فضانورد فراماسون

1
freemason-spaceman20282029.jpg

ماه اولین لوژ فراماسونری خارج از زمین برای فراماسونرها محسوب میشود به همین دلیل وی به درجه استاد اعظمی رسید البته جاهایی گفته شده است که او مراسم تطهیر را انجام داده است مراسمی که توسط افراد بلند پایه لوژ برای تطهیر مکان جدید لوژ فراماسونری انجام میشود ولی من سند محکمی ندیدم. به هر دلیل او باید مراسم خاصی را انجام میداد و انجام داد البته به علت مخفیانه بودن این حرکت و صحبت نکردن زیاد در این مورد این مراسم جنبه راز آلودی به خود گرفته است البته یک نکته مهم را باید توجه کنیم و آنهم این است که آن پرچم دوباره به زمین بازگردانده میشود و تحویل لوژ میگردد و این خود یک معمای دیگر است

 

 

 

 

فضانورد فراماسون

نگاهی  بر عضو فراماسون پروژه آپولو11  و اقدامات او

مقدمه:                                                                                                                                         

سلام

سلسله  پروژه های آپولو  در سال های  1961 تا سال  1975 در سازمان فضایی آمریکا ناسا انجام شد .هدف از این پروژه فرستادن انسان به فضا و تسخیر ماه  برای بردن مسابقه فضایی بین شوروی سابق و آمریکا اعلام شده است. اما نکته جالب توجه در این سلسله پروژه ها پروژه آپولو 11 بود که در ان برای اولین بار انسان به سطح ماه پا گذاشت.

در این سفر یکی از اعضای فراماسونری شیطانی حضور داشت و حضور او هم فقط برای انجام مناسک خاصی در سطح کره ماه بود اگر چه بعضی ها  این ماموریت را دروغ و فیلم نمایش داده شده را ساخته شده در هالی وود میدانند

در این مقاله ما به سولات زیر در حد امکان پاسخ میدهیم

او کیست؟

اسناد عضویت وی در این گروه شیطانی چیست؟

هدف او در رفتن به سطح کره ماه چه بوده است؟

چه کارهای خاصی را انجام داد؟

دوستان توجه بفرمایند که نگارش این مقاله در مورد اعضای فراماسونری  تاییدی بر قدرت آنها نیست بلکه طبق فرمایش قران مکر شیطان ضعیف می باشد و انسان مومن و خدا شناس در مقابل دنیای شیطان می ایستد و پیروز و سربلند بیرون می آید . بارها در تاریخ شاهد این ماجرا بوده اید از شهادت امام حسین ع تا ظهور این انقلاب با دست خالی در مقابل یک دنیای شیطانی  و… میتوان پی به این ماجرا برد

اما هدف از نگارش این مقاله این بود که اول بدانید که کار و هدف این گروهها بسیار جدی دنبال میشود  و برای رسیدن به هدف خود همه کاری انجام میدهند و ما باید هوشیار تر باشیم.  و دیگر اینکه به کسانی که به مقاله های فراماسونری خرده میگیرند و میگویند چرا بزرگ نمایی میکنید.  بدانند که آنها چقدر نفوذ کرده اند و چنین سفر پرخرجی بازیچه ای برای بازی با نماد آنها شده است وگرنه  جوانان ما به لطف خدا و زحمت عزیزان با این گروهها آشنایی دارند  و در واقع تبلیغی برای انها  ایجاد نمیشود.

میلاد

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی  بر عضو فراماسون پروژه آپولو11  و اقدامات او

 

پروژه آپولو 11 در سال 1969  توسط دولت آمریکا انجام شد. هدف از این پروژه پیاده کردن اولین انسان بر روی سطح ماه بود .در این پروژه  فضانوردان  با کپسولی بر روی سطح کره ماه فرود آمدند . آپولو 11 اولین ماموریت انسان روی کره ماه بود. اولین انسانهای زمینی که توانستند پای خود را در کره ماه بگذارند عبارت بودند از نیل آرمسترانگ و باز آلدرین  که توانستند در تاریج 20 جولای 1969 در کره ماه فرود آمده و روی آن قدم بزنند. با این ماموریت راه برای فتح کره ماه توسط سایر سفینه ها باز شد .

آپولو 11 در ساعت 13:32:00 شانزدهم جولای 1969 از پایگاه کیپ کندی به فضا پرتاب شد. چهار روز بعد در ساعت 20:17:40  سفینه به روی ماه نشست. اما به محض آنکه آپولو 11 روی سطح ماه فرود آمد، قبل از همه چیز فضانوردان سفینه را آماده ترک ماه کردند چرا که بر آنها مشخص نبود که چی اتفاقی ممکن است در آنجا رخ دهد.

بامداد فردای آنروز یعنی 21 جولای در ساعت 02:56:15 ، آرمسترانگ بعنوان فرمانده تیم اولین کسی بود که از سفینه پیاده شد و بلافاصله به ضبط تصاویر پیاده شدن خود – درواقع جای پای خود – در ماه نمود. پس از آن آلدرین قدم به ماه گذاشت و آن دو مقداری از خاک و سنگهای موجود در سطح ماه – حدود 22 کیلوگرم – را نیز برای بازگرداندن به زمین بعنوان نمونه برداشتند.

به علت عدم شناخت و محدودیت هایی که داشتند در همان روز ساعت 17:54:01 از سطح ماه برای بازگشت به سمت زمین حرکت کردند. فضانوردان در مجموع حدود 21 ساعت و نیم روی سطح ماه بودند.

اگر در سایتها و منبابع آنلاین سرچی انجام دهید می توانید سایتهای زیادی را در مورد فراماسونر بودن نیل آرمسترانگ  پیدا کنید . ولی به علت تایید نکردن سایت های رسمی فراماسونری ( حداقل من چیزی پیدا نکردم) نمی توان به آنها استناد رسمی کرد. اما بنا به دلیلی احتمال فراماسونر بودن وی هست و آن هم زودتر پیاده شدن از عضو فراماسون دیگر بود که معمولا همیشه نوبت به  برادران اخوت می رسد البته ما طبق صحبت بالا فقط می توانیم حدس بزنیم .

و اما نفر بعدی شخصی بنام……..         خودتون ببینید

Buzz Aldrin

آلدرین متولد سال 1930 در آمریکا به دنیا آمده است. و در زمان کودکی بسیار شلوغ میکرد به همین دلیل لقب بوز به او داده شده است. او در سال 1951 در رشته مهندسی میکانیک با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل شد و به عنوان ستوان دوم در نیروی هوایی  آمریکا شروع به کار کرد. سپس در  جنگ کره شرکت کرد و مهارت خود را به نمایش گذاشت بعد از جنگ به ادامه تحصیل پرداخت.

وی در سال 1963 به خدمت ناسا در آمد . و  در زمره سومین گروه فضانوردان ناسا در آمد.

در سال 1969 به عنوان دومین فضانورد بر روی سطح ماه قدم زد اگرچه بیشتر اصرار داشت به عنوان اولین فضانور باشد که از سفینه پیاده بشود و ازابتدا هم همین قرار بود ولی ناسا در محاسبات خود به این نکته اشاره کرد که بدلیل خصوصیات فیزیکی نیل آرمسترانگ آلدرین نمیتواند انیکار را انجام دهد و  این کار بر عهده نیل آرمسترانگ گذاشته شد.

او درسطح ماه یک کار جنجالی انجام میدهد بعد ها که سرو صدا زیادی برپا میشود او مجبور میشود که به کارخود اعتراف کند  و میگوید من در سطح ماه مراسم اشاء ربانی را انجام دادم! این حرف از نظر خیلی ها مسخره بود. او جزو پروتستانهای آمریکا هست. (بعدا خواهید دید آنچه او اشاء ربانی  خوانده چیزی جز مراسم مذهبی مکتب شیطانی فراماسونری نبوده است) م

در سال 1972 او بازنشسته می شود . او در زندگی 3 باز ازدواج رسمی کرده است.و از هوادارن و فعالان حزب جمهوری خواه  بشمار می رود.

دلایل عضویت  در فرامسونری جهانی

دلایل زیادی برای عضویت وی در فراماسونری در دست است ما ابتدا از سایت اصلی فراماسونری شروع میکنیم

عکس زیر از ساید گراند لژ کلمبیا (بریتیش کلمبیا در آمریکا) گذاشته شده است به راحتی می توانید نام او را در اولین خط به عنوان اولین فضانورد ماسون نوشته شده است

در عکس زیر شما مدال افتخاری را در مورد وی مشاهده میکنید . نام او و عضویت وی در لژ شماره 1417 را به راحتی قابل دیدن میباشد . دوستان توجه کنند فضانوردان زیادی بعد از او از اعضای فراماسونری جهانی بوده اند ولی یک کار مخصوص او برای این گروهها ارزشی خاص داشته است که اینگونه گرامی داشته شده است.

بر روی مدال زیر به راحتی نقش پرگار و گونیا و همچنین سمت راست نقش های دیگر ماسونی را میبینید. در این عکس مدرک کاری که او انجام داده شده است نشان داده شده است بعدا انشا الله بیشتر توضیح داده میشود

 

در زیر عکسی ازآلدرین مشاهده میکنید  که مهری و متنی بر روی آن می باشد. در روی این متن هم به طور واضع به این موضوع اشاره شده است که او اولین فضانورد ماسون میباشد.این عکس هم از سایت یک لژ فراماسونری برداشته شده است.

دوستان توجه داشته باشند که خوردن شماره لژ و درجه 32 که  فقط یکی به درجه استاد اعظمی فاصله دارد خود گواهی بر این واقعیت میباشد در ان سایت نام دیگر فضانوردان فراماسونر هم آمده است

او در سالهای اخیر به درجه 33 یعنی استاد اعظمی رسیده است

در زیر شما عکس هایی ازآلدرین بوز  را مشاهده میکنید که  به روشنی فراماسونری بودن او را نشان میدهد

دوستان به عکس اولی توجه کنید در ادامه مقاله بیشتر به آن خواهیم پرداخت

این عکس در یک لژ فرماسونری  و با مراسم کامل انجام شده است

در زیر عکس انگشتر معروف ماسونی را در فضا در دست ادوین میبینید

مناسک خاص آلدرین بر روی کره ماه

 

همانطور که در بالا اشاره شد آلدرین پس از پیاده شدن بر روی سطح ماه  مناسک پنهانی را انجام داد که در فیلم برداری های ناسا هم چیزی دیده نشده است بعدها توسط فردی دیگر این موضوع افشا میشود و وی مجبور به قبول کردن این موضوع میشود البته میگوید من به عنوان یک مسیحی متعقد مراسم اشاء ربانی را بر روی سطح ماه انجام داده ام.

اما او در این مراسم چه کاری را انجام داده است

او که یکی از اعضای ارشد فراماسون بوده است همراه خود چندیدن نوع وسیله میبرد دوستان بدانند که هزینه هر کیلو بار اضافی که یک سفینه بخواهد به فضا ببرد سر سام آور می باشد هزینه هر کیلو الان برابر با 200 میلیون ریال میباشد ولی در آن زمان به علت کمبود امکانات خیلی بیشتر بوده است یکی از اقلام وی یک پرچم بوده است

او از سیاره زمین یک پرچم با خود به ماه برد این پرچم یک پرچم غیر رسمی و مخفیانه انتقال یافت . اما  این پرچم مخصوص لژ فراماسونری وابسته به لژ اسکاتلند بوده است

پرچم ماسونی برده شده بر ماه

ماه اولین لوژ فراماسونری خارج از زمین برای فراماسونرها محسوب میشود به همین دلیل وی به درجه استاد اعظمی رسید البته جاهایی گفته شده است که او مراسم تطهیر را انجام داده است مراسمی که توسط افراد بلند پایه لوژ برای تطهیر مکان جدید لوژ فراماسونری انجام میشود ولی من سند محکمی ندیدم. به هر دلیل او باید مراسم خاصی را انجام میداد و انجام داد البته به علت مخفیانه بودن این حرکت و صحبت نکردن زیاد در این مورد این مراسم جنبه راز آلودی به خود گرفته است البته یک نکته مهم را باید توجه کنیم و آنهم این است که آن پرچم دوباره به زمین بازگردانده میشود و تحویل لوژ میگردد و این خود یک معمای دیگر است

آلدرین پرچم فراماسونری را با نشان ایگل (عقاب) را به سطح ماه برد و مراسم خاصی را انجام داده است. برادر نیل آرمسترانگ او نیز از وی عکس می گرفت.

 

دوستان گرامی همانطور که در مقاله جهان در سیطره دجال جناب خادم الامام (عج) اشاره شده است این گروههای شیطانی که همگی عقاید خاصی را یدک میکشند و هدف اصلی آنها تصرف جهان به وسیله دولت های شیطانی آنها میباشد.

اگرچه این مقاله نگاهی کوتاهی به ادوین بوز و فعالیتهای او بود ولی در طول جمع آوری مطالب به اسنادی رسیدم که نشان دهنده آن بود که ریس برنامه های فضایی ناسا در قسمت ماه و بعضی از فضانوردان ماموریت های آپولو نیز فرماسونر بوده اند. سند این مطلب را میتوانید ببینید

کسانی که نسبت به این موضوع علاقمند باشند میتوانند منابع نسبتا زیادی به زبان انگلیسی پیدا کنند

تمامی منابع در زیر یابالا مطلب خود لینک داده شده اند میتوانید با کلیلک کردن به منابع دسترسی داشته باشید بیشتر منابع سایتها رسمی فراماسونری و ویکی پدیا میباشد .

نوشته شده توسط : میلاد

http://asrar2012.mihanblog.com/

Loading

1 COMMENT

  1. سلام، دستتون درد نکنه 🙄 ، اما تا بحال هیچکس پا به ماه نزاشته و همشونم دروغ هستن- الله عاقبت هممونو خطم به خیر بکنند- شما بسیجی هستید؟

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!