الحوثی: مکرون عروسک صهیونیست هاست/ عادی سازی، خیانت به مسلمانان و شراکت با دشمنان اسلام است

0
مکرون عروسک صهیونیست هاست/ عادی سازی، خیانت به مسلمانان و شراکت با دشمنان اسلام است

مکرون عروسک صهیونیست هاست/ عادی سازی، خیانت به مسلمانان و شراکت با دشمنان اسلام است

رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) با بیان اینکه امت اسلام با مشکلات و بحران‌های انبوهی دست و پنجه نرم می کند، ریشه آن را انحراف از تعالیم و آموزه‌های الهی عنوان کرد.

به گزارش العالم، “سید عبدالملک الحوثی” رهبر جنبش انصارالله یمن، امروز- پنجشنبه- طی سخنانی به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) اظهار داشت، امت اسلام با کوهی از مشکلات و بحران‌ها روبه‌رو است و باید مناسبت میلاد نبوی(ص) ایستگاهی برای مقابله با این چالش‌ها باشد.

الحوثی گفت: “منشاء تمام مشکلات بزرگ و مفاسدی که امت اسلام و جامعه بشری از آن رنج می‌برد، انحراف از رسالت خداوند و تعالیمش است، و هرگونه انحراف در این‌باره نتایج جبران‌ناپذیری به همراه دارد.”

وی افزود نادیده گرفتن وضعیت امت اسلام و مشکلات و چالش ها علاوه بر آنکه شانه خالی کردن از مسئولیت است، حماقت بوده و نتایج فاجعه باری به همراه دارد.

رهبر انصارالله، توهین وقیحانه “امانوئل مکرون” رئیس‌جمهوری فرانسه به پیامبر اسلام را محکوم و تاکید کرد : “مکرون عروسکی از عروسک‌های صهیونیست‌هایی است که او را به سمت اهانت به اسلام و پیامبر(ص) سوق می‌دهند.”

الحوثی گفت:”نظام و رسانه‌های غربی که توهین به خداوند و انبیای الهی را مجاز می‌دانند و مانع از فاش شدن توطئه‌های یهودیان صهیونیست می‌شوند، تحت تسلط لابی صهیونیسم کافر قرار دارند.”

رهبر انصارالله یمن در بخشی دیگر از سخنانش به مساله عادی‌سازی روابط میان رژیم‌های مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و این پدیده را خیانت به مسلمانان و شراکت با دشمنان اسلام در تمام سطوح خواند.

او گفت: “رژیم سعودی حرمین شریفین را به روی صهیونیست‌ها گشوده و همزمان مردم یمن را در محاصره کامل قرار داده و به حملات خود ادامه می‌دهد. این رژیم همچنین فلسطینیان را فقط به دلیل مواضع‌شان علیه رژیم صهیونیستی پشت میله‌های زندان‌ها انداخته است.”

الحوثی به جنایت اخیر رژیم سعودی در ترور “حسن زید” وزیر ورزش یمن اشاره کرد و اظهار داشت: “نیروهای متجاوز پشت این جنایت وحشیانه قرار دارند.”

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!