توصيه صريح به همكاري صميمانه دولت و مجلس/ با كار جدي و مخلصانه رحمت و لطف الهي را جلب كنيد

0

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان کشور در سه قوه، همه مسئولان را به همدلی، همفکری، همکاری صمیمانه و تلاش جدی برای حمایت از تولید ملی و فرهنگ سازی عمومی در جهت آن فراخواندند و تأکید کردند: عید و آغاز سال جدید، باید زمینه ساز همت، فکر، نشاط، امید و انگیزه ای جدید برای ادامه پرشتاب تر حرکت رو به جلو کشور و برداشتن یک گام جدی و بزرگ در موضوع تولید ملی و داخلی، باشد.

رهبر انقلاب اسلامی، مبارک بودن سال برای مسئولین را منوط به انجام وظیفه و حرکت در مسیر اسلام دانستند و افزودند: اگر مسئولین با کار و تلاش جدی و مخلصانه خود، زمینه ساز جلب رحمت و لطف الهی شوند، قطعاً سال، بر مردم هم مبارک خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کردند: جمع بندی از حرکت خوب کشور به سمت اهداف والا و امکانات و شرایط موجود و همچنین تمرکز بدخواهان نظام اسلامی بر مسائل اقتصادی، نشان می دهد که حمایت از تولید ملی یک نیاز ضروری در شرایط کنونی است.
ایشان با اشاره به تلاش همه جانبه جبهه استکبار برای تشدید فشارهای اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران افزودند: با وجود تدارک گسترده معاندان و مخالفان نظام اسلامی، مسئولان و جوانان کشور، با عزم و ایمان خود و هوشیاری و شناخت از امکانات و تلاش‌های دشمنان و همچنین سرعت عمل، همه امکانات و توانایی‌های داخل را به میدان خواهند آورد و جبهه استکبار را یکبار دیگر ناکام خواهند گذاشت.
رهبر انقلاب تأکید کردند: آشکارترین دلیل بر بی نتیجه بودن  تلاش‌های جبهه استکبار، ناکارآمدی بیش از سی سال تحریم و فشار اقتصادی بر نظام اسلامی و پیشرفت و قدرت روزافزون ایران است.
ایشان یکی از لوازم حرکت همه جانبه در جهت حمایت از تولید ملی و مقابله با تلاش‌های جبهه استکبار را همکاری و همدلی مجلس و دولت برشمردند و به قوای مقننه و مجریه توصیه کردند: امروز کشور در عرصه های مختلف نیازمند تلاش، تحرک، نوآوری و ابتکار است که لازمه رسیدن به این هدف، همفکری، تدبیر و همراهی مسئولان بویژه در دولت و مجلس است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به شکل گیری جبهه ای متشکل از استکبار، ارتجاع، سرمایه داران بزرگ، مفسدین، روسیاهان عالَم و سست عنصرهای دنباله رو، در مقابل نظام اسلامی خاطرنشان کردند: در طول بیش از سه دهه گذشته، تا بحال چندبار چنین جبهه ای برای به زانو درآوردن نظام اسلامی شکل گرفته است اما در هر یک از برهه ها، جبهه شیاطین شکست خورده و به نتیجه مورد نظر خود نرسید.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: یکی از دلایل عمده شکست جبهه مخالفان و معاندان نظام اسلامی، وحدت و همدلی درونی کشور بوده است.
ایشان با تأکید مجدد بر لزوم حمایت عملی از تولید ملی و با اشاره به نقش عمده دولت در این موضوع  و همچنین نقش تسهیل کننده مجلس در این خصوص، افزودند: مجلس و دولت باید با همکاری صمیمانه برای حمایت از تولید ملی، گام های عملی بردارند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به وجود فرهنگ ناصحیح استفاده از کالای خارجی در جامعه، نقش صدا و سیما را در فرهنگ سازی استفاده از تولید داخل بسیار مهم ارزیابی و تأکید کردند: فرهنگ سازی برای مصرف کالاهای ساخت داخل، نیازمند تفکر، مطالعه، نگاه عمیق، برنامه ریزی و در نظر گرفتن ابعاد روان‌شناختی اجتماعی این موضوع است که صدا و سیما و دیگر دستگاههای تبلیغاتی، باید در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.
ایشان در پایان بار دیگر همه مسئولان قوای سه گانه را به تواصی به حق و صبر و استقامت، تلاش و خدمت همراه با نشاط و امید، کمک و یاری به یکدیگر و استمداد از خداوند متعال سفارش کردند.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!