با جاري انتظار

0
ba-jari-entezar.gif

 

 

نويسنده:سيدمسعود پورسيدآقايي
ناشر:موسسه آينده روشن
252 صفحه – رقعي (شوميز) – چاپ 1 – 2000 نسخه
978-600-5073-05-8
تاريخ نشر:14/12/87
قيمت پشت جلد :27000 ريال
زبان كتاب:فارسي
محل نشر:قم – قم

 

 

کتاب« با جاری انتظار » از مباحثی هم چون مهدویت و ضرورت آن، مبانی مهدویت، ظهور صغری، دهه مهدویه، منتظران ظهور، عدالت مهدوی و دولت زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) سخن به میان می آید.

نویسنده در قسمتی از صفحات آغازین این کتاب با عنوان «فصل آخر» چنین می‌نگارد: «دوره آخرالزمان، برگ آخر تاریخ و فصل سنگ پزان تاریخ دینی است، این فصل، سنگین ترین فصلی است که بر اهل اعتقاد می‌گذرد. میوه‌هایی در بهار و میوه‌هایی در تابستان می‌رسند. میوه‌های بهار با نسیم گرم و سرد، و میوه‌های تابستان با هوای گرم‌تری می‌رسند. اما میوه‌هایی هم هست که در چله گرما و بارش آتش می‌رسند. باغبانان به فصل رسیدن این میوه‌ها، فصل سنگ‌پزان می‌گویند. میوه‌های باغ خدا، در مقام تمثیل، سنگ خوانده می‌شوند.

فصل سنگپزان روزهایی دارد به شدت گرم، با آفتاب سوزان و شبهایی سرد، پرسوز و کشنده. در این فصل فقط میوه‌هایی که سنگین و سنگی هستند می‌پزند و می‌رسند. در این فصل در برابر هجوم خشن شبهات فکری، می‌توان بی خیال بود و بی تفاوت گذشت تا آنجا که مشکلات، ما را محاصره کنند و می توان به استقبال رفت و به ریشه‌ها پرداخت و مزاجها را واکسینه کرد.

در این مصاف نابرابر، پیروزی از آن کسانی است که با بنیانهای فکری در برابر شبهات و با عشق بزرگتر در برابر شهوات «الذین امنوا اشد حبا لله» و با توان استناد و تفسیر مستند در برابر بدعتها و تفسیر به رای ها، خود را مجهز نمایند.»

مطالب کتاب با عناوین زیر منتشر شده است:

فصل آخر
مهدویت؛ ضرورتها، ظرفیتها، رویکردها
مبانی اعتقادی مهدویت
بازکاوی حقوق امام مهدی(عج)
ظهور صغرا و بایستگیها
مردم، نهادها و بزگرداشت هفته (دهه) مهدویت
تولد دوباره یک ملت
پیام امید به منتظران
بیعتی تا همیشه
عدالت مهدی( استمرار عدالت نبوی و علوی)
انفجارنور، زمینه ساز ظهور
دولت زمینه ساز
دکترین مهدویت
لحظه سرشار نواختن زنگها و ناقوسها

کتاب با جاری انتظار نوشته مسعود پورسیدآقایی به همت انتشارات مؤسسه آینده روشن در شمارگان ۲۰۰۰ جلد و ۲۵۲ صفحه به چاپ رسیده است.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!