خداوند شر امريكا را از سر ملت پاكستان كوتاه كند

0

 

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با اشاره به تهديد آشكار وحدت ملي و ارضي پاكستان از جانب برخي دشمنان، تأكيد كردند: دشمن واقعي مردم پاكستان و وحدت ملي اين كشور، غربي‌ها و در رأس آن آمريكا هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري،حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر ديروز(شنبه) در ديدار آقاي آصف علي زرداري رئيس جمهور پاكستان و هيأت همراه با اشاره به مشتركات ديني، تاريخي و فرهنگي دو كشور، ملت پاكستان را ملتي بزرگ و داراي سابقه مبارزه طولاني و عميق خواندند و تأكيد كردند: مردم پاكستان، ملتي معتقد به اسلام هستند و هرگونه پيشرفت و موفقيت پاكستان، مايه خرسندي جمهوري اسلامي ايران است.

ايشان افزودند: در مبارزات طولاني مردم پاكستان، شخصيت‌هايي همچون محمدعلي جناح و اقبال لاهوري درخشيدند و ويژگي بارز اين مبارزات، تمسك مردم پاكستان به اسلام بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: تنها راه نجات مردم پاكستان از مشكلات و رنج‌هاي كنوني نيز ادامه تمسك به اسلام و معارف اسلامي است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تهديد آشكار وحدت ملي و ارضي پاكستان از جانب برخي دشمنان، تأكيد كردند: دشمن واقعي مردم پاكستان و وحدت ملي اين كشور، غربي‌ها و در رأس آن آمريكا هستند.

ايشان اظهار اميدواري كردند: خداوند متعال هرچه زودتر شر دشمنان ملت پاكستان را از اين كشور كوتاه كند.

در اين ديدار كه آقاي احمدي‌نژاد رئيس جمهور نيز حضور داشت، آقاي آصف علي زرداري رئيس جمهور پاكستان با اظهار خرسندي فراوان از ديدار مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامي به فاصله كوتاهي از ديدار قبلي گفت: اعتقاد به خداوند و تمسك به اسلام زمينه‌ساز پيشرفت انسان و رهايي او از مشكلات خواهد بود.

وي با اشاره به مبارزات ملت ايران و ايستادگي آنها در مقابل فشارها، خاطرنشان كرد: كشور و ملت ايران الگويي براي ايستادگي و حركت در مسير پيشرفت است.

رئيس جمهور پاكستان بر ادامه گفتگوها با جمهوري اسلامي ايران و نيز استمرار روابط دو جانبه و همكاري‌هاي منطقه‌اي تأكيد كرد.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!