زیبایی های ظهور به روایت «وقتی بیایی»

0
خبرگزاری شبستان: چه زیباست صفا و صمیمیتی که از رشد عقل ها در بشریت در بشریت ایجاد می گردد. مردم همه با هم رفیق صمیمی و یکدل می شوند به طوری که دست در جیب دوست خود کرده به قدر نیاز بر می دارد… .
 

 

 

 کتاب «وقتی بیایی» با موضوع نگاهی به زیبایی های ظهور، تالیف حسن محمودی در 78 صفحه توسط انتشارات همای غدیر منتشر شده است.

 

ظهور منجی مساوی است با ظهور همه خوبی ها و زیبایی ها .برای رسیدن به این دوران باید سختی ها را تحمل کرد و در این مسیر حرکتی عاشقانه داشت. ما به عنوان شیعه وظایفی را در دوران غیبت داریم که اگر بخواهیم همه این وظایف را در یک وظیفه کلی بگنجانیم آن وظیفه عبارت است از: تبدیل دوران غیبت به دوران ظهور. این کتاب ترسیمی کوتاه و جزیی از زیبایی های ظهور را که از روایات برداشت شده است برای نوجوانان بازگو می کند تا با درک جلوه ای از آن دوران، دل پاکشان را برای رسیدن به این خوبی ها , پاک نگه دارند. اما پیش از ان گوشه ای از ظلمت ها و سیاهی های دوران غیبت را یادآور شده است.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم: چه زیباست صفا و صمیمیتی که از رشد عقل ها در بشریت در بشریت ایجاد می گردد. مردم همه با هم رفیق صمیمی و یکدل می شوند به طوری که دست در جیب دوست خود کرده به قدر نیاز بر می دارد و رفیقشان نه تنها او را منع نمی کنند بلکه به رویش لبخند هم می زنند.

چرا که ما می دانیم که بخل؛ نشانه بی عقلی است و انسان سخاوتمند عاقل ترین مردم است. با این فراوانی نعمت ها نه از اسراف خبری است و نه از بخل و تنگ نظری. مردم با عشق به هم خدمت کرده , بر یکدیگر منت نمی گذارند. پدر در خانه به زیبایی با زن و فرزندانش صحبت می کند و دست نوازش او بر سر آنها مایه آرامش و خوشبختی آنها می شود.

ظهور شما آن قدر برکت و گشایش ایجاد کرده که حتی مردگان نیز از ظهورت خوشحال می شوند و در عالم برزخ به هم تبریک می گویند.

 

گفتنی است، علاقه مندان می توانند این چهار کتاب را با هزینه 35 هزار ریال طی تماس با شماره تلفن های   ۸۸۹۹۸۶۰۰-۰۲۱ – ۳۷۸۴۱۱۳۰-۰۲۵ یا با مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی www.mahdaviat.ir تهیه کنند.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!