رویکردی نوین به زیارت آل یاسین در ‘راهی به دریا’

0

 ‘راهی به دریا’ که در سطح گسترده‌ای تحت تأثیر زیارت آل یاسین است، تلاش دارد تا مخاطب را به فضای ارتباط با امام زمان(ع) نزدیک کرده و آنان را با فواید و آثار مثبت آن آشنا سازد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان: نویسنده در کتاب “راهی به دریا” که در سطح گسترده‌ای تحت تأثیر زیارت آل یاسین که از جمله زیارت‌نامه‌های مخصوص آن حضرت می‌باشد، بوده، تلاش کرده تا مخاطب خود را به فضای ارتباط با امام زمان(ع) نزدیک کرده و آنان را با فواید و آثار مثبت آن آشنا سازد.
“خیلی وقت است منتظر تو هستم، فقط این راه به خدا می‌رسد، در جست‌وجوی ذخیره بزرگ خدا، تنها حقیقت این دنیای خاکی و چه کسی حرف اول و آخر را می‌زند؟” از مباحثی است که در این کتاب به آن‌ها پرداخته است.
نگارنده همچنین در پایان با ارایه متن و ترجمه زیارت آل یاسین، سعی کرده به صورت ملموس، امام زمان(ع) را مخاطب قرار داده و با ایشان گفت‌وگو کرده است.
در قسمتی از این کتاب آمده است:
سلام بر آل یاسین!
این اولین سلام من است، این گونه بر تو و خاندان تو سلام می‌کنم. شما آل یاسین هستید.
خدا در قرآن، پیامبر را “یاسین” نامیده است، و شما هم خاندان او هستید، «آل یاسین» همان «آل محمد» است. آری!‌ “یاسین” نامی از نام‌های پیامبر(ص) می‌باشد.
من در روز بارها و بارها بر شما درود می‌فرستم، در تشهد نماز می‌گویم: اللهم صل علی محمد و آل محمد؛ بارخدایا! بر محمد و آل محمد درود بفرست.
می‌دانم وقتی صلوات می‌فرستم، خداوند رحمت خود را بر من نازل می‌کند، صلوات نور است و باعث روشن شدن دل من می‌شود و تاریکی‌ها را از دل می‌زداید.
من در این جا، به چهارده معصوم پاک سلام و درود می‌فرستم.
سلام من بر پیامبر(ص)، علی، فاطمه، حسن، حسین و همه امامان معصوم(ع) که از نسل حسین(ع) هستند.
شایان ذکر است، “راهی به دریا” نوشته مهدی خادمیان آرانی در 80 صفحه و شمارگان 3 هزار نسخه و 2500 تومان ازسوی انتشارات وثوق روانه بازار نشر شد.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!