علاقه پروفسور آمریکایی به حضرت زهرا(سلام الله علیها)

0

علاقه پروفسور آمریکایی به حضرت زهرا(سلام الله علیها)

به گزارش«شیعه نیوز»به نقل از مرکز خبر حوزه، سفیر ایران در نیوزلند طی نامه ای اظهار داشت: پرفسور آرتور بوهلر استاد آمریکایی دانشگاه نیوزلند،علاقمند به مطالعه در خصوص زندگانی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)شده‌است.

مرتضی رحمانی موحد در این نامه که به منظور تشکر از مسئولان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نوشته آورده است: پرفسور آرتور بوهلر استاد آمریکایی دانشگاه نیوزلند که سال گذشته برای شرکت در همایش اسلام هراسی به ایران سفر کرده بود، در ملاقات با اندیشمندان حوزوی در قم، علاقمند به مطالعه در خصوص زندگانی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) شده‌است.

بر پایه این گزارش به نقل از “ایسکا” در این نامه آمده‌است: دکتر بوهلر در محلب سفارت ایران حاضر شد و تحولات در حوزه دینی کشورمان را موفقیت آمیز و تحسین برانگیز خواند که امید است با پیگیری نهادها و مراکزی مانند پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، زمینه توسعه و گسترش فرهنگ غنی اسلام در خارج از کشور بیش از پیش فراهم گردد.

وی ادامه داد: دکتر آرتور بوهلر با ذکر توفقیات به دست آمده در جریان سفر ایشان به شهر مقدس قم و گفتگوهای صورت گرفته با دانشمندان حوزه علمیه قم، از تلاش و زحمت دست اندرکاران تنظیم دیدار‌ها خصوصا مسئولان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تقدیر کرد.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!