شاه اردن از زاويه ای دیگر-بخش سوم (ضمیمه)

1

همانگونه که حدس زده می شد و در مقاله ی اصلی نیز حدود 2 سال پیش ذکر گردید، « ملک عبدالله » شاه اردن، برادرش شاهزاده حمزه را از ولیعهدی خلع نموده و « شاهزاده حسین » فزرندش را به ولیعهدی برگزید تا بدین ترتیب شاه آینده ی اردن نیز نژاد دورگه ی اردنی – انگلیسی داشته باشد!!!(1)

 


 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شاه اردن از زاويه ای دیگر (ضمیمه).
 

          

همان که در مقدمه ی مقاله ی « شاه اردن از زاویه ای دیگر » ذکر شد، مقاله ی مذکور حدود 2 سال پیش توسط مولف به اتمام رسید. در طی این دو سال و بعد از  اتمام مقاله ی اصلی، اطلاعات تکمیلی به دست مولف مقاله رسید که بخش های مهمی از آن ها در این مقاله خدمت خوانندگان محترم وبسایت « وعده ی صادق » ارایه می گردد:

1 – همانگونه که حدس زده می شد و در مقاله ی اصلی نیز حدود 2 سال پیش ذکر گردید، « ملک عبدالله » شاه اردن، برادرش شاهزاده حمزه را از ولیعهدی خلع نموده و « شاهزاده حسین » فزرندش را به ولیعهدی برگزید تا بدین ترتیب شاه آینده ی اردن نیز نژاد دورگه ی اردنی – انگلیسی داشته باشد!!!(1)

 

شاهزاده حسین ولیعهد جدید اردن.

در واقع با این کار به احتمال زیاد، نژاد دورگه ی اردنی – انگلیسی در شاهان آینده حفظ شده و کماکان حافظ منافع فراماسونری جهانی در منطقه خواهند بود! البته همین امر نیز ممکن است در صورتی که شاه فعلی اردن سفیانی نباشد، تضمین کننده ی خروج سفیانی از بین شاهان آینده ی اردن باشد.

2 – با توجه به اخباری که در وبسایت « فرماندهی مرکزی ایالات متحده ی آمریکا » ذکر شده است، دریاسالار ویلیام. جی. فالون فرمانده وقت  نیروی  دریایی  ایالات متحده ی آمریکا در برابر کمیته ی خدمات مسلح سنا سخنان عجیبی ارایه کرد که حکایت از نقشه های شوم آمریکا و متحدانش برای تسلط  بر  خاورمیانه،  به واسطه ی رهبری اردن در منطقه دارد.  بخشی  از  این  سخنان  خدمتتان  ارایه می گردد:(2)
« سلطنت هاشمی در اردن کلید و متحدی با ارزش در جنگ بر علیه افراطیون خشن باقی مانده و به طور چشمگیری به ثبات در منطقه کمک می کند. به دلیل تهدیدات فعالیت های تروریستی داخلی، تلاش های ضد تروریستی بسیاری را رهبری کرده است …….. اردن یک رهبر منطقه ای برای امنیت و آموزش ضد ترور و میزبان اصلی ابتکارات برای توسعه توانایی های امنیتی است ……. موقعیت استراتژیک اردن، دید نوسازی و ایجاد امنیت پیشرفته، به این کشور نقش منطقه ای می دهد و باعث افزایش وسعت نفوذ آن می گردد. برنامه های نظامی ما و کمک های اقتصادی، برای ادامه نوسازی اردن و رهبری در منطقه برای این کشور حیاتی است. »(3)

 

سخنان دریاسالار ویلیام. جی. فالون فرمانده وقت نیروی دریایی ایالات متحده ی آمریکا در برابر کمیته ی خدمات مسلح سنا پیرامون نقش اردن در رهبری آینده ی منطقه!

همانگونه که ملاحظه فرمودید، سخنان فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده ی آمریکا درباره ی اردن نشان می دهد که آمریکا در نقشه های شوم خود برای منطقه ی خاورمیانه و آینده ی طرح خاورمیانه ی جدید، نقش کلیدی برای اردن در نظر گرفته است و تلاش دارد تا این کشور را به عنوان رهبر منطقه معرفی کند. این مسئله زنگ خطر را برای مردم عزیز و مسئولان محترم کشورمان به صدا در می آورد؛ زیرا ممکن است در جهت اجرای طرح خاورمیانه ی جدید، اردن بخواهد به کشورهای مخالف آمریکا در منطقه اعم از سوریه، دولت شیعی عراق و ایران حمله کند و با توسعه ی دامنه ی مرزهای خود، چهره ی منطقه ی خاورمیانه را تغییر دهد.

این مسئله نیز ممکن است شباهت « ملک عبدالله دوم » اردن را با سفیانی روایات نشان دهد. چرا که سفیانی نیز مطابق روایات به تعداد زیادی از کشورهای منطقه حمله کرده و تلاش می کند تا چهره ی منطقه را به نفع خود تغییر دهد.

2 – در حدود 2 سال قبل، « یائیز ناوه » فرمانده ستاد مرکزی ارتش اسراییل سخنانی مبنی بر این که احتمالاً « ملک عبدالله » آخرین پادشاه اردن می باشد ایراد کرد که این سخنان، واکنش های مختلفی را  در  عالم  سیاست  برانگیخت.  این  سخنان « یائیز ناوه » که در جمع حدود 50 دیپلمات خارجی و خبرنگار و در یک مرکز مطالعاتی ایراد شد، موجب حیرت کارشناسان عرصه ی سیاست گشت. مطابق این خبر، سیاستمداران اردنی در ظاهر به این مسئله واکنش نشان دادند که متعاقب آن وزیر خارجه ی رژیم شیطانی اسراییل، با همتای اردنی خود تماس گرفت و این مسئله را فیصله داد.(4)

       

سخنان فرمانده ارتش اسراییل مبنی بر این که « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن، آخرین پادشاه این کشور (و احتمالاً اولین پادشاه امپراطوری جدید خاورمیانه) می باشد!

گرچه تعداد زیادی از کارشناسان که تحولات  منطقه  را  به  صورت  سطحی  ارزیابی می کنند، خبر مذکور را به منزله ی تهدید اردن از سوی اسراییل قلمداد کردند، اما توجه دقیق به تاریخ کشورهای منطقه و دقت در تحرکات قبلی کشورهای فاسد خاورمیانه، نشان می دهد که منظور فرمانده ستاد مرکزی ارتش اسراییل  از  این  که  « ملک عبدالله » آخرین پادشاه اردن می باشد، این است که به احتمال زیاد در آینده، کشوری به نام « اردن » اصلاً وجود خارجی نخواهد داشت که « ملک عبدالله » بخواهد پادشاه اردن باشد! بلکه احتمالاً در نقشه های شوم فراماسونری جهانی برای منطقه، تعداد زیادی از کشورهای منطقه تحت سلطه ی « ملک عبدالله » قرار خواهند گرفت و « ملک عبدالله » آخرین پادشاه اردن و اولین پادشاه این امپراطوری جدید خواهد بود!    

در واقع چه کسی است که نداند سرسپرده ترین و مزدورترین سیاستمدار منطقه ی خاور میانه« عبدالله دوم » پادشاه اردن است؟ این امکان ندارد که بعد از تلاش های فراوان 50 ساله ی انگلیس و استعمارگران متحد وی در منطقه ی خاورمیانه برای تولد و سپس به حکومت رسیدن یک پادشاه دو رگه ی انگلیسی – اردنی در منطقه و تربیت وی به سبک غربی، و در نهایت تثبیت موروثی شدن پادشاهی در نسل انگلیسی – اردنی خاندان پادشاهی اردن از طریق ولیعهدی « شاهزاده حسین » پسر ملک عبدالله دوم، کشورهای استعمارگر غربی و یاور همیشگی اسراییل بخواهند حاصل تلاش های 50 ساله ی خود را بر باد دهند و پادشاه اردن را برکنار کنند. به عبارت دیگر، از دید استعمارگران اگر قرار باشد کشوری در منطقه ویران یا اشغال شود، اولویت با سوریه، ایران و سایر هسته های مقاومت در منطقه می باشد، نه اینکه اردن از میان برود. البته ثبات طولانی مدت کشور اردن و عدم وقوع انقلاب های داخلی نیز موید حمایت های همیشگی غرب از حاکمان این کشور می باشد.

از سوی دیگر همانگونه که در سطور فوق نیز اشاره کردیم، دریاسالار ویلیام. جی. فالون فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده ی آمریکا در خاورمیانه نیز در سخنرانی خود طی سال های اخیر، اردن را به عنوان رهبر آینده ی منطقه ی خاورمیانه معرفی کرده است. بنابراین کشورهای غربی خواب های زیادی برای قدرت گرفتن کشور سرسپرده ی خود در منطقه یعنی اردن دیده اند و بالطبع سخنان فرمانده ستاد مرکزی اسراییل را باید به گونه ای بررسی و تحلیل کرد که با برنامه ی مذکور مطابقت داشته باشد.

با توجه به مطالب فوق، در می یابیم که  منظور  رییس  ستاد  مرکزی  ارتش  اسراییل « یائیز ناوه » از این که احتمالاً « ملک عبدالله اردن » آخرین پادشاه اردن است، این مسئله می باشد که به احتمال زیاد مطابق نقشه هاي فراماسونري جهاني، شخص « ملک عبدالله اردن » آخرین پادشاه اردن و اولین پادشاه امپراطوری جدید در خاورمیانه خواهد بود و از این به بعد به جای کشور کوچک اردن، شاهد امپراطوری بزرگی به پادشاهی « ملک عبدالله دوم » پادشاه فعلی اردن در كنار  و زير سايه ي امپراطوري بزرگ و جهاني بني اسراييل به مركزيت اورشليم خواهیم بود و اين سرسپرده ي بزرگ فراماسونري جهاني، مزد خود را به واسطه ي افزايش قلمرو، از فراماسونري جهاني خواهد گرفت!

 

3 – حرکت عجیب و در نوع خود جالب توجه تلویزیون اردن بعد از پیروزی 1 بر صفر تیم ملی فوتبال این کشور در مقابل تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیای سال 2011 میلادی، نشان از کینه، عقده و حسد شدید پادشاه اردن و دولت این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد. در این حرکت عجیب، بعد از این که تیم ملی فوتبال اردن، توپ را وارد دروازه ی ایران کرد، فریادهای الله اکبر گوینده ی تلویزیون اردن بالا رفت و بلافاصله بعد از بازی نیز تصاویری از مانور موشکی ایران! در شبکه ی اول تلویزیون اردن نشان داده شد و در طی آن این پرسش مطرح شد که آیا ایران تنها به منظور دفاع از مقاصد صلح آمیز هسته ای  به  رزمایش  موشکی دست می زند؟!!(5)

 

عقده گشایی اردنی ها پس از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور بر تیم ملی فوتبال ایران، حکایت از کینه و حسد عمیق مسئولان این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

عقده گشایی اردنی ها پس از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور بر تیم ملی فوتبال ایران، حکایت از کینه و حسد عمیق مسئولان این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد.

این حرکت عجیب تلویزیون اردن، نشان دهنده ی عمق کینه و حسد پادشاه و مسئولان این کشور نسبت به شیعیان و به خصوص شیعیان ایران می باشد؛ به نحوی که این کینه تا بدانجا عمیق می باشد که حتی آن ها پیروزی به دست آمده در زمینه ی فوتبال را نیز به عنوان دستاویزی برای ابراز نفرت خود  از  ایران  قرار داده اند!!! این امر نیز یکی دیگر از مسایلی است که شباهت « ملک عبدالله » دوم پادشاه اردن را با سفیانی روایات بیش از پیش تقویت می کند. زیرا سفیانی روایات نیز کینه ی عمیقی نسبت به شعیان خراسان (یا همان شیعیان ایران) دارد.

 

4 – در سال اخیر، یکی از مسئولان سابق اردن، طی سخنانی اهانت آمیز، به رهبر معظم انقلاب توهین کرد. متعاقب فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در جمع کارگزاران اجرایی و فرهنگی حج سال 1388 مبنی بر ضرورت حفظ وحدت اسلامی در مراسم حج و پرهیز مقامات سعودی از اهانت به شیعیان و مقدسات آنان در طی انجام این مراسم سیاسی – عبادی،  « صالح قلاب » وزیر سابق اطلاع رسانی اردن، سخنان توهین آمیزی را نسبت به مقام معظم رهبری ایراد کرد. وی گفت: اظهارات اخير رهبر ايران، نشان دهنده ی نقشه و توطئه ی اين كشور براي برهم زدن حج امسال است. اين اظهارات فتنه انگيز است! وي در ادامه ادعا كرد: اطلاعاتي در دست داريم كه نشان مي دهد ايران قصد دارد با ارسال نيروهاي بسيج و سپاه پاسداران به حج، مراسم امسال را بر هم بريزد و آن را به مكاني براي دادن شعار عليه استكبار جهاني تبديل كند. ايرانيان قصد دارند در حج امسال مشكل ايجاد كنند! وزير سابق اطلاع رساني اردن كه گويا از توهين مأموران وهابي عربستان سعودي به شيعيان خبر ندارد، طي تحليل احمقانه ی خود گفت: در حاليكه هنوز زمان حج امسال فرا نرسيده، رهبر ايران در سخنراني اخير خود پيش‌بيني كرد كه عربستان امسال به حجاج ايراني و ديگر شيعيان اهانت كند. اين پيش‌بيني نشان از نقشه براي يك توطئه دارد!(6)

این سخنان اهانت آمیز و سایر سخنان اهانت آمیز سران کشور اردن نسبت به مقام معظم رهبری و سایر مسئولان کشورمان، نشان دهنده ی کینه ی شدید مسئولان اردنی نسبت به مسئولان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

5 – در طی تشدید نبرد بین نیروهای مقاوم الحوثی در یمن و نیروهای دولتی این کشور، شاه اردن تعدادی از کماندوهای کارآزموده ی خود را به مناطق شمالی یمن اعزام کرد تا بدین وسیله کماندوهای اردنی در کنار ارتش عربستان سعودی و نیروهای دولتی یمن، علیه حوثی ها وارد جنگ شوند.(7)

با توجه به بعد مسافت بین اردن و شمال یمن، اعزام نیروهای کماندوی ویژه ی اردنی به یمن، حکایت از دسیسه های پادشاه اردن و نقشه های شوم وی برای استیلا بر منطقه ی خاورمیانه دارد. در واقع به نظر می رسد که پادشاه اردن، قیام شیعیان الحوثی یمن را به مثابه قیام یمانی موعود تصور کرده و تلاش نموده تا بدین وسیله، مانع قدرت گرفتن یمانی شود؛ وگرنه به دردسر انداختن اردن و وارد کردن این کشور به درگیری های یمن، دلیل دیگری نمی توانست داشته باشد. البته راقم این سطور، شیعیان الحوثی را لزوماً همان یمانی موعود نمی داند، اما معتقد است تعداد زیادی از کشورهای منطقه با تصور این که قیام الحوثی ها همان قیام یمانی موعود است، به معرکه وارد شده اند و کشور اردن نیز به صورت خاص با اعزام کماندوهای کارکشته ی خود به شمال یمن، در صدد نابود کردن حوثی ها برآمده است.

 

6 – نگارنده ی این مقاله در حین مطالعه ی تاریخ انقلاب اسلامی، به یک نکته ی جالب برخورده است. آن نکته این است که در زمان حضور حضرت امام خمینی (ره) در نوفل لوشاتو و در آستانه ی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، « ملک حسین » پادشاه اردن به فرودگاه پاریس آمده و تقاضای ملاقات با امام خمینی (ره) را داشته است. خبر به امام خمینی (ره) رسیده و نزدیکان امام (ره) این مطلب را به ایشان اعلام نمودند، اما امام (ره) این درخواست شاه سابق اردن را رد کرده و شاه اردن مجبور شد تا دست از پا درازتر به کشورش برگردد!(8)

نپذیرفتن « ملک حسین » شاه سابق اردن از سوی امام خمینی (ره).

 

این مطلب که حضرت امام خمینی (ره) علیرغم پذیرفتن افرادی همچون بنی صدر، یاسر عرفات و … و دادن فرصت هایی به آنان، از پذیرفتن « شاه حسین » پادشاه اردن خودداری می کنند، نشان می دهد که امام (ره) خباثت عمیقی را در وجود « ملک حسین »  پادشاه  اردن  می دیده اند،  تا  آن جا   که   وی   را  حتی   لایق   دیدار نمی دانسته اند. البته بینش عمیق و الهی امام خمینی (ره) موقعی آشکار شد که 2 سال بعد « صدام حسین » دیکتاتور عراق و « ملک حسین » شاه فاسد اردن دست در دست هم اولین گلوله ی توپ جنگ تحمیلی 8 ساله را به سمت ایران شلیک کردند!(9)

این امر نشان می دهد که امام خمینی (ره) در وجود « ملک حسین » اردن خباثتی وصف ناشدنی می دیده اند؛ تا جایی که حتی دیدار با وی نیز بر ایشان گران می آمد. حال خوانندگان عزیز در نظر بگیرند که فرزند این موجود خبیث که از مادری انگلیسی نیز به دنیا آمده است تا چه حد می تواند خطرناک و جنایتکار باشد و احیاناً جنایاتی بزرگ در آینده ی نزدیک انجام دهد.

7 – نکته ی جالبی که در مورد « ملک عبدالله » وجود دارد، این است که مادر وی زنی انگلیسی و مسیحی بوده است و از این حیث نیز شباهت عجیبی با « یزید بن معاویه » دارد. با این اوصاف، همانگونه که معاویه با زنی نصرانی از قبیله ی « بنی کلب » ازدواج کرد و از این ازدواج « یزید » به دنیا آمد،(10) « ملک حسین » شاه اردن نیز با دختری نصرانی و انگلیسی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج « ملک عبدالله » بوده است.(11)

با توجه به شباهت حاصله، و در صورت انطباق « ملک عبدالله » با سفیانی روایات، ممکن است سخن روایات درباره ی اینکه « داییان سفیانی »  یا  همان  « بنی کلب » در هنگام خروج سفیانی، او را یاری می کنند، اشاره به همراهی ارتش انگلیس با پادشاه اردن نیز داشته باشند. در واقع علاوه بر قبایل « دروزی » ساکن اردن، سوریه، لبنان و اسراییل که همان قبایل « بنی کلب » سابق هستند،(12) نیروهای ارتش انگلیس نیز در صورت خروج « ملک عبدالله » ممکن است به کمک وی شتافته و او  را  همراهی  کنند  که  در  صورت  وقوع  این  حوادث،  هم  کمک « دروزی ها » و هم یاری « انگلیسی ها » به « ملک عبدالله » اردن، بر سخن روایات پیرامون حمایت « بنی کلب » یا « داییان سفیانی » از سفیانی ملعون منطبق خواهد بود. چرا که هم « دروزی ها » و هم « انگلیسی ها » « داییان سفیانی » خواهند بود!

در واقع « دروزی ها » یا « بنی کلب » سابق به واسطه ی اینکه مادر « یزید » یا همان جد احتمالی « ملک عبدالله » از این طایفه بود و انگلیسی ها نیز به دلیل این که مادر خود شخص « ملک عبدالله » از این کشور بوده است، هر دو به عنوان « داییان سفیانی » تلقی می شوند و چه بسا در صورت خروج و تهاجم وی به کشورهای منطقه، از وی حمایت نمایند.

نکته ی جالب این که همانگونه که در قسمت اول این مقاله ذکر کردیم، « ملک عبدالله » علاوه بر پادشاهی اردن، مقام سرهنگی و فرماندهی سواره نظام سلطنتی انگلستان را نیز بر عهده دارد(13)  و در صورت ورود اردن به یک جنگ منطقه ای، هیچ بعید نیست که نیروهای انگلیسی منطقه نیز به کمک این فرمانده سواره نظام سلطنتی انگلستان بشتابند!

بنابراین توجه به مسئله ی حمایت احتمالی انگلستان از « ملک عبدالله » در صورت حمله ی وی به سایر کشورها، چه از نظر روایی و چه از نظر استراتژیک حائز اهمیت خواهد بود.

 

 

8 – در حین مطالعه در اینترنت، به تصاویر جالبی برخوردیم که دیدن آن برای خوانندگان محترم وبسایت نیز ممکن است خالی از لطف نباشد. این تصاویر، ملک عبدالله را در حین انجام تمرین های نظامی در ارتش انگلستان نشان می دهد:

      

« ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن در حین تمرین نظامی در کشور انگلستان.

 

« ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن در حین تمرین نظامی در کشور انگلستان.

با ملاحظه ی تصاویر بالا می توان به عمق سرسپردگی رهبران عرب منطقه ی خاورمیانه پی برد!

 

 

9 – همانگونه که در قسمت قبلی مقاله ذکر شد، مطابق فرمایش روایات، سفیانی صلیب بر گردن از سمت روم می آید:(14)

در کتاب « غیبت شیخ طوسی » از بشر بن غالب به صورت مرسل روایت شده که گفت:(15)
« سفیانی در حالی که نصرانی شده، صلیب بر گردن، از سرزمین روم می آید. او رئیس گروه است. »

در قسمت قبلی مقاله ذکر کردیم که به احتمال زیاد، منظور از « صلیب بر گردن » بودن، داشتن تعلیمات غربی است.(16) اما مطالبی در اینترنت به دست مولف این مقاله رسیده که بسیار تعجب برانگیز بوده و ممکن است « صلیب بر گردن » بودن سفیانی را نیز به صورت ظاهری تأیید کند.

در تصاویر زیر، خوانندگان محترم وبسایت می توانند « ملک فهد » ملعون، شاه سابق عربستان سعودی را که خود را ملقب به خادم الحرمین الشریفین! نموده بود، در حالی که صلیب ماسونی بر گردن انداخته است، ملاحظه فرمایند:(17)

صلیب ماسونی بر گردن « ملک فهد » ملقب به خادم الحرمین الشریفین!

 

صلیب ماسونی بر گردن « ملک فهد » ملقب به خادم الحرمین الشریفین!

 

با توجه به این که « ملک فهد » صلیب ماسونی بر گردن انداخته است، هیچ بعید نیست که « ملک عبدالله » اردن نیز در صورت حمله به سایر کشورها، صلیب ماسونی بر گردن بیاویزد که در صورت بروز این امر، شباهت وی به سفیانی روایات بیش از پیش خواهد بود. جالب این که پدر « ملک عبدالله » یعنی « ملک حسین »  و  جد  وی یعنی « شریف حسین » هر دو عضو گروه ماسونی « Order of the Bath » بودند(18) و این گروه ماسونی نیز صلیب مخصوصی دارد که تصویر  آن در زیر آمده است:(19)

             

صلیب ماسونی گروه (Order of the Bath) که پدر « ملک عبدالله » یعنی « ملک حسین » و جد او یعنی « شریف حسین » عضو آن بودند.

 

با توجه به مطالب گفته شده، گرچه شواهد موجود در اینترنت برای اطمینان از عضویت « ملک عبدالله » اردن در گروه های ماسونی کافی نیستند، اما با توجه به سابقه ی حضور اکثر اعضای خاندان پادشاهی اردن در گروه های ماسونی و نیز زندگی طویل المدت « ملک عبدالله » در کشورهای غربی، هیچ بعید نیست که وی نیز عضو این گروه ها باشد و  در صورت حمله به  سایر  کشورها،  صلیب  ماسونی « Order of the Bath » را بر گردن خود بیاویزد! در صورت بروز این مسئله، وی بیش از پیش با سفیانی روایات شباهت خواهد یافت.

 

10 – در مقاله ی اصلی که خدمت خوانندگان محترم وبسایت ارایه گردید، ذکر شد که پرچم ارتش اردن، پرچم « سرخ رنگ » می باشد و این یکی دیگر از نکاتی است که « ملک عبدالله » اردن را با سفیانی مطابقت می دهد. در پی جستجوهای بیشتر، دریافتیم که علاوه بر پرچم سرخ رنگ « ارتش » این کشور، پرچم « ستاد کل نیروهای مسلح » این کشور که علاوه بر « ارتش » شامل نیروهای دریایی، هوایی، نیروهای ویژه و دفاع شهری می باشد نیز سرخ رنگ است:(20)

                           

پرچم سرخ رنگ ارتش اردن.

 

                           

پرچم سرخ رنگ ستاد مشترک نیروهای مسلح اردن.

 

                           

پرچم سرخ رنگ ارتش اردن.

همچنین فیلم تبلیغاتی زیر، ضمن  نشان دادن  گوشه ای  از  امکانات  و  آمادگی های نظامی روز افزون ارتش  اردن،  رنگ « سرخ » پرچم ارتش این کشور را  نیز  به  تصویر می کشد:
محل درج لینک فیلم

                          

بدین ترتیب همانگونه که ملاحظه فرمودید، پرچم سرخ رنگ ارتش اردن نیز یکی دیگر از عواملی است که « ملک عبدالله » شاه اردن را به سفیانی روایات شبیه تر می نماید.

11 – در چند ماه اخیر، تعدادی از خوانندگان وبسایت که تا حدی به ارتباط بین « ملک عبدالله » پادشاه اردن و سفیانی مشکوک شده بودند، به نکته ای اشاره کرده اند که پرداختن به آن چندان صحیح نمی باشد و نگارنده ی این مقاله نیز گرچه از آن با خبر است، اما به دلیل عدم اطمینان از صحت آن، صلاح نمی داند که به آن پرداخته شود.

در واقع مسئله ی مذکور از این قرار است که نحوه ی تولد « ملک عبدالله » اردن از دید برخی محققین مشکوک می باشد. در واقع علاوه بر این که نقش استعمارگران غربی و به خصوص دولت ماسونی انگلیس در تولد « ملک عبدالله دوم » شاه دو رگه ی اردنی – انگلیسی به وضوح مشاهده می گردد، بلکه سن بارداری مادرش در زمان تولد وی نیز بیش از پیش عجیب می نماید. بدین ترتیب که مطابق مطالب ذکر شده در منابع رسمی، پدر « ملک عبدالله دوم » یعنی « ملک حسین » و مادر وی خانم «آنتونیت آوریل گاردنر » که دختر یک افسر انگلیسی بود، در سال 1962 میلادی و متعاقب بازدید « ملک حسین » پادشاه اردن از لوکیشن فیلم « لورنس عربستان » با یکدیگر آشنا شدند که این آشنایی در فاصله ی کمی منجر به ازدواج آن ها گشت.(21)

اما نکته ی جالبی که وجود دارد این است که ازدواج « ملک حسین » پادشاه اردن با خانم « آنتونیت آوریل گاردنر » در تاریخ 25 ماه می 1961 میلادی به وقوع پیوست،(22) اما فرزند آن ها « ملک عبداالله » در تاریخ 30 ژانویه ی 1962 میلادی به دنیا آمد.(23) حال اگر فاصله ی بین ازدواج « ملک حسین » و « آنتونیت آوریل گاردنر » را با زمان تولد « ملک عبدالله » یعنی 30 ژانویه ی سال 1962 میلادی در نظر بگیریم، خواهیم دید که این فاصله حدود 245 روز و یا 8 ماه می باشد. این مسئله کمی عجیب به نظر می رسد! زیرا این امر تنها در سه حالت زیر ممکن است اتفاق بیفتد:

1 – « ملک عبدالله » به صورت نارس یا 8 ماهه به دنیا آمده است: در این حالت امکان داشت که وی نارس یا ضعیف بوده باشد. هر چند که تعداد زیادی از کودکان موجود در این سن نیز کاملاً طبیعی هستند.

2 – ………………..!!! خودتان احتمالاً احتمال دوم را حدس زده اید! در این حالت ممکن است « ملک عبدالله » قبل از ازدواج پدر و مادرش در بطن مادرش جای گرفته باشد؟!!!  اگر این مسئله صحیح باشد، نحوه ی تولد  وی  نیز  شبیه  تولد « یزید » ملعون است. چرا که پدر یزید یعنی « معاویه » و مادر وی که از قبیله ی سابقاً نصرانی « بنی کلب » بود، قبل از ازدواج با هم ارتباط داشته و این رابطه ی ناصحیح آنان منجر به طفل نامشروع جنایتکار و فاسدی به نام « یزید » شد.(24) البته برخی از منابع اینترنتی دیگر نیز درباره ی « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن نظری مشابه نظر گفته شده دارند. برای مثال ویکیپدیای فارسی نیز قبلاً این مسئله را ذکر کرده بود، هر چند در حال حاضر آن را حذف کرده است.

3 – احتمال دارد که در مدت کوتاهی قبل از ازدواج،  صیغه ی  عقد  بین « ملک حسین » و « آنتونیت آوریل گاردنر » جاری شده باشد. هر چند که به دلیل مسیحی بودن « آنتونیت آوریل گاردنر » حداقل در آن زمان، این امر کمی بعید به نظر می رسد.

با توجه به احتمالات متعددی که در این رابطه وجود دارد، نمی توان چندان بر آن تأکید کرد و به صحت آن اطمینان داشت. بنابراین از عزیزان درخواست می نماییم که از این به بعد چندان پیرامون این مطلب سخنی بر زبان نیاورند.

 

12 – در ابتدای پادشاهی « ملک عبدالله » پادشاه اردن، وی از ایران به عنوان تنها منبع بی ثباتی در منطقه نام برد که این مسئله با واکنش مناسب مسئولان ایرانی مواجه شد و مسئولان کشور عزیزمان در پاسخ به این اظهارات (و در اشاره به رابطه نزدیک ملک حسین و محمدرضا شاه پهلوی) اعلام کردند که شاه و دوستانش به صحنه سیاست بازگشته‌اند.(25)

این اظهارات « ملک عبدالله » در ابتدای رسیدن به پادشاهی، نشان می دهد که عقده و کینه ی خاندان پادشاهی اردن تا چه حد نسبت ایرانیان زیاد می باشد.

همانگونه که در سطور فوق ملاحظه فرمودید، از زمان تألیف مقاله ی اصلی « شاه اردن از زاویه ای دیگر »، وقایع متعددی به وقوع پیوسته اند که بیش از پیش شباهت شاه اردن را با سفیانی روایات نشان می دهند. اما همانگونه که ذکر شد، این شباهت ها قطعی نیستند و نباید آن ها را بی محابا پذیرفت و برای ظهور وقت تعیین کرد. چرا که هنوز مشخص نیست که واقعاً تحلیل های انجام شده درست باشند و واقعاً « ملک عبدالله » اردن همان سفیانی باشد. در صورتی که وی سفیانی باشد، با توجه به میانسال بودن وی نیز معلوم نیست که او چه زمانی خروج می کند. بنابراین از خوانندگان محترم وبسایت درخواست می نماییم که از هر گونه افراط و تفریط در این زمینه بپرهیزند. چرا که ممکن است این مسأله تبعات سنگینی داشته باشد. هدف از این مقاله، بیش از آن که معرفی سفیانی باشد، هشدار به مسئولان و مردم عزیز ایران اسلامی و سایر شیعیان جهان می باشد تا این عزیزان نگاه استراتژیک خود را نسبت به کشورهای منطقه تقویت کنند و در این راه از روایات آخرالزمانی موجود در کتب شیعی بهره جویند و بدین ترتیب مانع از بروز خسارات بیشتر در زمان خروج سفیانی ملعون گردند.

در پایان از خداوند متعال خواستاریم تا به مسلمانان سلامت، عافیت، صبر، انتظار و بصیرت عطا فرمایند.

به امید ظهور منجی موعود، مهدی صاحب الزمان (عج).

 

کاری از: خادم الامام (عج)

برای دانلود منابع کلیک کنید.

شاه اردن از زاويه ای دیگر-بخش اول
شاه اردن از زاويه ای دیگر-بخش دوم
شاه اردن از زاويه ای دیگر-بخش سوم (ضمیمه)

مطالب مرتیط:

Loading

1 COMMENT

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    باسلام
    با توجه به حضور داعش در منطقه و افشای ارتباط سرویسهای جاسوسی با داعش و تحرکات این گروه و پس زدن تروریست ها از عراق بنظربنده داعش در ظاهر و به صورت سوری به سمت عربستان حمله کنند
    در این حین ملک عبدالله به صورت یک منجی ظاهر شده و کعبه را نجات بدهد!!!! (حرکت ریاکارانه)
    و 6 ماه حکومت تزویر و دستیابی به مناطق مختلف را آغاز کند
    سپس با دستیابی به مناطق 5گانه آن حکومت 9ماهه شیطانی را آغاز کند
    به نظر میرسد داعش پیشقراول ظهور این ملعون باشد

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!