افشاي دشمني تأليف کنندگان تورات و انجيل موجود با انبياي بني اسرائيل!!

0

در سفر تکوين (پيدايش) باب 19 از آيه 31 تا 38 ثابت مي کند خاندان موآب و بني عمون از زنای پدر با دخترش بوجود آمده اند!! و در انجيل موجود يعني انجيل متي باب اول آيه 5 هم ثابت مي کند راعوت از خاندان موآب است و راعوت مادر عوبيد است و عوبيد پدربزرگ حضرت داوود است و چون حضرت سلیمان پسر ‌حضرت داوود است او هم از اولاد زنا تلقي مي شود و چون پسر ايشان رحبعام هم جد اعلاي مادري حضرت عيسي (ع) است او هم از صلب زنا تلقی می شود یعنی این ها از شجره ملعونه هستند ( العیاذبالله )

 

 

 

 

1-     در سفر تکوين (پيدايش) باب 19 از آيه 31 تا 38 ثابت مي کند خاندان موآب و بني عمون از زنای پدر با دخترش بوجود آمده اند!! و در انجيل موجود يعني انجيل متي باب اول آيه 5 هم ثابت مي کند راعوت از خاندان موآب است و راعوت مادر عوبيد است و عوبيد پدربزرگ حضرت داوود است و چون حضرت سلیمان پسر ‌حضرت داوود است او هم از اولاد زنا تلقي مي شود و چون پسر ايشان رحبعام هم جد اعلاي مادري حضرت عيسي (ع) است او هم از صلب زنا تلقی می شود یعنی این ها از شجره ملعونه هستند ( العیاذبالله ) و اينکه راعوت از اولاد موآب است در کتاب خود راعوت ( که بعدا تبديل شده به «روت» ) آيه 4 آمده است و اين خود انجيل متي باب اول آيه 7 است  که دلالت دارد حضرت عيسي (ع) از اولاد رحبعام است و در سفر ملوک اول باب 14 آيه 21 دلالت دارد مادر رحبعام از خاندان ولد الزناي عموني است!! و طبق دلالت صريح آيه 3 از باب 23 از سفر تثنيه تورات، خاندان بني عمون داخل در بهشت نمي شوند. با اين حساب علني حضرت عيسي (ع) که خود نمي تواند داخل بهشت بشود چگونه پيامبر شده و بشر را دعوت به بهشت مي کند؟!

 

2-     در کتاب دوم سموئيل باب 11 آيه هاي 2 تا 27، پيامبري را به خيانت به ناموس مردم متهم کرده.

 

3-     در انجيل متي باب اول آيه 6، پيامبري را ولد زنا معرفي کرده.

 

4-     در کتاب اول پادشاهان باب 11 آيه هاي 1 تا 11، پيامبري را کافر و مرتد و هوس باز و داراي حرم سرايي با هفتصد زن و سيصد صيغه و شرور معرفي کرده است.

 

5-     در تورات سفر پيدايش باب 19 آيه هاي 20 تا 32، يکي از انبياي عظام را به شرب خمر و منکشف العوره بودن متهم کرده است.

 

6-     در کتاب حضرت اشعيا (ع) باب 2 آيه هاي 1 تا 5 پيامبري را متهم کرده به اينکه مدت سه سال و نيم به امر خداوند در ميان مردها و زن ها با عورت منکشفه غليظه راه مي رفت مانند دراويش و مجانين.

 

7-     در کتاب حضرت حزقيال نبي باب 4 آيه 9 آمده که پيامبري سيصد و نود روز بايد نان را به مدفوع و قازورات انساني و اگرنه به مدفوعات حيواني مخلوط کرده بخورد و از آيه 12 تا 15، رکيک ترين و زشت ترين و مشمئز کننده ترين مسائل را به خدا و آن پيامبر نسبت مي دهد.

 

8-     در کتاب هوشع نبي باب اول در آيه هاي 2 تا 4 آمده است که پيامبري بايد به زن زانيه اي عاشق شود و او را تزويج نمايد و اولادي از براي او از زن زانيه متولد بشود.

 

9-     در انجيل يوحنّا باب 2 در آيه هاي 1 تا 13 آمده است که معجزه اول پيامبري تبديل آب به شراب در عروسي قاناي جليل بوده است.

 

10-  در انجيل متّي باب 11 آيه هاي 18 و 19، پيامبري را شارب الخمر و باده پرست معرفي مي کند درحاليکه در کتاب حضرت سليمان باب 20 آيه 1 مي نويسد:« شراب استهزاء مي کند و مسکرات عربده مي آورد و هرکه به آن فريفته شود حکيم نيست.»

 

11-  در انجيل لوقا باب 8 آيه 2، پيامبري را متهم مي کنده به اينکه با زنان زانيه رفيق بوده است.

 

12-  در انجيل يوحنّا باب 19 آيه 26 و باب 20 آيه 2 و باب 21 آيه 7و 20 و 24، براي يکي از انبياي عظام اعمالي نسبت مي دهد اگرچه در کتب مقدس مسيحيان با نهايت بي پروايي نوشته شده و در کتب تاريخي مسلمين نيز منعکس شده ولي اين حقير صرف نقل آن را نيز صلاح نمي دانم.

 

 

13-  در رساله غلطيان باب 3 آيه 13 مي گويد که مسيح ما را از لعنت شريعت فدا کرد چون در راه ما لعنت شد چنانچه مکتوب است ( يعني در تورات ) ملعون است هرکه بر دار آويخته شود. و نظير اين اتهمامات  و خرافات در کتاب تورات و انجيل و ساير کتب ملحقه فراوان است که قطعا دشمنان انبياي عظام در لباس وفاداران انبياء آن ها را به درون اين کتب آسماني تزريق کردند که امروز به عنوان کتاب آسماني آمريکا و انگليس و اسرائيل معرفي مي شود. آبروي انبياء را بردند، آبروي کتب انبياء را بردند، آبروي مقدسات را بردند، آبروي مومنان را بردند، آبروي صالحان را بردند و سرانجام آبروي دين خدا را بردند تا چند صباحي بر شکم پروري خود بپردازند عليهم ما يستحقون.

 

14-  تورات موجود نيز شرورترين قوم را معرفي مي کند:

 

در تورات در سفر داوران باب 13 آيه 1 آمده است: « و بني اسرائيل بار ديگر در نظر خداوند شرارت کردند و خداوند ايشان را به دست فلسطينيان چهل سال تسليم کرد.» و در باب 10 آيه 6 مي گويد: « و بني اسرائيل باز در نظر خداوند شرارت ورزيدند و بعلم و عشتاروت و خدايان آرام و خدايان صيدون و خدايان موآب و خدايان بني عمون و خدايان فلسطينيان را عبادت نمودند و يهوه را ترک کرده و او را عبادت نکردند و غضب خداوند بر اسرائيل!! افروخته شده ايشان را به دست فلسطينيان و به دست بني عمون فروخت.» و در باب 4 آيه 1 مي گويد: « و بني اسرائيل بعد از وفات اليهود بار ديگر در نظر خداوند شرارت ورزيدند و خداوند ايشان را به دست يا بين پادشاه کنعان که در حاصور سلطنت مي کرد فروخت.» و در باب دوم از سفر داوران آيه 11 مي گويد: « و بني اسرائيل در نظر خداوند شرارت ورزيدند و بعل ها را عبادت نمودند و يهوه خداي پدران خود را که ايشان را از زمين مصر بيرون آورده بود ترک کردندو خدايان غير را از خدايان طوايفي که در اطراف ايشان بودند پيروي نموده آن ها را سجده کردند و خشم خداوند را برانگيختند و يهوه را ترک کرده بعل و عشتاروت را عبادت نمودند، پس خشم خداوند بر اسرائيل افروخته شده، ايشان را به دست تاراج کنندگان سپرد.» و در باب سوم آيه 7 مي گويد: « و بني اسرائيل آنچه در نظر خداوند ناپسند بود کردند و يهوه خداي خود را فراموش نموده، بعل ها و بت ها را عبادت کردند و غضب خداوند بر اسرائيل افروخته شده، ايشان را به دست کوشان رشعتايم پادشاه ارام نهرين فروخت.» و در همان باب سوم از سفر داوران آيه 12 مي گويد:« و بني اسرائيل بار ديگر در نظر خداوند بدي کردند و خداوند عجلون پادشاه موآب را بر اسرائيل مستولي ساخت زيرا که در نظر خداوند شرارت ورزيده بودند.» و در باب ششم آيه 1 مي گويد: « و بني اسرائيل در نظر خداوند شرارت ورزيدند پس خداوند ايشان را به دست مديان هفت سال تسليم کرد.»

 

اين هم شرارت يهود بني اسرائيل در تورات! و اين هم مجازات خداوندي.

 

moosavizanjani.ir

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!