رهبر معظم انقلاب: سنت وقف را بیش از پیش در جامعه ترویج کنید

0
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه وقف یک نهاد ممتاز دینی است، فرمودند: باید از طریق تشویق مردم به وقف و همچنین ادای صحیح حق واقف در مورد موقوفه‌اش، سنت وقف را بیش از پیش در جامعه ترویج کرد.
به گزارش مشرق به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان این سازمان، وقف را یک نهاد ممتاز دینی دانستند و تأکید کردند: باید از طریق تشویق مردم به وقف و همچنین ادای صحیح حق واقف در مورد موقوفه‌اش، سنت وقف را بیش از پیش در جامعه ترویج کرد.

ایشان خاطرنشان کردند: مهمترین مسئله در وقف، عمل امینانه نسبت به موضوع وقف است.

رهبر انقلاب اسلامی دایره  وقف را گسترده دانستند و افزودند: اکنون عرصه‌های متعددی برای وقف وجود دارد که از جمله آنها، پزشکی، علم و آموزش، تحقیقات و پژوهش، علوم جدید، محیط زیست و ترویج دین به شکل‌های مدرن است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نظارت مستمر مدیران بر زیر مجموعه خود در همه دستگاه‌ها را ضروری و مهم خواندند و تأکید کردند: این نظارت به معنای این است که وظایف بخصوص در موضوع بسیار مهم وقف، بصورت صحیح و کامل انجام شود و خدای نکرده غفلت‌ها و یا لغزش‌ها موجب ناتمام ماندن کارها و ناقص انجام شدن وظایف نشود.

ایشان همچنین از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران و کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی کردند.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!