اوضاع خاورمیانه نشانه ای از نزدیک بودن حوادث بزرگ

0

تخریب مسجد الاقصی؟! مرگ امیرعبدالله؟! انتفاضه و قیامی در مصر؟! آغاز جنگ توسط اسرائیل؟! و . . . مهم نیست که این نبرد نهایی چگونه آغاز شود، مهم این است که همه نشانه ها حاکی از آن است که این واقعه به زودی رخ خواهد داد، در یک طرف میدان اهل حق، مقتدرانه، امیدوار و بانشاط و با چند پیروزی درخشان در چند جنگ گذشته و در طرف دیگر اهل کفر ترسان و بی انگیزه و چند شکست مفتضحانه!

 

 

 

این تحولات چگونه آغاز خواهد شد؟! آیا تخریب مسجد الاقصی؟! یا مرگ امیرعبدالله؟! آیا انتفاضه و قیامی در مصر؟! یا آغاز جنگ توسط اسرائیل؟! سفیانی در اندیشه چیست؟! و چگونه و در چه فرصتی قیامش را آغاز خواهد کرد؟

بررسی کوتاه وضعیت کشورهای خاورمیانه

خاورمیانه و جهان لحظات بسیار حساسی را سپری می کند، درحالی که صهیونیست های افراطی از ماه ها پیش 16 مارس، 24 اسفند را به عنوان تاریخ تخریب مسجدالاقصی تعیین کرده و به شدت آن را تبلیغ می کنند، رژیم صهیونیستی مستقیم و غیرمستقیم حزب الله، حماس، سوریه و ایران را تهدید به جنگ کرده و خود را با برگزاری مانورهای جنگی آماده می کند.

و البته همه می دانند که صهیونیست ها در هر دو مورد جدی هستند هرچند قدرت جبهه حق آنها را در آغاز جنایاتشان مردد کرده است ، تخریب مسجدالاقصی از آرزوهای دیرینه آنهاست که مقدمات آن را با خالی کردن زیر مسجد الاقصی کاملاً فراهم نموده اند و بنا بر شواهد موجود در زیر مسجد الاقصی معبدی نیز ساخته شده است که در صورت تخریب مسجد الاقصی نمایان خواهد شد.

به اعتقاد صهیونیست ها تخریب مسجدالاقصی و برپایی معبد سلیمان و برخی مقدمات دیگر، زمینه آغاز جنگی بزرگ در منطقه خواهد بود که نزول منجی آنها عیسی مسیح را به دنبال داشته و پیروزی آنها بر دشمنانشان یعنی مسلمانان را به ارمغان خواهد آورد و اینگونه است که با وجود ترس شدید از شکست و نابودی ، با این اعتقادات ، اندکی جسارت تهدید و آغاز جنگ را دارند.

البته مسلمانان فلسطین و گروه های جهادی نیز این تهدیدات را جدی گرفته و متقابلاً تهدید به قیام و آغاز انتفاضه سوم نموده اند و درگیری های پراکنده ای نیز در برخی شهرها و قدس شریف وجود دارد.

در سطح خاورمیانه نیز گروه ها و کشورهای دشمن اسرائیل این تهدیدات و تحرکات را جدی تلقی کرده، ضمن آمادگی برای هر پیشامدی با قاطعیت و شدت جواب تهدیدات اسرائیل را داده اند. آماده باش احمدی نژاد به ملت ها، کشورها و گروه های مقاومت برای یکسره کردن کار اسرائیل در صورت انجام هرگونه حماقتی، سفر غیرمنتظره احمدی نژاد به سوریه و هماهنگی با گروه های مقاومت و سوریه و درخواست آمادگی از آنها برای مقابله با رژیم صهیونیستی، دیدار گروه های جهادی با مقام معظم رهبری(مدظله) و احمدی نژاد و برگزار جلسات هماهنگی در ایران ، همه و همه نشان می دهد که جبهه مقاومت به سرکردگی ایران با جدی تلقی کردن اوضاع در صدد آمادگی برای رویارویی و مقابله است.

آیا این اوضاع ملتهب بار دیگر آرام خواهد شد؟ چه چیزی می تواند آن را آرام کند؟ تفاهم دوطرف، که به هیچ وجه امکان ندارد، علت التهاب چه بوده است، قدرت روز افزون جبهه حق، از ایران اسلامی تا حزب الله تا حماس و شیعیان یمن، اینها باعث شده است که مستکبران و زورگویان و علی الخصوص رژیم پلید اسرائیل هر لحظه احساس خطر کنند و آشکار است که تنها درصورتی احساس امنیت و آرامش خواهند کرد که بنا به هر دلیلی جبهه قدرتمند حق رو به ضعف و سستی رود، که البته همه نشان ها حاکی از قدرتمندتر شدن لحظه به لحظه جبهه مقاومت دارد، شاید مدتی اوضاع ملتهب تر نشود ولی به هیچ وجه امکان آرام شدن اوضاع وجود ندارد، و دیر یا زود نبرد حق و باطل آغاز خواهد شد که البته نشانه ها حاکی از نزدیک بودن این تقابل دارد.

 

اوضاع ملتهب کشورهای خاورمیانه نشانه ای از نزدیک بودن حوادث بزرگ

مصر

مصر اینک در آستانه تحولات بزرگی است، گروه های مردمی برای مقابله با دیکتاتوری چند دهه مبارک متحد شده و با شور و اشتیاق برای شکستن حاکمیت طاغوت مصر در انتخابات پیش رو در تکاپو هستند، و البته همه می دانند که نظام پوسیده مبارک به هیچ وجه در انتخاباتی سالم، قدرت رویارویی با خواست توده ها مردمی را ندارد و به طور قطع و یقین شکست سختی خواهد خورد، لذا از اکنون با انواع فریب و البته بروز خشونت و تهدید در نظر دارد که جلوی این روند را بگیرد و بدین صورت بروز رویارویی دو گروه اجتناب ناپذیر است.

(استقبال بی سابقه مردم مصر از البرادعی علی رغم تهدیدات جدی رژیم مبارک و فضای امنیتی حاکم بر مصر نشان می دهد مصر در آینده نزدیک شاهد روزهای پر تنشی خواهد بود و مردم مصر برای به زیر کشیدن خاندان مبارک و ایجاد تغییرات بنیادین مصمم هستند. روایات شریف بیان می دارند که در آستانه ظهور مصر شاهد قیام مردمی و درگیری و اوضاع نابسامانی می باشد.)

حتی ممکن است قبل از انتخابات و با برخی اقدامات افراطی دولت مصر برای مهار جبهه مردمی، انقلابی در مصر رخ دهد، همانگونه که روایات شریف دلالت بر این موضوع دارند.

 

سوریه

سوریه مدتی است در زیر رگبار ارعاب و تهدید به اشغال و جنگ قرار دارد و کانون رفت و آمدهای سران مقاومت برای اتحاد و انسجام بیشتر بوده و به پشتگرمی جبهه مقاومت به تمام درخواستها و تهدیدهای استکبار برای جدا شدن از خط مقاومت جواب رد داده و خود را برای هرگونه تهدیدی آماده کرده است. قطعاً شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه و 22 روزه و پیروزی های درخشان حزب الله و حماس در جرات و جسارت امروز سوریه نقش بسزایی دارد.

(قدرت نمایی و تهدیدهای بی سابقه جبهه حق ، اسرائیل و استکبار را در ترس و ارعابی شدید فرو برده است و هرچند استکبار از آغاز جنگ ناگزیر است اما این تهدیدها باعث می شود که با اراده ای ضعیف همراه با اضطراب مبادرت به جنگ افروزی نماید و این یعنی شکست قبل از آغاز جنگ!)

با مقاومت سوریه در برابر تهدیدات و پایبندی به اتحاد با ایران و حز ب الله و حتی تمسخر استکبار! تنها راهی که برای نظام سلطه باقی می ماند این است که در موقعیتی مناسب و در حرکتی سریع این کشور را اشغال نماید.

همانگونه که روایات شریف بیان می دارند به دنبال وقوع زلزله ای مهیب در سوریه(که یکصد هزار کشته خواهد داشت!) حرکت سریع سفیانی آغاز خواهد شد و این کشور در آن اوضاع پریشان و هرج و مرج وقوع زلزله توسط سفیانی اشغال می گردد. در واقع سفیانی که از مدتها پیش چنین قصدی داشته است با مساعد دیدن اوضاع و با استفاده از فرصت طلائی موجود و سردرگمی مسئولان دست به این اشغال خواهد زد. دقیقا همان چیزی که در کشور هائیتی رخ داد و این کشور بعد از وقوع زلزله ای مهیب توسط آمریکا اشغال شد.

آیا استکبار از مدل هائیتی به عنوان تجربه ای موفق بار دیگر در سوریه زلزله زده استفاده خواهد کرد؟

 

یمن
اوضاع یمن که نیاز به توضیح ندارد، جنوب و شمال این کشور ملتهب بوده و هرچند آتش بس نسبی برقرار است، اما همه می دانند که این آتش بس چقدر شکننده و ضعیف است و هرلحظه همانند گذشته امکان آغاز رویارویی ها وجود دارد، موج تظاهرات مردمی در جنوب آغاز شده است و هیئت حاکمه سرسپرده آن مانند کشتی طوفان زده هر لحظه در انتظار موج دیگری هستند.

دستگاه حاکمه یمن بسیار ضعیف تر از آن است که در صورت از دست دادن حامی اصلی خود در منطقه یعنی عربستان که به دنبال هرج و مرج و جنگ قدرت ناشی از مرگ امیر عبدالله رخ خواهد داد بتواند در برابر انقلاب مردمی مقاومت کند و بدین سان بفرموده روایات شریف انقلاب شیعیان یمن به سمت مکه و مدینه حرکت خواهد نمود تا در انقلاب بزرگ و مقدس نقش یاران اولیه امام عصر(عج) را ایفا کنند.

 

عربستان

از 15 ماه پیش موسسات اطلاعاتی آمریکا و عربستان نابودی قریب الوقوع امیرعبدالله و آغاز جنگ شدید قدرت را در عربستان پیش بینی نموده اند ، با وجود ده ها شاهزاده تشنه قدرت در این سرزمین(قبل از مرگ عبدالله) عملاً جنگ قدرت آغاز شده و هر روز اخبار جدیدی از آن به گوش می رسد ، دوست و دشمن برای مرگ عبدالله گوش خوابانده اند و هرلحظه انتظار آن را می کشند.

این حادثه اثرات بسیار عظیمی بر عربستان و منطقه خواهد داشت، مرگ عبدالله ضمن اینکه ضربه ای بسیار مهم بر بزرگترین پایگاه استکبار در منطقه خواهد بود، نشانه ای بزرگ از نزدیک بودن انقلاب بزرگ شیعیان و پیروزی جبهه حق است و باعث ایجاد تزلزل در دشمنان و قدرت صد چندان در جبهه حق پرستان خواهد گردید و البته دوست و دشمن هر لحظه منتظر وقوع این حادثه هستند.

(مرگ امیرعبدالله سرآغاز تحولات بزرگ خاورمیانه خواهد بود بنا بر احادیث درحالی که حکومت حجاز مرگ او را ۴۰ روز مخفی نگه می دارد با اعلام کشته شدن او جنگ شدید قدرت در حجاز آغاز شده و موجی از شادی و خوشحالی اکثر کشورهای اسلامی را فراخواهد گرفت.)

 

اردن

اما در اردن آرامش نسبی برقرار بوده و دولت دست نشانده عبدالله دوم با قدرت هرچه تمام تر درحال آماده شدن برای اجرای نقشه های شیطانی استکبار است، رایزنی های مستقیم و غیرمستقیم پادشاه اردن با سران اسرائیل و آمریکا و سرویس های جاسوسی، خبر از برنامه های پشت پرده ای دارد که قرار است با محوریت این کشور بزودی آغاز گردد.

مواضع عوام فریبانه ضدصهیونیستی پادشاه اردن که در چند ماه گذشته بیشتر شده است نشان می دهد که این عنصر پلید در نظر دارد با کسب وجهه مردمی برای خود و قیامش، ضمن از بین بردن هرگونه شائبه ای در مورد مزدور بودن خود، در صورت توان حمایت مردمی را کسب نموده و یا حداقل از مقاومت های مردمی نجات گردد.

(درحالی که اکثر کشورهای منطقه در جوی ملتهب بسر می برند کشور اردن بواسطه عبدالله دوم که خود از متخصصین نظامی برجسته است با حمایت اسرائیل و آمریکا از سال ها پیش با برگزاری مانورهای متعدد و آخرین تجهیزات نظامی ارتشی بنام ارتش شکست ناپذیر را ایجاد کرده است. عبدالله دوم در جنگ یمن با اعزام ۲۰۰۰ کماندوی خود به جنگ با شیعیان علاوه بر نشان دادن نفرت و دشمنی خود با شیعیان خوی خودبزرگ بینی و برتری جویی خود را نیز نشان داد و در آینده نزدیک احتمالا این عنصر پلید به نمایندگی از استکبار اجرای طرح خاورمیانه بزرگ را برعهده خواهد گرفت و ضمن اشغال سوریه و عراق فجایع بیشماری را مرتکب خواهد شد.)

 

ترکیه

اوضاع ترکیه نیز دستخوش نوسانات زیادی است، از سال ها پیش که گروه های اسلامی با رای مردم بر سر کار آمدند تاکنون ارتش لائیک ترکیه در آشکار و پنهان مخالفت و دشمنی خود را با آن نشان داده است.

خنثی شدن چند مرحله توطئه کودتا که آخرین آن در چند روز گذشته با دستگیری ده ها تن از مقامات بلندپایه ارتش روی داد، نشان داد که اوضاع ترکیه نیز دست کمی از اوضاع کشورهای منطقه ندارد ، و هر لحظه در این کشور ممکن است کودتایی توسط نظامیان لائیک که حکومت اسلامگرایان را برنمی تابند رخ دهد و البته اسلام گرایان نیز با اقتدار هرچه تمامتر به دقت مسائل را زیر نظر دارند.

درحالی که دولت مردان ترکیه منشی ضد صهیونیستی دارند. ارتش لائیک این کشور به شدت توسط آمریکا و اسرائیل حمایت می شود.

(دستگیری ده ها نفر از مقامات ارتش لائیک در ترکیه که قصد انجام کودتایی بر ضد دولت اسلام گرا داشته اند این چندمین بار در طول سال های گذشته است که مقامات ارتشی در آستانه کودتا دستگیر می شوند.)

 

عراق

و البته اوضاع عراق نیز که سالها پیش دستخوش تحولات و نابسامانی های بسیار است و وقوع هرگونه تحولی در آن دور از انتظار نیست، اما تمام تلاش استکبار برای بالا آوردن مهره های خود یعنی بعثی ها و ایجاد حکومتی ضد ایرانی برای بالا بردن ضریب امنیت اسرائیل ناکام بوده و به نظر می رسد تنها چاره کار، یا کودتای نظامی باشد یا اشغال آن توسط کشوری دیگر مانند اردن! تا بدینوسیله کمربند امنیتی اسرائیل محکم شود و خطر ایران تا حدودی مرتفع شود.

 

ایران

و اما ایران اسلامی پس از پشت سرگذاشتن چند ماه التهاب و آشوب اینک مقتدرتر از گذشته آماده ایفای رسالت بزرگ خود در خاورمیانه است، اینک قدرت و اقتدار ایران سراسر منطقه را پوشانده است از سوریه و لبنان و ترکیه تا عراق و یمن و مصر، همه به نوعی از ایران متاثرند.

ایران با مقاومت بی نظیر در قضیه هسته ای عملا تمام هیمنه استکبار در جهان را بر باد داده است و درحالی که چند کشور پرمدعای جهانی که ادعای مالکیت جهان را دارند دست به دست هم داده اند نه تنها ایران اسلامی قدمی عقب نشینی نکرده است بلکه با شجاعتی تمام ده ها قدم به جلو برداشته و ضمن شکستن اسطوره کشورهای مستکبر در پیش چشم جهانیان به عنوان الگویی تام و تمام در برابر مستضعفین نورافشانی می کند.

اینک ایران با نفوذ در اعماق قلوب ملتهای منطقه می تواند با یک اشاره خاورمیانه را برای دشمنان به جهنمی سوزان تبدیل کند و ایران با آگاهی از این قدرت بی بدیل خود بدون توجه به تهدید دشمنان به پیش می رود.

روح حماسه و انقلاب اینک در تک تک کشورهای منطقه موج می زند، و کافیست جرقه ای زده شود، تا کل منطقه به آتش کشیده شود. البته آتشی که برای نمرودیان حجیم سوزان است و برای ابراهیمیان نسیم گلستان! این جرقه چگونه زده خواهد شد؟

تخریب مسجد الاقصی؟! مرگ امیرعبدالله؟! انتفاضه و قیامی در مصر؟! آغاز جنگ توسط اسرائیل؟! و . . . مهم نیست که این نبرد نهایی چگونه آغاز شود، مهم این است که همه نشانه ها حاکی از آن است که این واقعه به زودی رخ خواهد داد، در یک طرف میدان اهل حق، مقتدرانه، امیدوار و بانشاط و با چند پیروزی درخشان در چند جنگ گذشته و در طرف دیگر اهل کفر ترسان و بی انگیزه و چند شکست مفتضحانه!

و از هم اکنون نتیجه این رویارویی بزرگ آشکار است.

 

شبستان

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!