سخنی با مخاطبان محترم وبسایت

0

وبسایت وعده ی صادق و سلف آن یعنی وبلاگ اسلام حقیقی، در طول 8 سال اخیر، همواره در جهت خدمت به دین مبین اسلام، مذهب برحق تشیع، منجی عالم بشریت (ارواحنا له الفدا) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشیده است و تلاش نموده تا از توانایی ها و امکانات هر چند محدود دست اندرکاران خود، در جهت مقابله با دشمنان اسلام، تشیع و مهدویت و دفاع از کیان اسلام و نظام اسلامی بهره جوید.

 

 

 

به نام خدا

سخنی با مخاطبان محترم وبسایت

 

برادران و خواهران بزرگوار مخاطب وبسایت وعده ی صادق

 

با سلام و عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه ی فجر، نکات مهمی را به سمع و نظر شما بزرگواران می رسانم:

 

1 – وبسایت وعده ی صادق و سلف آن یعنی وبلاگ اسلام حقیقی، در طول 8 سال اخیر، همواره در جهت خدمت به دین مبین اسلام، مذهب برحق تشیع، منجی عالم بشریت (ارواحنا له الفدا) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشیده است و تلاش نموده تا از توانایی ها و امکانات هر چند محدود دست اندرکاران خود، در جهت مقابله با دشمنان اسلام، تشیع و مهدویت و دفاع از کیان اسلام و نظام اسلامی بهره جوید.

 

2 – در طی این مدت، وبسایت وعده ی صادق تلاش نموده تا حداکثر دقت لازم را در جهت ارایه ی مقالات، تحلیل ها و اخبار، به مخاطبان عزیز خود خرج دهد. در این بین اگر کم و کاستی یا اشتباهی سهوی نیز بروز می یافت، دست اندرکاران وبسایت تلاش می نمودند تا با صراحت و صداقت، به حذف آن مطالب، پاسخگویی به شبهات، تغییر و تعدیل مطالب، و احیاناً عذرخواهی از مخاطبان عزیز در خصوص مطالب اشتباه، وظیفه ی خود را به خوبی انجام دهند.

 

3 – رابطه ی دست اندرکاران وبسایت و مخاطبان عزیز، عمدتاً صمیمی و دوستانه بوده و فرم خشک و رسمی بسیاری از وبسایت های خبری-تحلیلی دیگر را نداشته است، به صورتی که نحوه ی ارتباط بین مخاطبان و دست اندرکاران وبسایت و بالعکس، از نظر صمیمیت و خودمانی بودن، در سطحی بین وبلاگ و وبسایت قرار داشته است. به نحوی که نه مانند وبلاگ ها کاملاً صمیمانه و محاوره ای، و نه در سطح قالب کاملاً خشک و رسمی وبسایت ها خبری-تحلیلی بوده است. این مسئله در کنار دقت و صحت بسیاری از تحلیل های ارایه شده، یکی از عوامل موفقیت وبسایت وعده ی صادق چه در جذب مخاطب و چه در انتخاب در جشنواره های ملی و بین المللی بوده است.

 

4 – در طی 8 سال اخیر و به خصوص از زمان تبدیل وبلاگ اسلام حقیقی به وبسایت وعده ی صادق، وبسایت حاضر با تلاطمات، ناملایمات، سنگ اندازی ها و تهدیدهای بسیاری از جانب دشمنان دانا و برخی دوستان نادان مواجه گردید. در عرصه ی سایبری نیز وبسایت وعده ی صادق به شدت زیر حمله ی استکبار جهانی و ایادی آن در نقاط مختلف جهان قرار داشت که به دفعات موجب از کار افتادن سرور سایت گردید که آخرین آن ها نیز از سوی کشور پورتوریکو و با هدفی نامعلوم صورت گرفت! نکته ی جالب این که به دلیل تعدد این حملات، به دفعات شرکت های خدمات دهنده ی اینترنتی، وبسایت وعده ی صادق را از روی سرورهای خود اخراج نمودند و دلیل این امر را نیز دفعات زیاد حمله به آن و ناامن شدن سرور خدمات دهنده، عنوان نمودند!

 

5 – علی رغم تمامی مشکلات و سختی ها، وبسایت وعده ی صادق بدون هیچ گونه چشمداشت مادی، و فقط به نیت خدمت به اسلام و تلاشی هر چند کوچک در جهت زمینه سازی ظهور آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، به کار خود ادامه داده و از هیچ مشکلی نهراسیده است.

 

6 – در طی این چند سال، مشکلات مالی وبسایت نیز به همت خود دست اندرکاران وبسایت، رفع شده و تلاش گردید تا از طریق اموال حلال و بی شبهه، نیازهای مادی وبسایت تأمین شود تا خدای ناکرده، برکت وبسایت تحت الشعاع قرار نگیرد. در این میان حتی تلاش گردید که درج آگهی های تجاری نیز در دستور کار قرار نگیرد تا احیاناً درآمدهای کسب شده از این راه، شبهه دار نباشد. از سوی دیگر، تمامی محصولات فکری و فرهنگی وبسایت نیز به رایگان و بدون هیچ چشمداشتی عرضه گردید تا انتشار معارف دینی، تسریع و توسعه یابد.

 

7 – اما متاسفانه با نوسانات اقتصادی اخیر و 3 برابر شدن مخارج سنگین وبسایت، وبسایت  وعده ی صادق از چند ماه اخیر به مرحله ی ورشکستگی اقتصادی نزدیک شده است و در طی 3 ماه اخیر نیز با همت جمعی برادران و خواهران دست اندرکار وبسایت، فعلاً به صورت مشروط تا 1 ماه آینده، وبسایت سرپا و آماده نگه داشته شده است. (هر چند که متاسفانه کیفیت و کمیت مقالات، تحت الشعاع قرار گرفته است!) به هر حال موقتاً وبسایت فعال بوده و دوستان و دست اندرکاران وبسایت وعده ی صادق، مشغول مطالعه و بررسی راه های مختلف تامین منابع مالی وبسایت از طرق مشروع و خداپسندانه می باشند. اگر این تلاش ها به نتیجه برسد، ان شاء الله وعده ی صادق به صورت وبسایت به کار خود ادامه خواهد داد، اما اگر مشکلات پابرجا بماند، ممکن است این وبسایت، به یک وبلاگ گروهی تقلیل یابد تا سیر اطلاع رسانی قطع نگردد. (گرچه قطعاً کیفیت خدمات رسانی به مخاطبان، با افت شدید همراه خواهد شد.)

 

8 – در طی زمان باقیمانده، از مخاطبان محترم و همراهان همیشگی وبسایت وعده ی صادق، درخواست می نماییم که با دست اندرکاران وبسایت، همفکری و همراهی نموده و راهکارهای پیشنهادی خود را از طریق ایمیل وبسایت ارایه فرمایند. ضمناً از همه ی عزیزان به دلیل کندی اطلاع رسانی و افت کیفیت مطالب وبسایت در چند ماه اخیر عذرخواهی نموده و عزیزان را به صبر و پیگیری دعوت می نماییم. ان شاء الله با رفع مشکلات، به زودی جریان فعال و منسجم وبسایت از سر گرفته خواهد شد. به هر حال تا حل مشکلات، وبسایت به صورت آهسته و پیوسته به کار خود ادامه خواهد داد و ان شاء الله در طی هفته ی آینده، بخش بعدی سلسله مقالات نقد فرضیه ی تکامل، به روی وبسایت خواهد رفت.

 

با تشکر

خادم الامام (عج)

info@alvadossadegh.com

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!