سلاح ارتش صليبي جديد و آيات انجيل

0

«پايان جهان نزديك است، دنيا به آخر رسيده و مسيح عنقريب ظهور مي‌كند. در حالي كه پيشاپيش نزول اجلالش همة اعراب و مسلمانان در جنگ آرمگدون به هلاكت خواهند رسيد. اين وعدة كتاب مقدّس است و در آن ترديدي نبايد كرد

 

 

 

 

وقتي آقاي «رونالد ريگان»، اوّلين رئيس جمهور بنيادگرايان و ايوانجليست آمريكايي اين آرزو را به گور برد كه اوّلين كسي باشد كه با فشار دادن تكمه‌اي جنگ اتمي آرمگدون را آغاز مي‌كند، كسي گمان نمي‌كرد كار و بار انجيلي‌هاي كمربند ايالات جنوبي آمريكا تا اين حد بالا گرفته باشد كه با درنورديدن ميدان فعّاليت‌هاي تبليغي و تبشيري وارد فعّاليت‌هاي سياسي شده باشند. به رغم تصوّر آنها، اين آغاز راهي بود كه قدرت، ثروت و مردان سياسي آمريكا را در مسيري هدايت مي‌كرد كه در انتهايش جنگ اتمي آرمگدون و فائق آمدن بر جهان مستضعفان بود. هم آنان كه در ادبيات مسيحيان صهيونيستي به عنوان «نيروهاي شرور و شيطاني» معرفي مي‌شدند.

در نگاه آنان همة مخالفان بني‌اسرائيل و صهيونيست در اين سوي ميدان و در سوي ميدان نيروهاي خير و خوبي يا همان حاميان فرزندان اسرائيل قرار داشتند. بيش از سه دهه، رسانه‌هاي پر قدرت غربي، هم دوش با سياستمداران همة همّ خود را مصروف مشروع جلوه دادن منشي‌هاي هواداران آمريكايي بني‌اسرائيل ساختند و در گوش جمع كثيري از ساكنان بي‌خبر آمريكايي و اروپايي خواندند كه:

«پايان جهان نزديك است، دنيا به آخر رسيده و مسيح عنقريب ظهور مي‌كند. در حالي كه پيشاپيش نزول اجلالش همة اعراب و مسلمانان در جنگ آرمگدون به هلاكت خواهند رسيد. اين وعدة كتاب مقدّس است و در آن ترديدي نبايد كرد

كمپاني‌هاي فيلم‌سازي هاليوود با همة قدرت و تأثيرگزاري فني و حرفه‌اي‌اش صدها فيلم با مضامين مورد نظر سران ائتلاف صليب و صهيون ساختند تا همة كين و خصومت ديرينه را متوجّه جهان اسلام و مسلمانان كنند. همة بدي‌ها را به آنان نسبت دادند و همة خير و نيكي را متوجّه غرب و سران پشت پرده دانستند!

 

«جورج دبليو بوش» كه خود از سران لژهاي ماسوني «اسكلت و استخوان» بود، در ظاهر بنيادگرايي و زمينه‌سازي ظهور دوم حضرت مسيح، بر طبل جنگ با جهان اسلام كوفت و نويد آغاز جنگ‌هاي جديد صليبي عليه جهان اسلام را داد.

ديگر بر كسي پوشيده نماند كه غرب يا همان ائتلاف صليب و صهيون خود را براي بزرگترين و آخرين رويارويي با جهان اسلام مهيّا مي‌كند. چه، آنان به خوبي مي‌دانستند كه شكل‌گيري كانون قدرت اسلامي در شرق نه تنها ميدان را بر غرب عصيانگر و تاريخ رو به افولش تنگ مي‌كند، بلكه در خود و با خود نويد فرا رسيدن روز رهايي بزرگ جهان مستضعفان از دست جريانات استكباري و صهيونيستي را داراست. واقعه‌اي كه به تمامي با ظهور امام مهدي موعود(ع) محقّق مي‌شود.

براي آنها حملة پيش‌دستانه تنها راه رهايي بود. جنگي مقدّس به نام مسيح و زمينه‌سازي ظهورش در آرمگدون. لشكر مبلّغان انجيلي از طريق هزارها رسانه «سينما، راديو، تلويزيون، اينترنت و…» اين واقعه را براي خيل كثيري از مردم غرب «محتوم، لازم الاجراء، مذهبي، اتمي و زمينه‌ساز ظهور دوم» جا انداختند تا در شرايط بحراني از پشتيباني مردمي غرب بي‌بهره نمايند.

آنان، همين مفاهيم مجعول را به گوش سربازاني خواندند كه راهي جهان اسلام مي‌شدند، عراق، افغانستان و اينك يمن. از همين جا، تا جهان شرق به خود آمد، آمريكا و متّحدانش بر همة نقاط استراتژيك چيره شده بودند و در مقابل، جهان اسلام را در گرداب تفرق، جنگ و فقر گرفتار آوردند.

غرب، نه تنها ضربات سخت سربازان مسلمان در جنگ‌هاي خونبار صليبي را فراموش نكرده و پايمردي‌هاي مبارزان و مجاهدان ضدّ استعماري دويست سالة اخير را، از ياد نبرده بود، بلكه از انديشة شكل‌گيري كانون قدرت در شرق اسلامي و پس از آن ظهور مقدّس مهدي موعود(ع) و سركوبي تام و تمام شيطان و جنودش بر خود مي‌لرزيد.

«همين ترس و واهمه» و به صدا در آمدن زنگ پيروزي تاريخ مستعضفان مؤمن بر تاريخ كهنه و مندرس غربي (كه اينك در ماشين جنگي ائتلاف صليبي و صهيوني نمودار شده) است كه آنان را واداشته تا پيروزي در جنگ صليبي آخرالزّماني آرگدون را در گوش سربازان مزدور و مهاجم خود زمزمه كنند.

تصويري از نزول اجلال حضرت مسيح(ع) در هنگام وقوع جنگ مجعول آرمگدون، نقش بسته بر ديوارهاي اردوگاه‌هاي سربازان آمريكايي در عراق، ادعيه و اذكار حك شده بر سلاح‌هاي اتوماتيك سربازان همان اندازه از توطئة صليبيون و صهيونيست‌ها عليه جهان اسلام برمي‌دارد كه سخنان صريح آقاي جورج دبليو بوش كه بر طبل جنگ صليبي دوم مي‌كوفت.

چنانكه در گزارش‌هاي خبري آمده، هم اينك، سربازان آمريكايي با تفنگ‌هايي مسلمانان را به قتل مي‌رسانند كه سازندگانش از طريق رمز آيات انجيل را بر آنها حك كرده‌اند. اسلحه‌هاي ويژه‌اي كه توسط فرد به نام Glyn Bindon انجيلي و بنيادگرا در آفريقاي جنوبي توليد مي‌شود.

شركت Trijieon سازة اسلحه‌ها در مصاحبه با خبرنگار شبكة ABE رمزنگاري آيات و ابواب انجيل بر روي سلاح‌هاي توليدي خود را پذيرا گشت و آن را غير قانوني ندانست در حالي كه اين اقدام، از سوي سخنگوي  دفاع از آزادي‌هاي ديني در ارتش آمريكا (Michael Weinstein)  اقدامي خلاف قانون اساسي اعلام شد.

 

شايان ذكر است شركت Trijucon در سال 2008 سلاح‌هايي به ارزش يكصد ميليون دلار به ارتش آمريكا معاملة 660 ميليون دلار نيز با ارتش آمريكا منعقد ساخت. نكتة جالب توجّه آنكه سربازان ارتش‌هاي عراق و افغانستان نيز با همين سلاح‌ها آموزش مي‌بينند.

تنها ساده‌لوحان شرقي، ميان سران سفيد و سياه آمريكايي تفاوت قائل مي‌شوند. جملگي، چه ريگان و بوش پدر و چه بوش پسر و اوباما، جملگي از گرد يك ميز و از ميان يك لژ برخاسته‌اند و در سر انديشه‌اي‌ جز سلطة تمام بر جهان شرق و اعلام حكومت جهاني ندارند. امّا اين وعدة خداست و ارادة امر او كه مستضعفان وارث و خليفة زمين خواهند شد.

ان‌شاءالله و لو كره المشركون
چنانكه خداوند فرمود:
و نريد ان نمن علي اللذين الستضعفوا في الارض خليفه و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين.

 

اسماعیل شفیعی سروستانی-موعود

 

 

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!