.

 

همچنین این مساله، به صورت رمزی، به پیروان فراماسونری و ایلومیناتی، اطلاع داده می شود که به زودی، داعش با نمادها و پرچم سیاه و سفید، جای القاعده را گرفته و با بنیادگرایی افراطی اسلامی، به اجرای نقشه های فراماسونری، کمک خواهد نمود.

 

در لایه چهارم، ریش بن لادن، به شعله آتش یا Flame مقدس ایلومیناتی و فراماسونری اشاره می نماید که مفهومی شیطانی دارد و در ادامه بحث ها، در خصوص آن، صحبت خواهیم کرد.

 

در سکانس بعدی، تصاویری از چاه های نفتی ملاحظه می گردد که در حال استخراج نفت هستند و یک قطره نفت، از روی برف های خشکی، به داخل آب می ریزد و موجب آلودگی آب می گردد.

 

این سکانس بیان می کند که جنگ آخرالزمان، به حوزه انرژی نیز مربوط می گردد و تسلط بر انرژی های فسیلی همچون نفت، یکی از دلایل کشمکش های آخرالزمانی است.

 

همچنین این سکانس، بیان می کند که نفت و فرآورده های آن، موجب آلودگی های شدید زیست محیطی و آسیب های ناشی از آن می شوند که قضایای مربوط به آلودگی لکه نفتی خلیج مکزیک نیز، موید این موضوع می باشد. البته این سکانس نیز اطلاعات سوخته و لورفته ای را بیان می نماید و تازگی ندارد.

 

همچنین این سکانس، بیان می کند که نفت و فرآورده های آن، موجب آلودگی های شدید زیست محیطی و آسیب های ناشی از آن می شوند که قضایای مربوط به آلودگی لکه نفتی خلیج مکزیک نیز، موید این موضوع می باشد. البته این سکانس نیز اطلاعات سوخته و لورفته ای را بیان می نماید و تازگی ندارد.

 

ناگهان ملاحظه می گردد که بر روی مجسمه آزادی، نوری به شکل ستاره شش گوش یا هگزاگرام تابیده و پس از آن، ناگهان نور ایلومیناتی قطع شده و پس از قطع نور ایلومیناتی، مجسمه آزادی، شروع به فروپاشی و نابودی می نماید.

 

این سکانس، کاملاً با سکانسی که پرچم آمریکا را به صورت پاره شده نشان می دهد، هم معنا است  و ذکر می کند که به محض این که اسراییل، آماده پذیرش نقشه نهایی ایلومیناتی و فراماسونری جهانی شود، بلافاصله، حمایت ایلومیناتی و فراماسونری از آمریکا قطع شده، و فروپاشی فوری آمریکا رخ می دهد و مرکز قدرت ایلومیناتی، از ایالات متحده آمریکا، به اسراییل، منتقل شده و تاجگذاری دجال در اورشلیم یا بیت المقدس، آغاز می گردد.

 

در سکانس بعدی، تصویری را می‌بینیم که در وب‌سایت انیمیشن، از آن به‌عنوان Prey یا طعمه اسم برده شده است.

 

همانطور که ملاحظه می‌فرمایید، در این سکانس، یک مار را می بینیم که سر آن، به صورت یک چشم در داخل یک صفحۀ مانیتور است و دم مار، دور این تخم چنبره زده است.

 

در خصوص اینکه این مار چه چیزی است، در مکاشفات یوحنا، بخش 12، عبارات 1 الی 6، توضیحاتی در خصوص شیپور هفتم ارایه شده و مطالب زیر ذکر شده است: « پس از آن، منظره‌ء عجيبی در آسمان ديده شد كه از رويداد مهمی خبر می‌داد: زنی را ديدم كه آفتاب را مانند لباس به تن كرده بود و در زير پاهايش ماه قرار داشت و بر سرش تاجی با دوازده ستاره بود. زن، آبستن بود و از درد زايمان می‌ناليد و برای زاييدن دقيقه شماری می‌كرد. ناگهان اژدهای سرخی ظاهر شد که هفت سر، هفت تاج و 10 شاخ داشت. با دُمش یک‌سوم ستارگان را به دنبال خود کشید و به زمین ریخت. اژدها در مقابل زن که در حال زاییدن بود، ایستاد تا نوزاد او را ببلعد. زن پسری زایید، این پسر با قدرتی مستحکم بر تمام قوم‌ها حکومت خواهد کرد. پس وقتی پسر به دنیا آمد، او را به‌ سوی خدا و تخت او بالا بردند؛ اما مادرش به بیابان فرار کرد، آنجا را برای او آماده کرده بود، تا به مدت 1260 روز از او مراقبت کنند.»

 

در خصوص مصداق این بخش از مکاشفات یوحنا، اختلاف نظرهایی بین گروه های مختلف مسیحیان و حتی مسلمانان وجود دارد. اما به هر حال طبق اعتقادات بخش اعظم مسیحیان، این بخش از مکاشفات، احتمالاً اشارۀ رمزی به ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)، و سپردن حکومت جهانی به ایشان از سوی خداوند متعال، در آخرالزمان دارد. البته مسلمانان اعتقاد دارند که در راس این حکومت، حضرت مهدی موعود (عج) قرار دارند و حضرت عیسی مسیح (ع)، وزیر ایشان است و ان شاء الله این حکومت احتمالاً در آینده ای نزدیک، محقق خواهد شد.

 

به هر حال، در متن این بخش از مکاشفات یوحنا، ذکر شده است که بر بالای سر زن آبستن، یک Serpent یا یک اژدها کمین نموده است. در این بخش از انیمیشن نیز، یک مار یا اژدها دیده می شود که سر آن به صورت یک صفحه مونیتور با یک چشم بزرگ بوده، و با دمش نیز به دور یک تخم که حاوی جنین انسان است، چنبره زده است.

 

 

در وبسایت انیمیشن، اسم این مار یا اژدها، Draco ذکر شده است.

 

با توجه به متن این بخش از مکاشفات، درمی یابیم که این اژدها، با ستارگان مرتبط است. به نحوی که طبق توصیفات مکاشفات یوحنا، چنین آمده است: « اژدهای سرخ رنگی که … با دُمش یک‌سوم ستارگان را به دنبال خود کشید و بر زمین ریخت. »

 

بسیار جالب است که مطابق همین توصیفات، در عالم واقع، یک صورت فلکی با عنوان اژدها یا Draco نیز، در آسمان وجود دارد و در اساطیر و عقاید بسیاری از ملل باستان، صورت فلکی Draco، با شیطان مرتبط است. همان گونه که در این سکانس انیمیشن ملاحظه می گردد، Draco یا اژدها، به دور یک تخم که در داخل آن یک جنین انسان است، چنبره زده است. با توجه به مطالب ذکر شده در خصوص مکاشفات یوحنا، این صحنه از سکانس، به صورت رمزی، در لایه اول به ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و طمع شیطان در تسلط بر ایشان اشاره دارد. لیکن در لایه دوم، این سکانس به طمع شیطان به تسلط بر کودکان و جوانان مسیحی سراسر جهان، اشاره می نماید.

 

در ادامه این سکانس، ملاحظه می گردد که در زیر چشم اژدها یا Draco، کلمۀ AB CHAO نقش بسته است.

 

عبارت AB CHAO، اصطلاح کاملی نیست، بلکه این عبارت، بخشی از عبارت « Ordo Ab Chao » می باشد که به معنای « نظم از دل بی نظمی » بوده و شعار درجۀ 33 فراماسونری است. معمولاً در لوگوها و علایم مرتبط با لژهای مختلف فراماسونری، در کنار این شعار درجه ی 33 ماسونی یعنی « Ordo Ab Chao »، تصویری از یک ققنوس یا Phoenix نیز ملاحظه می گردد.

 

تصویر ققنوس در این لوگوها، با شعار « Ordo Ab Chao »  کاملاً قرابت معنایی دارد. چرا که در افسانه های ملل باستان، ذکر شده است که ققنوس پس از این که به سن کهولت می رسد، آتش گرفته و می میرد، و از دل خاکستر آتش ققنوس قبلی، ناگهان ققنوسی جدید، پدید می آید و با این چرخه، ققنوس جوان، جایگزین ققنوس قبلی می گردد.

 

بدین ترتیب هم شعار « Ordo Ab Chao » و هم تصویر ققنوس درجه 33 ماسونی، به این نکته اشاره می کنند که قبل از آغاز نظم نوین جهانی به رهبری دجال، باید نظم سنتی و قدیمی حاکم بر جهان، نابود گردد. این مساله، بیانگر این است که قبل از اجرای معامله قرن در اسراییل، حجم وسیعی از جنگ ها، شورش ها، بیماری ها و آنارشیسم را در جهان شاهد خواهیم بود که همگی آن ها نیز با هدایت و رهبری مستقیم فراماسونری و ایلومیناتی صورت خواهد گرفت تا تمامی نظام های مهم جهان، در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، دچار فروپاشی شوند و زمینه برای آغاز نظم جدید، فراهم گردد.

 

البته این نقشه هوشمندانه، ان شا الله برخلاف تصور فراماسونری و ایلومیناتی، در نهایت به نظم نوین الهی به رهبری مهدی موعود (عج) و یار ایشان، حضرت عیسی مسیح (ع) ختم خواهد شد.

 

بدین ترتیب، ملاحظه عبارت « Ordo Ab Chao » یا « نظم از دل بی نظمی » در زیر چشم کاراکتر اژدها یا Draco در این انیمیشن، کمک زیادی به درک اتفاقات ناگوار ایام حاضر، در سراسر جهان می نماید.

آتش سوزی کلیساها در نوتردام، سریلانکا، و …، حمله به مساجد، آتش سوزی بی سابقه استرالیا،

 

اغتشاشات لبنان، عراق، ایران، هنگ کنگ و …، جنگ های داخلی سوریه، اختلافات ظاهراً گسترده در آمریکا، بریتانیا، و اتحادیه اروپا،

 

به هم ریختن نظم اقتصادی در چین، اروپا و …، شیوع بیماری های واگیر مشکوک به بیوتروریسم و …، فروپاشی کسب و کار و صنایع در سراسر دنیا،

 

بخشی از نتایج آغاز برنامه درجه 33 ماسونی یعنی « Ordo Ab Chao » بوده و احتمالاً به زودی شواهد دیگری از این دست نیز به چشم خواهد خورد.

در صورت موفقیت این نقشه، فروپاشی آمریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا، تضعیف چین و روسیه و نیز تحرکات جدید ناگهانی در خاورمیانه نیز به زودی رخ خواهد داد و با توجه به این که این شعار، شعار درجه 33 فراماسونری می باشد، عملاً تا آغاز تحرکات مربوط به معامله قرن و تاجگذاری دجال در اورشلیم، فاصله ای نخواهد داشت.

 

گرچه برخلاف تصور و انتظار ایلومیناتی و سایر شیاطین، این نقشه نیز در زمان بروز شدیدترین خوف ها، ان شا الله تبدیل به رجا و امیدواری شده، و فرج و گشایش بزرگی برای مردم مومن و مستضعف جهان، رخ خواهد داد.

 

در ادامه، ملاحظه می گردد که قایقی که نقش آنوبیس یا همان خدای کله شغالی یا کله سگی مصر باستان را بر خود دارد، از درون مه، ظاهر می گردد.

 

و در همین وضعیت، مردی که بر روی قایق ایستاده است و بر روی سینه اش نقش یک قلب آتشین و بر روی پیشانیش، تصویر یک چشم، نقش بسته است، رویت می شود.

 

کارگردان این انیمیشن یعنی Louis Lefebvre، در مصاحبه ای با آلکس جونز، مجری مشهور، عنوان کرده است که این « مرد »، همان « عیسی مسیح » است! لیکن در حقیقت، این ادعا، دروغی بزرگ و فریبی بی شرمانه از سوی کارگردان انیمیشن می باشد. چرا که شخصیت مذکور، دجال یا Antichrist می باشد و شواهد متعددی در این خصوص وجود دارد که به زودی به آن خواهیم پرداخت.

 

در تحلیل این بخش، نکات مهمی ملاحظه می گردد. در این سکانس، قلب سوزانی که بر سینه مرد قایق سوار ملاحظه می گردد، معنایی متضاد با « قلب مقدس » مسیحیان دارد و به معنای « قلب ضد مسیح » یا « قلب دجال » است. چرا که از یک سو هاله ای از آتش، آن را فرا گرفته است و از سوی دیگر نیز در سکانس های قبلی مربوط به کلاس درس، ملاحظه گردید که قلب مد نظر کارگردان انیمیشن، یک قلب دچار آنومالی بوده و این به معنای این است که قلب مربوطه، قلبی متضاد با قلب معمول می باشد و مفهومی ضد مسیحی دارد.

 

دو المان بسیار مهم دیگر مربوط به این سکانس، « چشم جهان بین » یا « All Seeing Eye » می باشد که در دو قسمت ملاحظه می گردد. یک « چشم جهان بین » در پیشانی مرد قایق سوار یا دجال ملاحظه می گردد.

 

همچنین « چشم جهان بین » دیگری به صورت چشم چپ، بر روی مجسمه « آنوبیس » کله شغالی، در جلوی قایق ملاحظه می شود.

 

اهمیت « چشم جهان بین »، در لایه های مختلفی قابل بررسی است. در لایه اول، « چشم جهان بین » یا « All Seeing Eye » معروف ترین نماد شناخته شده ایلومیناتی و فراماسونری در سراسر جهان می باشد. بنابراین مرد قایق سوار، در درجه اول، با ایلومیناتی و فراماسونری، ارتباط تنگاتنگی دارد.

 

در لایه دوم تحلیل، نماد « چشم جهان بین » یا « All Seeing Eye »، با روایات اسلامی و شیعی مختلفی مرتبط است؛ که این « نماد » را با دجال یا Antichrist مرتبط می دانند. برای مثال: پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) درباره ی دجال فرمودند: « … هيچ پيامبرى نيست جز اينكه از او برحذر داشته است. ولى من به شما چيزى مى گويم كه هيچ پيامبرى به قوم خود نگفته است: مى دانيد كه او أعور (یک چشم) است … » همچنین جانشین پیامبر اسلام، و امام اول شیعیان حضرت علی (ع)  در پاسخ به سوال یکی از یارانشان درباره ی دجال، فرمودند: « … (دجال) چشم راست ندارد و چشم دیگر در پیشانی اوست و مانند ستاره ی صبح می درخشد … »

 

همان گونه که ملاحظه فرمودید، « تک چشم » بودن دجال، ویژگی بسیار مهمی است که به صورت مکرر، در دین اسلام به آن اشاره شده است و پیشوایان دینی اسلام و تشیع، از قرن ها قبل، نسبت به حضور « دجال » در آخرالزمان و « تک چشم » بودن دجال، هشدار داده اند.

 

نکته شگفت انگیزتر این که در حدیث امام علی (ع)، نه تنها « دجال » یا Antichrist، « یک چشم » دانسته شده، بلکه اشاره شده است که « تک چشم » وی، « چشم چپ » است! این موضوع، یعنی وجود فقط « چشم چپ » در دجال، در این سکانس انیمیشن نیز ملاحظه می گردد. به نحوی که مجسمه آنوبیس در جلوی قایق، فقط « چشم چپ » دارد و نیز  چشم نقش بسته بر پیشانی مرد قایق سوار نیز، « چشم چپ » است و این « چشم چپ »، از نحوه قرارگیری لبه های پلک و سایر ویژگی های آناتومیک چشم، به خوبی، فهمیده می شود.

 

در ادامه سکانس، ملاحظه می گردد که ناگهان از داخل « تک چشم » موجود در پیشانی « دجال »، « کاراکتر Draco » خارج می شود.

 

در سکانس بعدی، Draco به صورت یک اژدها یا افعی با سری شبیه به نمایشگر تلویزیون که چهره ای شیطانی را نشان می دهد ، و دمی که ادامه ی آن در مغز یک کاراکتر دیگر، واقع شده است، ظاهر می گردد.

 

در این سکانس، Draco یا اژدها که چهره ای اهریمنی است، به صورت واضح تر، ملاحظه می گردد و مشخص می شود که « چشم راست » نداشته، و تنها « چشم چپ » دارد.

 

همچنین زیر چشم چپ Draco، شعار معروف درجه 33 ماسونی، یعنی « Ordo Ab Chao » ملاحظه شده، و ریش وی در ناحیه چانه، نقشی از هرم مشهور فراماسونری را نشان می دهد.

 

همچنین پوست صورت دراکو، به صورت پولک مانند و فلسی شکل بوده، و به ماهیت شیطانی، شبه خزنده و افعی مانند این کاراکتر، اشاره دارد.

 

در همین سکانس، کاراکتر دیگری به نام « Ludovic » وجود دارد که سر وی، همانند تخم مرغ می باشد و بر روی زمین دراز کشیده است.

 

در خصوص لودوویک، ملاحظه می گردد که دم دراکو، در جمجمه تخم مرغی شکل لودوویک قرار گرفته است و به دنبال حرف زدن دراکو، لودوویک نیز سخن می گوید.

 

همچنین در کنار لودوویک، تعدادی قرص، کپسول و سرنگ بر روی زمین، پخش شده است.

 

قبل از این که به مفهوم کلی این سکانس بپردازیم، ابتدا باید طبق اطلاعات مندرج در وبسایت سازنده انیمیشن، شخصیت « لودوویک » را از منظر زبان شناسی و در چند لایه، مورد بررسی قرار دهیم. در لایه اول تحلیل ها، باید به این نکته توجه داشته باشیم که اسم Ludovic، از دو بخش Ludo به معنای اجرا یا بازی، و Ovic با منشاً « Ovis » یا « Ovum » به معنای بذر، تخم، نژاد یا ریشه، تشکیل شده است.

 

در انیمیشن نیز ملاحظه می گردد که شخصیت لودوویک، به شکل یک جوان « کله تخم مرغی » به تصویر درآمده است. بنابراین، در لایه اول تحلیل انیمیشن، به این نکته اشاره شده است که شخصیت « لودوویک »، جوان یا فرد نوپایی است که از بدو تولد، بازی خورده است و توسط جریان های دیگر هدایت می شود، و البته وجود دم دراکو در جمجمه ی لودوویک، این تحلیل را در لایه اول، تایید می کند.

 

در لایه دوم تحلیل ها، باید به این نکته توجه داشت که طبق مطالب ذکر شده در وبسایت انیمیشن، کلمه ی Ovis، معنای دیگری نیز می دهد و در زبان یونانی، Ovis به معنای « بره » نیز می باشد.

 

این موضوع هنگامی جالب می شود که بدانیم، طبق مطالب مندرج در انجیل، به حضرت عیسی مسیح (ع)، لقب « بره خدا » یا « The Lamb of God » نیز داده شده است! بنابراین، شخصیت « Ludovic » در لایه دوم، به مسیح و مسیحیت نیز مرتبط است.

 

در لایه سوم تحلیل، ذکر این نکته حائز اهمیت است که نام « Ludovic » به صورت یکپارچه و بدون بخش بندی، کلمه ای آلمانی است که به معنای « جنگجوی برجسته » می باشد. بدین ترتیب، در این لایه، اشاره می گردد که از قابلیت جوانی و جنگاوری لودوویک، در جهت اهداف و منافع ایلومیناتی، سو استفاده می شود.

 

با توجه به مطالب گفته شده، می توان دریافت که مفهوم کلی این سکانس به این صورت است که Draco یا شیطان، از ابتدای تولد کودکان مسیحی، همچون طعمه یا (Prey) به این کودکان نگریسته، و بعد از تولد کودکان مسیحی جهان غرب، از ابتدا با کمک القای رسانه ای، و نیز استفاده از مواد روانگردان، مغز آنان را تحت تاثیر قرار می دهد و از قوای جوانی و قدرت جنگاوری آن ها، در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده می نماید.

 

به عبارت دیگر، نمایشگر تلویزیونی مربوط به چهره دراکو، به معنای اغوا و فریب رسانه ای، و آمپول و قرص های ملاحظه شده در کنار لودوویک، به معنای تخدیر، فریب و سرگرم سازی جوانان با استفاده از مواد مخدر و روانگردان است که این دو ابزار، مهم ترین ابزارهای ایلومیناتی و فراماسونری، برای فریب جوانان جوامع مذهبی، و استفاده از آن ها در جهت منافع شیطانی، به شمار می روند. به عبارت دیگر، جوانان مسیحی که باید جنگجویان مصممی برای بازگشت حضرت مسیح (ع) باشند، ذهن و بدنشان به ‌وسیلۀ شیطان مسموم شده، و تبدیل به جنگجویان مصممی برای دجال یا شیطان می‌گردند.

 

برای مثال، متأسفانه در نیروهای مسلح کشورهایی همچون آمریکا و سایر کشورهای غربی مسیحی، به دروغ ادعا می گردد که قصد آن ها، از لشکرکشی به خاورمیانه، بازگشت مسیح (ع) بوده، و با این ترفند، بسیاری از مذهبیون مسیحی را نیز با خودشان همراه کرده اند؛

 

در حالی که این لشکرها، یعنی لشکر آمریکا، اسراییل و کشورهای غربی، به جای تلاش برای بازگرداندن مسیح (ع)، در عمل، در جهت خدمت به دشمن مسیح (ع)، یعنی دجال، یا Antichrist فعالیت می نمایند.

 

در ادامه سکانس، ملاحظه می گردد که به دنبال القائات دراکو در مغز لودوویک جوان، عباراتی همچون Markets Plunge یا سقوط کسب و کار، و افت شاخص ها و بورس های اقتصادی همچون، S&P 500، NASDAQ و افت قیمت دلار، در چشمان لودوویک ظاهر می گردد.

 

و بلافاصله عبارت War Coverage یا پوشش جنگ نیز در چشمان وی پدیدار می شود.

 

در این بخش، به این موضوع اشاره می گردد که به دنبال تحرکات ایلومیناتی و فراماسونری، سقوط شدید شاخص های اقتصادی در سراسر جهان، فروپاشی بازارهای بورس بین المللی، و نیز کاهش ارزش ارزهای بین المللی، ملاحظه خواهد شد.

 

و همزمان با وحشت و قحطی ناشی از فروپاشی اقتصاد جهانی، جنگی فراگیر، در نقاط مختلف دنیا، رخ می نماید.

 

البته وجود قرص، آمپول و کپسول در کنار لودوویک همزمان با به نمایش در آمدن افت شاخص های اقتصادی جهانی، می تواند به مسأله بیماری کرونا و عواقب اقتصادی آن در سال 2020 میلادی به بعد نیز اشاره داشته باشد که در ادامه بحث ها، مفصلاً به آن ها پرداخته خواهد شد.

 

همراستا با بخش آخر سکانس قبل، ناگهان در سکانس جدید، ملاحظه می گردد که 3 هواپیمای بمب افکن، شبیه به بمب افکنهای B2 آمریکایی، و با سطح مقطعی مشابه به سطح مقطع پرگار و گونیای ماسونی، اقدام به بمباران سرزمین های اسلامی نموده و منجر به تخریب گنبد یک مسجد با نمای سنتی می گردند.

 

در همین حین و همزمان با تخریب گنبد مسجد، تعدادی کلاغ سیاه رنگ، به سمت آسمان، پرواز می کنند.

 

این سکانس، اشاره به این نکته دارد که تمرکز جنگ های عصر آخرالزمان، در سرزمین های اسلامی بوده، و منجر به تخریب و آسیب مراکز عقیدتی و مذهبی این سرزمین ها و نیز عقاید معنوی ساکنان آن ها خواهد شد و تمامی این وقایع نیز به دستور ایلومیناتی و تحت نظارت شیطان، صورت خواهد گرفت.

 

همچنین از آن جا که کلاغ در نمادشناسی ماسونی و عقاید گروه های مخفی، به مفهوم رهروان و پیروان آیین های مخفی و رازآلود می باشد،

 

این سکانس بدین معنا است که به دنبال تخریب مراکز مذهبی و عقاید معنوی مردم مسلمان، تعداد زیادی از مردم این سرزمین ها، به آیین های شیطانی گرایش پیدا کرده، و در زمره رهروان و پیروان آیین های ماسونی قرار خواهند گرفت. البته در ادامه، پیرامون نمادشناسی مرتبط با کلاغ های ماسونی، بیشتر سخن خواهیم گفت.

 

در خصوص نمادشناسی کلاغ در این سکانس، باید به این موضوع اشاره کرد که در نمادشناسی ماسونی، حیوانات، به‌خصوص پرندگان و بالاخص کلاغ، به مفهوم افرادی هستند که در وضعیت سیر و سلوک معنوی کابالیستی و ماسونی قرار دارند. برای مثال، در نقاشی حاضرکه توسط خوانیتا گوچیونه در سال 1948 میلادی کشیده شده، و مملو از نمادهای ماسونی و ایلومیناتی اعم از خورشید تحت کسوف،  ستاره رگولوس، 3 الهه مونث، Virgo، جغد، و تعداد دیگری المان برجسته است، مطالب مهمی در خصوص ایلومیناتی و فراماسونری و نمادهای آن، به چشم می خورد.

 

در این تصاویر، ملاحظه می گردد که کلاغ‌ها به سمت یک نور، رو به بالا و به سمت آسمان، حرکت می کنند و این نور، نور شیطانی ایلومیناتی است که بر صحنه، تابیده است. البته ذکر این نکته ضروری است که در اسلام، همۀ موجودات، مخلوق خداوند هستند و بنابراین هیچ حیوانی در خودش، پلیدی ذاتی ندارد. لیکن فراماسونری بر اساس تعالیم الحادی ملل باستان، برای کلاغ، نقش سیر و سلوک شیطانی قائل شده است که به سمت نور ایلومیناتی تمایل دارد.

 

در سکانس بعد، مجدداً ملاحظه می گردد که دجال به حرکت خود از دل مه بر روی قایق آنوبیس، ادامه داده، و در این هنگام، پروانه ای به سمت دجال می‌رود، و بلافاصله پس از این که دجال، پروانه را با دست می گیرد، پروانه در آتش می‌سوزد و از بین می رود. اما معنای پنهان این سکانس چیست؟

 

پروانه در عقاید فرهنگ های مختلف و نیز دین مسیحیت، معانی مختلف دارد و سمبل روح، و نماد معاد و برانگیختگی در دنیای آخرت است و با مسایلی همچون امید، مرتبط دانسته شده است.

 

با توجه به این که پروانه به سمت مرد قایق سوار رفته و می خواهد به وی بپیوندد، اما در حین این پیوستن، آتش می گیرد، این صحنه، در لایه اول تحلیل، نشان دهنده این مساله است که شخصیت سوار بر قایق، دجال یا Antichrist است، لیکن بسیاری از مسیحیان، توسط ایلومیناتی و فراماسونری فریب خورده، و وی را به عنوان مسیح شناخته و روح خود را به دجال پیوند می زنند، آسیب می بینند و امیدشان نیز از دست می رود.

 

در لایه دوم تحلیل این سکانس، آتش گرفتن پروانه در برخورد با دجال، نشان دهنده این است که دجال یا Antichrist و مجموعه تحت امرش، به روح، و معاد اعتقاد نداشته و ماتریالیست می باشند و با عقاید مرتبط با معاد و دنیای آخرت، به شدت برخورد نموده و آن ها را نابود می نمایند. این تحلیل نیز با تحرکات فراماسونری و ایلومیناتی که تشکیلاتی ماتریالیستی و ضد معاد هستند، کاملاً انطباق دارد.

 

در سکانس بسیار کوتاه بعدی، یک کودک با لباس آبی و دارای ماسک را ملاحظه می نماییم که ناگهان به سمت یک شعله آتش کشیده می‌شود.

 

نام این کودک در وبسایت انیمیشن، کودک آبی یا L’enfant bleu است که به « Keeper of the Flame » نیز مشهور است و به تفصیل، در بخش های آتی انیمیشن، به وی اشاره خواهد شد.

 

در ادامه، به یک سکانس کاملاً متمایز برخورد می کنیم. در این سکانس، ملاحظه می گردد که یک زن با چادر سیاه و هاله ای از نور قرمز در اطراف سر، جسد مومیایی شده کودکی را بر روی پا گذاشته، و ظاهری سوگوارانه به خود گرفته است. همچنین در دست این زن، شیشه ای حاوی مایع ارغوانی وجود دارد و در پس زمینه تصویر نیز، انفجار یک بمب اتمی تاکتیکال تضعیف شده، ملاحظه می گردد.

 

در ادامه سکانس، مشاهده می شود که یک سوسک سرگین غلتان مصری موسوم به « Pieta »، از روی صورت و چشم کبود کودک کشته شده، عبور می نماید.

 

این سکانس، گرچه بسیار ساده به نظر می رسد، اما سکانسی بسیار پیچیده بوده، و در چندین لایه، رمزگذاری شده است که به آن ها خواهیم پرداخت. در برخورد با لایه اول تحلیل این انیمیشن، ابتدا سری به وبسایت سازنده انیمیشن می زنیم. در وبسایت سازنده انیمیشن، اسم این سکانس، به صورت Pieta آورده شده است.

 

Pieta نام اثر معروف میکل آنژ، مجسمه ساز مشهور ایتالیایی است که در ذهن عموم مردم، به عنوان تصویری از سوگواری مریم مقدس، بر عیسی مسیح (ع) به شمار می رود. اما نکته مهم این جا است که این اثر، به احتمال قریب به یقین، اثری شیطنت آمیز از میکل آنژ بوده و وی، عقاید پاگانی و الحادی خویش را به صورت مخفیانه، در این اثر، به یادگار گذاشته است. در این اثر مجسمه سازی میکل آنژ، شواهد بسیار مشکوکی از رسوخ عقاید پاگانی و الحادی، به چشم می خورد.

 

در درجه اول، ملاحظه می گردد که چهره ای که به مریم مقدس، منتسب شده است، بسیار جوان می باشد و همچون دختران 18 الی 20 ساله است، در حالی که عیسی مسیح (ع) به صورت مردی 30 الی 35 ساله به تصویر کشیده شده است! این در حالی است که انتظار می رفت که مادر حضرت مسیح (ع) از خودشان مسن تر باشند.

 

از سوی دیگر در این اثر، مجسمه یک Cupid ملاحظه می گردد که یک پسر نیمه عریان کوچک تیر و کمان به دست است.

 

این دو المان، اشاره به عقاید پاگانیستی میکل آنژ دارد. چرا که از یک سو، Cupid مربوط به عقاید الحادی است و ارتباطی با عقاید الهی و دین مسیحیت ندارد. از سوی دیگر، چهره بیش از حد جوان مریم مقدس، بالاخص در کنار چهره ی عیسی مسیح (ع) غیر قابل پذیرش است.

 

گرچه میکل آنژ در همان زمان و در پاسخ به افراد تیزهوشی که به وی شک کرده بودند، گفته بود که جوانی بیش از حد مریم مقدس در اثر Pieta، به دلیل عصمت و پرهیز از گناه است، لیکن سوال این جا است که چرا عیسی مسیح (ع) نیز که پاک و پاکیزه و دور از گناه بوده، مسن تر از مریم مقدس به تصویر کشیده شده است؟! در واقع دروغ های میکل آنژ غیرقابل توجیه است؛ حقیقت ماجرا این است که وی، به جای مریم مقدس و عیسی مسیح (ع)، الهه زن جوان یونان باستان یعنی Eos را به جای مریم مقدس به تصویر کشیده شده است! به عبارت دیگر، اثر Pieta، تصویر مریم مقدس و عیسی مسیح (ع) نیست. بلکه تصویر Eos و Memnon می باشد که وجود عنصر پاگانی Cupid در کنار این دو شخصیت، کل اثر Pieta را به عقاید الحادی یونان باستان پیوند می زند. بنابراین، Pieta کلاهی بوده که میکل آنژ، بر سر واتیکان گذاشته، و متاسفانه این مساله، تا امروز ادامه داشته است.

 

بدین ترتیب، در لایه اول تحلیل این این سکانس از انیمیشن، مشخص می گردد که این تصویر، به اثر Pieta میکل آنژ اشاره نموده و اطلاعات مربوط به لایه های بعدی تحلیل را باید از این موضوع، کنکاش نمود.

در لایه دوم، ملاحظه می گردد که به دور سر زن سیاهپوش، هاله ای قرمز رنگ کشیده شده است.

 

نکته بسیار مهم در خصوص هاله قرمز رنگ، این است که این هاله، در نمادشناسی، معادل شعله آتش است و این بدین مفهوم است که مطابق نکات گفته شده در لایه قبلی، این زن، نه شخصیتی مومن و الهی، بلکه شخصیتی شیطانی و پلید است و هاله قرمز نیز نشان دهنده شعله ای است که در وجود وی نهفته است. همان شعله ای که مکرراً در تصاویر مربوط به دجال، ملاحظه کرده اید و در ادامه نیز خواهد آمد.

 

در لایه سوم تحلیل این سکانس، ملاحظه می گردد که اشک چشم این زن، بالاخص در سمت چپ، شبیه حرف m انگلیسی است که ادامه آن تا دهان زن، کشیده شده است و قابل دیدن نیست. این نماد که شبیه m می باشد، اشاره به نماد صورت فلکی « Virgo » یا دوشیزه دارد.

 

بدین ترتیب، این نماد نیز در کنار هاله قرمز و نیز مباحث ذکر شده در خصوص Pieta، به این نکته اشاره می نماید که زن سیاهپوش این سکانس، معادل صورت فلکی Virgo، و الهه های اسطوره ای ملل ملحد باستان، همچون Eos در یونان باستان، ISIS در مصر باستان،Lili th در بین النهرین و … می باشد.

 

در لایه چهارم تحلیل این سکانس، باید به مایعی ارغوانی رنگ در دست زن سیاهپوش اشاره نمود که مفهومی خاص به دنبال دارد.

 

با توجه به این که دانستیم این زن، شخصیتی شیطانی است و نماد Eos الهه عقاید الحادی یونان باستان و مترادف با Virgo در نمادشناسی ماسونی است، کاملاً قابل درک است که مایع ارغوانی که به رنگ ستاره کسوف یعنی Regulus می باشد، به مفهوم دارو و مرهم دروغینی است که کشورهای ماسونی، به سرزمین های درگیر جنگ و بیماری می دهند.

 

بنابراین گریه دروغین این زن سیاهپوش و داروی ارغوانی رنگی که به دست گرفته است، مترادف اشک تمساح، و ژست مدافع حقوق بشر ایلومیناتی و فراماسونری جهانی است، در حالی که در عمل، قدرت های ایلومیناتی و فراماسونری، خودشان عامل مرگ و نیستی هستند.

 

در لایه ششم، رنگ سیاه چادر زن سیاهپوش، موید این است که بسیاری از کشورهای اسلامی، در ظاهر مدافع جهان اسلام هستند، لیکن در عمل، وابسته و جیره خوار کشورهای ماسونی می باشند که این موضوع به صورت داروی ارغوانی رنگ که به رنگ ستاره رگولوس اشاره می نماید، در دست زن سیاهپوش به چشم می خورد.

 

در لایه هفتم این سکانس، در پشت سر زن سیاهپوش، تصویر یک انفجار به چشم می خورد که رنگ، شکل، حجم انفجار و نیز هاله و موج اطراف آن، بسیار شبیه به بمب های هسته ای تاکتیکال ضعیف شده است که مکرراً در جنگ یمن، علیه نیروهای مقاومت یمن و زنان و کودکان این سرزمین به کار رفته و توسط رسانه ها نیز به تصویر در آمده است. این تصویر نیز به این نکته اشاره می نماید که سکانس حاضر، بیش از هر چیز، به وقایع یمن، و نقشه های فراماسونری جهانی و ایلومیناتی برای نابودی مقاومت اسلامی و شیعی یمن، اشاره می نماید.

 

در لایه هشتم این سکانس، باید ابتدا به مطالب مندرج در وبسایت سازنده انیمیشن در خصوص کودک به شهادت رسیده و مومیایی شده، مراجعه نماییم. در این وبسایت، ذکر شده است که نام این کودک، « عالی » است و نماد قلب توفنده جهان اسلام است که به سمت خدای حقیقی، برانگیخته شده، و از هر کنترل و محدودیتی، رها خواهد شد!

 

البته در خصوص این کاراکتر، در سکانس های آتی، بیشتر سخن خواهیم گفت. لیکن در خصوص این کودک باید گفت که، « عالی » نماد مظلومیت مقاومت اسلامی یمن و بالاخص شهید بزرگ این سرزمین، یعنی شهید سید حسین الحوثی است. دلایل مختلفی برای این ادعا وجود دارد: اولاً این سکانس، به صورت کلی، به جنگ های سرزمین های اسلامی و بالاخص یمن اشاره دارد و تصویر انفجار بمب هسته ای تاکتیکال تضعیف شده در پس زمینه تصویر نیز بر این ادعا صحه می گذارد.

 

ثانیاً در خصوص کودک موجود در این تصویر، یعنی کاراکتر « عالی »، گفته شده است که وی نماد قلب توفنده جهان اسلام، می باشد و سرزمین یمن، دهه های متمادی درگیر نبردهای مقاومت اسلامی شیعی، با دشمنانش است.

 

ثالثاً چهره این کودک، یعنی « عالی » به صورت نمادین، به چهره شهید سید حسین الحوثی، اشاره می نماید!

 

چرا که از یک سو، چهره شهید حسین الحوثی، بعد از شهادت، در تصاویر به صورت شکنجه شده و دارای شکستگی در ناحیه حدقه چشم، ارایه شده است و در این جا نیز کاراکتر « عالی »، همین وضعیت را در ناحیه صورت و چشمانش دارد.

 

از سوی دیگر شواهدی نیز موجود هستند که نشان می دهند این کاراکتر به صورت ظاهری به شکل کودک به تصویر کشیده شده است، اما باطنی بزرگسالانه دارد. اولین موردی که نشان می دهد این کودک، در واقع یک بزرگسال است، این است که خط رویش موهای کودک، شبیه کودکان نیست و بیشتر شبیه آقایان بزرگسال است و از دو طرف پیشانی، کم پشت شده است.

 

دومین نکته ای که بزرگسال بودن این کودک را در لایه های پنهان نشان می دهد، این است که در مجسمه Pieta اثر میکل آنژ، مرد کشته شده، یک مرد بالغ است. بنابراین اینجا نیز باید معادل سنی Pieta اثر میکل آنژ را در نظر گرفت و این کودک در واقع یک بزرگسال است که برای پنهان کردن رموز پنهان آن، به صورت چهره کودک به نمایش در آمده است.

 

البته کودک نماد بی گناهی و مظلومیت نیز می باشد و مظلومیت یمن در قالب کاراکتر کودک به تصویر در آمده است، اما همان طور که گفته شد، این کودک، المان های مردان بالغ را دارد. بدین ترتیب، در لایه هشتم به صورت کلی در می یابیم که این کودک، نماد مقاومت اسلامی یمن و بالاخص شهید بزرگوار، شهید سید حسین الحوثی است و حتی شکستگی حدقه چشم کاراکتر انیمیشن یعنی « عالی »، و نیز خط رویش مو، و الگوی رویش موهای « عالی » نیز کاملاً شبیه شهید سید حسین الحوثی می باشد.

 

در لایه نهم تحلیل این انیمیشن، به مومیایی شدن کاراکتر « عالی » می پردازیم. همان گونه که می دانیم، مومیایی کردن اجساد، برای سالم نگه داشتن جسم فرد متوفا، مورد استفاده قرار می گرفته است و یک آیین مصری الحادی بوده است؛

 

در حالی که شخصیت « عالی » در انیمیشن، یک فرد مسلمان است.

 

این نماد، به صورت رمزی بیان می کند که ایلومیناتی تلاش می نماید تا بعد از نابودی مقاومت اسلامی یمن و سایر اجزای الگوی مقاومت در سراسر جهان اسلام، پوسته اسلام را حفظ نماید تا از اسلام، یک دین ظاهری بی خاصیت و بی اثر فراهم آورد. البته این مساله در سکانس های آتی، با تفصیل بیشتری مورد بحث قرار گرفته است.

 

در لایه دهم تحلیل این سکانس، ملاحظه می کنیم که سوسک سرگین غلتان مصری که « یمن » نامیده می شود، بر روی صورت « عالی » راه می رود. در خصوص سوسک سرگین غلتان یا خپری، گفته می شود که وی نماد خدای خورشید در حال طلوع، در مصر باستان بوده است. در واقع خپری، به عنوان بخشی از وجود خدای بزرگ خورشید یعنی رع در مصر باستان، در نظر گرفته می شده است.

 

از سوی دیگر، همان گونه که گفته شد، زن سیاهپوش در این تصویر، نه مادر واقعی کودک، بلکه الهه ای پاگانی به اسم ائوس بوده که نماد Virgo در یونان باستان بوده است. در خصوص ائوس نیز آمده است که این الهه، راه را برای طلوع خورشید، تسهیل می کرده است.  بدین ترتیب، در لایه دهم تحلیل این سکانس انیمیشن، ارتباط مهمی بین خپری به عنوان نماد خدای خورشید، و ائوس به عنوان الهه تسهیل کننده طلوع خورشید، برقرار می گردد.

 

در مجموع، در لایه دهم تحلیل، در می یابیم که تشکیلات شیطانی ایلومیناتی و فراماسونری، در آخرالزمان تلاش می کنند تا با کمک برخی کشورهای خائن عربی، مقاومت اسلامی و شیعی را نابود نمایند،

 

و ضمن استحاله اسلام، و تبدیل آن به یک آیین ظاهری و بی خاصیت، جهان اسلام را تحت زعامت و رهبری عقاید الحادی ایلومیناتی، قرار دهند، و احترام به نمادهای پاگانی و الحادی ملل باستان همچون خپری و رع را جایگزین پیروی از ادیان الهی نمایند.

 

البته در این بین، ژست های بشردوستانه، گریه های فریبکارانه و اعانه های بی اثر بین المللی ظاهراً بشردوستانه نیز برای یمن و جهان اسلام، خرج می گردد، اما این موارد، اعانه های ماسونی بی ارزشی هستند که عملاً به بقای اسلام مقاوم، کمک نخواهند کرد.

 

خادم الامام (عج) _ alwadossadegh.com

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!