فلسفه انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای حاکمیت اولیاء الهی است

0

یک استاد حوزه علمیه گفت: فلسفه انقلاب، زمینه‌سازی برای حاکمیت اولیاء الهی است. سردار شهید سلیمانی می‌گوید در این زمان نمی‌توان متدین بود مگر اینکه انقلاب اسلامی را درک کنید.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، آیت‌الله قائم‌مقامی شامگاه یک‌شنبه، ۲۰ بهمن به مناسبت دهه فجر در مسجد جامع غدیر به سخنرانی پرداخته و گفت: پیش از ظهور امام زمان(عج)، هر صاحب ادعایی مدعی است که می تواند عدالت را برقرار کند همه می آیند و نشان می دهند که نمی توانند مدیریت جهان را بر عهده بگیرند آنگاه امام زمان(عج) می‌آید.

این استاد حوزه علمیه افزود: جریان بسیار قوی کمونیست‌ها در شوروی سابق علنی و رسمی منکر خدا بودند قبل از انقلاب فرصت حکومت پیدا کردند اما با شکستی که خورد نشان داد که نمی‌تواند بشریت را مدیریت کند. امروز هم سرمایه‌داری به همین مشکل مواجه شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دین خدا را به صحنه جهان آورد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی رویکرد جمعی و جهانی مردم به طرف دین و خداوند را نشان داد.

آیت‌الله قائم مقامی ادامه داد: با انقلاب اسلامی برای نخستین بار انسان حاکمیت  ناب اسلامی را تجربه کرد، انقلاب اسلامی جریان آغاز حل مشکلات بشریت در کشورمان و جهان است.

وی بیان کرد: ایرانیان افتخار دارند پرچمی را بلند کرده اند که در نهایت اولیا الهی بر جهان حکومت کنند در این زمینه هم مقاومت و ایستادگی کرده و دیگران را به آن دعوت می کنند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی عتبات از دست دشمنان آزاد شده است، گفت: با آزادی کربلا به زودی باید سایر مراکز دینی اسلام همچون مکه و قدس هم آزاد شود، وقتی شیطان فهمید که چه اتفاقی افتاده تمام تلاش خود را به کار گرفت که عراق را دوباره اشغال کند.

آیت‌الله قائم‌مقامی افزود: جهان باید محل بندگی خداوند باشد و نمی‌شود که شیطان سردمدار آن شود، کمال دین انسان ها در این است که حاکمیت بر آنها با اولیاء الهی باشد. ما می‌خواهیم در مکه‌‌ای که آل سعود نباشد یا در قدسی که اسرائیل نباشد، نماز بخوانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر انسان حاکمیت دین الهی را در این جهان تجربه نکند نمی‌تواند با موفقیت وارد یوم‌الدین شود، فلسفه انقلاب زمینه‌سازی برای حاکمیت اولیاء الهی است. سردار شهید سلیمانی می‌گوید در این زمان نمی‌توان متدین بود مگر اینکه انقلاب اسلامی را درک کنید. حقیقت دین در انقلاب اسلامی متجلی است.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!