رمز گشایی از برنامه دجال (2020) : I, Pet Goat 2.99

90

 

حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که قرآن کریم، پیامبر (ص) و اهل بیت مطهرشان (ع) را عامل هدایت بشر قرار داد. اینک که در شبی خجسته و با برکت و همزمان با سالروز آغاز امامت امام عصر (عج)، فاز جدید فعالیت وبسایت « وعده صادق » به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی آغاز می گردد، موجب خرسندی است که اعلام نماییم که پروژه فرهنگی « رمزگشایی از برنامه دجال (2020) : I, Pet Goat 2.99 »، به انتهای خود رسیده و منتشر گردیده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

رمز گشایی از برنامه دجال (2020) : I, Pet Goat 2.99

 

مقدمه

حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که قرآن کریم، پیامبر (ص) و اهل بیت مطهرشان (ع) را عامل هدایت بشر قرار داد. اینک که در شبی خجسته و با برکت و همزمان با سالروز آغاز امامت امام عصر (عج)، فاز جدید فعالیت وبسایت « وعده صادق » به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی آغاز می گردد، موجب خرسندی است که اعلام نماییم که پروژه فرهنگی « رمزگشایی از برنامه دجال (2020) : I, Pet Goat 2.99 »، به انتهای خود رسیده و منتشر گردیده است.

پروژه حاضر که از ماه مارس 2019 میلادی و پس از سلسله وقایع آوریل 2019 آغاز شده است، به مدت بیش از 17 ماه به طول انجامیده و صدها ساعت مطالعه، ترجمه، تصحیح، صدا گذاری، تدوین و …. را پشت سر گذارده است و به صورت 18 ساعت فیلم به دو زبان فارسی، انگلیسی و زیرنویس عربی، و نیز 3 مقاله مترادف به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی، به دست فرزندان جوان و مومن ایران اسلامی، رقم خورده است.

در این پروژه که با همکاری علمی و فنی موسسه فرهنگی وزین « موعود » عصر (عج)، به سرانجام رسیده است، یقیناً مطالب قابل تامل، و بعضاً کم نظیری به چشم می خورد که البته با توجه به ماهیت علمی و تحقیقی آن، امکان بروز نقایص و ایرادات مختلف نیز، در آن متصور است.

در ابتدای کار و قبل از ملاحظه فیلم ها یا مقالات متناظر آن ها، ذکر نکات زیر، ضروری به نظر می رسد:

الف) کل پروژه حاضر اعم از ارتقاء وبسایت « وعده صادق »، و نیز پروژه « رمزگشایی از برنامه دجال (2020) : I, Pet Goat 2.99  » بدون هیچ گونه کمک مالی از سوی موسسات و نهادهای رسمی و صرفاً با حمایت مالی دست اندرکاران پروژه صورت گرفته است. فلذا کارکرد تجاری برای آن متصور نبوده، و انتشار مطالب آن، به رایگان، و با ذکر منبع، بلا اشکال بوده و مورد امتنان خواهد بود.

ب) با توجه به اهداف فیلم و پروژه در خصوص ارایه دیالوگ بین المللی با پیروان سایر ادیان و نیز مردم کشورهای مختلف، اولویت بر مخاطب غیرایرانی قرار گرفته و به همین دلیل، فیلم ها و منابع مورد استناد، عمدتاً به زبان انگلیسی ارایه شده اند تا توسط مخاطب غیر ایرانی نیز قابلیت راستی آزمایی داشته باشند.

ج) با توجه به تمرکز بر مخاطبان غیرایرانی، تلاش شده است تا در انتخاب موسیقی متن نیز، توجه به آثار شاخص بین المللی گردد و به همین دلیل، اولویت با ذائقه بین المللی مد نظر بوده است. فلذا از مخاطبان محترم درخواست می گردد که در نقدهای احتمالی، به این موضوع توجه نمایند.

د) ممکن است در ملاحظه فیلم ها و مقالات، ابتدائاً احساس گردد که برخی توضیحات، غیرضروری و یا طولانی هستند و ممکن است مخاطب در ابتدای امر، ضرورتی در خصوص ارایه این توضیحات، احساس نکند. این مساله به خصوص در ملاحظه 2 قسمت اول فیلم های اصلی، بیشتر به چشم می آیند و از انتهای قسمت دوم، جذابیت و سرعت ارایه اطلاعات بیشتر خواهد شد. به همین دلیل در درجه اول، مخاطبان محترم را به صبر و شکیبایی، دعوت می نماییم تا در زمان ارایه اطلاعات بخش های اول، صبر و حوصله به خرج دهند و پس از کسب اطلاعات پایه، ادامه بحث را با سهولت بیشتری مطالعه نمایند.

ه) یکی از دلایلی که موجب گردید که توضیحات بعضاً طولانی و مشابه در قسمت های مختلف پروژه، مورد استفاده قرار گیرد، کاهش امکان تقطیع فیلم، و سوء استفاده از آن، برای گمراه نمودن مخاطبان می باشد. بدیهی است هیچگاه نمی توان امکان تقطیع را به صفر رساند، لیکن می توان با تمهیداتی، این امکان را کاهش داد. همچنین برخی از توضیحات، گرچه ممکن است ظاهراً موضوع مشابهی را مورد بحث قرار داده باشند، لیکن در عمل، به ابعاد مختلفی از موضوع اشاره نموده اند که این مساله در اکثر موضوعات مذکور، به خوبی قابل دریافت است.

و) گرچه به صورت کلی، معمولاً روال بر این است که حداکثر زمانی که نریتور باید به خود اختصاص دهد، 50 درصد از زمان هر فیلم می باشد، لیکن حجم بالای کار، محدودیت شدید زمانی و فنی، موجب گردید که از طولانی شدن قسمت ها و اضافه نمودن صحنه های تاییدی یا تزئینی بیشتر و نیز به کار بردن افکت های حرفه ای، حتی الامکان خودداری گردد تا محتوای اصلی فیلم و پیام های کلیدی آن، به موقع در دسترس مخاطبین قرار گیرد. به همین دلیل، از این که این فیلم به لحاظ افکت های بصری و صوتی، در رده فیلم های آماتور قرار می گیرد، از مخاطبان ارجمند، پوزش می طلبیم.

ز) اگر نگاهی تجاری، تبلیغاتی یا سود محور نسبت به پروژه حاضر داشته باشیم، انتشار مطالب فعلی، در آخرین سال ریاست جمهوری ترامپ در ایالات متحده، ممکن است یک ریسک برای توجه مخاطبان به فیلم حاضر و وبسایت های سازنده آن، در نظر گرفته شود. چرا که ممکن است در انتخابات ایالات متحده آمریکا، ترامپ بازنده شود و پس از پیروزی بایدن، به هر دلیلی، فرآیند فروپاشی ایالات متحده آمریکا، با تاخیر صورت پذیرد؛ این مساله بالطبع موضوعی است که همواره باید در نظر داشته باشیم، لیکن هدف اصلی انتشار این فیلم، نه « پیشگویی آینده سیاسی آمریکا یا اروپا و … » در آینده نزدیک، بلکه ارایه ترفندها و برنامه های پیچیده و مستندی است که دشمن برای ایجاد حکومت جهانی شیطانی در اورشلیم، مد نظر قرار داده است و دیر یا زود، به سمت تحقق آن، حرکت خواهد کرد. بنابراین بخش اعظم مطالب ارایه شده، نه با هدف پیشگویی دقیق آینده ایالات متحده آمریکا و …، بلکه برای شناخت بیشتر ترفندها دشمن و برنامه های وی، برای تحقق حکومت جهانی شیطانی، و نیز ارایه تصویری از آینده محتوم جهان در نظر ادیان الهی صورت گرفته است. به همین دلیل صرف نظر از این که چه کسی در ایالات متحده آمریکا به پیروزی رسد و یا فروپاشی نهایی ایالات متحده آمریکا، چه زمانی تحقق یابد، اصل اتکای دشمن به کدها، رموز، نمادها و …، اصلی ثابت و لایتغیر می باشد. برای مثال، شروع عصر ستاره Sirius از سپتامبر 2001، و آغاز عصر تحولات جهانی مرتبط با ستاره رگولوس از انتهای سال 2011 میلادی و ابتدای سال 2012 میلادی، مساله ای لایتغیر بوده و این نمادهای کلیدی، با برنامه های آخرالزمانی دشمن مرتبطند. بنابراین چه فرد ظاهراً احمقی همچون « ترامپ » و « جانسون » در راس دولت های ایالات متحده آمریکا و انگلستان قرار گرفته باشند و چه بعداً بازی با « جو بایدن » به صورت زوال عقل « بایدن »! مورد توجه دشمن قرار گیرد، تمرکز بر نمادهای « Sirius »، « Regulus »، « The Fool »، « Joker »، « Ordo Ab Chao » و …، از ملزومات و نکات کلیدی برنامه های دشمن در تحرکات مرتبط با حکومت جهانی شیطانی در اورشلیم در ابتدای هزاره سوم میلادی می باشد.

ح) در اوایل سال 1386 هجری شمسی، معادل با 2006 میلادی، مقاله « فراماسونری دجال آخرالزمان » در وبلاگ اولیه، و پس از آن در وبسایت « وعده صادق »، توسط نویسنده مطالب حاضر، نگاشته شد که قدیمی ترین مطلب از نوع خود در فضای سایبری کشور بود. متعاقب آن در سال 1389 معادل با 2011 میلادی، مقاله « جهان در سیطره دجال؛ ایران جزیره امید » در وبسایت « وعده صادق » منتشر گردید، که مکمل مقاله « فراماسونری دجال آخرالزمان » بود. به دوستان عزیز و بزرگواران ارجمندی که با سلسله مطالب فراماسونری آشنایی کاملی ندارند، اکیداً توصیه می گردد که مطالب مذکور را که مستند و مفصل می باشند نیز ملاحظه و مطالعه فرمایند. چرا که پروژه حاضر، در واقع مکمل مطالب نگاشته شده قبلی است و به لحاظ محتوایی نیز، ارتباط نزدیکی بین این موارد وجود دارد.

ط) نویسنده، کارگردان و کلیه دست اندرکاران پروژه حاضر، مخاطبان را به ملاحظه فیلم کامل 18 قسمتی، توصیه می نمایند. چرا که تلاش شده است تا در هر قسمت اصلی، یک بسته اطلاعاتی خاص، به مخاطبان ارایه شود. برای مثال قسمت های 12، 13 و 14 به آتش سوزی های بزرگ سال های اخیر، اعم از کلیسای نوتردام، کتاب « گوژپشت نوتردام ویکتور هوگو » و … پرداخته است و قسمت 16 به مساله کووید-19 اشاره نموده است. فلذا بسته های اطلاعاتی به صورت کامل در قالب 18 قسمت اصلی برای مخاطبان و بالاخص پژوهشگران تدارک دیده شده اند. با این حال برای سهولت مخاطبان، فیلم ها و کلیپ های کوتاه چند دقیقه ای نیز که بین 5 الی 15 دقیقه متغیر می باشند، از بخش های مختلف پروژه اصلی اقتباس شده اند تا برای مخاطبانی که با کمبود وقت مواجه هستند، برخی از مطالب مهم را ارایه نمایند. همچنین برای افراد علاقمند به مطالعه، پست های مختلفی در وبسایت، شبکه های اجتماعی و … نیز در نظر گرفته شده و 3 فایل PDF به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی، در اختیار مخاطبان ارجمند، قرار گرفته است. بالطبع کماکان توصیه دست اندرکاران پروژه، به استفاده از فیلم های اصلی 18 قسمتی است، لیکن برای سهولت مخاطبان، دسترسی به محتواهای کلیدی از طرق مختلف، مد نظر قرار گرفته است.

گرچه بیش از 71 بار تصحیح و ویرایش بر روی محتوای مقاله و فیلم حاضر انجام شده است، لیکن با توجه به حجم انبوه کارهای صورت گرفته، محدودیت در نفرات و منابع مالی، کماکان امکان وجود خطاها و اشتباهات مختلف نیز، متصور است. به هر حال به قول ضرب المثل معروف « دیکته نانوشته غلط ندارد! » نیز، نفس آغاز و انجام چنین پروژه سنگین و زمانبری، احتمال بروز ایرادات مختلف را در بخش های مختلف آن، ناگزیر می نماید. فلذا سازندگان فیلم های حاضر و نگارندگان مقالات متناظر آن، از هر گونه نقد علمی مستدل و مستند و به دور از حاشیه، استقبال می نمایند. البته بالطبع تفاوت نقد با تخریب و پروپاگاندا، و نیز هیاهوهای سایبری و رسانه ای، کاملاً  قابل درک می باشد و امکان تخریب و هوچی گری با اهداف مختلف همچون کسب شهرت، یا کاهش تاثیرات فیلم ها و مقالات مربوطه بر روی مخاطبین وجود دارد.

از سوی دیگر، ممکن است حقیقتاً بخش هایی از مقاله، دچار نقص ها و اشتباهاتی باشد که این مساله در 18 ساعت فیلم تحلیلی، غیرقابل اجتناب است، لیکن به علت چند نقطه ضعف یا نکته مبهم، زیر سوال بردن کل مطالب، نه علمی و نه اخلاقی است.

از سوی دیگر، به لحاظ فنی نیز، فیلم های ارایه شده، در رده آماتور و غیرحرفه ای قرار می گیرند و در تهیه آن ها، از حداقل افکت های صوتی و تصویری استفاده شده است. علت این امر نیز محدودیت شدید بودجه و منابع مالی، محدودیت های ناخواسته ناشی از شیوع بیماری Covid19، عدم امکان دسترسی به استودیوهای صوتی و تصویری به صورت مطلوب و نیز مدت زمان بسیار کم تولید این فیلم ها و مقالات بوده است. فراموش نباید کرد که فرآیند ساخت انیمیشن I, Pet Goat 2، که یک انیمیشن 7 دقیقه ای بوده و از حمایت مالی و لجستیکی محسوس و نامحسوس دشمن نیز برخوردار بوده است، بیش از 4 سال زمان برده است؛ در حالی که پروژه فیلم حاضر و مقالات متناظر آن که بیش از 18 ساعت زمان برده است، در مدتی قریب به 17 ماه تهیه شده و با توجه به تحولات شدید و شتابنده اوضاع جهان، فرصت بیشتری نیز جهت بهبود شرایط فنی آن، موجود نبوده است. علی ای حال تمام تلاش سازندگان فیلم های حاضر، در جهت بهبود کیفیت، با تکیه بر توانِ در دسترس، بوده است.

در پایان از تمامی عزیزان و بزرگوارانی که در مسیر طولانی تولید فیلم ها و مقالات حاضر، ما را یاری نموده اند، قدردانی و تشکر می نماییم و امیدواریم تلاش های حاضر، مورد قبول خداوند متعال، و منجیان بزرگ الهی حضرت مهدی موعود (عج) و حضرت مسیح (ع) قرار گیرد. امید است تا ایران اسلامی، در سایه زعامت رهبر بزرگ و حکیم خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، قدم های بزرگ نهایی به سمت عصر ظهور را با صلابت و استواری هر چه بیشتر برداشته و انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) متصل نماید.

 

                                                                                                                  به امید آن روز

 

                                                                                                خادم الامام (عج) _ alwadossadegh.com

 

در ادامه لینک های پخش فیلم در اختیار دوستان قرار میگیرد:

قسمت اول

متن فیلم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت دوم

متن فیلم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت سوم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت چهارم

لینک  vimeo

لینک آپارات

https://aparat.com/v/SmWAD


قسمت پنجم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت ششم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت هفتم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت هشتم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت نهم

لینک  vimeo

لینک نماشا


قسمت دهم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت یازدهم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت دوازدهم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت سیزدهم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت چهاردهم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت پانزدهم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت شانزدهم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت هفدهم

لینک  vimeo

لینک آپارات


قسمت هجدهم

لینک  vimeo

لینک آپارات

Loading

90 COMMENTS

  1. تا الان فقط نیمی از قسمت اول رو دیده ام واقعا باور نکردنی هست که توضیح هاتون درباره این انیمیشن اکثرا با مدارک و سند هست و چنین مستند خوبی تولید کردید, تا الان چنین مستندی که در حوزه دشمن شناسی و مهدویت باشه و این قدر با کیفیت باشه ندیدم, فقط می‌تونم بگم اجرتون با خداوند و امام زمان.

    • این مستند حتی یک قدم از مستند قوی THE ARRIVALS ساخته شده در 2009 جلوتر نرفته است. در واقع یک کپی ناشیانه از آن مستند با اضافه کردن یک مشت نمادشناسی است. حرف جدیدی ندارد، متاسفم که زمانم را ولو در حد چند ساعت برای دیدن قسمت هایی از این فیلم توخالی تلف کردم.

      • سلام و وقت بخیر. لطفاً در خصوص مواردی که اطلاعات مناسبی از آن ها ندارید، ابتدا جستجو بفرمایید و به صورت سطحی نظر ندهید. اولاً مهم ترین مقاله وبسایت « وعده صادق » که بر روی وبلاگ سلف آن، یعنی « وبلاگ اسلام حقیقی » موجود است و « فراماسونری؛ دجال آخرالزمان » نام داشته و توسط مولف حاضر، منتشر گردیده است، در 11 اردیبهشت سال 1386 منتشر شده و بیش از 200 صفحه مطلب در خصوص فراماسونری، نمادشناسی، تاریخ، برنامه جهانی این سیستم و …، را به روی اینترنت برده است که هنوز می توان به مطالب آن در آدرس زیر، دسترسی پیدا کرد:

        http://www.genuineislam.blogfa.com/post/20

        مقاله فوق در تاریخ 11 اردیبهشت سال 1386 شمسی معادل با 1 می 2007 میلادی منتشر شده بود.

        این در حالی است که فیلم « The Arrivals » در سال 2008 میلادی، انتشار پیدا کرده است!!!

        اگر قرار بود که طبق مدل شما نتیجه گیری کنیم، باید می گفتیم که مستند « The Arrivals » منتشر شده در 2008، از مقاله ما که قبل از مستند مذکور منتشر شده بود (در سال 2007)، کپی برداری کرده است! در حالی که ما هیچگاه به این مساله اشاره نکردیم و چنین ادعایی مطرح ننمودیم. چرا که با ملاحظه کل مقاله مذکور و مستند مذکور، ضمن وجود نکات مشترک فراوان، تفاوت های واضحی نیز قابل ردیابی است.

        پس بحث تقدم و تأخر نیز مطرح باشد، مطالب مربوط به فراماسونری وبلاگ « اسلام حقیقی » که سلف وبسایت « وعده صادق » بوده، و توسط تیم حاضر، مهیا شده بود، 1 سال قبل از فیلم مستند « The Arrivals » تهیه شده بود! بنابراین تهمت شما در خصوص کپی کاری از مستند « The Arrivals »، دروغی بزرگ است.

        ضمن این که انبوهی از مطالب مستند فعلی ساخته شده در خصوص تحرکات دجال در سال 2020، همچون ستاره « سیریوس »، « رگولوس »، « کارت تاروت The Fool، Hanged Man، افسانه پسر آبی، صاعقه آبی، جوکر، کرونا، بر باد رفته، هری پاتر و دو برادر خاندان بلک، پیتا و … » و انبوهی از مطالب دیگر هیچ ارتباطی با مستند « ظهور » ندارد و حتی بخش اعظم این مطالب، برای اولین بار بر روی اینترنت قابل مشاهده است.

        این که در نگاه سطحی جنابعالی با شنیدن چند آهنگ زمینه ای مشترک مثل ترک های « Lux Aeterna »، « Death Is the Road to Awe »، « Finish It »، « Tree of Life »، که در اکثر فیلم های ساخته شده در زمینه « تئوری توطئه » مورد استفاده قرار می گیرند و همین طور چند صحنه زمینه ای مشترک – (نه الزاماً تحلیل های) مشترک از « مدونا » – و …، سریعاً حکم به کپی کاری داده اید، نشان می دهد که شما نه مستند « The Arrivals » را درست دیده اید و نه مستند فعلی را به خوبی بررسی کرده اید و با یک بررسی بسیار سطحی، حکم به این مسأله داده اید. این در حالی است که اگر ادعای تقدم و تاخر باشد، مطالب فراماسونری مولف از سال 2007 موجود بوده که قبل از انتشار مستند « The Arrivals » بوده است.

        البته شما در نهایت مجاز به هر نوع نتیجه گیری فردی هستید. لیکن برای مشخص شدن ناصحیح بودن ادعاهای جنابعالی و دفع شانتاژهای مذکور، توضیحات فوق، ارایه گردید. موفق باشید.

        • با سلام
          مقاله ی شما موسوم به فراماسونری، دجال آخرالزمان را تقریبا در همان زمان انتشارش مطالعه کردم. بر عکس مستند قوی THE ARRIVALS، مقاله ی شما توده ی انبوهی از کلمات در مورد انجمن های مخفی بود، بی آن که اشاره ی قاطع و محکمی و هدفمندی بکنید که جریان مورد تحلیل شما، در واقع یک جریان جن پرست است. شما از این نکته ی کلیدی غافل مانده بودید، در حالی که مستند THE ARRIVALS با ضمیمه کردن مصاحبه ی استثنایی راجر مورنیو، به سادگی این اصل را برملا کرد. شما در مقاله تان فقط به دور خودتان می چرخیدید، ولی THE ARRIVALS یک خط هدفمند را دنبال کرد و داشتن با تمام نقاط قوت و ضعف خود، با روشنی و صراحت به هدف نهایی اش که ظهور مسیح، مهدی و دجال بود، رسید.
          در این مستند به ظاهر مستندتان هم همین خط را دنبال کرده اید. انبوهی از تیوری هایی را که گاه با هم متناقضند تحت عنوان سطح اول، سطح دوم، سطح سوم و … ارایه کرده اید، که در واقع حدس اول، حدس دوم، حدس سوم و مانند آن است. بسیار بی هدف، غیر خطی، تکرار مکررات، و … بازهم دارید بی هدف به دور خودتان می چرخید. می گویید نه؟ یک بار دیگر این مستندتان که برخی کامنت گذارانتان آن را “شاهکار” (!!!) خوانده اند ببینید! چه اطلاع جدیدی می خواهد به خواننده بدهد؟ چه اتفاق یا داده ی جدید را کشف کرده است؟ هیچ چیز را! almost nothing! من از پیان کامنت گذارانی خنده ام می گیرد که می گویند این مستند را ترجمه و پخش کنید. آخر با کدام هدف؟ در این به اصطلاح مستندتان، چه کشف جدیدی انجام داده اید و جه آپولویی هوا کرده اید که بخواهید به اطلاع عالمیان! برسانید؟
          شما هم در نهایت می خواهید به همان نتیجه برسید که THE ARRIVALS در بیش از ده سال قبل رسید که ظهور مهدی و مسیح و دجال نزدیک است. همین و همین و نه چیزی بیشتر. مگر غیر از این است؟ پانزده سال پیش هم همین را می گفتید.
          THE ARRIVALS به خوبی نظر خود را بیان کرد که از نظر او، دجال، یک شخص است، هر چند یک یا چند جریان جهانی او را همراهی کنند. کاری به اصل درست بودن یا نادرست بودن فرضیه ی شخص بودن دجال ندارم، اما آن مستند واضح و هدفمند بود، بر خلاف کارهای شما که با حجیم کردن یک مطلب، بی هدف و بی نتیجه گیری بودن تحلیل هایتان را می پوشانید.
          کامنت های خوانندگانتان مبنی بر استثنایی بودن و بی نظیر بودن و … کارهایتان فریبتان ندهد. این ها جوان و کم تجربه اند و یک دهه و نیم پیش را ندیده اند که برخی با همین تحلیل های آب دوغ خیاری پیش بینی می کردند که مهدی در ابتدای دهه ی 90 شمسی خواهد آمد و انقلاب های عربی دهه ی قبل مقدمه ی ظهور مهدی هستند.
          شما یک بار هم از خود پرسیده اید چرا فراماسونری باید با اتتشار یک فیلم به سایر فراماسون ها پیام مخابره کند؟!! مگر عهد دقیانوس است که مخابره ی پیام با کبوتر صورت می گرفته است؟ با یک ایمیل همدیگر را خبر کنند! این قدر رمز گشایی نکنید، کمی فکر کنید!
          آقای موسوم به خادم الامام. شما دانسته یا نادانسته، خواسته یا نا خواسته، در جهت القای این فکر قدم بر می دارید که دجال یا فراماسونری همان خداست! چرا؟ چون شما منتظرید که تحلیل هایتان از این ویدیو ها محقق شود. تحلیل هایی که به قول خودتان، نقشه های فراماسونریست. به عبارت دیگر، شما خواسته یا ناخواسته، اعتبار خود را به الوهیت دجال و تحقق پیش بینی های حزب دجال گره زده اید! شاید خود شما در همان طرح هستید!
          دیدید که مهدی دهه ی قبل ظهور نکرد؟ پس “رمز گشایی” و “تحلیل” های صد من یک غازتان را کنار بگذارید!
          هنوز هم The Arrivals یک استثنا است، کاری به عاقبت امثال عبدالله هاشم ندارم، اما آن ها در زمان خود حرف جدیدی برای گفتن داشتند.
          و شما؟
          شما هم موفق باشید!

          • با سلام – انبوهی از عبارات بی ربط، ادعاهای بی سر و ته، و البته توهین و اتهامات مشمئز کننده در جملات شما به چشم می خورد! کسی که همه موارد را مطالعه کرده باشد، متوجه خواهد شد که شما فلان مقاله، فلان فیلم و سخنرانی فلان سخنران، همه و همه را به هم آمیخته اید و نتیجه گیری ذهنی خود را اعمال کرده اید! و در آخر، کل کار را صرفاً و صرفاً به جن پرستی! تقلیل داده اید که البته این جن پرستی، در همان گعده های شبانه شیطان پرستان، قابل انجام بود و نیاز به این تشکیلات منسجم نداشت! خیر دوست عزیز، اعتقاد به اجنه، تنها بخش کوچکی از تحرکات این جریان است. برای همان اعتقاد به اجنه هم، از فیزیک نوین برای تفسیر و توضیح استفاده می کنند، نه صرفاً جمع شدن دور گوی جادویی! در قسمت 10 به این مساله اشاره شد که ارتباط با اجنه، چگونه توسط فیزیک نوین، تئوریزه می شود! این کار هم نه با پخش مصاحبه، بلکه با استفاده از مستندات مکتوب و مصور انجام شده است! چراکه مصاحبه یک فرد اصلاً صحت و سقمش قابل تایید نیست و هر فردی می تواند ادعایی در خصوص دیدن UFO یا ملاقات با اجنه و … داشته باشد، و با دادن چند صد دلار به یک فرد ثالث می توان این نوع مصاحبه ها را بازآفرینی کرد، لیکن مستنداتی که بسیاری از آن ها از دل منابع معتبر بیرون کشیده شده اند، قابلیت راستی آزمایی دایم دارند! بنابراین در مقاله « فراماسونری دجال آخرالزمان »، به شیاطین و اجنه کافر به صورت گذرا در چند بخش اشاره گردید و در بخش هایی به مساله « ماده و انرژی » به صورت مختصر اشاره شد، اما به دلیل این که نیاز به جمع آوری اطلاعات بیشتری از فیزیک نوین بود، کار تا سال 2020 و مستند فعلی به تاخیر افتاد و حال با استفاده از اسناد مکتوب و همین طور فیلم ها و مستندهای ساخته شده توسط « CERN »، و …، شواهد کافی برای ارایه مطالب به دست آمد که بخش اعظم قسمت 10 مستند حاضر، به « فیزیک جدید »، « معمار بزرگ کائنات » و ارتباط آن ها با « اجنه » پرداخته است!!!! اما در خصوص ادعای دیگرتان، باید گفت که چرایی استفاده از رسانه های عمومی، برای انتقال پیام های مخفی، در ابتدای مستند ذکر شد. ایمیل، نامه و … برای هزاران عضو، بیشتر امکان لو رفتن دارد تا پیام مخفی در دل کلمات به ظاهر نرمال! چرا که از بین این چند هزار نفر، فقط ایمیل یک نفر هک شود یا لو رود، کل پروژه زیر سوال می رود! به همین دلیل از روش انتشار عمومی در رسانه، اما رمزگذاری تو در تو و عمیق برای بسته بندی اطلاعات، استفاده می شود! مثال « عملیات آژاکس » برای همین زده شد که ظاهراً متوجه آن نشده اید …! از سوی دیگر، بسیار جالب است که شما حتی نمی دانید که « تحلیل لایه ای »، یک روش رایج در آینده پژوهی است و مدعی بی معنی بودن تحلیل لایه ای شده اید که با کمی جستجو در منابع علمی، صحت علمی این نوع تحلیل، مشخص می شود! از سوی دیگر، بر خلاف ادعای شما، در همان مقاله « فراماسونری: دجال آخرالزمان »، فقط 20 درصد به نمادشناسی و 20 درصد به ارتباط فراماسونری با کشورها و نهادها پرداخته شده و بیش از 60 درصد به تاریخچه فراماسونری، برنامه های این تشکیلات شیطانی برای اغوای جوامع در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و … پرداخته شده و در نهایت هم به سرنوشت دنیا از دیدگاه ادیان الهی، با توجه به قرآن و روایات، نبرد فلسطین و پیروزی امام مهدی (ع) و حضرت مسیح (ع) بر دجال پرداخته شده است. همچنین در مستند فعلی ما، علی رغم این که تمرکز اصلی بر تحلیل برنامه های 2020 دجال طبق رمزگشایی از انیمیشن بوده است، با این حال، قسمت 15 الی 18 مستند، به طور کامل به تاریخ دنیا، نبرد خیر و شر تا ظهور منجی و پس از آن، اشاره گردیده است که از همین موضوع به دروغ شما در خصوص عدم جمع بندی و نتیجه گیری در مقاله مذکور و مستند حاضر، می توان پی برد. چرا که در سال 2007 میلادی و در طی مقاله « فراماسونری دجال آخرالزمان »، و قبل از مستند « ظهور » در سال 2008، به سرنوشت دنیا، و نبرد فلسطین بین دجال و امام مهدی (ع) اشاره شده بود، و این نشان می دهد که تقدم و تاخر مطالب و محتوای آن را در نیافته اید. خوشبختانه این مقاله بر روی وبسایت « وعده صادق » موجود است و ورژن کپی شده آن نیز بر روی تعداد بی شماری از وبلاگ ها و … موجود است و فوراً قابل مشاهده و دستیابی است! البته بعد از انتشار مستند « The Arrivals » باز هم در وعده صادق، این مستند معرفی و لینک های دانلود ارایه شد و تعصبی بر این که ساخته دیگران نیز معرفی نگردد، وجود نداشت. ضمناً در اولین روزهای انحراف عبدالله هاشم و در مقاله « مهدویون و امتحانی بزرگ! » در سال 1390، شواهد انحراف« عبدالله هاشم » در همین مقاله، با مستندات ذکر شد! و … به همین ترتیب، بدون نیاز به هر توضیح اضافه ای، سایر صحبت های شما نیز با مراجعه به مقالات و مستند مذکور، رد می شود. بسیاری از ادعاهای شما ناشی از پیش زمینه ذهنی است که برای خود تراشیده اید. وگرنه با مطالعه دقیق مطالب، باطل بودن بسیاری از ادعاهایتان مشخص می گردد و برای تک تک شانتاژهای شما، در دل همان نوشته ها و مستند و … جواب موجود است. ضمن این که شما حتی نمی دانید که مقاله ای که برای آشنایی با یک جریان نوشته می شود، با مستندی که برای تحلیل یک انیمیشن رمزدار ساخته می شود، کارکردهای متفاوتی دارند و اصلاً مقایسه این موارد به لحاظ محتوایی، محلی از اعراب ندارند.به هر حال، از نوع صحبت و ادبیات به کار رفته توسط شما، کاملاً مشخص است که شما از قبل تصمیم خود را گرفته اید و تصورات خاص خود را شکل داده اید و دنبال پاسخ نیستید! به همین دلیل شما را با تصوراتتان تنها می گذاریم !… هر طور که مایلید و صلاح می دانید بیندیشید …!

          • با سلام – انبوهی از عبارات بی ربط، ادعاهای بی سر و ته، و البته توهین و اتهامات مشمئز کننده در جملات شما به چشم می خورد! کسی که همه موارد را مطالعه کرده باشد، متوجه خواهد شد که شما فلان مقاله، فلان فیلم و سخنرانی فلان سخنران، همه و همه را به هم آمیخته اید و نتیجه گیری ذهنی خود را اعمال کرده اید! و در آخر، کل کار را صرفاً و صرفاً به جن پرستی! تقلیل داده اید که البته این جن پرستی، در همان گعده های شبانه شیطان پرستان، قابل انجام بود و نیاز به این تشکیلات منسجم نداشت! خیر دوست عزیز، اعتقاد به اجنه، تنها بخش کوچکی از تحرکات این جریان است. برای همان اعتقاد به اجنه هم، از فیزیک نوین برای تفسیر و توضیح استفاده می کنند، نه صرفاً جمع شدن دور گوی جادویی! در قسمت 10 به این مساله اشاره شد که ارتباط با اجنه، چگونه توسط فیزیک نوین، تئوریزه می شود! این کار هم نه با پخش مصاحبه، بلکه با استفاده از مستندات مکتوب و مصور انجام شده است! چراکه مصاحبه یک فرد اصلاً صحت و سقمش قابل تایید نیست و هر فردی می تواند ادعایی در خصوص دیدن UFO یا ملاقات با اجنه و … داشته باشد، و با دادن چند صد دلار به یک فرد ثالث می توان این نوع مصاحبه ها را بازآفرینی کرد، لیکن مستنداتی که بسیاری از آن ها از دل منابع معتبر بیرون کشیده شده اند، قابلیت راستی آزمایی دایم دارند! بنابراین در مقاله « فراماسونری دجال آخرالزمان »، به شیاطین و اجنه کافر به صورت گذرا در چند بخش اشاره گردید و در بخش هایی به مساله « ماده و انرژی » به صورت مختصر اشاره شد، اما به دلیل این که نیاز به جمع آوری اطلاعات بیشتری از فیزیک نوین بود، کار تا سال 2020 و مستند فعلی به تاخیر افتاد و حال با استفاده از اسناد مکتوب و همین طور فیلم ها و مستندهای ساخته شده توسط « CERN »، و …، شواهد کافی برای ارایه مطالب به دست آمد که بخش اعظم قسمت 10 مستند حاضر، به « فیزیک جدید »، « معمار بزرگ کائنات » و ارتباط آن ها با « اجنه » پرداخته است!!!! اما در خصوص ادعای دیگرتان، باید گفت که چرایی استفاده از رسانه های عمومی، برای انتقال پیام های مخفی، در ابتدای مستند ذکر شد. ایمیل، نامه و … برای هزاران عضو، بیشتر امکان لو رفتن دارد تا پیام مخفی در دل کلمات به ظاهر نرمال! چرا که از بین این چند هزار نفر، فقط ایمیل یک نفر هک شود یا لو رود، کل پروژه زیر سوال می رود! به همین دلیل از روش انتشار عمومی در رسانه، اما رمزگذاری تو در تو و عمیق برای بسته بندی اطلاعات، استفاده می شود! مثال « عملیات آژاکس » برای همین زده شد که ظاهراً متوجه آن نشده اید …! از سوی دیگر، بسیار جالب است که شما حتی نمی دانید که « تحلیل لایه ای »، یک روش رایج در آینده پژوهی است و مدعی بی معنی بودن تحلیل لایه ای شده اید که با کمی جستجو در منابع علمی، صحت علمی این نوع تحلیل، مشخص می شود! از سوی دیگر، بر خلاف ادعای شما، در همان مقاله « فراماسونری: دجال آخرالزمان »، فقط 20 درصد به نمادشناسی و 20 درصد به ارتباط فراماسونری با کشورها و نهادها پرداخته شده و بیش از 60 درصد به تاریخچه فراماسونری، برنامه های این تشکیلات شیطانی برای اغوای جوامع در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و … پرداخته شده و در نهایت هم به سرنوشت دنیا از دیدگاه ادیان الهی، با توجه به قرآن و روایات، نبرد فلسطین و پیروزی امام مهدی (ع) و حضرت مسیح (ع) بر دجال پرداخته شده است. همچنین در مستند فعلی ما، علی رغم این که تمرکز اصلی بر تحلیل برنامه های 2020 دجال طبق رمزگشایی از انیمیشن بوده است، با این حال، قسمت 15 الی 18 مستند، به طور کامل به تاریخ دنیا، نبرد خیر و شر تا ظهور منجی و پس از آن، اشاره گردیده است که از همین موضوع به دروغ شما در خصوص عدم جمع بندی و نتیجه گیری در مقاله مذکور و مستند حاضر، می توان پی برد. چرا که در سال 2007 میلادی و در طی مقاله « فراماسونری دجال آخرالزمان »، و قبل از مستند « ظهور » در سال 2008، به سرنوشت دنیا، و نبرد فلسطین بین دجال و امام مهدی (ع) اشاره شده بود، و این نشان می دهد که تقدم و تاخر مطالب و محتوای آن را در نیافته اید. خوشبختانه این مقاله بر روی وبسایت « وعده صادق » موجود است و ورژن کپی شده آن نیز بر روی تعداد بی شماری از وبلاگ ها و … موجود است و فوراً قابل مشاهده و دستیابی است! البته بعد از انتشار مستند « The Arrivals » باز هم در وعده صادق، این مستند معرفی و لینک های دانلود ارایه شد و تعصبی بر این که ساخته دیگران نیز معرفی نگردد، وجود نداشت. ضمناً در اولین روزهای انحراف عبدالله هاشم و در مقاله « مهدویون و امتحانی بزرگ! » در سال 1390، شواهد انحراف« عبدالله هاشم » در همین مقاله، با مستندات ذکر شد! و … به همین ترتیب، بدون نیاز به هر توضیح اضافه ای، سایر صحبت های شما نیز با مراجعه به مقالات و مستند مذکور، رد می شود. بسیاری از ادعاهای شما ناشی از پیش زمینه ذهنی است که برای خود تراشیده اید. وگرنه با مطالعه دقیق مطالب، باطل بودن بسیاری از ادعاهایتان مشخص می گردد و برای تک تک شانتاژهای شما، در دل همان نوشته ها و مستند و … جواب موجود است. ضمن این که شما حتی نمی دانید که مقاله ای که برای آشنایی با یک جریان نوشته می شود، با مستندی که برای تحلیل یک انیمیشن رمزدار ساخته می شود، کارکردهای متفاوتی دارند و اصلاً مقایسه این موارد به لحاظ محتوایی، محلی از اعراب ندارند.به هر حال، از نوع صحبت و ادبیات به کار رفته توسط شما، کاملاً مشخص است که شما از قبل تصمیم خود را گرفته اید و تصورات خاص خود را شکل داده اید و دنبال پاسخ نیستید! به همین دلیل شما را با تصوراتتان تنها می گذاریم !… هر طور که مایلید و صلاح می دانید بیندیشید …!

  2. باور نکردنیه آقای خادم الامام کیه؟ نکنه سپاهی باشین؟
    خیلی عجیبه بعیده کار یه نفر باشه حجم اطلاعتش خیلی زیاده . من فقط ۵ قسمتشو دیدم، مشکوکه یا خودتون ماسونی هسنین یا سپاهی ازین دو حالت خارج نیست

  3. با سلام و خسته نباشید
    خدا قوت میگم خدمت همه افرادی که در تهیه این مستند بسیار عالی و مهم زحمت کشیدند و در این زمانهای حساس و سرنوشت ساز این فیلم مستند رو تهیه و نشر کردند.
    ان شاالله اجرش رو از حضرت بقیه الله عج بگیرید
    در پناه حق

  4. با تشکر از زحمات 17 ماهه تان . شاهکاری بود که بخرج دادید . از صدای گوینده بنظر میرسد یکی از محققین برجسته در این پروژه دکتر سام ترابی میباشد .

  5. سلام با تشکر از زحمات شما
    برای بنده این اطلاعات در جهت شناخت موعود شناسی مفید و بعضی از پیش بینی هایی شما در گذشته صورت گرفته یا در حال به وقوع پیوستن است و یا در آینده شاید اتفاق بیفتد.البته بسیاری از حیله های آن ها در جهت تضیعف وگمرایی مردم است که هر روز در حال نمایان شدن است.

  6. سلام با تشکر از زحمات شما
    برای بنده این اطلاعات در جهت شناخت موعود شناسی مفید و بعضی از پیش بینی هایی شما در گذشته صورت گرفته یا در حال به وقوع پیوستن است و یا در آینده شاید اتفاق بیفتد.البته بسیاری از حیله های آن ها در جهت تضیعف وگمرایی مردم است که هر روز در حال نمایان شدن است.

  7. با سلام و قبولي طاعات بسيار مستند جالبي است كه موشكافانه به بيان حقيقت هاي ماسوني پرداخته است اجرتان با صاحب الزمان (عج) خدا قوتتان دهد .
    پيشنهاد ميكنم حتما با دقت تا اخرين قسمت نگاه كنيد تا به حقيقت هاي پنهاني اين انيميشن برسيد.

  8. سلام مجدد و خدا قوت خدمت استاد عزیز و زحمتکشان وبسایت
    استاد خادم الامام (عج) عزیز در خواست داشتم اگه ممکنه در مورد کارتون سیمپسون ها هم توضیحاتی بفرمایند ظاهرا این کارتون هم مطالب مهمی داره … ضمنا نقاشی های Jon McNaughton هم مطالب خاصی رو اشاره کرده (نقاشی پوکر دموکرات ها و عبور از مرداب ترامپ) … البته اگر استاد عزیز وقت کردند چون حتما سرشون خیلی شلوغه … ممنون و در پناه حق.

  9. مستند خیلی دقیق و به روزی بود. خداقوت میگم بهتون.
    بعد از سالها یه همچین مستندی لازم و ضروری بود.
    همیشه از این رمزگشایی های به موقع و سریع داشته باشید تا راهنمای خیلی از فعالیت های فرهنگی باشه.
    خداقوت به همه عوامل سازنده

  10. سلام وخسته نباشید خدمت تمام دست اندرکاران این مستند
    حقیقتا تابه حال مستندی وجود نداشته که اینقدر با دلیل و مدرک و جزییات بی نظیر به مباحث مربوط به اخرالزمان.دجال وفراماسونری پرداخته باشه.
    انشالله ما هم تلاش میکینم با معرفی این مستند و سایت وعده صادق به دوستان و اشنایان و اشنایی اونها با این مسائل مهم قدمی هرچند کوچک درمسیر ظهور صاحب الزمان (ع) برداریم
    اجرتان با امام مهدی (عج)

  11. سلام 1 هفته طول کشید تا تمام قسمتهارو دیدم ولی
    هیچ تحلیلی درباره اون قسمتی که مربوط به بن لادن و نفت و … بود ندیدم
    چرا درباره اون سکانسها هیچ تحلیلی نگفتین اکر گفتین لینکشو بدین ببینم

  12. سلام

    عالی بود – خسته نباشید
    به نظرم با توجه به حوادث فعلی جا داره ویدئوهای جدیدتر و تحلیلی تری در ادامه 18 ویدئو قبلی تولید و منتشر بشه و مقاله در برهه فعلی (تا 2 سال آینده) بروز بشه

    قطعا بهتر از من میدونید اتفاقات زیادی در راهه

  13. سلام
    یه کار حرفه ایی و تمیز با توجه به امکانات و محدودیت ها
    ولی از لحاظ اطلاع رسانی و تبلیغ بسیار ضعیف عمل شده است و باید تبلیغات گسترده ایی برای این کار زیبا صورت پذیرد
    من بشخصه حاضرم هزینه این تبلیغات رو در حد توانم بپردازم

  14. واقعا خسته نباشید، کار جالبه، کاش شما هم همینطوری که می تونید این ها را تحلیل کنید، تولید نیز بکنید و شروع به داستان نویسی بکنید، شاید یه نفر پیدا شد و مثلا انیمیشنش رو هم ساخت

    • بله. این فرضیه هم توسط مولف مورد بررسی قرار گرفت. اما شواهد به اندازه کافی در دست نبود. به همین دلیل و برای پرهیز از آسیب زدن به سایر بخش ها، از ذکر آن خودداری شد.

  15. سلام دوست خوبم میشه ی زیر نویسه مبرای این فیلماتون ایجاد کنین؟ بعضی ها ناشنوا هستن نمیشنون چی میگین اگه میشه براش زیرنویس هم بزارین که نا شنوا ها هم بی نیاز باشن

    • سلام. فایل های متنی این پروژه در حال بارگزاری هستند. فعلا قسمت های 1 و 2 فارسی و عربی و انگلیسی، قابل مشاهده در وبسایت هستند و به تدریج سایر قسمت ها هم آپلود خواهند شد. موفق باشید.

  16. واقعاً خسته نباشید
    ولی کاش می‌شد درباره‌ی سازمان های جهانی الخصوص سازمان بهداشت جهانی هم چیزی می‌گفتین
    ولی به هرحال عالی بود و قطعاً اینکار تلاش زیادی می‌خواد ولی بنظر بنده بهترین جای این مستند مشترک بودن سایت موعود و وعده صادق بود که یکی از کارهای امام‌زمانی بود
    خسته نباشید 🌹🌷

  17. میگمم یادتونه که در مورد احمدی نژاد چیا میگفتین ؟ یادتونه از یاران امام زمان بود ؟ یادتونه قرار بود در سال 2000 و افتادن سایه برج ها روی کعبه چه اتفاقاتی بیافته ؟ یادتونه پادشاه اردن خود سفیانی بود ؟ خیلی پیش بینی ها کردین !!1

    من فکر کنم کمتر از 50 درصد تحلیل ها شاید دست باشه . بهرحال اصلا فراماسونری با اینهمه امکانات چه نیازی به ارسال رمز هایش بصورت انیمیشن دارد ؟ چطوره اینهمه مثلا رمز فقط توسط جنابعالی شناخته شده ؟ چرا هنوز یک نفر مثلا خیانتکار و ضد ماسون پیدا نشده تا اسرار را فاش کنه ؟ خیلی چرا ها پیش میاد !!!

    • سلام. متاسفانه تمام جملات شما به صورت شانتاژی و تخریبی مطرح شده و ارتباطی با واقعیات ندارد. در خصوص پاراگراف اول، نکته نخست این که تمام مقالات تالیفی با امضای « خادم الامام (عج) » که در وبلاگ اسلام حقیقی و وبسایت « وعده صادق » درج شده اند، همگی در وبسایت فعلی « وعده صادق » و در بخش « مقالات ویژه » موجود هستند و قابل ردیابی می باشند. جنابعالی ظاهراً مطالب وبسایت های دیگر همچون « مبشران ظهور » و بقیه سخنرانان و خطبا و … را با مطالب ما اشتباه گرفته اید؟! در مقالات ویژه وبسایت « وعده صادق »، کجا از « احمدی نژاد » به عنوان یار امام زمان (عج) نام برده شده است؟! کجا به افتادن سایه برج ها روی کعبه اشاره شده است؟! لطفا بگردید و پیدا کنید! تنها جمله آخر پاراگراف اول شما با مطالب وبسایت مطابقت دارد که در مقاله « شاه اردن از زاویه ای دیگر » و تا حدی در مقاله « هشدار به مقاومت منطقه: احتمال بروز فتنه ای بزرگ! » به این خاندان پادشاهی اشاره شده است. در این میان، در اول و وسط و انتهای هر مقاله تاکید شده است که جنس این مطالب از نوع تحلیل و نه « پیشگویی » است و این موضوع با ذات پژوهش منطبق است. فلذا اولاً در خصوص شاه اردن و خاندان پادشاهی این کشور، چیزی عوض نشده و کماکان نظر ما بر روی خاندان پادشاهی اردن به عنوان « کاندیدای اصلی خروج سفیانی » با دلایل گفته شده پابرجا است. بالاخص با ملاحظه مقاله « هشدار به مقاومت منطقه: …. » مشخص می گردد که از بین سه دیکتاتور عامل غرب در منطقه که در مقاله از آن ها نام برده شده است، فقط و فقط شاه اردن و خاندان پادشاهی این کشور تا به امروز به سیر صعودی و نقش مخرب منطقه ای خود با قدرت تمام ادامه داده است و امثال « حسنی مبارک » و سرنگون شده اند و … همچنین در تلاطم شدید خاورمیانه، کماکان خاندان پادشاهی اردن از گزند تغییرات حکومتی ناشی از بروز و ظهور داعش و … و نیز بیداری اسلامی یا به تعبیر غربی ها بهار عربی، در امان مانده است! فلذا این کشور و این خاندان کماکان به عنوان کاندید اول در خصوص « خروج سفیانی » از نظر ما پابرجا هستند و این مساله هم از جنس پیشگویی نیست و با دلایل مربوطه ذکر شد و حتی در مستند « رمزگشایی از برنامه دجال : I Pet Goat 2.99 » هم به نقاشی عجیب خوانیتا گوچیونه و ارتباط با این موضوع اشاره گردید که تقویت کننده پیش بینی مذکور است. پس در پاراگراف اول ادعاهای جنابعالی، 90 درصد مطالب عنوان شده، دروغ و اتهام و 10 درصد باقی مانده که صحیح می باشد نیز چیزی به عنوان غلط بودن هنوز اثبات نشده است.

      در خصوص پاراگراف دوم هم صرفاً یک سری سوال و ادعا است که در مقدمه فیلم ها و همین طور در قسمت اول در خصوص این که چرا یک انیمیشن، چرا یک پیام رادیویی و چرا یک تیتر روزنامه می تواند رمز عملیات باشد، توضیحات کافی داده شد. العاقل یکفیه الاشاره! در خصوص تحلیل ها به هر حال ممکن است عده ای مخالف برخی قسمت ها و عده ای موافق باشند. در هر حال روال حرف مستند زدن این است که با سند و شواهد کافی پیرامون هر ادعا، بحث شود، نه این که با کلی گویی و شانتاژ و ادعا، صحبتی بدون پشتوانه مطرح گردد.

      در ضمن نگاه شما به مطالب پژوهشی در خصوص آینده، نشان می دهد که اصولاً با مقولاتی به اسم « آینده پژوهی »، « آینده نگاری » و … آشنا نیستید! وگرنه بسیاری از سوالاتی که پرسیدید، در صورت تسلط به این موضوعات، پیشاپیش پاسخ های مشخصی داشتند! آینده پژوهی همواره با درصدی از خطا مواجه خواهند بود. ذات علم با خطا عجین شده است و هر ادعایی جز این، غیر علمی است! به همین دلیل آن چه در کارهایی از جمله این مستند به آن پرداخته شده است، از جنس « آینده پژوهی » است و بالطبع با درجاتی از خطا ممکن است همراه باشد، لیکن بخش های صحیح آن، می تواند جلوی بسیاری از خطرات بالقوه را بگیرد و به همین دلیل است که در کشورهای مختلف جهان، موسسات مختلفی آینده پژوهی دینی و غیر دینی مشغول فعالیت هستند و همه روسا و پژوهشگران این موسسات هم دقیقاً می دانند که جنس کار آن ها، با خطاهای احتمالی همراه خواهد بود.

      امیدوارم تفاوت شانتاژ و سوگیری با انتقاد مستند و مبتنی بر مدارک، در بین مخاطبان « آینده پژوهی دینی » نیز در کشورمان، هر چه سریع تر توسعه یابد. موفق باشید.

    • جناب هیچکس !
      داستانسرائی از سوی عوام به لحاظ محبوبیت یا منفوریت یک شخص مانند دیدن تصویر آیت الله خمینی درماه به سال 57 ، سال وقوع انقلاب مطلب تعجب آوری نیست . بنده نمیدانم و نمیخواهم درباره تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای اظهار نظری بکنم . ولی عجیب است که آمریکا از توان فوق العاده کره شمالی برای نیست و نابود کردن هر نقطه ای از خاک این کشورنگرانی چندانی ندارد ! که شاید دیدن همین کلیپ ویدئوئی برایتان کافی باشد :
      https://www.youtube.com/watch?v=P2dzTPx_el4
      اما تا آن اندازه بقول معروف به ایران پیله کرده که علاوه براعمال شدیدترین تحریمها ، به اسرائیل در کشتن دانشمندان و دست اندرکاران فعالیتهای هسته ای ایران چراغ سبز نشان میدهد ! چرا ؟ چون کره شمالی درست به مانند یک کودک شر رفتار کرده ایدئولوژی خاصی ندارد . اما این ایران اسلامی است که با یک منطق و فلسفه بسیار نیرومند درمقابل هژمونی آمریکا و یهودیان حاکم بر این کشور ایستادگی کرده .

  18. خوب جناب خادم الامام ، من سوالی مطرح کردم که به دیدگاه شما ، بدون سندیت ، شانتاژ ، از روی بی اطلاعی ، بدون تحقیق ، و …. کلا گناه کبیره بزرگی بود .

    اما مطالب شما ، همه تحقیق شده ، همه سند دار ، همه ارزنده ، تلفظ زبان انگلیسی تون هم که بسیار عالی ، و کلا شما گل گفتید و اگر خدای نکرده ، خدای نکرده ، یه اشتباه خیلی کوچکی هم باشه ، این ذات علمه که از علامه ای چون شما سرزده و علم ذاتش اشکال داره نه حضرت عالی . بسیار خوب خادم الامام گرامی ، پاسخ خودتون را به همون امام که ازش دم میزنی ارزه کن و بگو جواب یه مسلمان را اینطور دادم . ببین امامت راضی بوده ؟

    • سلام – نظر جدید جنابعالی، خود پاسخ ادعاهای خود شما است و بیش از ادعاهای قبلی و هیاهو برای هیچ، نکته ای برای عرضه ندارد. قبل از مظلوم نمایی، به ادبیات به کار رفته توسط خودتان، نسبت دروغ و بدون سند، و لحن تمسخر آمیز خودتان در نظر قبلی و فعلی بنگرید. (بعضی باشند که سلام دهند و از سلامِ ایشان بوی دود آید و بعضی باشند که سلام دهند و از سلامِ ایشان بوی مُشک آید. (فیه ما فیه مولوی-255)) ضمناً ندانستن این موضوع که صدای نریتور الزاماً صدای خود نویسنده نیست، مجدداً نشان دهنده بی اطلاعی شما از روند ساخت مستند و امثالهم است (البته وقتی قصد افراد، نه نقد علمی، بلکه سیاه نمایی و شانتاژ باشد، به لهجه انگلیسی نریتور و … هم گیر داده خواهد شد!). در خصوص علم و پژوهش نیز، هر کسی اندکی آشنایی با پژوهش های علمی داشته باشد، می داند که علم همواره در حال توسعه، آزمایش، آزمون و خطا، رفع ایرادات قبلی، تکامل یافتن و حرکت رو به جلو است؛ فلذا عدم درک این مقوله و مجدداً شانتاژ با این عنوان که محقق تقصیر خودش را بر گردن علم می اندازد، مجدداً نشان دهنده عدم آشنایی با مبانی پژوهش و روش تحقیق می باشد. تا همین جای کار، عیار بحث های شما مشخص شد و نیازی به ادامه بحث با جنابعالی نیست. چرا که فقط بر روی دور باطلی حرکت می کند که با زدن برچسب و شبهات بی استناد و هوچی گری و …، حاشیه زا بوده و فاقد ارزش علمی است که البته در مقدمه همین مطالب نیز به این نوع تخریب ها، اشاره گردید و پیشاپیش نسبت به آن ها هشدار داده شد. علت پاسخ قبلی هم فقط شفاف سازی در خصوص نسبت دروغ در خصوص « سایه برج ها » و … بود که جهت شفاف سازی خدمت مخاطبان محترم، ارایه شد. موفق باشید.

  19. سلام و خسته نباشید مستندی که تهیه کردید بسیار آموزنده و عالی بود جامع و کامل با دلیل و مدرک انشالله اجرتان با امام زمان(عج).

  20. سلام. ممنون از مستندتون. خیلی زحمت کشیدید.
    وقتی از کلاس درس خارج میشد در تصویر روی دیوار، مطلب مهمی در مورد ترامپ بود که یا دقت نکردید یا ممکنه بنا به مصلحت ننوشتید. در هر صورت تاریخ انقضای ترامپ نکته مهمیه. منم اگر جای شما بودم منتشر نمیکردم.

  21. دستتون خیلی درد نکنه واقعن دست مریزاد به اینهمهاگاهی و دانشتون ان شاالله اجرتون رو از دستهای مبارک خود حضرت بگیرید
    الهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری

  22. همه قسمت هاش رو با دقت دیدم و حقایق زیادی برام‌ روشن شد و خیلی تاثیر گذار بود. سپاس فراوان و بی انتها به تلاشهای خادم الامام و گروهشان که اینقدر کامل و جامع و زیبا تحلیل کردند و ذهن مردم رو به وقایع دوره آخرالزمان روشن کردند. توفیقات روزافزون برای شما را از خداوند خواستارم.

  23. سلام
    خیلی خیلی ممنون برای همه زحماتی که به خاطر تهیه ی این مستند عالی کشیدید!🙏🙏🙏🙏
    فقط یه سوال کلیپ های کوتاه از هر قسمت رو از کجا می تونیم تهیه کنیم؟؟؟؟؟

  24. سلام
    خیلی خیلی ممنون برای همه زحماتی که به خاطر تهیه ی این مستند عالی کشیدید!🙏🙏🙏🙏
    فقط یه سوال کلیپ های کوتاه از هر قسمت رو از کجا می تونیم تهیه کنیم؟؟؟؟؟

  25. سلام و خدا قوت . زحمات شما قابل تقدیر است. بسیار عالی بود . فقط در مورد سکانس آخر کلیپ در مورد دست داکوتای و عقرب ،فکر میکنم عقرب و صورت فلکی دلو باشد در لینک زیر دقیقه ۴ به بعد دقت کنید صور فلکی دلو به شکل دست روبروی عقرب قرار می گیرد https://www.aparat.com/v/0skEw/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D8%A8%D8%A7_%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA_%D9%81%D9%84%DA%A9%DB%8C%D8%8C_%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85_%D8%A2%D9%86%DA%86%DB%8C%D8%B2_%DA%A9%D9%87_%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF_%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%21

    • سلام دوست عزیز. از بازخورد و کامنت جنابعالی متشکریم. گرچه اجتمالی که فرمودید را هم باید مد نظر گرفت، با این حال، به نظر می رسد کماکان توضیح دست لاکوتا، برای مورد ذکر شده، کاربردی تر باشد که چند علت مهم دارد: 1 – در خصوص کودک آبی در سکانس قبلی صحبت شد و در قالب این افسانه، عملا ورودی به بحث صورت فلکی « دست لاکوتا » به عنوان بخشی از صورت فلکی اوریون انجام شد. 2 – مقایسه دایمی صورت های فلکی عقرب / اوریون، یک مساله شناخته شده و رایج در نجوم قدیم بوده و برای افتراق گذاری بین آسمان شب و روز در تابستان و زمستان استفاده می شده است. به نحوی که در نیمکره شمالی، برای مثال در آسمان شب در زمستان، اوریون دیده می شده است و عقرب خیر و بالعکس در آسمان روز، شرایط معکوس بوده است که به این موضوع در یکی از مستندات، اشاره شده است. 3 – ارتباط صورت فلکی عقرب با اوریون، حتی دستمایه افسانه ها نیز بوده است. به نحوی که در افسانه های ملل باستان و بالاخص یونان، این گونه عنوان شده است که عقرب به صورت دایمی، به دنبال شکارچی برای گزیدن وی است! و به همین دلیل این دو صورت فلکی دایماً به دنبال هم در حال حرکت هستند و شکارچی یا جبار، دایماً از دست عقرب فرار می کند! این ملازمت و البته تضاد عقرب/شکارچی، بسیار مهم بوده و به نظر می رسد که این سکانس نیز در ارایه زمان نجومی مورد نظر، به وضعیت خاص زمانی، با توجه به این دو صورت فلکی مشهور، اشاره کرده است. جایی که شکارچی (دست لاکوتا) در آسمان روز در حال بالا آمدن است و عقرب در حال پایین رفتن. با تشکر

    • سلام و عرض ادب. از توجه و تیزهوشی شما متشکرم. معنای کلمه « کامالا » طبق مطالب ذکر شده، گل « لوتوس » یا « نیلوفر آبی » است که این مسأله، مجدداً ارسال کدها و رمزهای مشترک بین اعضاء فراماسونری جهانی و ایلومیناتی را تایید می کند. البته طبق برنامه احتمالی ایلومیناتی، بعد از 4 الی 6 سال از دولت ترامپ بر اساس رمزگشایی از « عصر رگولوس »، آمریکا وارد عصر زوال و فروپاشی شده، و بعد از انتخابات فعلی نیز، صرف نظر از استقرار بایدن، ترامپ، دو دولت همزمان معارض! و یا گسستگی ایالات آمریکا از دولت مرکزی، احتمالاً اگر ماجرا طبق برنامه ایلومیناتی پیش برود، دیگر آمریکای متحد و یکپارچه را شاهد نخواهیم بود. بایدن یا ترامپ یا پنس یا هریس، اوباما، بوش، جان کری، ال گور، مک کین، رامنی و … همگی شیاطین همراستا و قسم خورده ای هستند که به خیمه شب بازی در انظار عموم می پردازند و دست در دست هم، برنامه Ordo Ab Chao را برای ایجاد بی نظمی سراسری در جهان و استقرار نظم نوین جهانی در اورشلیم، به پیش می برند. مجدداً از تیزهوشی و بازخورد شما تشکر می کنیم.

  26. حالا همه مطالب درست تمام پیش بینی ها صحیح اینو نگفتید که اصلا امام زمان ظهور کرد خیلی از شماها در صف مقابل ان امام همام قرار میگیرید اینو تاریخ گفته چه توجیهی براش میارید ما منکر اتفاقات و حوادث قبل نیستیم ولی مشگل بعد از ظهور ایشان است حتی ماسونها اینو هم پیش بینی کردن متاسفانه تاریخ دوباره تکرار میشود

  27. سلام و خسته نباشید در مورد اسم کاملا دوی هریس هم جالبه دوستمون عرض کردن و جناب خادم الامام عج هم بیان کردند ظاهرا کد های رمزی هست که ایلومیناتی فرستاده
    ..Kamala Devi Harris : Kamala Harris’ Name Is Inspired by the Lotus Flower
    Aside from a lotus flower, Kamala also is a name linked to Lakshmi, the Hindu goddess of good fortune
    در واقع کامالا هم گل نیلوفر ابی وهم اشاره به خدایان هندو داره.. ضمنا معنی قسمت دوم اسمش devi :
    Devī (Sanskrit: देवी) is the Sanskrit word for ‘goddess’; the masculine form is deva. Devi—the feminine form—and deva, the masculine form, mean ‘heavenly, divine, anything of excellence’, and are also gender specific terms for a deity in Hinduism.
    این هم به معنای الهه هندو هست جالبه که در قسمت اخر انیمیشن دجال بعد از خروج از غار از زیر قایق گل های نیلوفر ابی رشد میکنه که شاید به معنای اخرین مرحله و انتقال قدرت به کاملا هریس باشه که نابودی امریکا (نظم کنونی ) رو هم به دنبال داره … البته جسارت کردیم در حضور استاد خادم الامام عج عزیز…اگر نظراتشون رو بفرمایند استفاده میکنیم.

    • سلام و عرض ادب. خداوندمتعال را شاکرم که دوستان و مخاطبان عزیز و هوشمندی مستند حاضر را مطالعه کردند و قطعاً همفکری عزیزان می تواند به روشن شدن ابعاد دیگر بحث نیز، کمک شایانی نماید. به نکته بسیار خوب و باارزشی اشاره فرمودید که مجدداً با مفاهیم رمزگشایی شده، همراستا است. به نظر می رسد که نام کامالا هریس هم مجدداً سیگنال دیگری برای « طلوع رع » خدای خورشید مصر باستان که طبق افسانه های مصری و ماسونی، از دل گل لوتوس یا نیلوفر آبی زاده شده است، می باشد. فلذا احتمالاً افول آمریکا و سقوط آن، پس از عصر دونالد ترامپ، جدی و بسیار محتمل است. البته این سقوط، به معنای خاکستر و ویرانه شدن کامل آمریکا نیست! چرا که در روایات مربوط به دوره ظهور، حتی پس از فتح فلسطین نیز نبردهای بزرگی با سپاه رومیان (غربی ها) در می گیرد، لیکن به نظر می رسد که آمریکا به زودی به دوره انفکاک ایالات و خودمختاری هر ایالت خواهد رفت، و ما با آمریکای متحد یکپارچه، طرف نخواهیم بود. لازم به ذکر است که این مساله نیز، جلوه دیگری از مکر خدا است! دشمن تصور می کند که این فروپاشی معادل « Ordo Ab Chao » و « نظم از دل بی نظمی » است و آن را برای تولد نظم جدید در اورشلیم، ضروری می پندارد، لیکن نه به نظم اورشلیم خواهد رسید و نه دیگر راه برگشتی به نظم قدیم دنیا با ابرقدرتی آمریکا، اتحادیه اروپا و … خواهد داشت و این مساله ان شا الله به سمت ولادت نظم نوین مبتنی بر تعالیم الهی و جکومت منجی الهی، منجر خواهد شد. ان شا الله

  28. خدا خیرتان دهد. خیلی کار بزرگی کردید. البته کمی نقد بر تکرار زیاد خیلی از جملات و صحنه ها وجود دارد که آن هم چیزی از ارزش های کار شما کم نمی کند و احتمالا دلیل معقولی داشته است. از شما عزیزان به عنوان افراد محقق در زمینه مسایل مربوط به ظهور یک سوال دارم که ممنون می شوم کمکم کنید:
    برای من یک سوال دائما وجود داشته و آن اینست که با ایران، به عنوان ملتی که سر تا پا یک تنه در مقابل استکبار ایستاد و کلی هزینه در تمام زمینه ها برای این مبارزه داد، پس از ظهور چه معامله ای خواهد شد؟ از مضمون احادیث چنان به نظر می رسد که جغرافیای ایران چندان مورد اهمیت امام زمان قرار نخواهد داشت و ایشان محل استقرار و حکومتشان را در عراق و سایر کشورهای عربی قرار خواهند داد. دغدغه من این است که آیا ملتی که این قدر تحت فشار و تحقیر بین المللی ناجوانمردانه قرار گرفت تا حکومت حضرت مهدی (عج) استقرار یابد در نهایت با جوامعی مانند کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس که در این مدت از انواع نعمت ها بهره مند بودند یکسان خواهد بود؟
    البته شاید ایران تا همینجا هم از افتخار این آزادگیها بهر مند شده است و همین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای ایران کافی بوده است. الله اعلم.

    • سلام و عرض ادب خدمت شما برادر گرامی. همان طور که فرمودید، برخی از تکرارها ناگزیر بوده است و این به دلیل برش هایی بود که باید بعداً روی قسمت های مختلف می خوردند تا به صورت پکیج های اطلاعاتی کوچک نیز قابل انتشار باشند و این مساله، منجر به تولید بیش از 85 پکیج اطلاعاتی 5 الی 15 دقیقه ای شده است و بالطبع با توجه به استقلال نسبی هر پکیج از پکیج دیگر، می بایست حداقل اطلاعات مربوطه را نیز در پکیج های جداگانه ارایه می نمودیم. در حال حاضر این پکیج های کوتاه در کانال تلگرامی و ایتا وعده صادق، و نیز کانال های نماشا و آپارات و همین طور کانال غیر رسمی یوتیوب، منتشر شده است و به زودی در وبسایت نیز، لینک آن ها قرار خواهد گرفت. مطمئناً بدون این ترفند، امکان ایجاد 85 پکیج اطلاعاتی قابل دستیابی نبوده و باید یک پروژه بزرگ موازی دیگری برای آن تعریف می شد که از توان عملیاتی، انسانی، و مالی وبسایت و موسسه موعود، خارج بوده است. بالاخص که محدودیت زمانی نیز وجود داشته است. در خصوص نکته بعدی که فرمودید، ان شا الله ایرانیان نقش ممتازی در عصر پس از ظهور بازی خواهند کرد و حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) نیز به صورت تلویحی در یکی از سخنرانی هایشان به صورت تلویحی اشاره کردند که در آینده، روزی خواهد آمد که ایرانی بودن، یک افتخار برای هر انسانی محسوب خواهد شد و مردم جهان، به ایرانی بودن، غبطه می خورند. البته در خصوص این عبارات، تعصب قومی نداریم، چرا که اینجانب و تعداد قابل توجهی از اعضای کلیدی وبسایت، از شجره سادات می باشیم و بالطبع اصل و ریشه سادات در قرن های گذشته، به خارج از ایران برمی گردد. با این حال، رشادت های ایرانیان در عصر حاضر، ان شا الله سند افتخاری برای فرزندانشان خواهد بود. توجه بفرمایید که انتخاب منطقه ای به پایتختی، الزاماً به معنای علاقه شدید و تبعیض آمیز نسبت به آن جا نیست. کما این که پایتختی کوفه در زمان امام علی (ع) به خودی خود، عامل فضیلت خاص و ذاتی برای مردمانش نبود. فلذا در دوره پس از ظهور هم ان شا الله مزد این مقاومت دریافت خواهد شد. البته به این توجه داشته باشید که « هر که در این بزم مقرب تر است، جام بلا بیشترش می دهند »! در روایات نیز ضمن اشاره به رفاه عمومی و سهل گیری حضرت مهدی (عج) به عموم مردم، گفته شده است که آن حضرت نسبت به کارگزارانشان، سخت گیر خواهند بود و چهره کارگزاران از فرط تلاش، خسته خواهد بود! یقیناً ثواب کارگزاران منجی الهی، بسیار بالا است، اما به هر حال سختی های خاص خود را نیز دارد. در هر حال این موارد از حوصله بحث در این بخش خارج است، لیکن علی رغم بیان ویژگی های کلی رفاه عصر ظهور، جزییات کامل آن عصر ذکر نشده است. اما این به معنای بی نصیب ماندن مجاهدان از برکات آن زمان نیست. ان شا الله که بدنه این دولت بزرگ الهی را مجاهدین فعلی جهان از ایران، یمن، لبنان، و … تشکیل خواهند داد. در پایان باید عرض کنیم که همه ما از مشکلات، مفاسد، خیانت ها، نفاق، و … که در جامعه اسلامی و از جمله ایران نیز شایع شده است، باخبریم و خود را به ندانستن هم نمی زنیم. اما عصر حاضر، عصر ویژه ای است و ایران اسلامی نیز زیر تهاجم امواج دشمنان داخلی و خارجی قرار دارد که ان شا الله به لطف الهی، قدم های باقیمانده تا دولت جهانی مهدوی را نیز به سلامت بردارد. موفق و سربلند باشید.

  29. سلام جذابیت برنامه رمز گشایی از برنامه دجال (2020) : I, Pet Goat 2.99 باعث شد 18 قسمت آنرا طی دو روز متوالی ببینم ضمن تشکر از تهیه کنندگان این برنامه چند موضوع را اشاره میکنم

    1- در دستان عروسکگردان شیطان که عروسک جورج بوش را میگرداند از نقش مار به جای حرف s دلار در انگشتر دست چپ استفاده شده است که باید رمز گشایی شود
    2- قرارگرفتن دجال در قایق که تمام مدت بر روی سینی پر از آتش ایستاده بود باید رمز گشایی شود
    3- سیاه پوست رباتی با چشمان قرمز که روبان از پایش باز شد اصلا کودک نیست و یک دختر بالغ است که پستانهای وی هم به صورت برجسته کاملا مشخص است
    4- هدف قرار گرفتن نوک هرم (چشم جهان بین) در پایان انیمیشن بوسیله اشعه خورشید بیشتر جای توضیح دارد
    5- ماری که مانیتور به جای سرش داشت یک سر دیگرهم در انتهای دم داشت که نیش آن هم در سکانس قرص و سوزن مشخص بود که باید رمزگشایی شود
    6- از نماد خرگوش به عنوان نماد همجنس بازها مورد استفاده قرار میگیرد که باید بیشتر به این موضوع پرداخته میشد
    7- توقف قایق دجال پس از اصابت اشعه خورشید به نوک هرم در پایان انیمیشن باید رمز گشایی شود
    8- نگاه مستقیم دجال به مخاطب انیمیشن بلافاصله پس از بیداری و حرکت به سمت خورشید پس از تخریب کلیسا در پس زمینه باید رمز گشایی شود
    و …

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما برادر گرامی. از دقت و ژرف بینی شما تشکر می کنم. برخی مواردی که فرمودید، نگاه از زاویه ای جدید به یک موضوع است که بسیار ارزشمند است. در خصوص تعدادی از موارد نیز توضیحات مهمی وجود دارند که با توجه به تفصیلی بودن آن ها، پاسخ دقیق تر در یکی دو روز آینده در همین پاسخ، به صورت آپدیت شده، ذکر خواهد شد.

      ————————————————————————–

      سلام مجدد خدمت شما برادر گرامی و با عرض پوزش از تاخیر پیش آمده:

      در خصوص دست عروسک گردان، نکته ظریفی فرمودید و نقش مار هم در بررسی مجدد انگشتر، به چشم می خورد که معادل پوست فلس مانند کاراکتر شیطان بوده که در تحلیل مربوطه اشاره شد که این پوست فلسی شکل، به مقوله رپتایلین ها یعنی موجوات شبه خزنده اشاره می کند و در توصیف Serpent ها، اجنه و … نیز ذکر شده است و این موردی که مورد اشاره حضرتعالی قرار گرفت نیز تاییدی دیگر بر این موضوع می باشد.

      در خصوص آتش زیر پای دجال، مترادف آتش وجودی وی یا شعله مقدس ماسونی و شیطانی است که در بخش های دیگر بدن وی همچون قلب و چشم ها و … ملاحظه می شود.

      اما در مورد مهم ترین قسمت نظر شما که با تیزبینی به موضوعی خاص اشاره کردید، باید عرض کنیم که این موضوع در بازبینی نهایی فیلم، مورد توجه قرار گرفت، اما به دلایلی تغییر داده نشد که چرایی آن را عرض خواهم کرد. جوانه پستانی مورد مشاهده در کودک آفریقایی، نه سینه کامل و بالغ، بلکه جوانه پستانی است که در دختران در حال بلوغ و بخش زیادی از پسران دیده می شود. البته در دختران در سنین پایین تر و در پسران در سنین بالاتر وجود دارد که به آن ژنیکوماستی بلوغ در پسران نیز می گویند و معمولاً سینه به صورت نامتقارن یا بعضاً متقارن بزرگ می شود. نکته این که اگر به گردنبند کودک نگاه کنید، مشخص می گردد که در سمت چپ، و در قسمت مورد انتظار، جوانه پستانی به صورت قرینه یافت نمی شود و نمی توان گفت که در پشت اسلحه از دید پنهان شده است. چرا که به لحاظ آناتومیک نیز در محل مذکور نیست. بنابراین سینه های کودک مذکور، غیرقرینه بوده و این غیرقرینگی، در پسران دچار ژنیکوماستی در حال بلوغ شایع تر است. نکته دوم این که کودک مذکور چه پسر باشد و چه دختر باشد، در هر سال در فرهنگ مغرب زمین، به عنوان کودک یا غیربزرگسال طبقه بندی می شود. اگر این کاراکتر دختر در حال بلوغ می بود، در سن بین 9 الی 11 سالگی و اگر پسر می بود، در سن 13 الی 15 سالگی می بایست باشد. هر دو سن از نظر غربی ها و از جمله فیلم ساز مذکور، سن زیر 18 سال هستند و کودک محسوب می شوند. گرچه از نظر ما به لحاظ شرعی بالغ حساب می گردند. موید این کودک بودن، روبان ارغوانی است که همان طور که ذکر شد، نماد « Child Abuse » یا سوء استفاده از کودکان است! (تعدادی از اعضاء فعال مدیریت وعده صادق، دارای تحصیلات عالیه از خانواده علوم پزشکی هستند و مباحث فوق، با ملاحظات طبی مد نظر قرار گرفته شد.) به این نکته توجه بفرمایید که کارگردان بسیار باهوش انیمیشن I Pet Goat 2، کاملاً به بحث های طبی مسلط بوده و آنومالی قلبی دجال را بسیار زیرکانه و با دانش بالای طبی، در سکانس های اولیه، در کلاس درس گنجانده است! و این نشان دهنده مشاوره گرفتن از یک تیم طبی قوی و خبره توسط سازنده انیمیشن بوده است! فلذا از کل مباحث فوق این نتایج حاصل شد: 1 – اظهار نظر قطعی در خصوص پسر یا دختر بودن کاراکتر کودک آفریقایی به صورت کامل ممکن نیست (به دلیل اندازه جوانه پستانی، نامتقارن بودن و صرفاً ملاحظه یک جوانه، وجود مساله ژنیکوماستی بلوغ در پسران و …) 2 – تصمیم بر این شد که صرفاً به این کودک آفریقایی، عبارت « کودک آفریقایی » اطلاق شود و از پسر یا دختر خواندن وی، اجتناب گردد! 3 – در هر صورت چه پسر باشد و چه دختر باشد، کاراکتر مذکور، زیر 18 سال بوده و در فرهنگ غربی کودک محسوب می شود و روبان ارغوانی نماد سوء استفاده جنسی از کودکان نیز به کودک بودن وی اشاره دارد! 4 – در موضوع مربوطه به دلایل فوق، سکوت اخنیار شود. چرا که هم از حوصله بحث خارج است و هم ممکن است این مساله، برای اکثر مخاطبان موضوعیت نداشته باشد که البته جنابعالی به ماجرا ورود کردید و بالطبع توضیحات ذکر شد.

      در خصوص اصابت به راس هرم هم باید گفت که نکته قابل تاملی است و می تواند نشان دهنده اتمام دوره سمبل رع (چشم جهان بین راس هرم) و آغاز دوره خود رع (خورشید) باشد. البته در مجموع با بقیه المان های داخل صحنه، همراستا و هم جهت می باشد.

      در خصوص سایر موارد نیز نظرات شما، دریچه دیگری به موضوع است و ممکن است دوستان مختلف نظرات متفاوتی داشته باشند.

      در پایان ضمن تشکر صمیمانه از جنابعالی چند نکته پایانی را عرض می نمایم: 1 – صحنه هایی از انیمیشن وجود داشتند که رموز بیشتری برای گشودن در دل خود داشتند و بعضاً مکتوب شد، ولی به دلایل مختلف در ویرایش نهایی نیامد و روال ما فعلاً سکوت و عدم انتشار است.
      2 – برخی از صحنه ها تفاسیر متعددی داشته و دارند. مثلا حرف D روی کلاه جرج بوش که به تعبیر یکی از دوستان می تواند مترادف Dumb یا احمق هم باشد. یا 12 آدمک داخل کلاس درس، یا …. موارد اختلافی که به اسناد متقن و قطعی و دلایل کافی نرسیده بود، مورد اشاره قرار نگرفت.
      3 – تلاش شده است که از بیان مباحث صرفاً سرگرم کننده، خودداری شود و مباحث استراتژیک مورد بحث قرار گیرند. برای مثال قضیه ترامپ و پایان عصر شکوه آمریکا و … که حتی اهمیت سیاسی داشتند و امروز نیز شواهد این اختلافات و درگیری های حاکمیتی در آمریکا، بعد از 250 سال مشاهده می شود! تعارفی نداریم. امروزه بسیاری از مباحث به اصطلاح روشنگرانه، فقط اسباب سرگرمی و تفریح شده اند و کارکرد استراتژیک خود را از دست داده اند. ما تلاش کردیم که روی مباحث استراتژیک تاکید کنیم.
      4 – در پایان باید گفت که یقیناً زوایا و خفایای این پروژه بیشتر از مباحث ذکر شده است که احتمال دارد از چشم ما دور افتاده باشد و باز هم باب پژوهش برای سایر بزرگواران باز بوده و امکان تکمیل زوایای تازه مکشوف پروژه توسط « وعده صادق » نیز وجود دارد.

      موفق و سربلند باشید.

      • از حوصله شما بسیار متشکرم
        هربار که مجددا به انیمیشن مذکور نگاه میکنم به لایه های جدیدی از پیامها و رموز مستتر در سکانسهای آن پی میبرم
        علاوه بر مواردی که قبلا ذکر کردم به چند مورد جدید اشاره میکنم

        ۱- رقص کودک آبی با چهار ماسک متفاوت میتواند به چهار گونه متفاوت یا چهار دوره متناوب از ویروس کرونا اشاره داشته باشد که در هر دوره یکی از این ویروسها منتشر میشود همانگونه که در سالگرد کرونای چینی ، شاهد کرونای انگلیسی شدیم

        ۲- لرزش تصویر در صحنه خروج دجال از غار میتواند اشاره به یک زلزله باشد که باعث تخریب کلیسا و هوشیاری دجال می شود حتی همین زلزله میتواند اشاره به یک زلزله سیاسی یا اقتصادی هم باشد

        ۳- طلوع خورشید از سمت مشرق که باعث توقف حرکت دجال و از بین رفتن چشم جهان بین شد هم میتواند نوعی پیام چند لایه در دل خود داشته باشد که باید رمزگشایی شود

        ۴- در مسیر حرکت دجال به سمت شرق شاهد دو نوع بیداری هستیم اولی بیداری از خواب جسمانی و دومی هوشیاری از حالت مستی است که هر کدام حامل پیام جداگانه ای است

        ۵- در برخی از سکانسها نماد آتش میتواند علاوه بر شیطان اشاره به ایران و مردم آن داشته باشد چرا که در نگاه تاریخی نزد اعراب مردم ایران آتش پرست هستند

  30. سلام علیکم
    خدا قوت؛ بسیار استفاده کردم.
    خوب بود به عدد ۵۲ در توییت ترامپ و کد رمزی که در توییت شیخ … با او مبادله شد و ارتباط آن با پرواز شماره ۷۵۲ اکراین و نیز مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای پرواز شماره ۱۱۵۲ شرکت ماهان به مقصد بیروت نیز می‌پرداختید!

  31. سلام

    ممنون میشم در این مورد به بنده پاسخ دقیق بدید
    پیوند ۳‌ گانه Jupier-Saturn-Mercury در هفته جاری به وقوع میپیوندد که در لینک زیر مفصل توضیح دادن.
    این پیوند و نیز پیوند شب یلدا Jupiter و Saturn در راستای حرکت به سمت پیوند نهایی صور فلکی است که فرا رسیدن عصر بزرگ افزایش ادراک های بشری رو در بر خواهد داشت.

    https://www.space.com/jupiter-saturn-mercury-triple-conjunction-approach-january-2021

    لطفا بفرمایید طبق توضیحات مفصلی که در تحلیل انیمیشن دادید:

    ستاره رگولوس، یا قلب الاسد یا همان شیر که از 3000 سال قبل به عنوان ستاره اقبال و سربلندی پادشاهان “ایران” بوده با ابعاد حادثه نجومی که در لینک بالا توضیح داده شده یکی است؟ یعنی همان واقعه ای که در انیمیشن تحلیل شد، همین واقعه ای است که در لینک بالا به آن اشاره شده؟

    چون پیوند Jupier-Saturn-Mercury منطبق با همان ستاره رگولوس و صورت های فلکی دیگری است که شما در انیمیشن اشاره کردید.

    لطفا در این مورد توضیحی بفرمایید آگاه شویم. با سپاس

    • با سلام و عرض ادب. در طی سال های اخیر، مسایل متعددی با عصر نو، عصر شگفت انگیز، عصر آکواریوس و … پیوند زده شده است. مهم ترین مساله، همان تغییر 2000 ساله ستاره رگولوس از محدوده لئو به ویرگو بود. موضوع دیگری که به این واقعه ربط داده شده است، مساله پیوند مشتری و زحل در سال جاری است که البته به اهمیت تغییر رگولوس نیست. به دلیل این که این واقعه به فواصل کمتری در تاریخ رخ می دهد. این عقاید نیز، ریشه در اعتقادات ملل باستان دارند. طبق این اعتقادات، در عصر نو پیش رو، زن سالاری، الحاد، آزادی از نوع لیبرالیسم کامل، تغییر نظام های اجتماعی، توسعه سکولاریسم، و نابودی ادیان ابراهیمی در پیش خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که ابداً این اتفاقات مورد ادعا، مورد تایید ادیان نیست و ادیان معتقد به پیروزی ادیان الهی در آخرالزمان دارند. ضمناً علاوه بر مطالب ذکر شده در مستند، رد پای ترویج این نوع اعتقادات را در آهنگ های « You believe God is a woman! » یا « تو باور خواهی کرد که خدا یک زن است »! اثر آریانا گرنده، « بازی تاج و تخت » که در آن دنریس به عنوان یک زمامدار زن محبوب، نظام های اجتماعی را به هم می زند و برده داری را تضعیف می کند و سایر آثار مکتوب و مصور دیگر، در حال ترویج است. موفق باشید.

      • ممنونم از پاسخی که دادین، پاسخ شما خیلی کلی بود و بنده هنوز پاسخ سوال: آیا پیوند Jupier-Saturn-Mercury ارتباطی به موارد ذکر شده در انیمیشن و صورت های فلکی دارد یا خیر را نگرفتم.

        با تشکر

        • سلام مجدد دوست عزیز. مجدداً عرض می کنم که نکات مختلفی در این سال ها به عصر جدید، پیوند زده می شود که مهم ترین آن ها مربوط به رگولوس بوده است. واقعه نجومی که به آن اشاره کردید هم به عصر نو ارتباط داده شده است. اما مهم این است که تمامی این مسایل، دستاویز هستند، نه این که این ستارگان الزاماً تعیین کننده ورود به عصر نو باشند. مخالفان معتقدند تغییرات اخیر زحل و مشتری، در 800 سال قبل هم به صورت مشابه و با تغییرات جزئی رخ داده و اگر مبنا باشد، عصر نو، چندین قرن قبل آغاز شده است. به هر حال همه این موارد، صرفاً دستاویزی برای اعلام عصر نو، آمادگی در ذهن مردم، و بالاخص جبرگرایان و …، برای پذیرش نظم نوین جهانی است. پاینده باشید.

          • ممنونم. پس فی الواقع ما باید مبنای خودمان را برای آگاهی بهتر و عدم فریب، “ستاره رگولوس” قرار دهیم تا با موارد دیگری که مطرح میشود و به این ستاره مرتبط میگردد فریب نخوریم. سپاس از زحمات شما

          • سلام مجدد. احسنت بر شما. نتیجه گیری اصلی کاملاً درست بود. یک توضیح کوچک نیاز دارد. با اصل ستاره « رگولوس » یا « قلب الاسد » مشکلی نداریم. منتها با برنامه ای که دشمن با اتکا به کد رمز « ستاره رگولوس » تدارک دیده است، مشکل داریم. چرا که برنامه ای است که قرار است دولت جهانی شیطانی را رقم بزند. با تشکر

  32. عااالی عاااالی عاااالی بود خدا قوت بهترین و کاملترین تحلیل افتخار میکنم به کشورم به دینم به رهبرم و به محققان و دانشمندانی چون شما اجرتان با صاحب الزمان عج به امید پیروزی حق بر باطل در آینده ای نزدیک

  33. واقعا بی نظیر بود تحلیل ها و نمادشناسی ها.
    لطفاً در خصوص انیمیشن i pet goat 3 هم یه توضیحی قرار دهین این انیمیشن از گرافیک و طراحی خیلی ضعیت تری نسبت به این انیمیشن که خیلی قبل تر ساخته شده می باشد. بنظر کار فیک می باشد.
    با تشکر

    • سلام و عرض ادب دوست عزیز. از لطف شما متشکرم. بله همان طور که خودتان هم فرمودید، انیمیشن مذکور، کیفیت ساخت پایینی دارد و اصلاً ساخته « هلیوفانت » نیست! این انیمیشن توسط یک گروه ترکیه ای ساخته شده و در حال ترویج نظر اهل سنت در خصوص « مهدی » آخرالزمان با چاشنی منجی گرایی ترکیه ای و اسلام اردوغانی است. در واقع در این انیمیشن، ترکیه با همان وضع سکولارش، زمینه ساز ظهور خواهند بود و البته این پروپاگاندای اردوغانی، با تحرکات احتمالی اردوغان در سرزمین های اسلامی، برای احیای امپراطوری عثمانی، مرتبط است. موفق باشید.

  34. طبق انیمیشن ,ترامپ کارت the fool همان شخص دونالد ترامپ است. اگر مسیر صاعقه حیات را در سیر نزولی بررسی کنیم بعد از کارت the fool, به کارت the empress می رسیم. این کارت ویژگی هایی دارد که با شخصیت کامالا هریس تطابق داده می شود.
    اول از همه درباره جزییات این کارت نوشته شده است: دست چپ روی پا , دارای دامن سفید, گل لوتوس یا میوه انار روی دامن, تاج با دوازده ستاره ,گردنبند مروارید و… . ویژگی دیگر این کارت ارتباط آن با سیاره زحل است. the empress نماد فراوانی, دوست داری طبیعت و تغییر است. همچنین گفته شده است the empress افسار حکمرانی را بگونه ای متفاوت از the emperor به دست میگیرد. گفته شده the empress زنی سفید پوست و مو طلایی ست.
    منبع این جزییات: http://www.tarotpassages.com/old_moonstruck/oneill/3.htm
    کامالا هریس متولد 20 اکتبر است. برج لیبرا از 22 سپتامبر آغاز و تا 22 اکتبر ادامه دارد. بنابراین کامالا هریس , یک لیبراست. از طرفی لیبرا با سیاره زحل مرتبط می شود. سنگ ماه تولد لیبرا , اوپال است و کامالا هریس به دفعات با گردنبند دارای اوپال دیده شده است, تا بر لیبرا بودن خود تاکید کند.
    کامالا هریس با گردنبند مرواردید خود از جانب رسانه ها شناخته شده است. حتی مقاله ای در نیویورک تایمز با این مضمون منتشر شده است: لینک مقاله مذکور https://www.nytimes.com/2019/06/24/style/democratic-debate-candidates-image.html
    1.مروارید سفید سمبل ماه, و ماه سمبل تغییر است. مروارید سیاه که هریس از آن استفاده میکند, در افسانه های بومیان اقیانوسیه هدیه ای بوده است که Oro خدای جنگ به معشوقه خود داده است.
    در عقاید هندو , پسر شیوا, نماد خدای جنگ است. برخی معتقدند شیوا دارای دو همسر بوده و برخی دیگر او را تنها دارای یک همسر می دانند. نام آن دو زن Lakshmi و Parvati است, Parvati مادر خدای جنگ بوده است. برخی Parvati را همان وجه شیطانی Lakshmi دانسته اند. پس Lakshmi همان مادر خدای جنگ است. از طرفی وی همواره همراه گل لوتوس آورده شده است . از سوی دیگر مادر هریس نام وی را تحت تاثیر نام گل لوتوس و لاکشیمی برگزیده است( مادر وی یک هندوستانیست). روی دامن the empress در برخی کارت ها گل لوتوس کشیده شده است.

    2. گردنبند مروارید یکی از ارکان و ویژگی های اساسی the empress است. اما چرا هریس غالبا از مروارید سیاه استفاده میکند؟ چون شخص the empress زنی سفید پوست و موطلایی ست , در حالی که هریس یک سیاه پوست مو مشکی است. پس در واقع هریس معادل سیاه پوست the empress است و باید گردنبند وی نیز بجای مروارید سفید, از نوع سیاه باشد.
    3. هم برج لیبرا و هم the empress هردو با سیاره زحل مرتبط هستند و غیر از برج لیبرا هیچ برج دیگری با the empress مرتبط نیست. و هریس یک لیبراست
    4. Hera الهه یونانی به همراه گل لوتوس, انار , و پر طاووس نمایش داده می شود. Lakshmi نیز سمبل لوتوس و پر طاووس به همراه دارد.. و جالب تر اینکه the empress گاهی با تصویر انار و گاهی با گل لوتوس روی دامن نقاشی می شود.

    • سلام و وقت بخیر. از این که دیدگاه خود را به اشتراک گذاشتید، متشکرم. قطعاً در انتخاب گزینه های ایلومیناتی، مسایل مرتبط با نمادشناسی ماسونی و مخفی، مورد توجه قرار گرفته است که شما نیز به خوبی به برخی موارد اشاره کردید و البته یکی دیگر از دوستان نیز به ارتباط نام « کامالا » و گل « نیلوفر آبی » اشاره کرده بودند. وقایع در آمریکا، وارد « دره سایه مرگ » و ساطع شدن « صاعقه خلقت کابالا » شده و ثمره این اتفاقات نیز، « افول آمریکا »، « افتادن در سراشیبی سقوط » و تلاش برای انتقال قدرت به « اورشلیم » می باشد. در دوره گذار و انتقالی از « ترامپ » به عنوان آخرین رییس جمهور آمریکای مقتدر، به حکومت جهانی اورشلیم (که البته ان شا الله محقق نخواهد شد)، دوره انتقالی وجود دارد که در آن آمریکا، در سراشیبی افول قرار می گیرد و البته احتمالاً افراد مختلفی در این دوره گذار، زمامدار خواهند بود (تقریباً شبیه به واپسین سال های حکومت روم باستان و نیز ایران عصر ساسانیان). در مقاله ای تکمیلی، که نگارش آن آغاز شده است، به صورت ویژه، به آمریکای وارد شده به عصر افول، ویژگی های اجتماعی و سیاسی آمریکا در دوره گذار، وضعیت آمریکا قبل از نبرد فتح قدس و نابودی کامل آمریکا و متحدانش در دوره پس از فتح قدس، بر اساس پایش میدانی، و روایات اسلامی، خواهیم پرداخت. موفق باشید.

  35. سلام و وقت بخیر جناب خادم الامام (عج)

    یک چیزی برای بنده نامفهومه – اگر مبنای تحرکات آخرالزمانی گلوبالیست ها و اورشلیمی ها رو ستاره رگولوست در نظر بگیریم، آیا میتونیم نتیجه بگیریم، ترامپ که در دور دورم رئیس جمهور نشد، برای برنامه دیگری و در جای دیگری قرار است به نحوی ازش استفاده کنند؟

    از نظر تاریخی، مشخص است که اتفاقات نجومی مربوط به ستاره رگولوس در چه ماهی از سال 2021 یا سال های بعدی رخ میدهد؟

    من فکر میکنم علت کنار گذاشتن تعمدی ترامپ از قدرت، (علی رغم رای آوردن در انتخابات) و بالا آمدن بایدن طبق یک برنامه هدفمند انجام میشود و برنامه ای در پیش دارند برای خاورمیانه.

    میشه لطفا این موضوع رو کمی باز کنید و تحلیل کنید.

    با سپاس

    • سلام و وقت بخیر. به نکته بسیار مهمی اشاره کردید. پاسخ این سوال، مقاله ای مجزا می طلبد که تالیف آن شروع شده و در چند هفته آماده می شود و در پاسخ قبلی به یکی از دوستان نیز به آن اشاره شد. در این مقاله، به دوره گذار در آمریکا، از زمان آغاز افول تا نابودی و محو کامل، اشاره خواهد شد. همان طور که در اواخر قسمت 5 مستند نیز ذکر شد، دولت ترامپ، بسته به مبدأ محاسبات، 4 الی 6 سال بعد از به دست گرفتن قدرت، از بین خواهد رفت. اکنون نیز این اتفاق برای صاحب ستاره رگولوس رقم خورده است. ترامپ، آخرین رییس جمهور مقتدر ایالات متحده آمریکا بود و از حالا تا زمان انتقال قدرت در اورشلیم، دوره انتقالی قدرت محسوب می گردد که عصر سراشیبی و افول آمریکا است و همچون اواخر ساسانیان و … دولت های ضعیف، بعضاً کوتاه مدت و کم عمر، مستقر خواهند شد و دایم نیز با هرج و مرج های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … مواجه خواهند شد. به این نکته باید توجه کرد که بقایای آمریکا و اتحادیه اروپا حتی تا بعد از فتح قدس به دست حضرت مهدی (عج) نیز باقی خواهد ماند و نابودی و اضمحلال کامل آن ها، بعد از فتح قدس رقم خواهد خورد، اما هژمونی، سلطه جهانی، و … این دولت ها، به سمت افول خواهد رفت. وقایع کنگره آمریکا، بیش از این که به دلیل تعداد کشته و زخمی مهم باشد، اهمیت سمبلیک دارد و نشان دهنده مرگ دموکراسی غربی در مهد دموکراسی غربی بوده است. ان شا الله در مقاله مربوطه، به مستندات بحث، و روایات مربوطه، خواهیم پرداخت.

  36. چرا هیچ تبلیغاتی تو صدا و سیما نداشتین.. حتی مستند ایکسونامی رفت رو شبکه افق با اون همه حرف و حدیث… منکه خودم هیچ کس رو اطرافم ندارم که گوشش بدهکار به این چیزا باشه وگرنه حتما بهش معرفی میکردم.. مردم الان سفت چسبیدن به بورس و بازار و پول و پول و پول…. همه منتظرن کورونا تموم شه که راحت شن.. ولی نمیدونن که تموم شدن کرونا تازه اول بدبختیه….. خدا قوت به شما و اینکه در راه امام زمان رایگان وقت و سرمایه تون رو مایه میذارید.. اجرتون کمتر از جهاد نیست

  37. سلام عالی بود فقط ی مسئله رو نفهمیدین اونم کروناس .ویروس کرونا وجود نداره برای همین اونا خیالشون راحته میدونستن جهش میکنه پس ویروسی نساختن کل امار مرگو میر بخاطر ترس و پروتکلهاست که توسط سازمان بهداشت جهانی تحمیل میشه .وگرنه کرونایی نیست با پخش کردن سموم در هوا و فاضلابها مردم دچار علائم خفیف میشن .و هرکس انفلانزا میگیره فکر میکنه کروناس میترسه و سیستم ایمنیش ضعیف میشه و میره بیمارستان .اونجا یا از ترس یا بخاطر داروهای سازمان کشتار جهانی میمیره .همه اینا بخاطر مجبور کردن مردم به زدن واکسنه .وارد این کانال تلگرامی بشید جناب خادم https://t.me/AntiBioterrorism100

    • سلام دوست عزیز. با تشکر از شما. باید به عرض برسانم که خانواده « وعده صادق »، خانواده بزرگی از اعضا دست اندرکار می باشد، که از رشته های مختلف تحصیلی دانشگاهی و حوزوی در آن حضور دارند و بسیاری از اعضاء تیم نگارش یا مشورت، از اساتید دانشگاهی هستند که در رشته های تخصصی پزشکی بالینی، بیوتکنولوژی، علوم آزمایشگاهی، و …، به تدریس، پژوهش، و درمان بیماران اشتغال دارند. « کرونا ویروس » یک ویروس واقعی، با کشندگی واقعی است که روزانه بیماران زیادی را جلوی چشم دوستان ما اعم از « طب نوین » و « سنتی » از بین می برد. هم بیماران از نزدیک رویت و درمان می شوند و هم دوستان و برادارن عزیز ما با ویروس ها سر و کار دارند. نگاهی به مقاله « فرضیه تکامل؛ منطقه ممنوعه! » بیندازید. متوجه خواهید شد که مقاله مذکور، ناشی از اشراف بر مقالات به روز علوم پزشکی و … می باشد و البته ابایی از بیان دروغ های مافیای علمی جهانی، در بین دوستان دست اندرکار وبسایت « وعده صادق » وجود ندارد. فلذا در خصوص « ویروس کرونا » نیز با همان ملاحظات فوق، عرض می کنیم که ویروس کرونا یک ویروس واقعی است، قابل ردیابی زیر میکروسکوپ الکترونی است و با قابلیت کشندگی بالا در افراد است که البته مثل سایر اعضای خانواده کوروناویریده، اکثراً از آن نجات می یابند، اما چون سرایت بالایی دارد، همین مرگ کمتر از 3 درصد نیز وقتی در جمعیت ضرب می شود، عدد بالایی به دست می دهد. متاسفانه علی رغم انکار بیوتروریستم و دستکاری در ژنوم، نحوه عمل ویروس و …، بسیار هوشمندانه تر از ویروس های همرده موجود در طبیعت است و ظن قوی به بیوتروریسم و دستکاری عمدی وجود دارد. گرچه چین و آمریکا همدیگر را به این موضوع متهم می کنند، اما به هر حال، کسی منشاً قطعی آن را مشخص نکرده است. اما ظن به بیوتروریسم بالا می باشد. علی ای حال، چیزی را که تیم « وعده صادق » به لحاظ علمی و طبی و … نیز درگیر آن هستند، ابداً کتمان نمی کنیم و امیدواریم به لطف الهی، به زودی ریشه کن شود. موفق باشید.

    • سلام دوست عزیز. با تشکر از شما. باید به عرض برسانم که خانواده « وعده صادق »، خانواده بزرگی از اعضا دست اندرکار می باشد، که از رشته های مختلف تحصیلی دانشگاهی و حوزوی در آن حضور دارند و بسیاری از اعضاء تیم نگارش یا مشورت، از اساتید دانشگاهی هستند که در رشته های تخصصی پزشکی بالینی، بیوتکنولوژی، علوم آزمایشگاهی، و …، به تدریس، پژوهش، و درمان بیماران اشتغال دارند. « کرونا ویروس » یک ویروس واقعی، با کشندگی واقعی است که روزانه بیماران زیادی را جلوی چشم دوستان ما اعم از « طب نوین » و « سنتی » از بین می برد. هم بیماران از نزدیک رویت و درمان می شوند و هم دوستان و برادارن عزیز ما با ویروس ها سر و کار دارند. نگاهی به مقاله « فرضیه تکامل؛ منطقه ممنوعه! » بیندازید. متوجه خواهید شد که مقاله مذکور، ناشی از اشراف بر مقالات به روز علوم پزشکی و … می باشد و البته ابایی از بیان دروغ های مافیای علمی جهانی، در بین دوستان دست اندرکار وبسایت « وعده صادق » وجود ندارد. فلذا در خصوص « ویروس کرونا » نیز با همان ملاحظات فوق، عرض می کنیم که ویروس کرونا یک ویروس واقعی است، قابل ردیابی زیر میکروسکوپ الکترونی است و با قابلیت کشندگی بالا در افراد است که البته مثل سایر اعضای خانواده کوروناویریده، اکثراً از آن نجات می یابند، اما چون سرایت بالایی دارد، همین مرگ کمتر از 3 درصد نیز وقتی در جمعیت ضرب می شود، عدد بالایی به دست می دهد. متاسفانه علی رغم انکار بیوتروریستم و دستکاری در ژنوم، نحوه عمل ویروس و …، بسیار هوشمندانه تر از ویروس های همرده موجود در طبیعت است و ظن قوی به بیوتروریسم و دستکاری عمدی وجود دارد. گرچه چین و آمریکا همدیگر را به این موضوع متهم می کنند، اما به هر حال، کسی منشاً قطعی آن را مشخص نکرده است. اما ظن به بیوتروریسم بالا می باشد. علی ای حال، چیزی را که تیم « وعده صادق » به لحاظ علمی و طبی و … نیز درگیر آن هستند، ابداً کتمان نمی کنیم و امیدواریم به لطف الهی، به زودی ریشه کن شود. موفق باشید.

      • سلام خیلی عجیبه که شما این حرفو میزنید داخل اون کانالی ک دادم مدارکی هست که میگه ب هیچ عنوان ویروس کرونا رو خالص سازی نکردن .وکسی این ویروسو ندیده اصن .چرا هر کس پروتکلهارو رعایت نمیکنه و نمیترسه نمیگیره ولی اکثر کسایی که بیشتر رعایت میکنن میگیرن؟اون افراد درواقع انفلانزا گرفتن و بخاطر ترس سیستم ایمنیشون ضعیف شده .هشتادهزار پزشک از سراسر جهان میخواستن افشاگری کنن چون بایکوت میشدن رفتن ی سایت زدن برا خودشون ک بگن این ویروس وجود نداره داخل اون کانال تلگرامی ک دادم بشید و همچنین مستند فریب بزرگ رو تو نت سرچ کنید و ببینید .اون مقالات بروز پزشکی ک ازش حرف میزنید دروغه تحت سلطه ی دشمن ساخته شده .همه اینا بخاطر زدن واکسن ب کل مردم جهانه برای ایجاد نظم نوین جهانی .لطفا ب اون کانال و پیجی ک دادم برید خودتون تحقیق کنید .واقعا این ویروس وجود نداره

        • سلام و وقت بخیر. بنده حرف از ارتباط مستقیم با بیمار و آزمایشگاه و محیط پژوهش زدم و شما به ادعای چند نفر ارجاع دادید! گرچه این روزها باب افشاگری از این دست که « کرونا وجود ندارد » باب شده است، و هر کسی که به این ادعا دامن بزند، روشنگر شناخته شده، و سایرین که می گویند « ویروس وجود دارد » فریب خورده و … معرفی می شوند، اما آن چه برای ما مهم است، حقیقت است. و حقیقت نیز جز این نیست که اصل « ویروس کرونا » موجود است و این ویروس مسری و در حدود 2 الی 3 درصد جوامع حساس کشنده است. این مساله، تولید آزمایشگاهی ویروس و دستکاری ژنتیکی در واحد های جنگ « بیولوژیک » را رد نمی کند و قبلاً هم از قرون وسطی تا امروزه، با طاعون و سایر میکروارگانیسم ها، این نبردهای بیولوژیک موجود بوده است. این که کرونا یک اسم رمز برای « نظم نوین جهانی » است، در مستند ذکر شده نیز، بیان شده است، اما تئوری « بخارات مسموم »، و …، تئوری های بی پایه و اساسی است که فقط ابزار بازارگرمی عده ای محتاج دیده شدن را فراهم کرده است. متاسفم که مجاز به افشای شغل، تجربه، سطح علمی، فعالیت بالینی، و …، تعداد زیادی از اعضاء خانواده « وعده صادق » نیستثم. وگرنه سابقه فعالیت این افراد در حوزه های علوم زیستی، علوم پزشکی، بیولوژی سلولی و مولکولی، کفایت می کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که در مباحث علوم تجربی، حرف این فرد یا آن فرد، ملاک نیست، بلکه ملاک آن چیزی است که در آزمایش ها و بررسی های مکرر، بر روی تعداد زیادی نمونه، انجام و تکرار پذیر باشد. این مساله در سلسه مراتب تصمیم گیری مبتنی بر شواهد « Evidence Based Decision Making » به صورت منطقی و قابل فهم، بیان شده است. بنابراین ادعاهای افراد مذکور، و آن چه به عنوان سند مدعی آن هستند، فاقد ارزش علمی است. خوشبختانه ویروس کرونا به تعداد بسیار زیاد در کشور موجود است! و به راحتی قابل راستی آزمایی و بررسی آزمایشگاهی است و نمی شود این انگ را به تمام محققان داخلی زد که همگی در زیر میکروسکوپ الکترونی، کیت های آزمایشگاهی و … دچار توهم شده اند! البته موارد بسیار زیادی در رد این ادعاهای بی اساس وجود دارد که از حوصله بحث خارج است. کرونا واقعاً وجود دارد و می کشد و دشمن هم از آن برای ایجاد بی نظمی عظیم و « نظم نوین جهانی » استفاده می کند و البته عده ای کماکان مروج نظریه « بخارات سمی »، « آنفلوانزا » و … هستند. مثل این افراد شبیه کسانی است که داد می زنند دشمن دارد می آید! اما به جای ایستادن در پشت خاکریز و ایمن شدن از حمله دشمن، به جلوی خاکریز می روند و بیشتر در تیررس قرار می گیرند. برای مقابله با این توطئه نبرد بیولوژیک، باید به سلاح موثر مجهز شد، نه این که با شتاب بیشتر، به تلفات و مشکلات دامن زد. به هر حال وظیفه بود که آن چه باید گفته می شد، گفته شود. البته عده ای هنوز در قرن بیستم و در حالی که کشور خود ما هم ماهواره به فضا پرتاب کرده است، تئوری « زمین تخت » را به جای « زمین کروی » دنبال و از آن دفاع می کنند و هزاران دلیل حتی از دل صنایع هوافضای خودمان نیز برای اقناع آنان، کافی نبوده است! در خصوص موضوع فوق نیز شرایط مشابهی حاکم است. موفق و پیروز باشید.

  38. واقعا روزگار عجیبیه.. مرزهای دروغ و حقیقت تو هم بر میخوره و بعد تشخیص حق از باطل تقریبا غیر ممکن میشه!
    پیرو اون دوست عزیزی که ساختن انیمیشن برای مخابره پیام رو بی معنی توصیف کردند! لازمه که به یاد داشته باشیم که اگر واقعا نمادگذاری و بکار بردن مضامین پنهان فایده ای نداشته باشه این همه سال توی رسانه ازش استفاده نمی شد و استفاده از چنین مضامینی برای مشوش کردن اذهان عمومی نیز کاربرد داره. هرکس که بدون پیش زمینه ی ذهنی و با دانش هرچند اندک به تماشای این انیمیشن بنشینه 2 چیز رو به راحتی متوجه میشه: 1.اینکه مخاطب این انیمیشن رده سنی کودک و خردسال و حتی نوجوان نیست 2.راز آلود بودن این انیمیشن که به سختی ذهن رو درگیر میکنه
    و در ادامه واضحه که در چنین محتوایی باید به دنبال مفاهیمی فراتر از واضحات گشت.. چنانکه سازنده در مستند بخوبی از پس کد گذاری ها و مضامین زیر سطحی بر آمده بودند.
    عقیده ی ظهور بیش از آنکه در ابعاد هندسی قابل فهم و توضیح باشد , برای عمومیت شیعه یک عامل قلبی و درونی هست اما تدریجا با محقق شدن برخی پیش گویی های پیشوایان دینی, برای مثال پیش گویی های اعجاب انگیز حضرت علی _ع _ در نهج البلاغه سید رضی, ابعاد هندسی این عقیده نیز قابل درک می شود.
    همان کسانی که وقایع پیش از ظهور را پیش گویی کردند و پیش گویی هایشان محقق شد , وعده ی پیروزی را نیز داده اند و تنها 313 فرمانده برای پیروزی کافیست و از این جهت کوچک ترین تردیدی حتی در کنج ذهن شیعیان وجود ندارد و البته تفاوتی نیز نخواهد داشت که چند سال تا ظهور پیش رو خواهیم داشت. از دیدگاه تشیع هرکس که زمانی را برای ظهور معلوم نماید یک دروغگوست و محقق نشدن وعده ای دروغین دلیل بر کذب بودن اصل ماجرا نیست.
    اما هشدار دادن به شیعیان برای کسب امادگی ,بخشی از شرایط محقق نمودن زمینه ی ظهور است و نمی شود دست روی دست گذاشت و فقط منتظر ظهور ماند. اینکه گفته میشود ظهور نزدیک است تنها برای ایجاد زمینه ی ذهنی ست و قطعا ایرادی ندارد.

    • با سلام و احترام
      همانطور که قبلا در پاسخ به کامنت دیگری گفته شد انیمیشن مذکور، کیفیت ساخت پایینی دارد و اصلاً ساخته « هلیوفانت » نیست! این انیمیشن توسط یک گروه ترکیه ای ساخته شده و در حال ترویج نظر اهل سنت در خصوص « مهدی » آخرالزمان با چاشنی منجی گرایی ترکیه ای و اسلام اردوغانی است. در واقع در این انیمیشن، ترکیه با همان وضع سکولارش، زمینه ساز ظهور خواهند بود و البته این پروپاگاندای اردوغانی، با تحرکات احتمالی اردوغان در سرزمین های اسلامی، برای احیای امپراطوری عثمانی، مرتبط است.
      موفق باشید.

  39. سلام آقای خادم الامام
    وقتتون بخیر
    نظرتون در مورد برف شدید توی آمریکا چیه؟
    خیلی ذهن ها رو سمت این انیمیشن میبره
    بعضیا میگن این برف شدید طبیعی نیست

  40. سلام ببخشید یعنی با توجه به تحلیل های اولیه مباحث چاکراها و چشم سوم شیطانی می باشند؟به نظر من اینطور نیست

  41. سلام …………………..

    منابع زیر، مهمترین کتاب های انگلیسی زبان در زمینه معرفی شبکه ایلومیناتی در آمریکا، اروپا و جهان، کشورهای تحت نفوذ، سیستم مالی و … است

    ممنون میشم روی ترجمه این موارد برای آگاهی عمومی وقت بگذارید. خصوصا کتاب rod redemption 4

    Coordinated margin calls by banksters to create socio-economic panic(1908-12)
    – The Creature from Jekyll Island(1912)
    – Federal Reserve Act(1913)
    – Assassination of Ferdinand to bring about the WW1(1914)
    – Securing the Balfour concession(1917)
    – Overthrow of Tsarina Empire(1917)
    – Overthrow of Prusian Empire(1918)
    – Overthrow of Ottoman Empire(1919)
    – Spanish Flue PLANdemic(1918)
    – Creating the Great Depression via timed margin calls(1929-33)
    – BIS(1930)
    – Securing the House Joint Resolution 192 and usurping a nation’s future wealth(June 5, 1933)
    – Gold seizure(1933)
    – Income Tax Act(1934)
    – Soc. Sec. Act(1936)
    – Buck Act (1940)
    – Bringing about the WW2(1940-45)
    – Bretton-Woods Accord(1945)
    – IMF & WB(1945)
    – UN(1948)
    – Korean War(1946-55)
    – Assassination of JFK(1963)
    – Vietnam War(1956-74)
    – Ceasing gold standard(1971)
    – WEF(1971)
    – Berlin Wall(1989)
    – Bush: New World Order(1991)
    – Fall of CCCP(1991)
    – EU(1992)
    – WTO(1995)
    – ECB(1998)
    – Crashes(2001,2008)
    – PLANdemic(2020)

  42. بسم الله ستتـلام این مستند رو میشه خیییلی کمش کرد چون بعضی دیالوگ ها تکراری است و همینطور عکس ها تکراری 2 نمیشه یک مستند پر محتوا و جمع و جور تولید کنید ؟

    1 اگــــــــــــــــه خواستید بنده وقتی وقتم یکمی ازاد شد میتونم جمع و جور تولید کنم چون خودم تدوین گر هستم از طریق ایمیل با من در ارتباط باشیــــد

  43. سلام.
    امروز یک کاریکاتوری رو در این آدرس دیدم: https://tn.ai/2475949
    بعد یاد خر دجال افتادم که روایاتی درباره اون وجود داره که میگه:
    “(دجال) در زمان قحطی شدیدی خروج می‏کند، و بر خر سفیدی سوار است که هر گامش یک میل(مسافت زیاد) می‏باشد، و آبگاه به آبگاه زمین برایش نورِدیده می‏شود، و به هیچ آبی نگذرد مگر این‏که تا روز قیامت فرو رود، با صدای بلندی که شرق و غرب بشنوند فریاد بزند: به سوی من آیید دوستان من.” و یا اینکه گفته می‌شه “خر دجال دارای موهایی با نغمه های آهنگین و زیبا از هر مو است.”
    بعضی از خصوصیات دجال مثل درنوردیدن زمین و داشتن مو با ویروس کرونا که اون هم دارای تاج(مو) هست مشابهت داره. به نظرتون میشه گفت که خر دجال همون ویروس کرونا است؟

  44. با سلام و عرض اردت !
    آیا مقاله فراماسونری دجال آخرالزمان به مانند کلیپهای ویدئویتان به زبانهای انگلیسی و عربی هم ترجمه شده ؟

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!