بیرون زدن دم خروس « الکس جونز » مجری مشهور ضد ایلومیناتی! و حمایت از دونالد ترامپ – اختصاصی وعده صادق

0

به گزارش وعده صادق : الکس جونز از معترضین طرفدار ترامپ خواست “کاخ سفید را محاصره کنند و از رئیس جمهور حمایت کنند”.

الکس جونز (Alex Jones)، نظریه پرداز توطئه راستگرا، در میان صدها معترض طرفدار ترامپ که روز پنجشنبه و جمعه در یک مرکز شمارش آرا در آریزونا تجمع کرده بودند، حاضر شد.در انجا او افرادی را که معتقد به صحت ادعاهای « دونالد ترامپ » در خصوص تقلب در انتخابات بودند را تشویق کرد تا به واشنگتن دی سی سفر کنند و از کاخ سفید دفاع نمایند .(اعتراضات مشابهی هم در پنسیلوانیا و میشیگان در جریان بود.)

وی در جمع معترضان عنوان کرد: « هر کسی که می تواند، به واشنگتن برود تا کاخ سفید را محاصره کرده و از رئیس جمهور حمایت نماید. »

« جونز » روز جمعه در بین معترضین در مرکز شمارش آرا شهرستان ماریکوپا در فینیکس با شور و اشتیاق گفت: او قصد دارد طی 48 ساعت آینده به واشنگتن دی سی سفر کند.

الکس جونز ، که با برنامه « InfoWars » مشهور شده است، و برخی نهادها، وی را “پرکارترین نظریه پرداز توطئه در آمریکای معاصر” توصیف می کنند، پنجشنبه شب نیز در خارج از مرکز انتخابات اعتراض کرد.

روز جمعه ، با پیش افتادن جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری در پنسیلوانیا ، نوادا و جورجیا، به نظر می رسید آخرین امیدهای ترامپ برای انتخاب مجدد، از بین رفته باشد، و صدها طرفدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در خارج از مرکز شمارش آرای ماریکوپا تجمع کردند و شعارهای “دستگیری جو بایدن” و “آرای قانونی را بشمارید.” را سر دادند.

اعتراضات مشابهی نیز در پیتسبورگ رقم خورد، که پلیس با تجهیزات ضد شورش وارد صحنه شد تا تنش ها را در خارج از ساختمان های شهر کنترل کند.
منبع: فوربس

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!