‘انتظار با طعم فوتبال’ با نگاهی نو به فوتبال از دریچه مهدویت کتاب شد

0
emam-mahdi-17.jpg

‘انتظار با طعم فوتبال’ نوشته حجت الاسلام حسن ملایی همزمان با بیستمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال با نگاهی جدید به فوتبال از دریچه مهدویت و انتظار منتشر شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان، کتاب “انتظار با طعم فوتبال” نوشته حجت الاسلام حسن ملایی همزمان با بیستمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال با نگاهی جدید به فوتبال از دریچه مهدویت و انتظار منتشر شد.
این کتاب که به مشترکاتی میان مفهوم انتظار و اصطلاحات فوتبال می پردازد و بعد از توضیحاتی به نتیجه گیری مناسب رسیده ازسوی انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) منتشر شده است.
در بخش “تک روی ممنوع” این کتاب آمده است؛ یک فوتبالیست خوب تک روی نمی کند و در یک کار گروهی شرکت می کند چرا که تک روی او باعث هرج و مرج و بهم ریختگی تیم می شود. همانطور که یار منتظر هم از طرف خود و بدون برنامه ریزی و آگاهی و علم کاری نمی کند و باید تحت رهبری و هدایت امامی به سوی جامعه توحید حرکت کند.
شایان ذکر است، “انتظار با طعم فوتبال” در 48 صفحه قطع خشتی با شمارگان 2 هزار نسخه و 4 هزار تومان ازسوی انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) روانه بازار نشر شد.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!