راز بزرگ پيروزي در همه‌ي ميدان‌ها، از خود گذشتگي است

0

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر امروز (پنجشنبه) با صدور پيامي به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهيدان و ايثارگران، از شهيدان به‌عنوان مظهر شگفتي‌ها و زيبايي‌هاي دوران جهاد في سبيل الله ياد كردند و افزودند: راز بزرگ پيروزي در همه‌ي ميدان‌ها، از خود گذشتگي است.
متن اين پيام كه همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهيدان در سراسر كشور از سوي حجت الاسلام و المسلمين رحيميان نماينده ولى فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در گلزار شهداي بهشت زهرا(س) تهران قرائت شد؛ بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
نام مبارك شهيدان بر پيشاني يكي از روزهاي هفته‌ي دفاع مقدس، اين روز را همچون قلّه‌ي رفيع روزهاي پر خاطره‌ي آن دوران، برجسته و ممتاز مي‌سازد. زيرا شهيدان، خود، تجسّم همه‌‌ي شگفتي‌ها و زيبايي‌هاي دوران جهاد في سبيل الله اند. راز بزرگ پيروزي در همه‌ي ميدان‌ها، از خود گذشتگي است و انسان‌هاي از خودگذشته و فداكارند كه ملت‌هاي خود را به اوج شكوه و عظمت مي‌رسانند. رها شدن از تعلقات حقير مادّي است كه چنين انسان‌هايي را به آنچنان توانايي شگفت انگيز مي‌رساند و قدرتي فرامادّي به آنان مي‌بخشد. شهيدان عزيز ما و خانواده‌هاي صبور و بزرگوار آنان كه براي خدا از نفيس‌ترين داشته‌هاي عالم مادّي چشم پوشيدند، در صفوف مقدّم چنين انسان‌هايي قرار دارند.
سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر آنان باد.
سيّد علي خامنه‌اي
6/مهر/1391

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!