باقی ماندن 5 نشانه از 1200 نشانه‌ آخرالزمان

143

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) ادامه داد: بي‌تقوايي و رواج فحشا و بيماري‌هاي مختلف نشانه ديگري است به طوري كه در حال حاضر 45 ميليون نفر در دنيا مبتلا به ايدز هستند و هر سال 5 ميليون نفر به اين تعداد اضافه مي‌شود كه 5 ميليون و 200 هزار نفر كودك هستند و نيمي را نيز از اين جمعيت زنان تشكيل مي‌دهند و در كشور ما نيز 60 هزار نفر مبتلا به ايدز هستند كه تاكنون 2 هزار و 121 نفر جان باختند.

 

 

باقي ماندن 5 نشانه از 1200 نشانه‌ آخرالزمان

 

در شرايطي كه امروز همه مردم جهان به سر مي‌برند، هيچ سوالي جدي‌تر از اين نيست كه آيا آخرالزماني كه همه ملل در هر گروه و مذهبي از آن مي گويند مصداقش امروز است.

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) گفت: طبق گفته اكثر محققان از يك هزار و 200 نشانه‌ آخرالزمان تنها پنج نشانه باقي مانده است.

  اسماعيل شفيعي سروستاني دوشنبه شب در همايش آخرالزمان كه در دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در شرايطي كه امروز همه مردم جهان به سر مي‌برند، هيچ سوالي جدي‌تر از اين نيست كه آيا آخرالزماني كه همه ملل در هر گروه و مذهبي از آن مي گويند مصداقش امروز است.

وي ادامه داد: با وجود اينكه گوش‌هاي زيادي در جهان براي شنيدن در خصوص اين موضوع آماده است ولي ما از آن زياد سخن نمي‌گوييم براي نمونه در دانشگاهي مانند دانشگاه بين‌المللي كه به نام امام خميني (ره) مزين است و در شهري مانند قزوين كه شهري با سابقه فرهنگي است و در نقطه مركزي ايران واقع شده است دو واحد درس اختياري در خصوص آخرالزمان، فرجام‌شناسي وجود ندارد.

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) اضافه كرد: اين جاي تأمل دارد كه چرا موضوعي كه در جهان امروز در رأس همه مباحث جدي است ذهن جوانترين گروه اجتماعي در اين جامعه درگير آن نيست و اين مبحث بزرگ است و چگونه چشم‌ها از روي موضوعي به اين مهمي و بزرگي چرخيده و متوجه آن نيست.

*تدريس رشته آخرالزمان شناسي در 257 دانشگاه در آمريكا

وي افزود: 130 سال است كه در دانشگاه‌هاي وابسته به كليساي كاتوليك در رشته آخرالزمان‌شناسي فارغ‌التحصيل دارند و در ايالات متحده آمريكا بيش از 257 كالج و دانشگاه در اين رشته وجود دارد و اگر اين موضوع مهمي نيست چرا بايد در سرزميني كه گاهي گمان مي‌كنيم عاري از مذهب است، اين تعداد دانشگاه و كالج در رابطه با اين رشته وجود داشته باشد.

شفيعي سروستاني عنوان داشت: بسياري از دانشگاه‌ها در ايران در رشته‌هاي هنري، سينمايي، كارگرداني و بازيگري مشغول به آموزش هستند.

وي اعلام كرد: بسياري از برنامه‌هاي رسانه‌هاي اين سرزمين توسط همين بازيگران كه بسياري مانند دلقك‌ها فقط بالا و پايين مي‌پرند و به اسم تهيه‌كنندگي و كارگرداني و سناريست، حد و اندازه سناريو آنها از چارچنگولي بالا نمي‌رود، هزاران ساعت شب و روز را به بيهوده‌گويي در مباحث مبتذل و حيات مردم عام كوچه و بازار را به خود مشغول مي‌كنند.

*
فيلمي در كشور ما با موضوع آخرالزمان ساخته نشده است

اين محقق در زمينه مهدويت عنوان داشت: اين در حالي است كه در آن سوي درياي مديترانه در دهه 90 بيش از 60 درصد پرفروش‌ترين فيلم‌هاي هاليوود در خصوص آخرالزمان است و آيا ساخت فيلم‌هايي با چنين موضوعاتي براي سرگرم كردن مردم است.

وي ادامه داد: ولي ما در كشورمان فيلمي با اين موضوع و مفهوم نداريم و نسبت به اين موضوع غفلت كرده‌ايم در حالي كه ذهن‌ها درگير اين موضوع است.

شفيعي سروستاني با اشاره به نگاه عام مردم به آخرالزمان توضيح داد: مردم ما زماني كه گراني، سختي معيشت و بيماري در زندگيشان پديدار مي‌شود، زماني كه دچار خشكسالي مي‌شوند مي‌گويند آخرالزمان است، يعني آخرالزمان را چيزي مساوي با بلا، آفت و بحران مي‌شناسند.

* آخرالزمان تعداد حوادث افزايش و زمان آنها به هم نزديك مي‌شود

وي افزود: ولي آيا آخرالزمان به معناي بحران است، آخرالزمان به معناي بحران، جنگ و آفت نيست، آخرالزمان قسمت واپسين از دوراني است كه به قيامت پيوندد و از نظر ما آخرالزمان از زمان مبعوث شدن پيامبر آغاز و به ظهور موعود و سپس قيامت مي‌انجامد.

مسئول «موسسه فرهنگي موعود» يادآور شد: پيامبر (ص) فرموده‌اند برگزيده شدم در حالي كه ميان من و قيامت فاصله نيست، همان سان كه ميان دو انگشت فاصله است اما از آنجا كه در اين ظرف زماني حوادث بزرگ نزديك به هم روي مي‌دهد مردم عادت كرده و آخرالزمان را مساوي با بحران مي‌شناسند.

وي اضافه كرد: پيامبر فرموده‌اند كه نشانه‌هايي در آخرالزمان وجود دارد كه مانند دانه‌هاي تسبيح يكي يكي مي‌افتد و به آخرين دانه يعني ظهور مي‌انجامد و هرچه زمان ظهور نزديك باشد بر تعداد حوادث افزوده مي‌شود.

* 7 هزار روايت در خصوص آخرالزمان وجود دارد

شفيعي سروستاني توضيح داد: در ميان همه ملل يعني صاحبان اديان آسماني وجه مشترك ابتدا توحيد و سپس موعودگرايي و بلاخره قيامت است و در همه اديان حجم زيادي از روايات به موضوع موعود اختصاص دارد.

وي اعلام كرد: حجم روايات آمده از 14 معصوم در خصوص آخرالزمان و نشانه‌هاي ظهور بسيار زياد است به طوري كه 7 هزار روايت راجع به اين موضوع داريم و در خصوص نماز و روزه اين تعداد روايت نداريم.

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) خاطر‌نشان ساخت: اين تعداد روايت نشان از اهميت موضوع دارد و بخش عمده‌اي از روايات آخرالزمان توسط پيامبر و در نخستين روزهاي بعثت بيان شده است.

وي با اشاره به كاركردهاي علائم و نشانه‌هاي ظهور بيان داشت: اين نشانه‌ها و علائم موقعيت بشر را در تاريخ معين مي‌كند و مردم مي‌دانند كه در چه فاصله‌اي از ظهور قيامت قرار گرفتند همچنين هشدار و تذكر، آمادگي يافتن، جلوگيري از يأس و نااميدي، شناسايي دوست و دشمن از كاركردهاي نشانه‌هاي ظهور است.

شفيعي سروستاني عنوان داشت: ما همواره در تحليل شرايط دچار مشكل مي‌شويم و با تحليل غلط موضع‌گيري كرده و گاهي با دوست با تصور دشمن بودن درگير و گاهي با دشمن به تصور دوست بودن ارتباط دوستي برقرار مي‌كنيم كه اين نشانه‌ها موجب مي‌شود تا دوست را از دشمن بشناسيم.

*
از 1200 نشانه‌ آخرالزمان تنها 5 نشانه باقي مانده است

اين محقق در زمينه مهدويت به حوادث آخرالزمان اشاره كرد و گفت: در آخرالزمان حوادث مختلفي روي مي‌دهد و پيامبر نيز فرموده‌اند به ناگزير فتنه‌اي پديد خواهد آمد كه هر گاه در نقطه‌اي آرامش پيدا كند، در نقطه ديگري ناآرامي شروع مي‌شود و اين چنين ادامه مي‌يابد تا وقتي كه منادي آسمان بانگ برآورد كه امير شما مهدي است.

وي اضافه كرد: يكي از مشخصات فتنه اين است كه فتنه كور است يعني اجازه تشخيص نمي‌دهد تا جايي كه همه در تشخيص حق و باطل دچار ترديد مي‌شوند و حتي خواص نيز نمي‌توانند حق و باطل را تشخيص دهند؛ بنابراين تأكيد شده است كه مواظب باشيد كه خود را از دست نداده و نابود نشويد.

شفيعي سروستاني يادآور شد: پيامبر فرموده‌اند «شما را به هفت فتنه بيم مي‌دهم كه بعد از من روي مي‌دهد، فتنه‌اي از مدينه، فتنه‌اي از مكه، فتنه‌اي از يمن، فتنه‌اي از شام، فتنه‌اي از شرق، فتنه‌اي از غرب و فتنه آخر فتنه سفياني است».

وي تصريح كرد: از بيش از يك‌ هزار و 200 نشانه آخرالزمان كه در روايات از آن سخن گفته شده طبق گفته همه محققان تمام نشانه‌ها رخ داده و فقط پنج نشانه باقي مانده است كه اولين آن «فتنه سفياني» است.

*خروج سفياني از سوريه(و یا اردن) براي كشتار شيعيان

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) ادامه داد: در روايات آمده است سفياني با حمايت صهيونيست‌ها و غربي‌‌ها در سوريه(و یا اردن) كودتا مي‌كند و سپس يك گروه در سوريه به نام بني‌كلب از او حمايت مي‌كنند و امروز بني‌كلب جماعتي هستند كه بخشي از آنها در ارتش اسرائيل، بخشي در سوريه و بخشي در لبنان زندگي مي‌كنند.

وي اضافه كرد: سفياني جنگي در تركيه و عراق راه ‌مي‌اندازد و شروع به كشتن شيعيان مي‌كند و به كوفه مي‌رسد و در كوفه بزرگترين اتفاق رخ مي‌دهد و چنان شيعيان را مي‌كشند به نحوي كه همسايه به همسايه رحم نمي‌كند و براي گرفتن پول همسايه خود را شيعه معرفي مي‌كند.
شفيعي سروستاني يادآور شد: امروز جهان استكبار عليه شيعه به ميدان آمده و شيعيان غافل هستند.

وي تصريح كرد: زماني كه درگيري از شام به كوفه مي‌رسد از كنار شهر قزوين لشگر سيد خراساني حركت مي‌كند و از منطقه مركزي ايران عبور كرده و به كوفه مي‌رود و در روايات آمده كه اگر لشگر خراساني را يافتيد با او همراه شويد از يمن نيز سيد يماني به سوي كوفه مي‌آيد.

*پيوستن يك ميليون ايراني در نخستين روز ظهور امام زمان (عج)

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) اظهار داشت: فرمانده اصلي سپاه خراساني «شعيب‌بن صالح» است و امروز در طالقان قبري به اين نام است كه مردم براي زيارت او مي‌روند و وزيران، مشاوران و سرداران اصلي امام زمان (عج) همه ايراني هستند و در روز اول يك ميليون ايراني به امام مي‌پيوندند.

وي افزود: بيان شده كه ظهور در سال‌هاي پر از جنگ رخ مي‌دهد و در قرن بيستم 100 ميلون نفر در جنگ‌هاي مختلف كشته شدند و هزينه نظامي جهان امروز 900 ميليارد تا يك ترليون دلار سال است و هزينه جنگ در جهان 2 ميليون دلار در دقيقه است كه اگر 18 روز جنگ متوقف شود سوء تغذيه از كل جهان رفع مي‌شود.

شفيعي سروستاني اعلام كرد: هزينه ارتش آمريكا در هر روز يك ميليارد و 250 ميليون دلار است و به خاطر اورانيوم مصرف شده در سلاح‌هاي غيرمتعارف در عراق مردم عراق به بيماري‌هاي مهلك دچار شدند و 4 هزار و 468 سال ديگر تاثيرات اورانيوم از عراق از بين مي‌رود.

*طبق تحقيقات موساد و سيا آيت‌الله خامنه‌اي سيد خراساني است

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) گفت: دشمنان خود را براي مقابله آماده كرده‌اند ولي ما غفلت كرديم، در زمان رياست جمهوري بوش زير نظر رئيس جمهور، كميسيوني براي شناسايي امام زمان شكل گرفت.

وي تأكيد كرد: 20 روز قبل موساد و سيا اعلام كردند به دنبال امام زمان هستند و اعلام نيز كرده بودند شايد سيد خراساني آيت‌الله خامنه‌اي باشد زيرا در جواني در خراسان بوده است و سيد يماني نيز سيد حسن نصرالله باشد زير در كودكي در يمن بوده است.

شفيعي سروستاني اضافه كرد: مطالعات آنها در خصوص آخرالزمان صدها برابر ماست ولي دانشگاه‌هاي ما در اين زمينه تعطيل هستند و آنها از واقعه ظهور نگران هستند ولي ما غفلت مي‌كنيم.

*وجود يك ميليارد نفر گرسنه و 45 ميليون مبتلا به ايدز نشانه‌اي از آخرالزمان

وي با اشاره به نشانه‌ها و حوادث آخرالزمان بيان داشت: خشكسالي، زلزله، قحطي و گرسنگي از نشانه‌هاي آخرالزمان است به طوري كه در سال 2009 يك ميليارد نفر در دنيا گرسنه هستند هر سال نيز يك هزار زلزله متوسط، 18 زلزله بزرگ و يك زلزله عظيم كره زمين را مي‌لرزاند.

مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر (عج) ادامه داد: بي‌تقوايي و رواج فحشا و بيماري‌هاي مختلف نشانه ديگري است به طوري كه در حال حاضر 45 ميليون نفر در دنيا مبتلا به ايدز هستند و هر سال 5 ميليون نفر به اين تعداد اضافه مي‌شود كه 5 ميليون و 200 هزار نفر كودك هستند و نيمي را نيز از اين جمعيت زنان تشكيل مي‌دهند و در كشور ما نيز 60 هزار نفر مبتلا به ايدز هستند كه تاكنون 2 هزار و 121 نفر جان باختند.

وي افزود: شيوع ايدز از طريق رابطه جنسي، همجنس‌بازي و افزايش فساد از مسائلي است كه در آخرالزمان ديده مي‌شود.

*
حكومت سلمان فارسي در ايران در زمان ظهور امام زمان (عج)

شفيعي سروستاني در ادامه با اشاره به تكاليف مومنان در زمان غيبت توضيح داد: يكي از تكاليف مومنان در زمان غيبت پيدا كردن معرفت و شناخت نسبت به امام است به طوري كه در روايات آمده كسي كه امام زمانش را نشناسد و بميرد به مرگ جاهليت از دنيا رفته است.

وي اضافه كرد: تمسك به دين و صبر و شكيبايي و انتظار فرج و دعا از ديگر كارهايي است كه در زمان غيبت بايد صورت گيرد تا امام زمان (عج) ظهور كند و خداوند بزرگترين مسئوليت تاريخ را به حضرت مهدي (عج) بزرگترين مرد خود گذاشته است تا براي تحقق عدالت ظهور كند.

اين محقق در زمينه مهدويت خاطر‌نشان ساخت: ما بايد براي رهايي از فتنه‌ها معرفت خود را افزايش داده و هوشيار باشيم تا امام زمان حكومت خود در زمين برپا دارد و در آن زمان امام حسين (ع)، اصحاب كهف، سلمان فارسي به اين امام خواهند پيوست و فقط امام حسين (ع) 300 سال بر روي زمين خلافت خواهد كرد.

وي اعلام كرد: با تشكيل حكومت، سلمان فارسي در ايران حاكم خواهد شد و حكومت امام زمان در كوفه شكل مي‌گيرد.

 منبع:فارس

Loading

143 COMMENTS

  1. سلام

    به خدا این حرف ها رو ننویسید و نگید که نهایت جهالت و نادانی رو میرسانه و اهمییت ظهور و شان حضرت مهدی رو با این خرافات صدمه نزندی به ویژه این متن ( شفيعي سروستاني در ادامه با اشاره به تكاليف مومنان در زمان غيبت توضيح داد: يكي از تكاليف مومنان در زمان غيبت پيدا كردن معرفت و شناخت نسبت به امام است به طوري كه در روايات آمده كسي كه امام زمانش را نشناسد و بميرد به مرگ جاهليت از دنيا رفته است.

    وي اعلام كرد: با تشكيل حكومت، سلمان فارسي در ايران حاكم خواهد شد و حكومت امام زمان در كوفه شكل مي‌گيرد). آخر آدم عاقل چرا باید سلمان فارسی بیاد . قرنهاست که مرده و دنیای مدرن رو چطور باید اداره کنه و بر ما و ایران حکومت کنه ؟ چرا ؟ اگه قرار به اجی مجی باشه و بود همون قرون گذشته میشد و دنیای مدرن رو اندیشه مدرن مسلمان پیرو ولایت امام زمان راهبری میکنه.
    منبع:فارس

  2. اللهم عجل الولیک الفرج
    مانع ظهور خود ما هستیم که با دستای خودمان انرا به عقب میاندازیم.اونوقت میاییم دستانمون رو به اسمون دراز میکنیم وبرا فرج اقا دعا میکنیم. انگار داریم برا خودمون لطیفه میسازیم.کاش مردم میفهمیدن امام زمان تنها با دعا ظهور نمیکنه بلکه با گناه نکردن ما ظهور میکنه/زمینه رو باید با گناه نکردن اماده کنیم.به امید روزی که همه ی ما اقا رو ببینیم و در رکابش به شهادت برسیم.التماسدعا

  3. سلام با تشکر……من در بی ندوستانم ..کسانی هستند که اصلن دوس ندار ن راجع به این حرفا سخنی به میان بیاد.این یعنی اینکه اینها منحرفندو میخوان ما هم منحرف بشیم….بهتره که با دوستانی باشیم که هم فکر باشیم…………………..چون خیلی زجر اوره که نذارن در این زمینه حرفای دلمونو بزنیم………وپیروان ورهبران خودمونو پیداکنیمو به انها بپیوندیم………..وعده ی خدا نزدیک است…اینان ازشون میپرسم پس شمایی که این حرفارو قبول ندارینمیشه بگید چه کسی رهبر خوبیه که ما هم بش بپیوندیم؟؟جنایت کارا؟؟؟خجالتم نمیکشن..وقتی حرف میزنن..طرف حکومت های جنایت کار چون امریکا واسرائئل رو میگیرن…جنایتاشونو میبینن بز هم رو به سوی رهبران واقعی خودشون نمیارن..اینان همان اشخاصی هستند که به هیچ عنوان نمیخوان بپذیرن که حق باچه کسیست…اینان همان ابلیس ها هستند……که ما باید ازشون دوری کنیم…!!:)

  4. چرا کسی جوابه این دوستمون رو نداده؟؟؟ دوسته خوبم اقا با خانوم رستمی قرارنیست که اجی مجی بکنن تا دنیا تغییر کنه علت غیبت امام عصر بی لیاقتی مردم زمانه هست ، مردم و به ویژه شیعیان باید لیاقت پیداکنن تا اقا بیاد ، اقاهم که بیاد قرار نیست با قدرت خودش و با اجاره خودش کاری انجام بده هرچه که انجام بده باقدرت خدای واحد قهار و به اذن خدای لایزال هست. اگر شما این قدرت رو در خدا نمیبینی باید در توحید خودتون به خدا شک کنید .. امید وارم حرف هام بدرد بخور باشه ان شاءالله.. یاعلی مدد . التماس دعای خیروشهادت .. یاحق.

  5. با سلام خدمت دوستان عزیز.در پاسخ به دوسته عزیز رستمی لازم به خاطر نشان کردن چن نکته ام.اول اینکه حدیث هر کس امام زمان خود را نشناسد و از دنیا برود به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است کاملا معتبر و از احادیث ائمه اطهار(فک کنم امام علی یا صادق ع)است که در کتب دینی دبیرستان ذکر شده.

  6. .دوم اینکه درسته که سلمان هزار سال پیش فوت کرده اما پیامبر به او مژده رجعت(بازگشت)در عصر غیبت داده و امامان و صالحان و یاران وفادار امام عصر باز هم در این دنیا زندگی خواهند کرد این هم بارها ذکر شده در احادیث و دعا ها.وگرنه این 1200 سال که مردمی اومدن و مردن یعنی هیچی به هیچی اند؟؟.اگر مشکلتون از چگونه زنده کردنه باید به قران رجوع کنیم که به مضمون ایا پدید اوردن شما از نطفه ی ناچیز سختراست یا دوباره پدید اوردنتان است.که در قیامت هم این موضوع صورت خواهد گرفت.و همچنین قدرت خدا رو دسته کم نگیرین از کجا حدس میزنی که سلمان از من وتو به علم روز دنیا دانا تر نباشه؟؟ایشان افتخار ایرانی ها و بنده ی صالح خدا است.
    ان شاالله که سخنانم که سعی کردم با ذکر منبع باشه کمی فضا رو روشن تر کرده باشه.خاک پای همه بچه شیعه ها هستم.
    یاعلی

  7. روايات ” كسي كه امام زمانش را نشناسد و بميرد به مرگ جاهليت از دنيا رفته است.”
    روایت معتبراز کتب سنی و شیعه هست در ان شکی نیست

  8. اطلاعی از اینکه سلمان حاکم میشه یا ن ندارم ولی داداش من رجعت هستش و خیلی از گذشتگان زنده میشن و در رکاب اقا امام زمان میجنگن و بعضی از معصومین میان و خلافت میکنن.
    این اجی مجی نیستش و یه امری که تحقق پیدا میکنه ولی درمورد سلمان نمیدونم

  9. تمامی نشانه ها رو بنویسید اگه تمام نشانه ها رو بنویسید امکان جعل حدیث صفر میشه لطفا ازتون خواهش میکنم اسم نیارید چون اگه اسم بیارید امکان بداء خیلی زیاد میشه پس این اسم هایی رو که آورده اید پاک کنید خواهش میکنم…..

  10. سلام رستمی جان شما ذوب در ولایت آقای…هستید این آیه رو هرگز فراموش نکن: الذین یومنون بالغیب ویقیمون…تا آخر کسانی که به عوالم غیب ایمان ندارند چطور عالم روئیا رو برا خودشون تفسیر میکنن اون خدایی که اراده کرده حضرت صاحب علیه السلام رو 1400سال زنده نگه داره نمیتونه سلمام فارسی رو زنده کنه پس اگر اینطور که شما میفرماید بایدبه توان واختیارات امام زمان هم شک کرد چون حتما به دنیای مدرن امروزی آشنا نیستند پس نمیتونن دنیا رو اداره کنن این حرفها چیه می زنید

  11. این خیلی مهمه که ما راجع به.ظهور اطلاعاتمون قوی باشه تا کسی نتونه سواستفاده کنه ولی از همه اینا مهمتر اینه که وقت خودمونوبیشتر روی خودسازی خودمون متمرکز کنیم که اگه فردا وقت ظهور امام عصر.ع. فود از یاراش باشیم و بهمون افتخار کنه این از همه این بحث ها مهمتره،
    خروج سفیانی دردی از ما دوا نمیکنه اعمالمونه که از همه مهمتره

  12. ای کاش این حرف ها راست باشه تا حضرت زودتر ظهورکنه ما که واقعا خسته شدیم آخه الان هم بی عدالتی کم نیست….

  13. سلام طبق این توضیحات-پنج نشانه اخری که از 1200نشانه اخرالزمان باقی مانده=1-خروج سفیانی 2-خروج یمانی 3-صیحه اسمانی 4-خسف بیداء 5-کشته شدن نفس ذکیه. اللهم عجل لولیک الفرج

  14. سلام اکثر علما وبزرگان فرمودند که در فجر صادق ظهور هستیم . انشا الله که ب همین زودیه زود باشه. البته ما هم باید اماده باشیم و خود سازی کنیم. یا ایهاالعزیز تعجیل در فرجت صلوات بفرستم یا گناه نکنم :sigh:

  15. با سلام خدمت دوستان عزیز.
    مطمعن باشید که اقا ظهور نمیکنه مگر اینکه ما ادم شیم. باید یکی دوتا شیعه با ایمان محکم و قوی باشه که اقا رو کمک کنه .
    الان حکومت ایران پشت اقا واستاده .

    اقا جان بیا بیا بیا بیا
    ما مثل کوووووووووووووه ه ه ه ه پشت سرت هستیم تا این داعشی های کثیف رو از صفحه ی روزگار محو کنی . به امید خدا

  16. سلام
    من ک مطلب رو خوندم فقط بیاد اعمال خودم افتادم 😳 بیایید همدیگر را برای اصلاح خود یاری کنیم و خودمونو برای ظهور آماده کنیم .
    ازتون خواهش میکنم منو دعا کنید ک خداوند در ترک گناهانم یاریم کنه منم باسهی همتون این دعا رو میکنم 😕

  17. با سلام
    ای کاش به فرزندانمان در مدارس یاد میدادند که امام زمان مهربان است، امام زمان دوستدار زیباییها و مشتاق زندگی است
    البته زندگی در راه حق نه زندگی معرفی شده به سبک امروزی که خوشی ها و زیبایی ها را در هر جا که گناه هست معرفی میکنند
    به فرزندانمان یاد می دادند که شمشیر امام زمان برای ظالمین و کودک کشان صهیونیست است نه اینکه امام زمان با شمشیر خود بر ما شیعیان و یا حتی بقیه مذاهبی که در مظلومیت انسانی به سر میبرند می باشد……………………

  18. [quote name=”مرتضی”]با سلام خدمت دوستان عزیز.
    مطمعن باشید که اقا ظهور نمیکنه مگر اینکه ما ادم شیم. باید یکی دوتا شیعه با ایمان محکم و قوی باشه که اقا رو کمک کنه .
    الان حکومت ایران پشت اقا واستاده .

    اقا جان بیا بیا بیا بیا
    ما مثل کوووووووووووووه ه ه ه ه پشت سرت هستیم تا این داعشی های کثیف رو از صفحه ی روزگار محو کنی . به امید خدا[/quote]
    اقا مرتضی در روایات گفتند انقدر باید جنگ و خونریزی بشه تا از کمر اسب خونبیاد بیرون ان وقت اقا ضهور میکنه

  19. چگونه میگویید 5 نشانه از 1200 نشانه باقی مانده است ؟؟؟!!!!!
    مگر شما کیفیت و کمیت وقوع نشانه ها را میدانید ؟؟ مثلا” از کجا میدانید شاید در چند سال آینده درمان بیماری ایدز پیدا شود و پس از سالها بجای آن بیماری حاد تری پیدا نشود ؟

  20. [quote name=”amir”][quote name=”مرتضی”]با سلام خدمت دوستان عزیز.
    مطمعن باشید که اقا ظهور نمیکنه مگر اینکه ما ادم شیم. باید یکی دوتا شیعه با ایمان محکم و قوی باشه که اقا رو کمک کنه .
    الان حکومت ایران پشت اقا واستاده .

    اقا جان بیا بیا بیا بیا
    ما مثل کوووووووووووووه ه ه ه ه پشت سرت هستیم تا این داعشی های کثیف رو از صفحه ی روزگار محو کنی . به امید خدا[/quote]
    اقا مرتضی در روایات گفتند انقدر باید جنگ و خونریزی بشه تا از کمر اسب خونبیاد بیرون ان وقت اقا ضهور میکنه[/quote]
    سلام علیکم:
    بزرگان ما در رد قاطع این حدیث ساعتها صحبت کرده اند و اون رو حاصل فعالیت های امام زمان هراسی دشمن در گذشته دانسته اند. متاسفانه ما از عقلمون هم درست استفاده نمی کنیم. به فرض اگر تمام مردن دنیا رو همزمان بکشیم هم خونش به سم یک اسب هم نمی رسه چه برسه به کمر و زانو و… دوستان امام زمان رحمت است و ظهور ایشان هم رحمت است. سراسر لطف و مهربونانی و محبت برای آمدنش دعا کنید و مهیا شوید ننشینید بلکه در هر رشته و شغل و فن و مکانی هستید با عمل زمینه را فراهم کنید.

  21. منم از ظهور امام زمان خوش حالم اما میترسم از این میترسم که نکنه اون بزرگوار از من خوشش نیاد یا اینکه خدا منو تو جهنمیان قرار بده من 14 سالمه و همیشه آرزو میکردم که بتونم تا آخر زندگیم بمونم اما انگار آن لحضه بزرگ نزدیک است لطفا برای من و همه ی آدم ها دعا کنید که خدا اعمال بد مارو ببخشه من هم شما رو دعا میکنم ممنون

  22. [quote name=”amir”][quote name=”مرتضی”]با سلام خدمت دوستان عزیز.
    مطمعن باشید که اقا ظهور نمیکنه مگر اینکه ما ادم شیم. باید یکی دوتا شیعه با ایمان محکم و قوی باشه که اقا رو کمک کنه .
    الان حکومت ایران پشت اقا واستاده .

    اقا جان بیا بیا بیا بیا
    ما مثل کوووووووووووووه ه ه ه ه پشت سرت هستیم تا این داعشی های کثیف رو از صفحه ی روزگار محو کنی . به امید خدا[/quote]
    اقا مرتضی در روایات گفتند انقدر باید جنگ و خونریزی بشه تا از کمر اسب خونبیاد بیرون ان وقت اقا ضهور میکنه[/quote]
    دوست عزیز این روایت صحت نداره
    همین میشه که تو فیلم هری پاتر و بقیه امثالهم مانند هابیت میخوان امام زمان رو خونریز و خونخوار معرفی کنن

  23. ما ها باید خودمون رو از هر لحاظ آماده کنیم.امام زمام ایرانی در همه ی زمینه ها میخواد.مخصوصا که امروزه عصر ارتباطات و اینترنت و…است.باید یه گروهی تشکیل بدیم و یه کارایی برای آمادگی خودمون و خانوادگان کنیم.من همش احساس میکنم داریم خ کم کاری میکنیم.

  24. [quote name=”عاشق مهدی”]از احادیث امام صادق در عصر اخرالزمان:
    هر حکومتی که خود را در اخرالزمان حق بداند ، باطل محض است.[/quote]
    دقیقا اینو قبول دارم

  25. سلام
    اگر یک وقت برای امتحان ایرانی ها خدا امام زمان را از افغانستان فرستاد چه کار خواهید کرد قطعا رد مرزش خواهید کرد شما هر وقت هر آنچه به خود روا دارید به برادر مسلمان غیر ایرانی روا داشتید امام زمان ظهور خواهد کرد

  26. آقا فرزاد بهم بگو الان چند تا سفیانی میبینی که با بیرق سیاه خروج کرده جند تا مسلم خراسانی میبینی که متولدخراسانه و تو دست راستش نشونست چند تا منطقه شام تو کل دنیا میبینی و چند تا کشور یمن هست که رهبرش با سردمداران سفیانی در حال ستیزه و در عربستان چند تا پادشاه آمده که نام حیوان داره (فهد) ؟ ودر اردن چند پادشاه میبینی که از مادر یهودی واز پدر عربه وصلیب به گردن داره (کراوات)حالا قضاوت با خودت !

  27. سلام.بنظرمن.سیدیمانی.همان سردارسلیمانیست.حضرت زهرا نگهدارشان.حروف سیدیمانی رابهم بریزید.متوجه مطلب میشوید.

  28. سلام میگم چقدر درروز بفکر آقا امام زمان(عج)هستیم ولی امام زمان هرگز از ما غافل نیست بدانید که باید با عشق امام زمان زندگی کرد اون موقع هست که با فکرش هرگز مرتکب گناه نخواهی شد راستی این هم بگم دوربین مدار بسته خداوند همه کارهایتان را ضبط خواهد کرد پس مواظب رفتارتان باشید

  29. سلام و خسته نباشید. نشانه هایی که گفته شد خیلی حالب و در عین حال ترسناکن. به آدم حس خاصی دست می ده. امیدوارم قبل از این که بمیرم ظهور کنن. خیلی دوست دارم اون موقع باشم.
    بیاین. دعا کنیم. تا حالا دقت کردین یه جای خالی توی زندگی مون هست؟؟! :sigh:

  30. چیزی نمونده تا روز قیامت..من از دیروز توبه واقعی از تنام قلبم کردم و شروع به نماز خوندن کردم(17س) باور کنید اگه لذت هایی دنیایی رو به چشم دیگ ایی در حقیقت خود ببینید در میابید زشت تر از ان ک فکر میکنید..اگر میخواهید گول شیطان را نخورید همیشه به یاد مرگ باشید و کلیپ هایی قیامت و روز قبر و… ببینید بسیار موثر است و مطمعن باشید فقط شیعه ریشه اصلی اسلام را دارد

  31. خوب اینم یه بازیه دیگه برا طرفدار جمع کردن واسه خودشون
    از همون اول که خوندم متوجه شدم این بازیه جدیده بعد که رسیدم پایین نوشته بود خامنه ای خودمم متعجب شدم که درست فکر کرده بودم
    به همون حضرت مهدی (ع) قسم
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

  32. من تازه ازدواج کردم، و همیشه دوست داشتم بچه های زیاد داشته باشم به قول مادرم شیعیان باید زیاد بچه بیارن! اما الان وقتی دنیای پر از جنایت و سیاهی امروز رو میبینم وقتی کشته شدن انسان ها از بچه و جوون تا مرد و زن رو به بیرحمانه ترین شکل میبینم دلم به درد میاد و دچار تردید میشم که آیا کار درستیه که توی این زمان وحشتناک اصلا بچه هایی بیارم که نمیدونم در آینده چه زندگی ای و در چه شرایطی منتظرشونه؟

  33. [quote name=”پوریا”]منم از ظهور امام زمان خوش حالم اما میترسم از این میترسم که نکنه اون بزرگوار از من خوشش نیاد یا اینکه خدا منو تو جهنمیان قرار بده من 14 سالمه و همیشه آرزو میکردم که بتونم تا آخر زندگیم بمونم اما انگار آن لحضه بزرگ نزدیک است لطفا برای من و همه ی آدم ها دعا کنید که خدا اعمال بد مارو ببخشه من هم شما رو دعا میکنم ممنون[/quote]
    خدا شمارو حفظ کنه امیدوارم تا پایان عمر همچنان مومن و نگران دینتون باشید و نسل جونهایی مثل شما مستدام باشه 🙂

  34. اقا جان شنیدم که یاران خودت رو تکمیل کردی و اماده ظهوری نکنه من یا ما جزو یارانت نباشیم اقا 😥 دو تا دعا در مورد امام زمان دارم لطفا همه امین بگن اولی …. خدایا نکنه ما بمیریم و اماممونو نبینیم ظهور امام زمان حضرت مهدی عج را هر چه زود تر برسان دومی…… خدایا مارو از یاران حضرت مهدی عج قرار بده به امید دیدار انشا الله همگی در کنار امام زمان دشمنان اسلام رو در هم میکوبیم الله اکبر

  35. اگر آرزوی این رو داریم که اونقد عمر کنیم که آقامونو ببینیم باید گناه نکنیم.طبق احادیث یکی از چیزایی که عمر انسان رو کوتاه میکنه گناهه

  36. ممکنه امام زمان ظهور نکنه ولی جنگی بزرگ رخ بده که اگر جنگی جهانی باشد حتما جنگ هسته ای خواهد بود.

  37. سلام
    با تشکر از مطالبتون
    دو نکته خدمتتون عرض کنم
    اول اینکه اگه سعی بشه مطالب همراه با منبع و تا حد امکان عربی اش آورده شود.
    دیگه اینکه در این مقاله آمده 1200 نشانه آخرالزمانی وجود دارد،درحالیکه در جای دیگر رقم 7000 آورده،کدام صحیح تر است و اینکه روایتی هم در این زمینه وجود دارد.

  38. [quote name=”اسدالله”]سلام
    اگر یک وقت برای امتحان ایرانی ها خدا امام زمان را از افغانستان فرستاد چه کار خواهید کرد قطعا رد مرزش خواهید کرد شما هر وقت هر آنچه به خود روا دارید به برادر مسلمان غیر ایرانی روا داشتید امام زمان ظهور خواهد کرد[/quote]

    قرار نیست که امام زمان از ایران فرستاده شن و ظهور کنن که حالا این حرف و میزنید، خدا یه سری نشونه های حتمی واسه شناخت درست مومنان قرار داده که هنگام ظهور به اشتباه نیافتن …

  39. زمانی بر مردم بیاید که شکم هاشان خدای شان بود ( هرچه خواهد از حلال و حرام به آن بدهند ) و زنانشان قبله شان باشد ( که تمام توجه شان به آنها بود ) و پولشان دینشان ( که آن را در حد پرستش دوست دارند ) و شرف و عزت خویش را در تجملات و امتعه دنیا دانند ، از ایمان جز نامی و از اسلام جز آثاری و از قرآن جز درسی بیش نماند . مسجدشان از حیث ساختمان آباد و دل هاشان از هدایت تهی و ویران ، علماشان بدترین خلق خدا در روی زمین باشند . در آن هنگام خداوند آن ها را به سه بلیه دچار سازد : جور سلطان و خشکسالی و ظلم و ستم حکام و زمامداران . اصحاب از سخن حضرت به شگفت آمده عرض کردند : مگر آنها بت می پرستند ؟! فرمود : آری ، پول نزد آنها چون بت مورد پرستش باشد .
    زمانی بیاید که دینداری به نگهداری آتش در کف دست بماند . زمانی بر امتم بیاید که زمامدارانشان به شیوه جباران و ستمگران عمل کنند و علمای شان طمعکار و کم پرهیز ، و پارسایان شان متظاهر ، و بازرگانان ربا خوار و فریبکار ، و زنان شان خود را برای نامحرمان بیارایند . در آن هنگام اشرارشان بر آنها چیره گردند و هرچه دعا کنند به اجابت نرسد .

  40. با سلام لطفا برای آگاهی این هزار و دویست یا به نقلی دیگر هیفده هزار نشانه رو برام بزارین و کدوم از مراجع و بزرگان اسلام این ارقام رو ذکر کردند ؟ با تشکر از مطالب شما

  41. به نظر من هرکی میخواد شکش به ایمان یا ایمانش به یقین تبدیل بشه بره توی سایت آپارات و کلیپهای سخنرانی استاد رائفی پور در رابطه با ظهور دجال و امام زمان(ع) رو ببینه

  42. اگرکسی به امام زمان وقران واحادیث اهل معصوم قبول دارد حتما تا پنج علائم دیگه ظهور می کند من این اعتقاد را دارم من شیعه عرب خمینی از اهواز علی زهیری از طایفه ی زهیری بن عقیل از صحابی امام حسین یا یا یا یا یا یا یا یا لبیک امام زمان

  43. با سلام و تشکر از متن های تأثیر گذارتون که ما هایی که غافل هستیم رو هوشیار میکنه من فقط یه چیز میگم اینکه تو رو خدا از خواب غفلت بلند شیم که تهاجم فرهنگی اثر خودشو داره اعمال میکنه این دشمنا میدونن که تنها راه مقابله با ما نفوذ تو فکر و اعتقاد ما هست غافل شیم یهو دیدی یه مسلمون مخصوصا شیعه تو دنیا نمونده ممنون

  44. خیلی میترسم از اینکه موقع ظهور جزو گناه کارها باشم و نتونم اماممو راضی نگه دارم خیلی دوست دارم گناه نکنم و نمیتونم … لطفا واسم دعا کنین تا از بنده های خوب خدا باشم … خیلی در عذابم و نمیتونم درست زندگی کنم… محتاجم به دعای همتون و عفو خدا وامام زمان 😥 😥

  45. سلام من14 سالمه واقعا تا همین چند روز پیش خیلی تو گناه می چرخیدم اما دو بار پشت هم دیگه خواب دیدم ووقتی خوابمو تعبیر کردم گفته بود که گناهانم پاک شده خیلی خوش حال شدم ودیگه گناه نکردم از شما عزیزان میخوام برام دعا کنین تا تو این راه موفق باشم.متشکرم

  46. ﺳﻼﻡ,ﻣﺘﺸﻜﺮﻡ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻂﺎﻟﺐ اﺭﺯﺷﻤﻨﺪﺗﻮﻥ, ﺑﻨﺪﻩ ﺳﺎﻟﻬﺎﺳﺖ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻣﻬﺪﻭﻳﺖ ﺗﺤﻘﻴﻖ و ﻣﻂﺎﻟﻌﻪ و ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺩاﺭﻡ.ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻋﺰﻳﺰ ﺑﺮاﻱ ﻇﻬﻮﺭ ﻓﻘﻄ ﮔﻨﺎﻩ ﻧﻜﺮﺩﻥ ﻣﻼﻙ ﻧﻴﺴﺖ, ﻣﺎ ﻳﺎﺭاﻥ و ﻳﺎﻭﺭاﻥ وﻓﺮﺯﻧﺪاﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﻫﺴﺘﻴﻢ, ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻴﻢ, ﻫﻤﻮﻧﻂﻮﺭﻱ ﻛﻪ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ اﻳﺸﻮﻥ ﺩاﺭﻥ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺿﺪ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ اﺭﺯﺷﻲ ﺑﻜﻨﻴﻢ, ﺑﺎ ﻧﺸﺴﺘﻦ و ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﻋﺎ ﺑﺮﺩﻥ ﺻﺮﻑ ﻫﻴﭻ ﻧﺘﻴﺠﻪ اﻱ ﻧﻤﻴﮕﻴﺮﻳﻢ ﺑﻠﻜﻪ ﻋﻘﺐ ﻣﻴﻔﺘﻴﻢ اﺯ ﺩﺷﻤﻦ و ﺑﻠﻜﻪ ﺷﻜﺴﺖ ﻫﻢ ﻣﻴﺨﻮﺭﻳﻢ, و اﻳﻦ ﻣﻬﻢ ﻣﺴﺘﻠﺰﻡ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﺩﻥ ﺳﻂﺢ ﺩاﻧﺶ ﻣﺎﺳﺖ, ﻳﺎﺣﻖ.

  47. ما باید با تکنولژی جدید و به روز همراه امام زمان خود باشیم و من فکر می کنم امام زمان (عج) با شمشیر به میدان نمی اید بلکه با پیشرفته ترین سلاح ها ظهور میکند. 🙄

  48. سلام علیکم و رحمه الله به نظر من هرکس به اندازه توان خودش برای ظهور مولا وآقایمان کاری بکند و تلاش نماید ارزش زیادی دارد ولی نباید ازتلاش دست بکشد تا دشمنان خوشحال گردند امیدوارم خداوند توفیق ودانش ما را زیاد کند تا بتوانیم دشمنان را به خواست خداوند بلند مرتبه نابود نماییم .

  49. آقا هنوزه هنوزه وقتش نیست درسته تعیین کنندگان وقت ظهور دروغ گویند ولی هنوز علائم ظهور همشون تحقق پیدا نکردند ولی ما همچنان منتظر می مانیم و بدانید که خداوند تا مردم ذات و طبع خود را تغییر نکنند آنها را تغییر نمی دهد پس خدا را تقوا پیشه کنید.

  50. مطالبتون عالی اما اگر یه مقدار ریز بشین بهتره ،از خانما و دختر خانمها هم میخوام که برای خودشون ارزش قائل باشن وخودشون رو ابزار قرار ندن بخدا این دنیا هیچ ارزشی نداره ولذت نجابت خیلی بیشتره

  51. امیدوارم، یعنی مطمئن هستم که ظهور نزدیکه و هممون امام رو خواهیم دید. فقط سعی کنیم خوب باشیم و خوبی رو رواج بدیم که امام بی یار نمونه، مطمئن باشیم وقتی یارهای امام به حد کافی باشه، ظهور میکنه و دیگه دنیا از این شرایط مزخرف بیرون میاد و همه چی عالی میشه
    بنظرم دنیای با عدل و داد، خیلی دنیای جالبی میشه!

  52. درود
    من یه گناهکارم که گناه کبیره دارم…
    از همه میخوام دعای ندبه رو بخونن تا آقامون بیان
    برای من هم دعا کنید توبه ی هزارم دوباره نشکنه… ممنون

  53. کاش وقتی حضرت آقا امام زمان ظهور میکنن از اونایی نباشیم که امام حسین رو تنها گذاشتن
    خدا کنه از اونایی باشیم که آبروی تمام انسانها رو جلوی مولامون خریدن
    انشالله

  54. با وجود گروههای تکفیری فراوان چنانچه حرمین کربلا و نجف و بقیه گیر اونا بیفته تخریب میکنند.. و صدرصد آقا امام زمان ظهور خواهد کرد. چرا که دیگه دلیلی برای غیبت نخواهد بود. آیا حضرت مهدی در مقابل تخریب قبور اجداد مطهرش سکوت خواهد کرد ؟ شیعه یعنی کربلا, شیعه یعنی نجف, سامرا, … اگر مرقد امام حسین و حضرت علی نباشه شیعه یی خواهد بود ؟ . شیعه با کربلا زنده است.

  55. یه مثل هست که میگه با یه گل بهار نمیشه ولی اگه هرکی یه گل بشه دنیا گلستون میشه.
    ما انتظار داریم که همه چیو خراب کنیم و بزنیم درب و داغون کنیم تا یه روزی یه نفر بیاد و همه چیو درست کنه هر گندی که ما زدیمو تمیز کنه.بهتر نیست هر کسی از خودش شروع کنه برای ساختن دنیایی بهتر.هرکس خودشو تغییر بده و سعی کنه مفید باشه.تو ادارات رشوه نگیریم.تو خیابون آشغال نریزیم.دروغ نگیم.به مال کسی چشم ندوزیم.مثلا کیفتون میفته تو پیاده رو اگه همه حلال و حروم سرشون بشه دیگه هیچکس کیفو برنمیداره.پس نیازی به منجی نیست(سو برداشت نشه حرفم چیز دیگه ایه)هرکی میتونه منجی خودش باشه

  56. من نمی دانم چه کسی و کسانی و با چه نیتی این مطالب کذب را در خصوص امام زمان عج تکثیر می کنند . هر چی هست من بعید می دونم امر ظهور به این زودی اتفاق بیفته . مسائل و جریانات منطقه هیچ ربطی به ظهور ندارد این راهبرد کشور های غربی است که ذهن ما را به این سمت سوق می دهند تا از کار و تلاش و آبادانی دست بکشیم و منتظر منجی و قهرمان باشیم که ما را از بدبختی نجات دهد . دوستان امام تا حالا ظهور نکرده و بعید می دونم تا دهها سال دیگر هم ظهور کند. بجای این مزخرفات بهتر نیست بریم خودسازی کنیم و که اگز احیانا حضرتش ظهور کرد با روی سفیداز ایشان استقبال کنیم.

  57. حقیر بنده ی سرتاپا گناه و معصیت …با گناهانم دل امام زمانمو شکستم….خدایا به این شبهای عزیز توفیق توبه واقعی رو نصیبم کن تا از آقام و سرورم شرمنده نباشم………..استغفرالله و اتوب و الیه

  58. من میترسم از این همه جنگ و شیعه کشی.اخ اگه اقا بیاد دنیا میشه یه تیکه از بهشت خداااااااااااااااااایا من باشم و ببینم چقدر دنیا خوب میشه

  59. دخترای سرزمینم که براشون خیلی متاسفم ودلی پری ازشون دارم درآخرزمان حجابشون رو دست باد دادن وعورت و جاهاییی که باید بپوشانند را بیرون آوردند فقط چرا؟ این فرهنگ یک ایرانی نجیب نیست سیاست اسراییله برای دزدیدن ایمانو اعتقاداتمون که موفق شدن. آیا آسمون به زمین بیاد باید بی بندوباری رواج پیدا کنه تادلتون خنک بشه؟ پس خدا چی مهدی چی از خواب غفلت پیدار شین دختران سرزمینم ای خانواده سازانوجامعه سازان .با تشکر

  60. طبق اشعار نعمت الله ولی سفیانی 40 سال حکومت میکند و جنگ و خونریزی به پا میکند و بعد از اون سید خراسانی میاد. پس رهبر و سید حسن نمیتونن اون 2 نفر باشن. وای خدا 40 سال سفیانی شیعه ذبح میکنه. خدا به دادمون برسه.

  61. یکی جواب منوبده
    من خیللللللییییی گناه کردم خیلییییی هنوزم گناه میکنم امام زمان بیادجدابایکی مثل من چیکارمیکنه کمکم کنین :

  62. [quote name=”حامد”]چیزی نمونده تا روز قیامت..من از دیروز توبه واقعی از تنام قلبم کردم و شروع به نماز خوندن کردم(17س) باور کنید اگه لذت هایی دنیایی رو به چشم دیگ ایی در حقیقت خود ببینید در میابید زشت تر از ان ک فکر میکنید..اگر میخواهید گول شیطان را نخورید همیشه به یاد مرگ باشید و کلیپ هایی قیامت و روز قبر و… ببینید بسیار موثر است و مطمعن باشید فقط شیعه ریشه اصلی اسلام را دارد[/quote]
    خیر دوست من قیامت نزدیک نیست فعلا،چون امام زمان(عج)هنوز ظهور نکردند و هنگامی که ظهور کنند سال های سال انسان ها زندگی میکنند و بعد قیامت فرا میرسد.

  63. [quote name=”فرزاد”]چگونه میگویید 5 نشانه از 1200 نشانه باقی مانده است ؟؟؟!!!!!
    مگر شما کیفیت و کمیت وقوع نشانه ها را میدانید ؟؟ مثلا” از کجا میدانید شاید در چند سال آینده درمان بیماری ایدز پیدا شود و پس از سالها بجای آن بیماری حاد تری پیدا نشود ؟[/quote]
    حرف شما مثل اینه که آبی که ریخته زمین رو دوباره سر جاش برگردونی.
    اگر نشانه ای به وقوع بپیونده دیگه نمیشه که بعدا دوباره به وقوع بپیونده!!!
    مثلا اگر سفیانی خروج کنه(با شرایط و علائم خاص خودش)خب این یعنی یکی از نشانه ها واقعیت پیدا کرده.
    یا یکی دیگه که بی احترامی بچه ها به بزرگترها که میدونم هممون در سراسر دنیا حس میکنیم و به وقوع پیوسته.

  64. خدا رو شکر که ما مسلمون هستیم.من خودم چند وقتی هست که خودمو اصلاح کردم و خدا رو شکر که همین الان از جاهلیت نجات پیدا کردم وگرنه اگه توی پیری به این موضوع اعتقاد پیدا کرده بودم واویلا بود از مدیر سایت تشکر می کنم که این مقالات زیبا رو در سایت قرار می دهند مرسی

  65. [quote name=”ناشناس”]طبق اشعار نعمت الله ولی سفیانی 40 سال حکومت میکند و جنگ و خونریزی به پا میکند و بعد از اون سید خراسانی میاد. پس رهبر و سید حسن نمیتونن اون 2 نفر باشن. وای خدا 40 سال سفیانی شیعه ذبح میکنه. خدا به دادمون برسه.[/quote]

    این دوست عزیز اشتباه متوجه شدن روایات اصلی اشاره به 40 روز الی 4 ماه داره ان شاءالله که فرج اقا نز یک است

  66. [quote name=”صادق”]یکی جواب منوبده
    من خیللللللییییی گناه کردم خیلییییی هنوزم گناه میکنم امام زمان بیادجدابایکی مثل من چیکارمیکنه کمکم کنین :[/quote]
    نظر من اینه که هدایتت میکنه

  67. [quote name=”صادق”]یکی جواب منوبده
    من خیللللللییییی گناه کردم خیلییییی هنوزم گناه میکنم امام زمان بیادجدابایکی مثل من چیکارمیکنه کمکم کنین :[/quote]
    منم همینطورم واقعا امکان بخشیده شدن من وجود نداره

  68. جناب آقای علی برای دختران سرزمین تون متاسف نشید بلکه برای پسران هم متاسف شید بله دیگه پسرا دلشون از دست دخترا پره بیچاره دخترا
    یعنی دل دخترا پر نیست یه ذره درست بی بیاندیش 🙁 😕

  69. سلام جناب ناشناس چرا الکی از خودت حرف میزنی سقف حکومت سفیانی ۸ ماهه نه چهل سال لطفا الکی مردم رو نترسون

  70. خراسان تنها شامل ایران امروزی نیست؛ افغانستان هم خیلی شیعه دارد؛ نه تنها افغانستان؛ بلکه قسمت تاجکستان، ازبکستان، ترکمسنتان هم شامل خراسان می شود؛ زمانی بلخ افغانستان مرکز خراسان بوده است. شاید سید خراسانی از بلخ باشد. چون آنجان هم سید های حسنی و حسینی دارند. سید یحیی بن زید بن علی بن حسین مرقدش در منطقه ای سرپل افغانستان است. وقتی به شهادت رسیده تمام خراسان لباس سیاه به تن کرده؛ امروزه وقتی در مصبیت لباس سیاه به تن می کنیم. این رواج از همان مدت مانده است. لطفا خراسان را به ایران محدود نکنید؛ بزرگتر فکر کنید.

  71. خداوند توبه کاران را دوست دارد. بیایید تا دیر نشده برای خطاها و گناهانمان توبه کنیم باشد که ان شالله پیش آقا امام زمان عج و مادر بزرگوارشان رو سفید باشیم. ان شالله لیاقت داشته باشیم آقا مارا به عنوان نوکری بپذیره

  72. ای خدا بفرست بیاد دیگه . دلم کباب کبابه واسه دیدنه اقا . به خودت قسم اجازه ک داد هرکی سر راه باشه و ظلم و حرام انجام بده از دمه تیغ ردش میکنم . دیگه این مردم شورشو دراوردن ازبسی گناه کردن عادی شده

  73. حرف شما متین اما شخص خودم به پیش گوییهای شها نعمت الله ولی بیشتر اعتقاد دارم که گفته سپاه محمد رسول الله تشکیل میشه وبه جنگ غرب میره. الان سپاه محمد رسول الله تشکیل داده شده. البته فتنه های کشورها که مثل داعش درست کردن کمک میکنه به پیش گویی های شاه نعمت الله ولی. بوش رئیس جمهور اسب 😀 :sigh: ق خیلی به جنگ های پیشگیرانه اعتقاد داشت انها از ما بیشتر میدونن امام زمان کی ظهور میکنه

  74. آقایون صبور باشیدو توکلتون به خدا باشه.آقامون بالاخره میاد…
    دعاکنید واسم منم در رکاب آقا جون بدم.

  75. اقایون صبور باشید.بالاخره آقامون میاد…
    دعاکنید همه مخصوصا من در رکاب آقامون جان بدم.
    برای تأجیل در ظهورش صلوات بفرستین
    یاعلی

  76. سلام من نیما هستم درسته امام زمان به ما کمک می کنه اما کمک اصلی رو خدا مینه و پیامبر گمشده عیسی بن مریم شما باید له هر سه توکل کنید نه یکی یا دوتا ،انشا الله همهگی سر افراز از درگاه خدا و پیامبرانش باشیم 😆

  77. خیلی ها اینگونه سخن میگند ولی وقتی روز موعود میرسه میزنن زیر همه حرفاشون.همونطور که به خدا قول دادند و خیلی ها زدند زیرش.

  78. سلام دوستان
    سلام به آقا امید عاطف
    عزیزم فراموش کردی سخن خدا که در آیه اول ودوم سوره عنکبوت قران کریم میفرماید کسانی که ادعامیکنند ایمان آوردیم دیگر امتحان نمیشوند؟ عزیزم هرکسی ادعای بکنه قطعه از سوی خدا مورد آزماش قرار خواهد گرفت.

  79. خدا حافظ همه مردم چه شیعه و چه سنی باشد آن شاالله عمر طولانی و سلامتی به خادمین صدیق این نظام و خامنه ای و خدایا تو را به زهرای اطهر ما را جزو یاران حضرت قرار ده و ما را تنها نگذار

  80. شکوه جمعه های من برگرد/زیباترین بهار من برگرد/ای همه ی بودونبود برگرد/بخاطر یاس کبود برگرد.برای سلامتی و تعجیل در ظهور منجی بشریت صلوات

  81. [quote name=”amirreza”][quote name=”صادق”]یکی جواب منوبده
    من خیللللللییییی گناه کردم خیلییییی هنوزم گناه میکنم امام زمان بیادجدابایکی مثل من چیکارمیکنه کمکم کنین :[/quote]
    منم همینطورم واقعا امکان بخشیده شدن من وجود نداره[/quote]
    امام زمان کاری به گناه تو نداره، انقدر آدم تو راس این حکومت و بقیه حکومتای اسلامی هستن که با کثافتکاریاشون مارو به گناه انداختن، که امام زمان هنر کنه یقه اونارو بچسبه. امام زمان با ظالمان میجنگه نه مظلومین

  82. [quote name=”صادق”]یکی جواب منوبده
    من خیللللللییییی گناه کردم خیلییییی هنوزم گناه میکنم امام زمان بیادجدابایکی مثل من چیکارمیکنه کمکم کنین :[/quote]

    امام زمان کاری به گناه کارا نداره. هدفش ظالمانه. اونایی که به اسم دین حقه من و تو رو خوردن و گند زدن به اسم اسلام.

  83. درسته یدونه نمازمو جا ب جا میخونم.ولی قلبا خدا میدونه چق عاشق هم رهبر و هم امام زمانم.فق خدا میدونه حاضرم حتی نوکری دوتاشونم کنم.با افتخار.
    خدا کمک کنه به همه جوونا.من ی جوونم با تیپ و ظاهر امروزی.ولی از این دوتا هیچ وقت نمیگذرم.انشالله ک گمراه نشیم

  84. با سلام در قران امده داعی الله .در ایات دیگه امده در بین مردم زندگی میکنه اما جهالت چنان دامن گیر شده اگه رسول حق ببینی قبولش نداری چون از چیزایی حرف میزنه که سالهای سال باش بودی حالا چطور قطع میکنی حالا چطور قبول کنی که اشتباه بوده باید متولد بشی ومسلما همان تولد دوباره است باشد که رستگار شویم

  85. تمام راه ظهور تو با گنه بستم
    دروغ گفته ام آقا كه منتظر هستم

    كسي به فكر شما نيست راست مي گويم
    دعا براي تو بازيست راست مي گويم

    اگرچه شهر براي شما چراغان است
    براي كشتن تو نيزه هم فراوان است

    من از سرودن شعر ظهور مي ترسم
    دوباره بيعت و بعدش عبور مي ترسم

    من از سياهي شب هاي تار مي گويم
    من از خزان شدن اين بهار مي گويم

    درون سينه ما عشق يخ زده آقا
    ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

    كسي كه با تو بماند به جانت آقا نيست
    ب براي آمدن اين جمعه هم مهيّا نيست

  86. [quote name=”صادق”]یکی جواب منوبده
    من خیللللللییییی گناه کردم خیلییییی هنوزم گناه میکنم امام زمان بیادجدابایکی مثل من چیکارمیکنه کمکم کنین :[/quote]
    😮 گناه نکن خب مگه مجبوری…نصیحتت میکنن لابد مثل یک پدر دینی. بنظرت امام زمان بیکارن بیان گناههای تو رو بشمورن؟

  87. [quote name=”ناشناس”]طبق اشعار نعمت الله ولی سفیانی 40 سال حکومت میکند و جنگ و خونریزی به پا میکند و بعد از اون سید خراسانی میاد. پس رهبر و سید حسن نمیتونن اون 2 نفر باشن. وای خدا 40 سال سفیانی شیعه ذبح میکنه. خدا به دادمون برسه.[/quote]
    داعش چندسالی هست شروع کرده.

  88. سلام امام حسين ع كه شهيد شدند چطور ممكنه زنده شوند شما كه مدعي هستيد ما در كشورهاي اسلامي تحقيق آخرالزماني نداريم با اين مطالب غير علمي و غير منطقي سبب فرار مسلمانان نه تنها از بحث موعود بلكه از دين مي شويد لطفا تحليلي و منطقي باشيد منبع فقهي و روايي شما در خصوص ظهور امام حسين شهيد يا سلمان فارسي چيست

  89. لطف كنيد مطالبتان را مستند به روايات با ذكر دقيق منبع درج كنيد ملت ايران ملتي شيعه و عاشق اهل بيت هستند لطفا اعتقاداتشان را با منطق و منابع فقهي درست تقويت كنيد نه مردد

  90. ففط امیدوارم زنده باشمو اونروزو ببینم که حقانیت پسر فاطمه به همه دنیا ثابت میشه و همه معنای واقعی اسلام و خداوند یکتا رو میفهمند خیلی ها توو همین ایران منکره این قضیه ان انقد که عمرعاص هاا به اسم اسلام مفت بری کردن الان تمام تلاش فراماسون هاا و نیروهای شیطان خراب کردنه اسم اسلامه که بنظرم موفق هم شدن صلاحشونم داعشو همین گوشی و رسانه هاست چون برای کنترل یه نفر کافیه گه ذهنشو کنترل کنی اما اون چیزی که خراب شدنی نیس ذات پاک خداست که میشه در بعضی ها دید خدا میفرماید اگه یک روز هم از دنیا بافی مانده باشه اونروزو انقد طول خواهم داد تا حق به باطل پیروزشه عزبزانم همه انسان هاا جاودانه ان اما انسان های خوب جاودانه تر بلیط جاودانگیتونو ارزون نفروشین هیچ چیز در دنیا مطعلق به ما نیس

  91. [quote name=”amirreza”][quote name=”صادق”]یکی جواب منوبده
    من خیللللللییییی گناه کردم خیلییییی هنوزم گناه میکنم امام زمان بیادجدابایکی مثل من چیکارمیکنه کمکم کنین :[/quote]
    منم همینطورم واقعا امکان بخشیده شدن من وجود نداره[/quote]
    با سلام شما که میدونین خیلی گناه کردین حتما توبه کنید چرا که خدا توبه پذیر و مهربان است و بتوانید کار های بد رو دیگه انجام ندین …حداقل کار بد نکردین و انسانی پاک شدین مطمئن باشین که حتما کارهاتون بخشیده میشه شما چه میدانید شاید با همین یه توبه و روی اوردن به کارای نیک دنیا و اخرتتون زیبا شد که حتما میشه
    یا حق… 🙂 😉

  92. سلام
    دوستان وقت اتحاد رسیده اتحاد چپ و راست
    همه ی احزاب شیعه
    خدا به همه ی ما توفیق حضور و شهادت در سپاه امام زمان رو عنایت فرماید انشاالله

  93. خدابهمون رحم کنه من خیلی گناه کردم 😥 توروخداهرکی اینو خوند برای بخشیده شدن و هدایت همه دعا کنه 😥 من راهی جز بد بودن ندارم برام دعاکنید یه راهی برام پیداشه خدایا ظهورشو زودتربرسون ولی به دل کثیف کسی که اینو ازت خواست نگاه نکن :sad:آخرهمه اینادعامیکنم ازهر امتحانی که براتون در نظرگرفته شده سربلند بیرون بیاین التماس دعا یاحق

  94. [quote name=”زهرا”]چقد زندگی سخته منکه دیگه داره حالم به هم میخوره 😮 😮 :-x[/quote]
    سوره ولعصر برای صبر خیلی خوبه حتما بخونینش وناامید نباشید

  95. [quote name=”کاوه خراسانی”]یکی از نشانهایه ظهور دوست عزیز گفتنه دروغه اینو به شخصه شخیصی که این مطالب دروغینو گذاشته میگم[/quote]
    خب راستش از نظر شما چیه ؟؟؟؟ همه دروغ میگن فقط شما راست میگی ؟؟ تا اینجا که همه نشانه ها درسته از اینجا به بعدشم به کوری چشم بعضی ها درست در میاد 😛

  96. امام زمان که بیاد با کسایی کار داره که یتیم کشی میکنند احتکار میکنند غیبت و دروغ میگن کسی که از امان زمان میترسه ویا میخواهد یاراو باشد به هیچ وجه گناهان کبیره نباید انجام بدهد واینکه خداوند برتو همه ی بندگانش مهربان است .الهم عجل ولیک فرج

  97. سلام فکر میکنم یک میلیون ایرانی چقدر کمه .ان شاالله حضرت آقا(عج)هر چه زودتر ظهورکنند تا به معرفت ماهم افزوده بشه و دست خالی از دنیا نریم.ان شاالله تا زمان ظهورش زنده باشیم

  98. واقعا هر شب و روز دعا میکنم امام زمان بیاد تا همه از اینهمه ظلم و دروغ راحت شیم و به آرامش برسیم یعنی میشه در زمان ما اتفاق بیفته اینقد منتظرم که جمعه ها صبح که از خواب بیدار میشم سکوت میکنم ببینم صدایی بلوایی وجود نداره و بعد خ ناراحت میشم و پیش خودم میگم این جمعه هم نیومد چکار کنم

  99. بنام خدا باسلام وظیفه ماشیعیان دعابرای تعجیل درظهورومرتکب گناه نشدن است یوسف گم گشته بازایدبه کنعان غم مخور.کلبه احزان شودروزی گلستان غم مخور.

  100. بسم الله یعنی دیگه چیزی نمونده،من هنوز سنی ندارم ،خدایا یعنی من نمیتونم جوونی کنم انقد زود میخوای همه چیو تموم کنی نه تروخدا نه

  101. یه سوال ، ایا صدایی عجیب و ترسناک
    که چند روز پیش در اسمان اصفهان و سایر نقاط جهان شنیده شد جزع یکی از نشانه های اخرالزمان به حساب میاد

  102. سلام به همه
    دعا کنید زودتر امام زمان بیان تا همه از این بی عدالتی و فقر وظلم نجات پیدا کنند.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  103. آیا دعای ما برای ظهور سریع تر امام زمان نشانه های آن زمان نظیر فساد و فحشا را نیز نزدیک تر می کند؟

  104. در جواب اون دوستمون که میگفتن من هنوز سنی ندارم ، باید بگم امام زمان وقتی ظهور کرد 40 سال حکومت میکنه و بعد از ایشون صالحین دیگری به حکومت میرسن و بعد از اونا قیامت میشه

  105. دعا براي ظهور أصلا كافي نيست يكم تعقل كنيد كه براي تعجيل ظهور ايشان چقدر از خود گذشته ايد
    چند شب بيدار مانده ايد؟
    و…

  106. زمانی میرسد که نگه داشتن ایمان مثل نگه داشتن زغال سرخ بر کف دست است و بزرگترین نشانه گم شدن حقیقت و مزورانه بودن پیشوایان دروغین مثل احمدالحسن یمانی یا دجال بصری آخرالزمان کسانی که خود را مهدی می نامند ولی نیستند،مهدی واقعی دربین مردم غریب است. دشمنان بیشتر از ما به فکر یافتن پسر فاطمه هستند،و درصدد قتل او هستند و شیعه غریب است مردم شیعه باید آماده باشد شیعه باید فردا که آقا آمد مدافع حضرت باشد فردا همین که بیاید در قلب شیعه چراغی روشن میشود بوسعت آفتاب مردم به نجوای دل گوش کنید،دنیای فریبکار کورتان نکند بصیرت برای مومن حقیقی لازم است آقا می آید مردم و از ما دلگیر است بیایید برای شتاب بیشتر خودمان را آماده کنیم،تا شرمزده رفتارمان نباشیم و نزدیک است روز موعود نزدیک تر از هر روز دیگر بیایید بباریم برایش که آفتاب حضور او برایمان حجت شود اللهم عجل لولیک الفرج

  107. مثل جوک میمونه منم قران میخونم منم مسلمانم منم به معاد اعتقاد دارم ولی من شک دارم به تشبیه این اقا مملکت ما تو فقر بدبختی مردم همه از اسلام زده شدن فقط به خاطر این که یه سری به اسم اسلام میچاپن انسانیت به ریش سبیل عمامه لباس نیست انسانیت به معرفت شعوره درکه پس تو هر چی زود قضاوت نکنید ومارو نخندونین با این حرفا

  108. [quote name=”Aaaaaahsbc”]بسم الله یعنی دیگه چیزی نمونده،من هنوز سنی ندارم ،خدایا یعنی من نمیتونم جوونی کنم انقد زود میخوای همه چیو تموم کنی نه تروخدا نه[/quote]
    ببین ظهور امام زمان تازه شروع دنیای جدیدیه،دنیایی در صلح و عدل،بعد از امام زمان امام های دیگه‌رهبری رو بر عهده دارن،بعد از ظهور،تا قیامت وقت هست نترس

  109. سلام عزیزان معتقد بوده هستم و خواهم بود انشاءالله که سرباز واقعی امام زمانم باشم.
    لطفا بفرمایید پنج نشانه باقیمانده از ظهور حضرت حجت کدامند نام ببرید.

  110. فقط دعا کردن کافی نیست . یکم فکر کنید که چه کار هایی برای ظهور اقا انجام داده اید. مریم سمعی 13 ساله

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!