نقد کتاب های ضد مهدویت در “تراوشات مسموم”

0

معاونت پژوهش بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان در پرونده ویژه ای با عنوان “تراوشات مسموم” به نقد کتاب های ضد مهدویت پرداخته که در این شماره اقدام به معرفی 9 کتاب کرده است.

 

معاونت پژوهش بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان در پرونده ویژه ای با عنوان تراوشات مسموم به نقد کتاب های ضد مهدویت پرداخته که در این شماره اقدام به معرفی 9 کتاب کرده است.

همانطور که مبرهن است، می بینیم که امروز غرب با اطلاع از آینده ای که مهدویت شیعه به تصویر کشیده است، جریانی را رقم زده که در آن از سال ۲۰۰۶ سلسله ای از کتاب ها علیه شخص منجی عالم بشریت، امام مهدی(ع)، تالیف شده اند .

هدف از این تالیفات نظام مند، فرهنگ سازی و همگام سازی بشریت با آن ها، برای غلبه بر رهبر قطعا” آمدنی مسلمانان و از بین بردن او و حکومتش می باشد. تالیف کتاب در امر فرهنگ سازی گزینه اول می باشد، پس از آن تبلیغات در رسانه های پر بازدید و ساختن فیلم مراحل بعدی هستند. تبلیغات و کارهای هنری باید بر پایه نظریات و براهین علمی و عقلی صورت بگیرد که کار مشروعیت بخشی به آن را انجام می دهد و این مهم در قالب کتاب و مقاله جای می گیرد.

در این پرونده ۹ کتاب با هدف اطلاع رسانی و هشدار به عموم علاقمندان به امام مهدی(ع) شناسایی و بررسی شده است تا مردم این جریانات معاند با امامشان را بشناسند و درصدد برآیند که با آنها به مقابله برخیزند.

امام دوازدهم (روزنبرگ)، امام دوازدهم (کویر)، ضد مسیح اسلامی، ضد مسیح؛ منجی وعده داده شده اسلام، ضد مسیح اسلامی (پریچر)، رهایی هیولا، هیولای خاورمیانه، مهدیکس و آیا امام دوازدهمت یک زن است؟ از کتاب های نقد شده در این پرونده می باشند.

 

 

شبستان

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!