اسطوره هاي صهيونيستي در سينما

0
 
 
 
 بي شک يکي از تفريح ها وسرگرمي هاي همه ي ما تماشاي سريال، کارتون،فيلم هاي تلويزيوني وسينمايي است و ساعات زيدي از شبانه روزمان را صرف ديدن اين برنامه ها کرده و ازديدن آن ها لذت ي بريم. اما شايد هيچ گاه به اين موضوع فکر نکرده ايم برنامه اي که ما با کمال ميل تماشا مي کنيم و ازآن لذت مي بريم هدف و رسالتي صهيونيستي را با خود دارد! و دشمن از ساخت اين برنامه ها اهداف شومي را دنبال مي کند.

براي روشن شدن اين موضوع بايد بدانيم که فيلم ها و کارتون هايي مثل يانگوم، ارميا، ماتريکس و… از برنامه هاي ساخته شده توسط کمپاني يهودي هاليوود است که با برنامه و هدف خاص خود به خوصوص مبارزه با اسلام و مقابله با آخرالزمان، برتري يهود و ساخت سرزمين موعود ساخته شده اند. براي آگاهي از اين اهداف مطالعه کتاب اسطوره هاي صهيونيستي سينما را به شما پيشنهاد مي کنيم. کتابي که با نگاهي موشکافانه تمامي اهداف اين کمپاني ها را براي شما بررسي کرده است.

اسطوره هاي صهيونيستي در سينما نلم اثري است سعي در شناسايي همه ي نشانه ها و نمادهايي دارد که سينماي غرب با وام گرفتن از معتقدات، باورها، تعصب ها، اهداف و خط مشي يهود و صهيونيسم آن ها را در آثار سينمايي و تلويزيوني به تصوير کشيده است.

بي گمان فيلم هاي ياد شده در اين کتاب در برگيرنده ي تمامي آثار ارائه شده در يکصد سال فعاليت سينمايي نيست، بلکه بيان مصاديق و نمونه هايي است که امکان بررسي و تحليل دقيق تر و دگرگون را براي علاقه مندان به مطالعات فرهنگي فراهم مي کند. اين کتاب توسط آقاي محمدحسين فرج نژاد نوشته شده و انتشارات هلال آن را منتشر کرده است. قيمت اين کتاب 3500تومان است.

 
 

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!