گزیده بیانات رهبر انقلاب/ برنامه‌های دشمن علیه انتخابات

0
گزیده بیانات رهبر انقلاب/ برنامه‌های دشمن علیه انتخابات

گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون برنامه‌های دشمن علیه انتخابات:

 

 

براي دانلود فايل اينجا كليك كنيد

 

با اصل انتخابات دشمنند
دشمنان ما مى‌خواهند اصلاً انتخابات برگزار نشود. چرا؟ براى این‌كه بتوانند شاهدى بیاورند كه در ایران مردم‌سالارى و دمكراسى نیست. وقتى ما انتخابات برگزار مى‌كنیم، حربه‌ى آن‌ها گم مى‌شود. بنابراین اولین خواسته‌هاى آن‌ها برگزار نشدن انتخابات است؛ كمااین‌كه زمان برگزارى انتخابات مجلس هفتم هم تلاش كردند انتخابات را تعطیل كنند؛ اما خدا نگذاشت.
بیانات در دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه‌هاى استان كرمان ۱۳۸۶/۰۲/۱۹

تلاش دشمن برای حذف حضور مردم
بدانید مخالفان این كشور، دشمنان این ملت، دشمنان بهروزى ایران، دشمنان پیشرفت و ترقّى ملت ایران و دشمنان نظام جمهورى اسلامى هرچه بتوانند، انجام مى‌دهند تا مردم را از حضور در صحنه‌ى انتخابات مجلس شوراى اسلامى و هر صحنه‌ى دیگرى باز بدارند. تا امروز نتوانسته‌اند؛ به حول و قوّه‌ى الهى در آینده هم نخواهند توانست.
بیانات در اجتماع بزرگ مردم قزوین‌ ۱۳۸۲/۰۹/۲۵

می‌خواهند انگیزه مردم را كم كنند
در هر برهه‌اى سعى گردانندگان تبلیغات خصمانه‌ى استكبار جهانى بر این بوده است كه حضور مردم را كمرنگ كنند؛ انگیزه‌ى مردم را كم كنند؛ همت آن‌ها را، امید آن‌ها را نسبت به انتخابات از بین ببرند یا كمرنگ كنند. البته به توفیق الهى نتوانسته‌اند. این نشاندهنده‌ى اهمیت انتخابات است.
‌بیانات در در دیدار فرماندهان نیروى هوائى ارتش ۱۳۸۶/۱۱/۱۹

با انتخاب آدمهای اصلح و متعبد مخالفند
[دشمنان]با اصل انتخابات دشمنند؛ با حضور پرشور و گسترده‌ى مردم در انتخابات دشمنند؛ با انتخاب آدمهاى اصلح و طرفدار حقوق مردم و متعبد و پایبند به مبانى اسلامى و ارزشهاى اسلامى مخالفند، دشمنند؛ چرا؟ چون می‌دانند این‌ها هم انتخابات، هم حضور گسترده‌ى مردم، هم حضور آدمهاى مناسب و شایسته در مجلس، به ضرر آنهاست؛ لذا مخالفت می‌كنند.
‌بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم‌ ۱۳۸۶/۱۲/۲۲

تلاش دشمن برای سردرگمی مردم
[دشمن]مى‌خواهد كه مردم تحت تأثیر غوغا‌ها و تهمت‌زنی‌ها و هوچیگری‌ها، دچار دهشت شوند و نتوانند نمایندگان حقیقى خودشان را به مجلس بفرستند؛ تحت تأثیر تبلیغات فریبنده و رنگین قرار گیرند و نتوانند عناصرى را كه به آن‌ها دل مى‌بندند و اطمینان مى‌كنند، پیدا كنند و به مجلس بفرستند.
بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم‌ ۱۳۷۸/۱۱/۱۳

می‌خواهید برای ایجاد چیزی كه هست تلاش كنید؟!
در داخل چرا یك عده‌اى همین‌طور یا صریحاً می‌گویند دموكراسى و مردمسالارى نیست، یا صریحاً نمی‌گویند؛ جورى می‌گویند كه معنایش‌‌ همان «نیست» است؟ می‌گویند آقا ما باید براى ایجاد مردم‌سالارى در كشور تلاش كنیم! چیزى كه هست. می‌خواهید براى ایجاد آن چیزى كه هست، تلاش كنید؟! این‌ها آن چیزهائى است كه نقطه‌ى مقابل اعتماد به نفسى است كه ملت ما به آن احتیاج دارد و باید آن را داشته باشد.
بیانات در دانشجویان دانشگاه‌هاى استان یزد ۱۳۸۶/۱۰/۱۳

انتخابات باید پشتوانه امنیت ما باشد
انتخابات همیشه در كشور ما تا حدودى یك حادثه‌ى چالش‌برانگیز است. اگرچه در مقایسه‌ى با انتخاباتهائى كه در بعضى از كشورهاى دنیا – چه كشورهاى به اصطلاح پیشرفته، و چه بعضى از كشورهاى دیگر – برگزار می‌شود، كه تویشان چه خباثت‌ها، چه خیانت‌ها، چه درگیرى‌ها، حتّى چه كشت و كشتار‌ها اتفاق مى‌افتد، بحمدالله این حوادث در كشور ما نیست، اما بالاخره یك چالشى است؛ مردم را متوجه می‌كند. مراقب باشید این چالش به امنیت كشور صدمه نزند. انتخابات كه مظهر حضور مردم است، مظهر مردم‌سالارى دینى است، باید پشتوانه‌ى امنیت ما باشد. نباید اجازه داد كه این چیزى كه ذخیره‌ى امنیت است، پشتوانه‌ى امنیت است، به امنیت ما صدمه وارد كند.
دیدید، حس كردید، از نزدیك لمس كردید آن وقتى را كه دشمنان می‌خواهند از انتخابات علیه امنیت كشور سوء استفاده كنند. باید همه مراقب باشند، همه بهوش باشند. آحاد مردم، مسئولان گوناگون، منبرداران سیاسى، كسانى كه می‌توانند با مردم حرف بزنند، همه مراقب باشند، مواظب باشند؛ از انتخابات مانند یك نعمت الهى پاسدارى كنند.
خطبه‌هاى نماز عید سعید فطر ۱۳۹۰/۰۶/۰۹

خواست دشمن را تخطئه كنید
دشمنان مى‌خواهند ما در انتخابات شركت نكنیم؛ دشمنان مى‌خواهند كه ما انتخاباتمان چشمگیر نباشد؛ دشمنان مى‌خواهند چنین وانمود كنند كه ملت، رغبتى به انتخابات و به كارهاى مربوط به مجلس و مسائل اساسى نظام ندارد. شما باید این را تخطئه كنید و باید شركت كنید.
بیانات در بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌‌المللى كتاب تهران‌ ۱۳۷۱/۰۲/۱۷

ملت‌ها به انتخابات ایران نگاه می‌كنند!
من مطمئنم كه این انتخابات براى ملتهاى دیگر هم یك نشانه‌اى است. براى همین هم هست كه دستگاه‌هاى خبیث استكبار، از آمریكا و انگلیس و صهیونیست‌ها و دیگران، دارند مرتباً تلاش می‌كنند كه این انتخابات را به یك جورى خراب كنند، مخدوش كنند. كشورهاى دیگر نگاه می‌كنند ببینند این پیشكسوت انتخاباتى و انقلابى – كه ملت ایران است – چه كار خواهد كرد. ملت ایران در این زمینه، جزو پیشكسوتهاست. ملتهاى دیگر نگاه می‌كنند ببینند انتخابات در ایران به كجا خواهد رسید. استكبار دوست دارد كه انتخابات در كشور ما آنچنان بشود كه ملتها را مأیوس كند.
بیانات در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز ۱۹دی ۱۳۹۰/۱۰/۱۹

گوش ملت به این حرف‌ها بدهكار نیست!
این ملت، در آستانه‌ى یك آزمایش بزرگ، یعنى انتخابات مجلس شوراى اسلامى است. جنجالهاى تبلیغاتىِ صهیونیست‌ها و امریكایی‌ها هم، اساساً، به همین خاطر است. هروقت فكر مى‌كنند كه خواهند توانست ملت را از یك اقدام اساسى باز بدارند، دریغ نمى‌كنند. مردم، از مدّت‌ها پیش منتظرند كه در روز جمعه، به پاى صندوقهاى رأى بروند، و آن‌ها، براى این‌كه ذهن‌ها را به جاى دیگرى متوجّه كنند، در رسانه‌هاى مزدور خود، شعارهاى ضدّ ملت ایران و ضدّ نظام جمهورى اسلامى سر مى‌دهند. اما گوش ملت ما، به این حرف‌ها بدهكار نیست.
بیانات در «دانشكده افسرى» ۱۳۷۴/۱۲/۱۶

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!